Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

@vdragos - ti se aprinde un martor/ ai un mesaj cand se face regenerarea?

Eu nu am avut niciodata in 56000 km nici un semn ...

 

@saibot - tdi CR de 140 cai pe Superb e absolut decent. Am facut drive test cu el inainte sa imi comand Superbul si doar diferenta infima de pret pana la 170 de cai, m-a facut sa il aleg pe cel din urma. In oras si pe DN nu se simte diferenta. Doar acceleratia peste viteze de 130 kmh e mai viguroasa la 170 de cai care nu se plafoneaza la 210 ci continua pana la 230 (pe bord).

 

@deenman - Eu nu m-as uita la Superb din 2008-2009 motorul 2.0 tdi/140 cai deoarece e PD. Din 2008-2009 as alege fie 1.9 tdi fie 2.0 CR tdi/170 cai. (din ce imi amintesc, vers de 170 de cai era singura CR)

 

Motoarele CR de pe VW au avut timp de 6 ani sa isi dovedeasca fiabilitatea.Dovada este ca SH-urile aduse de samari cu 100 k km in bord "reali si primul propietar" au in fapt peste 200 sau 300 k km si inca mai merg foarte bine.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest ce spun ei dar sunt la a doua masina VAG cu tipul asta de motor la care regenerarea porneste cind vrea ea. Iar teoria cu citeva mii de kilometri functioneaza daca apuca sa faca o curatare totala, daca nu, va face regenerari si la citeva zile distanta.

 

va reinitializa regenerarea... daca o opresti pana sa finalizeze regenerarea - nu este recomandat asta.

 

altfel, nu ai niciun martor care sa se aprinda cand isi face regenerarea (o prostie din punctul meu de vedere.... ca ar ajuta sa se aprinda verde (sa zicem...) martorul filtrului de particule, cand o face - dar sa nu uitam ca nu e in interesul lor, sa ne tina filtrul cat mai mult....

 

alftel, regenerarea se face .. la nevoie....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin - de acord ca nu e bine sa intrerupi dar nici nu poti merge de nebun pina termina. Nici la relanti nu e sanatos sa o tii pina termini.

@nsm - nu aprinde niciun bec, doar creste relantiul peste 1000 si consumul instant la 1,1-1,2. Testat si la Superb 2 tdi 170 si la Touranul din semnatura de 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nici nu poti merge de nebun pina termina - ba , da ; asa trebuie facut ; procesul de regenerare DPF nu trebuie intrerupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea in timpul regenerarii turatia este putin sub 950 rpm / consum instant 0.7 l/h, fata de turatia din timpul folosirii rezistentei electrice de pe climatizare, putin peste 950 rpm / consum 1.1 l/h initial si apoi scade pe masura ce se incalzeste in masina la 0.7-0.8 l/h. In 11.000 km am observat 3 sau 4 regenerari. Poate au mai fost si in regim extraurban, dar pe acelea nu le poti observa (motorul fiind turat si in sarcina relativ constanta).

Putin plauzibila explicatia cu pornirea ventilatorului in vederea racirii turbinei iarna. Cu greu se incalzeste uleiul, cat sa se incalzeasca si turbina. Nici vara nu porneste ventilatorul "pentru racirea turbinei", cu atat mai putin iarna. Discutam evident de o exploatare normala.

Modificat de radumelinte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin plauzibila explicatia cu pornirea ventilatorului in vederea racirii turbinei iarna. Cu greu se incalzeste uleiul, cat sa se incalzeasca si turbina. Nici vara nu porneste ventilatorul "pentru racirea turbinei", cu atat mai putin iarna. Discutam evident de o exploatare normala.

De acord. Si eu am observat ca ventilatorul pornise dupa 4-5 km de mers in D absolut pasnic, nici macar nu trecusem de 2500rpm ca nu am avut unde....Deci sa fi fost regenerearea filtrului ? Misto, eu oprisem motorul, asa am sesizat ca mergea ventilatorul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai inteleg nimic pe tema regenerarii.

Ajung aseara acasa, parchez. Drum pasnic, ulei la 90 grade. Pun in P si verific ralanti-ul: 800RPM. Verific consum instant: 0.6l/h.

Perfect. Opresc motorul, ventilatorul porneste !!! Mama lui :(

 

Pornesc inapoi motorul, nici macar nu se aude ventilatorul, chiar stand langa masina, cu atat mai mult fiind in masina.

 

Deci: e regenerare sau nu ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e din ciclul "asa face toate". 

 

Nu te stresa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: exact fenomenul descris de tine cu exact toti parametri mentionati l-am sesizat si eu vineri cand am ajuns la serviciu. Auzind ventilatorul functionand, m-am intrebat si eu: e regenerare sau nu ? (avand in vedere un consum instant de 0.6 l/h). Am lasat-o din precautie inca cca 7 minute la relanti (cat mi-am luat o cafea). Cand m-am intors sa o opresc ventilatorul nu mai functiona (deci nu stiu exact cand s-a oprit).

Cum zice Andrei: "asa face toate" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

idem si la mine azi. drum lejer de duminica prin Bucuresti, mers pasnic, opresc masina... ventilatorul mergea. mirosul de incins era si el prezent.

este a doua oara in ultimele 2 saptamani timp in care am mers exclusiv in oras vreo 250-300 km. aceleasi simptome de fiecare data.

daca nu ma enerveaza ma ingrijoreaza sau invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si revin, la cele pe benzina de ce porneste?

 

Raspuns: ptr ca nu are legatura cu nici o regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu mai conteaza. Am recitit in manual, spune ca daca sunt probleme se aprinde becul din bord - galben, ca o toba de esapament si trebuie facut atunci regenerarea completa.

 

Acum ca vine caldura si ajunge motorul mai repede in regim (ulei la minim 95grade) o sa incep sa o mai "fugaresc", ca sa ma asigur ca nu colmatam nimic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost nevoit sa schimb parbrizul ; cel vechi avea senzor de ploaie . Cum as putea sa-mi dau seama ca si cel nou are senzor de ploaie ? Am mers cateva minute bune , cu picaturi de ploaie pe parbriz dar stergtoarele nu au pornit ( singure ) . A trebuit sa actionez eu maneta stergator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine, cand ploua, pornesc sau nu, depind de marimea picaturii de apa, senzorul nu comanda corect la ploi cu picaturi mici.

Si evident, trebuie sa fi in pozitia Auto cu butonul de comanda lumini.

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut o tura cu masina , pret de cateva minute . Senzorul tot nu si-a facut treaba . Ori au facut o tampenie cei care au schimbat parbrizul ori fac eu ceva gresit .

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica inca odata indicatiile manualului.

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca respecti indicatiile de la pag. 66-67, + pag. 56, ai cel putin confirmarea ca nu gresesti nimic.

Si anume maneta in poz. 1 , comutatorul de intensitate A intr-o poz. suficient de sensibila si nu in ultimul rand comutatorul de lumini pe Auto ( nu stiu sigur daca stergerea automata functioneaza si in pozitia de aprindere a luminii de intalnire)

Modificat de crisss7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , m-am tot uitat ; eu zic ca e bine montat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e ok montat (nu sunt bule de aer intre suprafata parbizului si perna de gel), e posibil sa nu fie conectat cand au schimbat parbrizul (am mai intalnit situatia asta - in urma montajului parbrizului, cei de la service au uitat sa introduca mufa in senzor, desi senzorul era fixat corect pe parbriz).

 

Te-ar ajuta mult o diagnoza, vei putea identifica problema exacta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca meseriasul care a pus parbrizul sa fii pus prea mult mastic si a acoperit senzorul. Tot acolo ai si senzorul de lumina. Vezi daca aprinde luminile pe auto chiar daca e lumina afara. Eu am patit-o odata...Conform senzorului nu mai ploua niciodata si era bezna :) Ca sa vezi dc merge - arunca o cana de apa pe parbriz in dreptul lui

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-l naiba de adeziv, ca doar nu l-a dat cu bidineaua.

Fotocelula reactioneaza si daca nu e bine lipit senzorul de parbriz, nu are treaba cu bulele de aer.

 

Un tester e cel mai util. Poti verifica functionarea senzorul RLS. Se intra pe 09 central electronics si se verifica blocurile de valori.

poate sa fie pur si simplu mufa neconectata in  piciorul oglinzii.

Stergatorul trebuie sa porneasca si daca bati usor cu degetele in parbriz, in dreptul senzorului.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata senzorul , montat dupa schimbare parbriz :

 

post-78166-0-69360700-1394181185_thumb.j

post-78166-0-07511900-1394181200_thumb.j

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!