Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

ionut melinte

deci sa lamurim cateva chestii ........un motor de vw intretinut cu schimburile facute la timp duce 500 mii de km fara probleme , ati incercat cu benzina mai buna alto 101 , carrera 100 ? sa vedeti cum merge masina ?......eu cu un motor de 1.0 mpi AER ( polo era din 1998 ) am mers cu 155 km/h avea aproape 5000(intre 4000 si 5000 ) ture in viteza a 5 a oricum de la 120 la 150 urca greu tare ...verificati filtru de benzina (sa fie schimbat ) .....masina consuma ulei ? ....scoate gaze pe sistemu de recirculare ( trebuie sa scoata gaze dar nu un fulx abundent , asta inseamna ca scapa compresie pe langa segmenti).......daca e foarte puturos motorul e clar ca necesita o segmentare...(sau un set complet cuzineti + rectificat arbore ) destul de costisitor .

tratamentele pentru motor , nu stiu ce sa zic dar opiniile sunt impartite aici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a meu are 300 000 :) motor 1000 auc am schimbat toate filtrele, la diagnoza imi da doar egr, dar am inteles ca aia nu limiteaza viteza maxima aia face mai mult probleme la ture mici si si cu ea anulata sau nu la fel merge. a mea mergea 140-150 inainte acuma urca intre 100 si 110 ca inainte intre 140 si 150 inafara de segmentat nustiu ce sai mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca oricat accelerati viteza nu creste, poate patineaza ambreiajul. Asta este sigur daca motorul se tureaza dar viteza nu creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreajul e relativ nou, si nu urca nici in ture, se aude ca si cum s-ar tura dar turele nu urca deci nu e ambreajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa misti intr-un sens sau altul corpul distribuitorului,ala cu fisele,poatea umbltr cineva si l-a devansat prea mult incat ecu nu mai poate da avansul in parametri. curata si mufa sensorului de detonatii,vezi ca se ajunge mai greu la ea, e in spatele blocului undeva pe langa starter.

" se aude ca si cum s-ar tura dar turele nu urca " ... asta nu stiu cine ar putea sa inteleaga ce vrei sa descrii desi ai scris in romaneste.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina de inductie ? Adica se aude un sunet ca si cum ar accelera dar turometrul si viteza nu urca se aude un fel de zgomot infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut ceva azi, daca merg cu ea la viteza, galeria de evacuare straluceste ca becu (se incinge f tare) catlaizatorul il am scos s-ar putea sa fie infundata toba altundeva ? Sau are cum sa faca si asta de la lipsa compresie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

rateuri pe evacuare nu ai ? e normal sa se inchinga foarte tare ....cel putin saxofonul ala pana in racord , ca pe acolo ies gaze arse cu o temperatura foarte mare .dar sa se inroseasca si sa straluceasca ca becu cum zici tu deja e prea mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am rateuri motoru merge rotund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut ceva azi, daca merg cu ea la viteza, galeria de evacuare straluceste ca becu (se incinge f tare) catlaizatorul il am scos s-ar putea sa fie infundata toba altundeva ? Sau are cum sa faca si asta de la lipsa compresie ?

Ei asta e, cum sa traluceasca ca becul?! Adica e atat de incandescenta incat lumineaza alb? sa fim seriosi. Nici la motorul de Formula 1 sau la un turbo nu se face decat putin rosiatic iar asta la forja maximala.

la o masina obisnuita cu e a ta, colectorul nu depaseste 450-500 grade iar emisia radiatiei luminoase in spectrul vizibil (rosu inchis) incepe pe la 6-700 de grade (mucul de tigara are 700).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

mai exagereaza unii :)).....ideea e ca la masina mea nu am mai rezolvat nimic ,cred ca o sa investesc 60 lei intr un senzor de temperatura sa vad daca apar ceva schimbari ...desi nu ma incurca banii !!! .....am intrat in meniu climatronicului si imi arata mai multe informatii , vetza turatie temp motorului ( imi arata -99 ) :-?? ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Ionut am exagerat putin :) Se incinge foarte tare si se inroseste, nu cred ca e normal poate are si asta legatura, da nustiu ce sa-i mai fac, ma gandesc ca trebuie segmentata sau au cum sa fie toate simptomele astea de la egr ? Nu prea cred ca si cu el anulat si cu el normal tot la fel merge...nustiu ce sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

daca ar fi dusi segmentii ti ar scapa compresia in baia de ulei , si ti ar arunca ulei pe joja pe la semering uri ...sa nu se incinga motorul f tare termostatul lucreaza bine deschide la timp ? garnitura de chiulasa e ok ? nu ai bule de aer in vasu de exapansiune?pompa de apa lucreaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura nustiu daca e ok, am avut ceva probleme cu termostatul in sensul ca nu se incalzea dar l-am schimbat si acum e ok, temp sta fix la 90 bule de aer n-am. Nu stii exista posibiliatatea sa fie toba infundata si altundeva decat la catalizator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

nu stiu...dar daca ar fi evacuarea infundata atunci ar trebui sa pocneasca racordu flexibil ...sau vre o sudura ....distriutia e pe punct ? nu cumva e sarita un dinte ? si sa deschida supapele mai devreme ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...aia am fost la service sa verifice ca am vazut pe net ca se poate...

Creca singura sansa ii sa ma consolez ca masina si-o trait viata si s-o schimb, problema ii cai prea noua si nici la rabla nu creca mi-o ia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

scoate tot ansamblu

de la galeria colectoare si veezi daca e infundat ...gasesti o modalitate ......eu ti am zis am avut motor 1.0 si ma duceam cu el in 150 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu inainte :( nu-s neaparat vitezoman da ma enerveaza ca nu merge si l-as face sa pot s-o vand mai bine da nu mai stiu, ma gandeam sa-i iau alt motor da dau 500 de euro si dupaia mai trebuie sa bag inca atata in senzori sau ce-o fi stricat...nustiu ce sa fac oricum ms mult de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

nu cred ca e ok cu alt motor ...poate fi mai rau decat al tau!!!! ...eu cred ca e o problema de alimentare sau ceva de genu ....daca motorul ar fi pe duca atunci ar scoate fum primul semn, ar pierde presiunea la ulei cand ar ajunge la 90 grade !!...si ar consuma si ulei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, la polo-ul meu din 1997, 1.9 sdi, la relanti stand pe loc totul este ok, dar cand apas frana sau trag frana de mana e jale, trepideaza toata zici k se face bucati, daca iau piciorul de pe frana, si/sau las frana de mana jos iar isi revine la normal, ce e de facut? Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi sunt si eu nelamurit cu o chestie.la bujii care este pozitia lor?adik fisa 1 cu ce, fisa 2 cu ce, si asa mai departe.ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ma puteti ajuta cu o informatie:-daca stie cineva vw polo 2000-2001 cu motor de 1000mpi la vreo dezmembrare va rog sa-mi dati un nr de telefon ca in tot judetul mures nu gasesc supapa Egr pentru motor Auc.(50cp)

daca te mai inteereseaza supapa EGR am eu una. cataproteus@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut mai am si eu o problema la polo din 95 motor 1.3 pe fata in dreapta se aude o bataie foarte puternica dar nu la gropi ci din contra la praguri de 3-4 cm asa cum e soseaua pe la noi si cu viteza mica 50 - 60 km am schimbat flansa de la amortizor care avea rulmentul dus cred ca tot din cauza batailor . in rest nu sunt probleme la bucse am fost pe la 2 mecanici . unul a zis ca sunt arcurile prea comprimate ca sunt sport reglabile dar mai sunt vreo 4 spire care nu sunt lipite as dori un sfat daca stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand treci peste ceva, se clatina masina ?

Daca lasi volanul liber, masina trage stanga sau dreapta?

daca ridici masina pe cric si incerci sa misti roata vertical si orizontal, are jocuri ?

Se aude la ambele roti?

Ai dat jos protectia aia de plastic de deasupra rotii?

Ai incercat sa schimbi arcurile ?

Modificat de OvidiuB52
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!