Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Nu recomand folosirea nici unui tip de aditiv/tratament la VW, BMW, Mercedes. Sunt motoare care au nevoie doar de uleiuri si benzina de calitate foarte buna. daca aceste 2 cerinte sunt indeplinite, uiti ca ai masina! ;) :icon_thumright: Altfel, vei trece foarte des prin service-uri. :angry:

LE:@GL-85-RKU si eu am mufa respectiva ce nu e conectata nicaieri. Si am mai descoperit inca una ce vine de undeva din fata cutiei care sta rebela pe acolo. Mai mult ca sigur ca instalatia electrica e identica pentru mai multe motorizari si dotari.

Modificat de blackrally71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k.ms mult!!.credeti-ma ca am stat aproape doua ore cu capota ridicata si ma uitam cam pe unde ar veni.nu de alta dar era aproape de elicea electroventilatorului.Eu tot astept sa se mai incalzeasca putin ca sa ma pot baga la masina si sa ma apuc de curatat clapeta de acceleratie, sa dau bara jos si sa curat farurile pe interior.Farurile sunt Hella, am inteles ca s-ar desface usor ca sa pot spala sticla interioara.multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand cureti clapeta de acceleratie sa cureti si EGR-ul. Eu la clapeta am dat partea asa zis electronica jos si am spalato complet in carburol. La fel si EGR-ul. Pe partea de contacte a clapetei am dat cu WD 40, iar pe angrenajele din plastic cu putina vasilina Castrol. Ca rezultat: motorul functioneaza mai rotund in ralanti, acceleratia e mai prompta si pornirea mai usoara. Verifica foarte bine si furtunurile de gaze karter atat din dreapta cat si din stanga motorului dapa ce ai scos capacul de plastic.

Inainte de toate operatiunile, deconecteaza borna de la baterie.

Modificat de blackrally71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Exista pe forumul de Polo vre'un thread despre GPL pe Polo 6n? Functia de search nu gaseste nimic despre asta.

In orice caz, vreau sa intreb daca cineva de pe acest forum si-a montat instalatie GPL pe Polo 6n. M-ar interesa 3 mari lucruri despre instalatia GPL pe Polo si anume:

1) Care sunt difierentele de putere ale masinii dupa montarea instalatiei GPL. (Daca am noroc poate are cineva GPL pe un 1.0 37 Kw AER, ALL '99 injectie multipunct :rolleyes:)

2) Care este uzura care survine in urma arderii uscate a GPL-ului si daca uzura apare mai devreme la aceleasi piese la arderea pe GPL decat pe benzina.

3) Cat creste consumul motorului si cam in cati KM s-ar amortiza invetitia in sistemul GPL. (Daca se amortizeaza in cifre de genu' 400 000 KM nu cred ca are rost montarea unui GPL).

Multumesc frumos :Driver:

PS tin foarte mult la masina si nu as vrea sa o mutilez cu o instalatie GPL dar daca pretul benzinei va ajunge 7RON/Litru e ori GPL ori tren/autobuz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma suczi ca ma bag ...dar si eu am un polo 6n din 98 cu motor de 1.0 AER , cam cat consuma al tau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GPL pe orice masina care nu a fost prevazuta din proiect, nu duce la nimic bun. Mai ales pe un motor de 1,0 litri care abia pleaca de la semafor...... Ca si uzura la un numar de km. nu poti aprecia fiind ca fiecare dintre noi are stilul sau de condus.

Si daca circuli normal cu masina consumul v-a fi cu 1,5L/% mai mult GPL, decat benzina, iar raportat la putere aceasta scade cu 10% fata de normal.

Ca si amortizare a investitiei, daca circuli f. mult extraurban, iti scoti cheltuiala cu instalatia si montajul acesteia cam dupa 30000 km.

Am avut instalatie GPL pe o masina si in 50000km a trebuit sa fac motorul astfel incat ce-am luat pe mere am dat pe pere. :lol:

Modificat de blackrally71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand GPL. un motor perfect reglat si in parametri consuma putin, pe ansamblu daca iei in calcul instalatia GPL pt injectie care e in jur de 2200 de lei, spatiul din portbagaj practic anulat de butelie la Polo,reducerea puterii substantiala si o gramada de probleme cu pornirea la rece sau iarna pe langa care apar defectiuni cu pompa de benzina si regulatorul de presiune al benzinei care raman prea mult timp nefunctionale ,nu se renteaza.

A, si uzura extrem de rapida a motorului,am un amic care lucreza la un parc de taximetre si stiu clar si precis ca face praf orice motor in 35.000 km, Matiz,Logan etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru info,

Deci GPL-ul iese din calcul, oricum nu merg foarte mult cu masina, undeva la 12 - 14 mii pe an, plus ca toate problemele care le presupune instalatia + uzura + durata relativ scurta de viata a motorului fac ca, costul investitiei sa se amortizeze foarte greu.

@Ionut Melinte:

Nu i-am facut consumul cu plinul de rezervor niciodata dar consumul e cam asa:

-Mers iarna motor rece in oras, constant la aprox 2800 - 3000 rpm - 10 litrii de benzina 95 cam 130 km (Distanta dintre munca si acasa e aprox 4km si nu apuca sa se incalzeasca foarte tare la minus 10 grade, plus unde mai pui si cauciucurile de iarna care in zilele mai calduroase se inmoaie si mai creste putin consumul).

-Mers vara extraurban constant la aprox 3000 rpm - 10 litrii benzina 95 cam 180 - 200 km

-Mers ca turbatul prin oras, plecat in tromba de la semafor, schimbat in 4500 rpm 10 litrii benzina 95 cam 90 - 100 km (Impresionant pt un motor de 1l)

-Mers lunga pe autostrada cu viteze intre 120 - 140 (145 fiind maximul pe care il prinde Polo-ul meu cu 4 persoane si bagaje), la 5000+ rpm 10 litrii benzina 95 cam 160 km.

Cam asta e consumul, al tau cat ia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

.....eu nu i am facut consumul , dar alimentez cu cate 10 l de carrera 95 de fiecare data si am obs ca merg cam 120 -140 km .....cam cate 24 km pe zi 12 dus 12 intors...motoru se incalzeste destul de usor .....merg in oras , si o bucata in exeterior , dar pe drum cu multe gropi si merg mai mult cu a 3 a.

la drum lung .....am scos cam 6 l % mers cam cu 120 si cateva potiuni unde i am dat 155 .....cauciucuri am 175 pe 65 R13 , mixte .....tre sa i schimb consumabilele si distributia ...poate o sa mi consume mai putin dupa .....asa mi se pare destul de mult pt o buburuza asa mica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, e destul de mult, motoarele mai vechi nu au fost construite asa de eficiente in departamentul asta.

App, ai vazut noul Polo A05? :rolleyes: Love at first sight! Pacat ca trebuie sa treaca 20 de ani ca sa imi pot permite una, astept varianta sh cu putina rugina si multi kilometrii :(

http://www.volkswagen.ro/modele/polo_1/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

motorul meu merge rotund , pe diagonza nu da nici o eroare ...nu scoate fum , ulei nu cred ca papa ........acuma nici nu stiu in ce regim de turatie sa merg cu ea , ca am avut pana acuma 1.4 16v , ....maine o sa i schimb toate consumabilele si distributia , si dupaia sa vad cam ce consum scot , si poate se mai incalzeste afara un pic , si sa vad dupa :)! ....aud multe persoane ca zic , ca au consum de 6 in oras , dar mie foarte greu sa cred !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am reusit sa descifrez ceva de pe acel senzor.are un cod pe el 6n0 971 918 A.cineva care are ETKA sau altceva poate sa ma lamureasca si pe mine?

Un simplu search pe goagal: Senzor - se pare ca este un simplu dop. Nu tre sa-ti faci probleme, daca era ceva important de la motor nu-ti pornea sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde mult si de stilul de condus, mie imi place sa merg in oras cu ~3000 RPM. Oricum, mai jos am adaugat si link-ul pentru specificatiile constructorului (cred, nu sunt sigur 100%), aparent in oras ar trebui sa ia 7.5%, in afara 4.7% mixt 5.7%. Cuplul maxim al masinii este la 5000 rmp dar nu stiu daca acolo este si rapotul putere-consum. Nu sunt mecanic :D nu ma pricep.

http://www.allcardetails.com/model-1999-2001/volkswagen-polo-10-5-doors-hatchback-5-speed-manual-41986.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

nu nu cuplu maxim e la 3000 rpm la 1.0 si la 2800 la 1.4 ...5000 e turatia maxima pt care constructoru garanteaza siguranta in mess .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham, credeam ca pana la 6000 merge maxim :rolleyes: (acolo incep liniile rosii pe turometru), dar presupun (fara vreo cunostinta de cauza) ca aici cuplul maxim ar coincide cu raportul optim putere consum (ma rog, pe undeva pe la 2800 - 3000 o simt eu :Driver: ).

:offtopic:

App, "999 cc straight-4 petrol 50 PS (37 kW; 49 hp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Am un Polo din 2001 motor de 1000cu 2usi.Am probleme cu Egr-ul(l-am curatat dar trebuie sa-l schimb),dar o sa-l schimb peste o luna numa.Momentan am consum de 14litri pe 100km.e normal acest lucru?cand trage masina cand nu,asta din cauza egr-ului dar consumul vine de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un tester ai fost? In afara de EGR nu a mai aparut nimic? Verifica senzorul de temperatura. Daca ala e dus consuma cat un M5 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura?adica ala ce imi indica temperatura apei?ala functioneaza .imi merge pana la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

OvidiuB52.....se reseteaza cu butonu de la ceas uri...cand scoti siguranta daca e ca la mine se reseteaza si ECU , sa stii ca nu i bine :) .....are 4 cilindri , 4 bujii 4 injectoare.....4 fise ...cum sa fie in 3 ;)) da plasticu ala jos si vezi ca ai 4 fise sa te convingi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

yayo_crunk, cu un consum ca asta nu are cum sa nu iti dea o eroare la tester. Am avut si eu consum din asta si s-a dovedit a fi defecta sonda lambda - ea are rolul de a regla raportul aer/combustibil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaaaaa...,

Corect, ce boa sunt =)), am dat capacul jos si am vazut iesind din delcou 4 fise. Deci am rezolvat problema asta. Cat despre resetarea trip-ului am tinut apasat butonul din dreapta (ala din stanga seteaza ceasul) de mi-au iesit ochii, am incercat dupa si alte solutii de pe forum gen tine butonu, porneste motorul, opreste motrul dar nimic nu a functionat. Probabil e stricat butonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau trebuie pus contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

la polo meu mai am o problema...:D nu indica tot timpu corect nivelul de benzina ...cam fluctueaza acu , daca pun 10 l se ridica acu pana la 37 % , dupaia scade cam la 25 ...dupaia iar ma creste un pic .....ieri am pus 10 l am mers 80 km sa aprins pompa ...dupaia sa stins dupa cativa km , iar sa aprins :( .....polo 6n 2usi NEGRU :x motor AER 1998

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu asta, din cate am inteles de la un mecanic, aia fluctueaza pentru ca ECU iti recalculeaza nivelul in functie de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca cu egr-ul imi da eroare dar totusi din cauza aia imi manca 10litri pe 60km?poate si cauza filtru aer ca nu e schimbat de 2anisori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!