Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

salu care ma poate ajuta si pe mine am un polo 6n2 1.4i 16v 2001 ,vreau sa inlocuiesc alternatoru cu unul mai mare ceva de 120A ( din cate stiu passaturile au asemenea alternator) care se pricepe sa imi zica daca merge si ce trebuie facut..lasa-ti reply sau PM ...mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sfatuiti oamenii sa bage antigel in broaste!! corodeaza piesele de antimoniu ale butucilor,praf le face! Cat de nasoale sunt sfaturile astea proaste!

Cel mai bine se baga glicerina sau spray cu ulei, cum sunt cele pentru ungerea mecanismelor fine. Nici pe kedere nu e bine sa puneti antigel ci putina unsoare,aplicata cu carpa daca nu aveti bani de produse speciale care se gasesc la orice peco,magazin auto sau supermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul am bagat antigel diluat de iarna trecuta si nu a ruginit nimic si nici nu mi s-a rupt nimic.prin interiorul portierei nu a ruginit nimic...stiam ca lichidul din baterie si cel de frana sunt pro-rugina.am bagat eu si ulei de mecanica fina si celebrul WD40 si degeaba,subtire fiind s-a scurs,a inghetat si oricum nu a fost eficient ca antigelul.mai bine zis,antigelul poate deveni coroziv doar nediluat cu apa distilata,in rest.... daca antigelul ar fi fost coroziv si la cauciuc,eu cred ca nu s-ar mai fi folosit in ansamblul instalatiei de racire acele garnituri de cauciuc,asa ca la chedere nu prea vad ce s-ar intampla...

...parerea mea,fiecare sa faca cum vrea,eu pana acum am incercat cam toate variantele iar cea cu antigelul"cred" ca e destul de buna iarna,iar vara am bagat ulei mai gros si am gresat broastele si nu cred ca rugineste ceva sau se corodeaza ca pana acum nu am rupt nimic in yala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las' c-o sa vezi tu in cativa ani efectele antigelului pe piese de antimoniu.

WD 40 intradevar , nu este bun pentru ca e conceput pentru altceva, pentru deblocat chestii intepenite de rugina,nu de gheata. El foloseste ca principiu..apa!

De fapt, stii ce inseamna "WD" ? inseamna "water dislock", inventatorul lui l-a creat pe baza de apa, nu ma mir ca ai obtinut rezultate opuse folosindu-l pe gerul asta. Dar asa se intampla cand nu citim instructiunile..( ca sa fiu cicalitor :)

Folositi spray pe baza de ulei, de lubrifiere,cum sunt cele pentru lanturi de bicicleta, care lasa un lichid gri si uleios dupa spreyere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema si mecanicii la care am fost decat si-au dat cu parerea. Nu prea stiu ce sa mai cred, fiecare a zis altceva. De la o vreme tremura la relanti rau de tot, iar cand plec de pe loc parca da sa se rupa masina in doua. Este foarte stresant. Stiu ca am probleme cu clapeta de acceleratie dar nu tremura de la ea asa tare. de asemeni am observat ca motorul nu merge rotund ca inaite si se aude un pic mai tare. de asemeni, la drum nu se mai comporta cum trebuie, topaie de mama focului si nu mai are stabilitate. Unul mi-au zis ca ar fi volant, altul ambreiajul..etc. Daca s-a mai pricopsit cineva cu astfel de probleme si i-a dat de cap il rog sa-mi spuna si mie cum a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

As avea nevoie de un pic de ajutor. Am tras astazi o sperietura zdravana. Am un Polo 6N2, 1,4 benzina. A inceput sa palpaie becul de la ulei in timp ce eram in trafic si dupa un timp surpriza ... motorul a murit. Nu a vrut sa porneasca la automat. Am reusit sa o pornesc din nou in panta. Acelasi lucru becul de la ulei palpaie si motorul face un zgomot ciudat. Se aude "sec", precum un Diesel vechi. Se pare ca nici cu bateria nu stau deloc bine 11,2 V la liber, scade pana la 6V la automat. Nu inteleg ce s-a intamplat cu uleiul. Am dat jos capacul si avea o spuma maroniu deschis pe el. Daca m-ati putea ajuta cu un sfat.

Cu respect,

Bogdan Deac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica-i nivelul uleiului dupa ce sta masina vreo ora la orizontal. daca nu mai ai ulei pe joja motorul e terminat de aceea bate. uleiul se poate pierde prin mai multe feluri, cel mai frecvent din cauza epuratorului blocat cu dop de gheata care duce la acumularea de presiune in carter si azvarle uleiul pe la garnituri si semeringuri. sau ti-a intrat apa in ulei etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul uleiului e normal. Dupa aproape 24 de ore de stat.

Cu respect,

Bogdan Deac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuma aia nu este deloc normala. Eu as recomanda flush engine ca sa-l cureti de balauri dupa care schimb ulei+filtru.

Mergi la un service si fa-i si un test de compresie, dureaza vreo 15-20 min si nici nu e scump.

Las' c-o sa vezi tu in cativa ani efectele antigelului pe piese de antimoniu.

WD 40 intradevar , nu este bun pentru ca e conceput pentru altceva, pentru deblocat chestii intepenite de rugina,nu de gheata. El foloseste ca principiu..apa!

De fapt, stii ce inseamna "WD" ? inseamna "water dislock", inventatorul lui l-a creat pe baza de apa, nu ma mir ca ai obtinut rezultate opuse folosindu-l pe gerul asta. Dar asa se intampla cand nu citim instructiunile..( ca sa fiu cicalitor :)

Folositi spray pe baza de ulei, de lubrifiere,cum sunt cele pentru lanturi de bicicleta, care lasa un lichid gri si uleios dupa spreyere.

Te contrazic draga Stealth ! Traducerea pt. WD-40 este urmatoarea : "Water Displacement - 40th Attempt".Displacement = deplasare, refulare, inlaturare. 40'th attempt - a 40- a incercare, deoarece formula a iesit complet functionala dupa 40 de incercari ale chimistului american Norm Larsen in anul 1953.Pt. mai multe informatii : http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40

In concluzie, se pare ca WD-40 e numai bun pt. lubrifiere, deblocare, dezghetare, etc.

Modificat de Aurelian 6n2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar un pic de vibratie poate fi si de la tampoane, le am si pe ele in vedere. Dar tremura prea tare sa fie decat de la ele, iar cand plec si scutura in halul ala sigur nu este doar de la ele. Trebuie sa fie de la ceva. Chiar nu a mai patit nimeni asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am nevoie de o mana de ajutor. A scos taica-miu bateria ca sa o incarce si papa casetofon. Codul nu-l mai gasesc :(

Stiti vreo sursa sau ma poate ajuta cineva cu un cod pe baza VIN-ului la masina?

Ma gandesc ca si cei de la reprezentana m-ar putea ajuta, insa chiar nu cred ca merita la un amarat de casetofon Alpha sa platesc mai mult decat face el sa ii aflu codul.

Sper ca e cineva care ma poate ajuta.

Va multumesc!

Modificat de Sil07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie va rog frumos ce senzor se afla undeva sub baterie.l-am gasit ieri atarnand sub ea.revin mai tarziu si cu o poza.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare as avea:am un polo 2001 6n motor de 1000.trebuie sa schimb egr-ul si vreau sa-l comand,l-am curatat de n-spe mii de ori.este modelul asta:dar este auc sa aua?pe poze este cel cu 13A.pe poze scrie ca e AUC dar vreau sa fiu sigur.astept raspuns.mersipost-68949-0-50543900-1297459429_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ca am revenit tarziu cu pozele.am avut probleme cu net-ul.inca o data va rog sa imi spuneti ce senzor este si unde trebuie sa il pun.

post-36321-0-39756800-1297709892_thumb.j

post-36321-0-24300900-1297709900_thumb.j

post-36321-0-98058600-1297709907_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

As avea nevoie de un pic de ajutor. Am tras astazi o sperietura zdravana. Am un Polo 6N2, 1,4 benzina. A inceput sa palpaie becul de la ulei in timp ce eram in trafic si dupa un timp surpriza ... motorul a murit. Nu a vrut sa porneasca la automat. Am reusit sa o pornesc din nou in panta. Acelasi lucru becul de la ulei palpaie si motorul face un zgomot ciudat. Se aude "sec", precum un Diesel vechi. Se pare ca nici cu bateria nu stau deloc bine 11,2 V la liber, scade pana la 6V la automat. Nu inteleg ce s-a intamplat cu uleiul. Am dat jos capacul si avea o spuma maroniu deschis pe el. Daca m-ati putea ajuta cu un sfat.

Cu respect,

Bogdan Deac

Salutare,

Am dus-o la mecanic. Din pacate s-a rupt vibrochenul. Nu am condus prea sportiv sau prosteste cu ea. Se pare ca am avut ghinion :(. Daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi... Nu stiu ce sa fac cu ea. Un lucru e cert: Daca vreau sa o mai tin o sa am nevoie de un alt motor. Am primit o oferta 550E motorul + 170E restul pieselor, ulei si manopera. Imi ofera garantie 6 luni. Nu am de unde sa stiu cati km are si din pacate nu o pot pune nici pe tester sa imi arate (KM la acest model sunt inregistrati doar in ECU).

Cu respect,

Bogdan Deac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. spune-mi te rog la un polo classic din 1998, motor 1.6 benzina, trebuie sa schimb curea, rola si pompa de apa sau numai curea si rola. am intrebat pe la magazine si parerile sunt impartite. si inca ceva, ce curea imi recomanzi ( la magazine am gasit contitech made in romania, cica din germania nu se mai primesc ). mersi ptr ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei garantie pe distributie trebuie sa schimbi tot kitul. daca faci tu operatiunea, iti asumi responsabilitatea. Nici un service care se respecta nu-ti v-a schimba doar cureaua si rola.

Le: Nu fa imprudenta sa cumperi Contitech made in Romania :vaidecapulmeu: Am montat o curea accesorii marca sus amintita (fabricata la Brasov)la un BMW, am dat destui bani si nu a tinut decat 2 luni. Am fost nevoit sa o schimb cu un Gates ce a functionat ulterior 1,5 ani si cred ca mai merge si astazi.

Modificat de blackrally71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. la asta ma gandeam si eu referitor la cureaua romaneasca. probabil ca daca nu voi gasi nemteasca, voi opta ptr una Gates, problema este ca la noi (Motru ) nu am siguranta ca nu este si asta de pe la turci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti mai oameni buni, chiar nu stie nimeni ce senzor este ala si unde trebuie bagat.de 2 saptamani tot caut si nu gasesc nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o intrebare pentru cine poate sa ma ajute: ce ulei imi recomandati si mie pentru polo 6n 1995 1.3 tip totor ADX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am reusit sa descifrez ceva de pe acel senzor.are un cod pe el 6n0 971 918 A.cineva care are ETKA sau altceva poate sa ma lamureasca si pe mine?

Modificat de GL-85-RKU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://pim-engineering.com/tiedostot/Grommet-3.pdf

Din cate scrie aici este doar o mufa care este posibil sa nu fie conectata nicaieri din lipsa unor optionale, si eu am pe langa faruri mufele pt proiectoare si in mai multe locuri mufe care nu sunt conectate nicaieri. Daca masina functioneza nu cred ca ai o problema ci doar o mufa in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a folosit cineva ulei si tratament de motor metabond?...isi poate da cineva cu parerea daca este bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!