Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

eu am bagat ulei Tamoil API GL5 75/90 si nu vreau sa ma laud dar cutia de viteze functioneaza foarte bine,dar si cataloagele de produse de la Mobil Australia, Liqui Moly si Valvoline recomanda pentru polonicele noastre API GL5 75/90, deci inseamna ca intre 75/90 si 80/90 este o oarecare diferenta,nu numai de cifre ;)

ia link-urile de aici sa te convingi si tu si altii ce vor mai citi acest post:

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/pa_oil_guide.html

http://www.datateck.com.au/lube/mobil_au/default.asp

http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/product.asp

asa ca da-i drumul la treaba,multa bafta!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ma puteti ajuta cu o informatie:-daca stie cineva vw polo 2000-2001 cu motor de 1000mpi la vreo dezmembrare va rog sa-mi dati un nr de telefon ca in tot judetul mures nu gasesc supapa Egr pentru motor Auc.(50cp)

Modificat de yayo_crunk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand sunt pe acest forum m-am lamurit cu foarte multe chestii legate de masina....dar mai e o problema care se pare ca la mine nu are rezolvare.Fratilor va rog care aveti motor de 1.4 AUD daca stiti ce tip de cutie are(codul), semeringul daca vreau sa il schimb trebuie sa dau cutia jos,si eu pierd ulei pe la tija care intra in cutie de la schimbatorul de viteze.Ca sa remediez problema trebuie data jos sau nu?.Va rog daca aveti documentatie, poze , filmulete, etc nu ezitati sa le puneti aici.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am motor AUD si in cele mai multe cazuri cutia este ETD (scrie in cartea masinii).

Pentru a schimba acel semering nu trebuie decat sa desfaci un surub, atat de simplu.

Cu dimensiunile sper sa revin in curand.

Mai stie careva dimensiunea faimosului semering de la CV, de la tija. Acela care se rupe la fiecare doi ani :) ?

1195j.jpg

2211j.jpg

3201.jpg

4142l.jpg

5109t.jpg

sdi1143.jpg

sdi1143101.jpg

sdi2842.jpg

sdi3142.jpg

sdi4202.jpg

sdi4202116.jpg

sdi5106.jpg

sdi6304.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult Robb.intradevar pe la semeringul de la acea tija pierde.pozele sunt nemaipomenite.sper sa ajute si pe altii pe aici.inca o data multumesc.mi s-a luat o piatra de pe inima:)))) pentru ca cineva a fost bun si mia spus ca trebuie sa dea cutia jos ca sa schimbe semeringul,dar acum am vazut ce usor poate fi.

Modificat de GL-85-RKU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine nu ma ajuta nimeni? :( Cum pot sa scimb si eu un furtun de frana fata fara sa rup conducta de frana? Am tras de el foarte tare si nu vrea sa se desfaca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca cel mai bine ar fi sa te duci la un service daca nu iti mai raspunde nimeni si in cazul in care inca poti sa te misti cu masina ca nu e de joaca cu franele,bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robb multumim mult pentru poze, eu am motor de 1.0 dar cred ca am acceasi problema. La un service mi-a zis ca ma costa 40 de lei si nu mi-a venit sa cred(ma gandeam si eu ca trebuie data jos cutia), am zis ca ma mai interesez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pana la urma ce cod are simmer-ringul ala? eu am AEX motorul. acum ca am aflat cat de simplu se schimba, vreau si eu ca e jegoasa acolo jos...

Multumesc celui ce a postat pozele!

@ilietu , cum adicc ai tras tare de el? ai incercat adica cu cheia hexagonala sa il desurubezi? in principiu furtunul are un cap metalic care se insurubeaza in etrier si in conducta metalica pe pe contra-aripa la celalat capat. Trebuie sa demontezi intai etrierul ca sa poti rasuci furtunul pe masura ce il desurubezi.

Dai cu spray degripant intai in zona de infiletare sau cu picaturi de lichid de frana si ia o cheie de calitate,nu o chinezarie care se inmoaie.

daca ai stricat hexagonul deja, atunci incearca cu o cheie tip "mocs" cum au instalatorii,care se autostrange in falci cand o fortezi.

Problema cu desfacutul de regula apare la surubelul de aerisire, nu la furtun. Surubelul de aerisire se intepeneste mereu si are hex mic de 8 care se sterge aproape de fiecare data daca e intepenit.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul simeringului este 085301227 iar in imagine sunt si dimensiunile 15-24-7. Bafta la schimbat.

post-21010-0-86987900-1302803927_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Polo variant din 2000 si a inceput sa-mi faca probleme. Problemele au inceput dupa ce am schimbat distributia, si anume are urmatoarele simptome: face zgomot mai mare( de parca ar fi diesel), la ralanti trepideaza, intrerupe,se simte si in scaun, dar ce ma nedumereste mai tare este urmatorul lucru: la rece porneste fara probleme, dar dupa ce merg citiva km si opresc motorul nu mai porneste, mai exact porneste dupa citeva incercari( in unu, doi cilindri, dupa care porneste normal, si se simte un miros accentuat de benzina).Nedumerirea mea este si mai mare pentru ca nu totdeauna se intimpla sa nu porneasca, uneori porneste bine.Trepidatia la ralanti,este insa permanenta. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?.Care ar putea fi cauza?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Semeringul acela se macina pe dinauntru de la praf si nisip. Recomand sa puneti un burdufel mic (2 lei la orice magazin de piese pt dacii) pentru a proteja tija aceea de praf si nisip.

Problema e ca daca il lasi asa pierzi ulei din cutia de viteze ceea ce nu e ok.

Am avut si eu aceeasi problema, l-am schimbat si intr-o luna aceeasi problema. Dupa ce am pus burdufelul (de 1 an) nu am mai avut nici o problema.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cand scoti semeringul vechi nu da uleiul peste tine pana il bagi pe ala nou la loc?! :huh:

sau trebuie golita cutia in prealabil.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curge foarte putin deoarece semeringul este putin mai jos fata de nivelul (marcaj nivel optim) dar nu e nici o problema, daca il faci la service iti poate lua nivelul si eventual completa cu ulei de transmisie ceea ce a curs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un VW Polo 6n 1.000 cmc, fab. 1997. Avand o singura cheie de contact, am fost la un centru de copieri chei. Tipu' de acolo mi-a spus ca cheia este cu cip si ma costa... atentie... 250 RON! Incredibil... 250 RON am dat pe toata inchiderea centralizata, cu tot cu manopera. Mi s-a parut mult si am dat sa plec. La care tipu' imi zice ca poate sa-mi faca si o cheie simpla, la 40 ron, fara cip, pe care o pot folosi doar la usi. Cica merge si la pornire, dar, neavand cip, se opreste motorul dupa cateva secunde. Acum nu stiu ce sa cred... oare a incercat sa ma jecmaneasca? Chiar au cip cheile de Polo din '97? Voi v-ati copiat cheile? Tot atat v-a costat? Multumesc frumos.

Modificat de Trapa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata ca asta atasata mai jos?

Cheie

Modificat de OvidiuB52
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Ovidiu, exact asa arata si cheia mea. Nu-mi dau seama la tine, dar la mine logo-ul VW este fix, turnat (nu este buton). Deci... imi dai vesti bune? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate cheile masinilor mai noi (incepand chiar de acum 20 ani :) ), au un cip fara de care nu poti porni masina, asa ca mesteru avea oarecare dreptate. Sincer nu stiu cat costa un astfel de cip(si daca exista universal si unde trebuie programat sa-l recunoasca masina), insa eu la Polo am doua chei, una asa cum e in poza, turnata, care e nefolosita + una care se desface si poti vedea o baterie, un bec si cipul, poate am s-o desfac sa va arat si voua daca sunteti interesati. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trapa ce a spus Robb este foarte adevarat.si totusi nu este mult 250 Ron cheia.anul trecut m-a ajuns o cheie tip briceag aproape 280 RON,Daca te duci la reprezentanta iti cer vreo 600-700 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Trapa.

Cheia nu are nici un buton, este turnata. Se vede asa din cauza aparatului foto.

Problema la copierea unei astfel de chei este ca trebuie copiat si cipul. Asta se poate face doar cu un sistem special din motive de securitate asa ca nu oricine poate face o copie la cheie.

Punctul acela negru de pe cheie este parte a sistemului cu cip :D

Apropo, ca tot veni vorba, ai mare MARE MARE MARE grija de cheie ca daca ai pierdut-o iti vei plange de mila. :D

Modificat de OvidiuB52
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru ajutor! :icon_thumright:

Va dau de veste cand rezolv. O sa caut un pret mai rezonabil putin.

Modificat de Trapa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul acela negru de pe cheie este parte a sistemului cu cip :D

Punctul negru nu are legatura cu cipul cheii, e din turnare.

Cipul se scrie cu ajutorul VagCom-ului, daca ai PIN-ul masinii. Pin-ul se poate afla cu ajutorul altor interfete - VagCommander, VagTacho, etc.

post-30007-0-84268500-1303508019_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahhhhhhaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Intebare, cheia cu cip trebuie obligatoriu sa integreze si un bec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope, becu' e un accesoriu destul de idiot, pus acolo sa vezi, chipurile, unde bagi cheia ;)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cool,

Multumim frumos pentru poza :D.

U're za best!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!