Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Filtru de aer eu il schimb la 5000km si uleiul la 8000km. Depinde cati km ai facut in 2 ani. Daca ai facut 1000, atunci dupa un an schimbi doar uleiul. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Sunt nou pe acest forum și implicit nou posesor de polo 1,4 APQ 1999. Nu pot cere perfecțiunea unei mașini sh dar am cateva intrebari pentru cei ce cunosc acest tip de masina mai bine:

1. A.C. porneste singur indiferent cum este directionat aerul sau daca e pornita aeroterma pe cald sau rece, se si opreste singur;

2. Dupa cateva ture prin oras apare un zgomot foarte ciudat, in dreapta fata, in bord din cate mi-am dat seama. E greu de descris, ceva parca se depresurizeaza producand un fluerat din ce in ce mai crescut in rezonanta. apare si in timp ce stau pe la intersectii sau chiar imediat dupa ce opresc motorul, ;

3. Mi se pare ca consuma un pic mai mult de cat ma asteptam, dar la ce drumuri aveem nici nu pot cere mai mult, undeva la 7,5 la 100 km in afara.

Va multumesc. O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

salut ...am observat o chestie zilele astea...cand accelerez undeva dupa 2300 rpm incepe sa se auda ca un pacait ( doar in mers mi se aude ) ....care creste in intensitate pe masura ce accelerez...si aude de undeva din partea dreapta ...din fata de la pasager ....se aude ca o zdranganeala o vibratie :-?? ....polo 6n 1.0 AER !:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Am achizitionat recent un Polo Variant (break) din 2001:

Nu gasesc manual de utilizare si as dori daca sunteti amabili sa imi dati niste lamuriti la intrebarile pe care le voi pune:

1. Credeti ca voi putea gasi un manual in limba engleza respectiv in limba romana?

2. Ce tip de ulei si ce cantitate pentru motor ( benzina, 1.4 60 CP)?

3. Ce tip de ulei si ce cantitate pentru cutia de viteze (5 trepte)?

4. Ce tip de ulei si ce cantitate pentru servodirectie?

5. Lichid de racire- tipul si cantitatea.

As dori sa imi raspundeti si printr-un PM pe acest cont, sau pe adresa c.airinei@yahoo.com

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

1......si eu am cautat si nu am gasit ...decat unu singur in poloneza !! pntru 6n hatcbak !

2 3.2 litri......ulei .....castrol( recomandat de vw ....sau alt ulei sa respecte normle vw ) ....si in functie de numaru de km alegi tipul de ulei 5w40 (subtire pt motoare bune , care nu consuma ulei ) .....sau 10w40 .....mai gros nu cred ca e cazul ! ( acuma ca vine vara recomand 10w40 )

3 2.7 litri ...pentru cutia de viteze iti trebuie un ulei 75w90 !

4...pentru servo directie .....este ulei special ....cantitate nu stiu exact banuiesc ca 1 litru e suficient !! ulei verde pt servodirectie !

5. lichid de racire ....antigel care sa respecte normele vw G12 ....sau G 12 + ( roz si respectiv violet ) .....iti trebuie 6 litri dupa manual ....3 de antigel 3 de apa distilata !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Ionut!

Inca mai caut manualul pe internet, dar nu gasesc decat variante in italiana si portugheza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !

Am si eu un polo 1.4 6n din 98..de 2 zile mi-a aprins martorul din bord care indica alte pericole. Am verficat nivelul la lichidul de frana si e ok, microintrerupatorul (sau cum se numeste) de la frana de mana...ciudat e faptul ca atunci cand pornesc masina e totul in regula dar in momentul cand o turez si ajunge aproape de 2000 ture se aprinde respectivul martor insotit de un sunet de avertizare.

Ma puteti ajuta cu un safat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Palier dreapta cazut de doua ori in doua saptamani,daca va vine sa credeti!dupa ce a cazut prima oara am zis ca poate de la uzura,de la atatia ani de mers...dar dupa ce am dus-o la service-ul vw si mi-au montat unul nou nout cu garantie pe piese si lucrare de 2 ani,am zis ca totul e ok.si a mai cazut o data!!nici nu mai pot s-o vand dupa ce am bagat atatia bani in ea (ca i-am schimbat si cureaua de distributie,cureaua de alternator si pompa de apa)asa ca trebuie sa am incredere in continuare?!in service-ul vw.Are cineva idee cam care ar fi cauzele de cadere al palierului?multumesc anticipat. :( vw polo 1.4 tdi 2000

Modificat de lukastar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am un 1.4 MPI, la 60 de cai benzinar.

De aprox. 1 saptamana nu mai functioneaza inchiderea centralizata. Iarna asta am mai avut de vreo 2 ori aceasta problema la ger mare, insa pe interior puteam inchide/deschide usile prin actionarea butoanelor de la usa soferului. Atunci si-a revenit totul de la sine, fara sa ii fac nimic. Insa acum nu mai functioneaza nimic..nici sa deschid toate usile din exterior nici sa le deschid/inchid din interior.

Am incercat sa schimb siguranta de la panoul de fuzibile insa nicio diferenta.

Din exterior, doar o usa o pot deschide normal la cheie.

PS: Cand apas pe butoanele de inchidere/deschidere usi din interiorul masinii de la usa soferului, se aude un clanc/clanc undeva in spate la Hayon insa nu imi pot da seama de unde.

Nu am inchidere pe cheie.

Multumesc

Modificat de Polo 6N2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,caut si eu manivela de la geamul din stanga,pentru un polo in 2 usi,an 2000...ma poate ajuta careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,chiar te pot ajuta eu,intri pe AUTOKARMA.RO,iti faci cont cu toate datele masinii si o sa gasesti acolo manivela .eu cel putin pentru mine am gasit si nu ma asteptam,dar bine...facuta de Febi,dar e buna si aia decat deloc.sper sa iti fie de folos mesajul meu,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat manivela care este si pe acel site,insa nu se potriveste.Este prea scurta pentru a intra in macaraua de la geam.As dori una originala si second-hand! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai avea o serie de intrebari:

1. La pornirea motorului, semnul pentru baterie (rosu) se aprinde si se mentine pana cand turez intre 1500-1700 rpm, apoi se stinge la atingerea turatiei respective...nu inteleg de ce face fenomenul asta.

2. La ce numar de rotatii are cuplul maxim?

3. Care este siguranta pentru trapa electrica si unde se afla?

Vreau sa mentionez din nou modelul masinii : Volkswagen Polo Variant 2001, 1.4 MPI.

Multumesc in avans celor care imi raspund la aceste intrebari; motivul pentru care va pun aceste intrebari este pentru ca nu am manualul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

la 1.4 mpi cuplul maxim e la 2800 rpm ( nu stiu si valoare cuplului ) ......siguranta pentru panou sigur o gasesti in tabloul cu sigurante de sub bord , vezi ca e posibil sa fie aceiasi siguranta pentru 2 chestii....un exemplu ...daca scoti siguranta de la ECU , se stinge si lumina din plafon !!

Cat despre problema cu martoru pentru baterie , incearca o scanare cu VAG ....poate e o problema pe partea electrica .......altceva nu stiu ce ar putea fi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt svenn..Date tehnice VW; POLO CLASSIC (6KV2); 60 1.4

Materiale consumabile

Cantităţi de umplere şi specificaţii

Ulei de motor cu filtru

3,20 litru

Specificare ulei de motor

VW 500 00/501 01/502 00

Cutie de viteze manuală

3,10 litri

Specificaţie ulei transmisie manuală SAE 75 W 90

Servodirecţie

0,80 litru

Specificare ulei servodirecţie

G 004 000 M2

Lichide de răcire

5,50 litru

Specificare lichid de răcire

G12 Plus

Lichide de fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la problema 1 as avea o parere cu toate ca nu e sigura. trebuie verificat alternatoru sau releul de incarcare care ar putea fi stricat sau dereglat.oricum mergi la electrician cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut la fel.am avut probleme cu incarcarea.practic am avut masina electrica,si crede-ma nu vrei sa patesti ca mine,pe drum am ramas fara lumini era 22:00seara,masina nu tragea deloc si in fata blocului a si murit.bine ca am ajuns acasa cu el:-p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut schimburile de ulei, exact asa cum mi-ati recomandat, am schimbat si filtrul de aer...

1. Ce tipuri de bujii (marci) imi recomandati pentru acest motor de 1.4 MPI de 75 CP (55KW)?

Mecanicul de la service mi-a recomandat Beru cu un singur electroc, daca am inteles bine...

2. Neavand aer conditionat, exista vreun filtru pentru aer?

Va trebui sa fac o vizita la electrician cat mai curand posibil deoarece am probleme cu geamurile din fata (fiind electrice, nu se deschid) si trapa.

3. Mi-a aparut avertisment la ecranul din bord dreapta (vitezometru) urmatorul mesaj *Service Inspection*. Cum pot reseta numarul de kilometrii pentru viitoarea inspectie.

Inca o data va multumesc pentru ajutor!

Nu mai scrie Bold-uit si citeste regulamentul!

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep prin a saluta toti posesorii de Polo.Azi dimineata fara sa vreau am observat sub masina doua pete de ulei .am spus ca poate e de la altu care a fost pe locul acela tinand cont ca in patru ani de cand am masina niciodata nu am vazut nici o scurgere sub masina.plec la niste prieteni stau vreo doua ore si la plecare mi-am zis sa ma uit din nou sub masina.tot asa doua pete.ma aplec si vad pe cutia de viteze niste scurgeri.din ce m-am interesat eu am inteles ca ar fi acel semering cautator care nu ar fi vreo avere.de schimbat ma apuc eu sa o fac, mai invat si altele:)).rog pe cineva de aici care a mai avut problema asta sa imi spuna si mie cati litri de ulei ar intra sigur(75w90 parca spunea cineva pe aici) si daca ma poate ajuta cu niste poze pe unde scot uleiul din cutie pe unde il bag pe ala bun si cum se schimba acel semering.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

salut , despre semeringul respectiv sa mai discutat pe forum ....nu i mare inginerie de schimbat dar necesita un pic de spatiu ....mai bn te duci la un service , in cutie intra 2.7l de 75 w90 , ai 2 busoane cu cap de imbus de 17 , unul e in partea dinspre radiator al cutiei (cel de umplere la nivel ) si cel de golire e in partea stanga jos ( inspre roata stanga ) .....dar daca dai semeringul jos oricum iti curge tot uleiul !! SPOR LA TREABA !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am onoarea sa va salut.Nou fiind pe forum, posesor polo 1.4, 59 CP,2000, am rasfoit paginile si am invatat cate ceva.Dl SVENN la intrebarea 3 solicita ceva ce ma intereseaza si pe mine, are cineva raspuns?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Date tehnice VW; POLO CLASSIC (6KV2); 60 1.4

Materiale consumabile

Cantităţi de umplere şi specificaţii

Ulei de motor cu filtru

3,20 litru

Specificare ulei de motor

VW 500 00/501 01/502 00

Cutie de viteze manuală 3,10 litri

Specificaţie ulei transmisie manuală SAE 75 W 90

Servodirecţie

0,80 litru

Specificare ulei servodirecţie

G 004 000 M2

Lichide de răcire

5,50 litru

Specificare lichid de răcire

G12 Plus

Lichide de fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, cum pot sa scimb si eu un furtun de frana fata fara sa rup conducta de frana? Am tras de el foarte tare si nu vrea sa se desfaca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu cutia, baiatul de la magazin mia recomandat un lichid mai vascos si am luat 3 litri de Castrol 80w90.are ceva daca nu este 75w90?Iar semeringul cautator il primesc maine.totusi sunt nelamurit si acum:unde se afla si cum il dau jos?Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem uleiul este Castrol EPX 80w90 cu norma API GL 5.afecteaza cu ceva modul de functionare al cutiei?adica e mai bun decat 75w90,intra mai usor in viteza,mai greu,sau nu este nici o diferenta?multumesc mult si tot astept un raspuns cu acel semering cautator.

Modificat de GL-85-RKU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!