Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Ciudat ca la Superb 2 FL se poate, fiecare mod de deschidere se face individual, fiecare mod are propria clapeta. Oare ce e diferit?

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma cam indoiesc. la 2FL comenzile sunt separate: butonul din mijloc deschide berlina, butonul din dreapta deschide hayonul.

la fiecare deschidere a hayonului se aud motorasele cum blocheaza geamul sa se deschida cu portbagajul. la fel se intampla si la inchidere doar ca in sens invers.

presupun ca exista un motiv pt care se comuta inapoi si anume o fixare mai buna si mai sigura.

Modificat de cipo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un taximetrist din UK a avut Superb 2 sedan si acum are break. Mi-a povestit ca twindoorul i-a murit dupa 2 ani de folosit pe taxi. Asemenea si la break, sistemul electric a murit dupa 1.5 ani.

Deci eu va recomand sa folositi cu moderatie, deoarece reparatiile sunt scumpe... Daca deschideti doar partea mica, motorasele care fixeaza geamul nu mai sunt folosite si practic le lungesti viata. INtentia mea e sa tin 6 ani masina si sa nu repar twindoorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca motorasele sunt cauza cat calitatea si "zgarcenia" cablajelor. Recent am reparat o intrerupere circuitului pozitiei de ceata si lampa de mers inapoi, partea stanga, instalate pe trapa portbagajului.

Initial am crezut ca sunt becurile de vina si cand am verificat soclul becurilor am constatat ca firele nu aveau niciun pic de rezerva fiind intinse dincolo de o limita rezonabila. Practic apasand clipsul de fixare, soclul s-a autoextras sub tensiunea firelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu cine foloseste twindoor-ul zilnic.... nu mi se pare rapid sistemul. Eu il folosesc de maxim 10 ori pe an, in special cand plec in concedii si incarc multe bagaje in masina, caci e mai comod asa.

 

In rest, la modul zilnic, tin apasat butonul din mijloc al cheii, pop - sare capacul portbagajului, arunc laptopul si geanta de sala si gata

Ce ma intereseaza pe mine e sa nu inceapa sa scartaie din incheieturi in timp :)

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu avantajele si dezavantajele folosirii twindoor-ului dar, cred ca ar fi in interesul tuturor sa aflam cum se face activarea. Faptul ca stim nu insemana automat ca il si activam.

Eu folosesc portbagajul cand ma duc la cumparaturi si la drum lung. Automat cam am nevoie de twindoor.

 

Referitor la motorase, senzatia mea e ca acestea vor ramane blocate pe twindoor si nu se vor mai folosi de fiecare data cand deschid portbagajul.

Modificat de Twinsen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Am o intrebare pentru colegii cu superb 2.0 tdi cr - 140cp. Sunteti multumiti de dinamica masinii?

 

Avand in vedere ca este o caroserie grea cum se misca masina? Puteti sa faceti o depasire mai in scurt in siguranta? cred ca intelegeti la ce ma refer..:)

 

Am o oferta buna pt un astfel de model (M6) dar sunt cam ingrijorat de puterea mica/greutate mare.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca m-ai intreba pe mine si 170CP sunt la limita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o oferta take-it or leave-it.

 

Nu am condus cr 140 pe superb, daia intreb posesorii. Nu ma astept sa fie o sportiva insa vreau sa stiu daca e lesinata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e oferta buna, ia.o si ii mai lui tu cai dar tu vii de pe 350cp deci vei fi dezamagit oricum

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cum sa compar, sunt constient de asta, insa vreau sa stiu daca este ok ca dinamica.

 

Degeaba este ok ca bani daca masina e lesinata si sunt dezamagit de ea

 

Am condus 4 ani Skoda Octavia 2 1.9 tdi 4x4 105 cp si nu m-a dezamagit ca putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superbul de 140 de cp o sa fie peste 1.9tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca oferta este atractiva financiar nu mai sta pe ganduri. Superbul de 140 cai face suta in 10 sec, la fel ca si pasatul sau oricum pe acolo.

Deci nu e lesinata. Cuvantul potrivit e DECENTA. Nu te face de ras dar nici nu rupi gura targului.

Evident ca poti face depasiri in scurt, motorul este foarte capabil, are cuplu, e ok.

In cel mai rau caz, daca nu esti happy dupa rodaj un stage 1rezolva problema oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cochetez si eu cu un viitor upgrade, pe la final de an, inca astept sa vad daca se schimba ceva cu taxa. Sunt multumit de golf, insa as vrea sa-l las parintilor si sa trec la o berlina. Intrebarea mea este, cam la ce buget gasesc o superb (cea din 2008-2009) ? Dupa calculele mele e masina 8000E + taxa si alte investitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste 1,9 tdi in ce sens ? poate al pretului si al problemelor,deocamdata noua motorizare 2,0 CR nu a confirmat precum 1,9 tdi care raman cele mai bune motoare diesel create de VW pana acum d.t.p.d.v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 cr este mai fiabil decat 1.9tdi PD

 

cele mai bune motoare ale VAG sunt cele cu pompa VE , AGR, ALH, ASV, 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde ce intelege fiecare prin fiabilitate,dar ma indoiesc sa ai dreptate, cu o motorizare aparuta de cativa ani,inca nu a avut timpul necesar sa dovedeasca nu a ajuns la maturitate,daca te uiti pe statistici sar putea sa-mi dai dreptate,dar fiecare cu parerea lui.Asta nu inseamna subiectivism ,oricum mergem inainte odata cu noua tehnologie de consumatori,totul pentru maxim 5 ani si rar ajung la 200K fara probleme.dupa care la reciclat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linsitit ca 2.0 CR are deja cam 6 ani pe piata.  Si numai eu stiu vreo 5-6 care au depasit demult 200.000 km fara probleme.  2 dintre ele chiar pe Superb. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cum sa compar, sunt constient de asta, insa vreau sa stiu daca este ok ca dinamica.

 

Degeaba este ok ca bani daca masina e lesinata si sunt dezamagit de ea

 

Am condus 4 ani Skoda Octavia 2 1.9 tdi 4x4 105 cp si nu m-a dezamagit ca putere.

Dupa 20k pe Superb si inca 50k pe Passat B6 cu 2.0tdi 140, iti pot spune ca e un motor foarte ok pentru o masa de 1500kg.

 

In nicio secunda sa nu il compari cu 2.0 tsi-ul tau. Motorasul asta se misca foarte bine intre 2000-3500 rpm. Intre 3500 si 4000rpm incepe sa scada, iar peste 4000 rpm e doar zgomot, nu se mai intampla nimic. De altfel, DSG-ul, in S, schimba in zona 4200rpm cat e turatia de putere maxima.

 

Sta bine pe reprize, eu sunt foarte multumit in interurban. Nu se face de rusine cu niciun diesel de 2.0 si putere echivalenta. M-am fugarit pe BV-SB cu prieteni cu Mondeo 2.0 diesel 163 si 3-ar 2.0 diesel 143 si in niciun moment nu mi-a fost rusine, din contra...

 

Daca vrei mai mult, 2.0tdi de 170, dar DOAR daca poti scoate cumva lag-ul turbo din zona sub 220rpm. Dupa vreo 2000km facut pe un Suberb 2.0 170, tot DSG, concluzia personala este ca asta e singura, dar marea problema a acelui motor. 2.0 140 e mult mai liniar si mai previzibil/omogen in comportament, desi, repet, in zona 2500-3500 rpm se simt cei 30 de cai in plus ai variantei 170

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca s-a mentionat motorul 1.9 PD de pe O2, ca si comparatie, motorul 2.0 CR 140 CP de pe S2 este sensibil mai puternic, chiar daca masina este mai grea. Atat urban cat si extra nu te face de ras. In zona medie de turatie are o acceleratie decenta. Urban chiar nu ai unde calca acceleratie la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urban nu am pretentii de la niciun motor. 

Si c3-ul de 73 cp :) se descurca onorabil in oras, nu am nevoie de mai mult insa....in exterior la 120-130 la ora e nevoie de putere sa impinga caroseria grea a Superbului si rezistenta aerului. Acolo ma intereseaza pe mine daca sunt suficienti cei 140 cp.

 

In mare parte am inteles despre ce e vb si va multumesc pentru ajutor. Ramane sa vedem daca ma alatur grupului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....in exterior la 120-130 la ora e nevoie de putere sa impinga caroseria grea a Superbului si rezistenta aerului. Acolo ma intereseaza pe mine daca sunt suficienti cei 140 cp..

Cei 140 de cai fac fata cu brio, (adica trage foarte bine) accelerarilor pana pe la 190 dupa care se plafoneaza putin si urca pana pe la 205-210 mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca tot dezbateam subiectul, dimineata s-a intamplat iarasi, dupa un drum de maxim 4km. inainte de a opri motorulam mai ramas vreun minut in masina si tin minte ca am vazut consumul la relanti de 0,7l, deci unul normal. cand am oprit si am coborat am observat acelasi zgomot de ventilator in functiune insotit de un miros de incins asemanator cu cel de la Opel cand se regenera filtrul.

din habitaclu nu am vazut niciun semn sau martor sa indice ceva: nici turatie crescuta, nici consum marit, nici pierdere de putere, nimic altceva...

destul de ciudat as spune si usor ingrijorator pt ca mi se intampla cam des.

Azi am ajuns pe la service si printre altele am intrebat de ventilatorul care porneste aleator la temperaturi joase si dupa distante relativ scurte. Receptionerul si tehnicianul au infirmat teoria noastra cu regenerarea filtrului. Ventilatorul porneste "pt ca se incinge turbina". Asta se poate intampla si la -20 de grade pe distante scurte dupa spusele lor, iar mirosul de incins este de la "masina noua" desi am trecut de 8500km. Filtrul s-ar regenera o data la cateva mii de km, iar la masina mea nu s-ar fi regenerat niciodata pana acum :icon_rendeer:.

 

Mi-e tare greu sa accept explicatiile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest ce spun ei dar sunt la a doua masina VAG cu tipul asta de motor la care regenerarea porneste cind vrea ea. Iar teoria cu citeva mii de kilometri functioneaza daca apuca sa faca o curatare totala, daca nu, va face regenerari si la citeva zile distanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!