Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Ia cauta pe Autokarma ca il gasest pe la 156 lei parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare de baraj. Un polo 6N2 are airbagurile sarite si centurile blocate. Clar trebuie schimbate. Exista dintre piesele (airbag, centuri, calculator airbag) ceva sa se potriveasca de la golf IV? In afara de airbag volan ca ala am vazut ca difera... desi se poate adapta unul de G4 in 3 spite.... cred :D

Merci de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@boogyF1clasic Mersi de raspuns. Mi-a trecut si mie prin cap acesta varianta .... Oricum foarte aiurea ca nu are si martor luminos....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o intrebare,,,am un polo 2000,,,si recent a suferit o lovitura in plina fata,,,am tot cautat pe la dezmembrari niste faruri si am gasit de la un polo din 2001.teoretic ar trebuii sa se potriveazca,,modelu 6n2 e din 1999 pana la 2001 inclusiv,,,farurile arata lafel.stie cineva daca este vreo diferenta la sistemul de prindere?prin spate sau ceva de genu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am o problema cu un balans la masina parca ar fi un leganat de exemplu bag in viteza 1 si accelerez si incepe sa ma balanseze chiar si in viteza 4 dar la viteza mica dar azi am observat ca si daca o scot pe liber tot asa face.

Mentionez ca am discurile foarte uzate asta daca e din cauza lor.

Astept un raspuns Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea.astazi cand am ridicat capota sa pun lichid de parbriz am facut o descoperire cam ciudata.pe unde torni uleiul in motor pe fundul capacului s-a depus ceva ca o crema.are culoarea maionezei.imi puteti spune si mie va rog care ar fi cauzele?? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti face probleme e de la apa aparuta in urma arderi benzinei, asa fac uleiurile spuma cand se amesteca cu apa, la mine se vad chiar picaturi de apa de la condens cand se raceste motorul, acolo pe busonul de complectare a uleiului, din cat am inteles si eu doar motoarele pe benzina au aceasta "problema" si mai ales in sezonul rece e mai accentuata, curata cu o carpa ce poti si complecteaza nivelul de ulei daca e cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai intampla si daca amesteci doua uleiuri diferite. De ex. 5W cu 10W sau de acelasi tip dar marci diferite. La schimbul de ulei e bine sa cumperi un bidon de 5 litri de ulei sa ai 1L de rezerva pentru completare sa nu amesteci uleiul. La mine de ex. nu am nici un fel de mazga, spume sau alte chestii.

PS: ma poate ajuta cineva cu intrebarea mea de mai sus? Multumesc.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stie cineva daca modulul de airbag de pe Polo (2 airbag-uri, model 2001) se potriveste cu modulul de airbag de pe un Audi A4 (model 1996, tot cu 2 airbag-uri)? Merci anticipat de raspuns

Modificat de cosmosin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca am aflat cauza cu spuma pe capacul motorului.am epuratorul, separatorul de ulei si clapeta de acceleratie pline de jeg etc.zilele astea ma apuc de ele sa mai treaca putin sarbatorile:)) poate cineva sa ajute cu niste indicatii, poze si alte detalii daca se poate?cu clapeta de acceleratie am inteles ca trebuie calibrata dupa ce termin.va multumesc mult si la multi ani la toti utilizatorii forumului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o cureti numai, nu trebuie 'calibrat' nimic. deschide-o cu mana (daca e pe cablu mecanic,daca e cu actionare electronica nu ai ce sa faci) si curata clapeta si corpul in care sta cu o carpa.

Mai mult ca sigur ca tu ai pedala electronica si nu o poti deschide, incearca cu un spray de choke carb cleaner sa sprayezi pe langa marginile clapetei in timp ce altcineva o accelereaza ca sa se miste dar nu exagera cu sprayul!

e o idee buna sa cureti epuratorul de mayoneza si eu ar trebui dar pe gerurile astea.. sper sa nu faca dop de gheata.

pe aria Golf e un topic cu dopul de gheata format in furtunul de gaze care poate distruge intregul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da sper sa se mai incalzeasca putin zilele astea.trebuie neaparat sa fac ceva ptr ca am si un tremurat al motorului cand il pornesc si e rece.imi scade turatia putin apoi revine la normal.daca motorul este cald nu mai am treaba.din ce stiu clapeta de acceleratie e responsabila de fluctuatii la rece.mai am o intrebare. as vrea sa pun un cold air intake si daca anulez carcasa cu cele doua filtre de aer ce fac cu cele doua furtunase.unul presupun ca este de la epuratorul de gaze dar celalalt subtire din dreapta am vazut ca mai scuipa ulei cateodata.bine in carcasa originala scuipa deasupra filtrului de aer din partea lichidului de racire.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e precis la motorul tau, la al meu ,in carcasa filtrlui de aer intra un singur furtun care e de gaze din carter,de la epurator,altul mai subtire nu are.

la tine probabil mai e unul care duce la clapeta de aer cald.

oricum ar fi,este foarte indicat sa continui sa bagi vaporii din carter in admisie indiferent ce fel de filtru ii pui,pentru ca gazele alea au un mic rol similar cu egr,care 'amelioreaza' arderea plus ca o sa iti puta prin masina a gaze de ulei daca le scoti in aer liber pe sub capota.

Dar parerea mea de automobilist de 15 ani la volan si pe sub capota, chestia cu 'filtru sport' e egala cu zero,obtii doar zgomot si uzura mai amre in camasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.... nu stiu daca sunt pe subiect ...dar am si eu o intrebare ..am un vw polo 6n 1.4 aex .....si de ceva vreme din cauza drumurilor a incaput sa mi troncane ceva prin fara ...cand merg pe denivelari mici se aude trancanit ...ce poate fi ? ( am vazut ca am un pic de joc in roti ..din capatu de bara si bieleta de directie ..oare ele sa fie cauza ? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joc la roti toti avem dar trebuie sa fie foarte mic.daca tragi de roata si are joc mai ceva ca un titirez ar trebui sa te gandesti la capete de bara, bucsaraie si bineinteles bracajul rotilor(unghiul de fuga).un bracaj necorespunzator duce la uzura bucselor,articulatii(mai putin) si uzura neuniforma a anvelopelor.cand mergi cu masina pe teren drept si iei mana de pe volan vezi daca trage stanga, dreapta.Un prieten de al meu a avut un X5 (3.0 diesel, cutie automata} si avea unghiul de fuga praf si bucsaraia.cand mergeam cu el la 80/h daca luam mana de pe volan tragea stanga rau, plus ca daca stateam la semafor si mai era si in viteza si aveam piciorul pe frana tremura din toate incheieturile.a schimbat bucsele un capat de bara parca si a facut bracajul si mergea boboc si nici nu mai tremura daca era in viteza cu piciorul pe frana.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la mine nu trage deloc stanga sau dreapta ...nu huruie in mers ....nu se rod neuniform cauciucurile ...dar cand merg pe teren de tara cu damburele sau cum e acuma gheata pe strada se aude o bataie nu f tare dar se aude ....am ridicat unpic masina ..am joc in capetele de bara ...cand trag de roata se misca un pic ....sa zicem cam 5-8 mm ...oricum se vede ca , capatul de bare e uzat :-? dar oare de acolo sa se produca zgomotu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema la un Polo 1.0 din 2001, nu mai porneste. Am parcat-o aseara si acuma nu vrea sa porneasca. Curent are, motoru se aude ca invarte dar numa nu porneste. Am verificat singurantele sunt ok, am verificat bujiile si dau scanteie deci is ok. A mai patit cineva asa, sau aveti ceva ideii ?

Daca cunoasteti un servici acceptabil prin Marasti-Gheorgheni si care e deschis sambata va rog sa postati, momentan sunt in cluj si as dori sa ajung la zalau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asta,

Problema era ca nu mai aveam benzina :D, acul imi indica gresit si cand am parcat-o am crezut ca mai am fix pana ajung la peco dar dupa ce benzina s-a scurs de pe furtun inapoi in rezervor nu a mai pornit

Prima pana a prostului... :rolleyes: :offtopic:

Intrebare!

Ce ar fi mai OK, sa inlocuiesc doua amortizoare stricate sau sa le reconditionez ? Mentionez ca amortizoarele sunt sport si in partea de spate.

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vede-ti faza, am tractat-o sambata la service si am lasat-o acolo, urmand ca luni mecanicu sa se apuce de ea. Ajung la service luni pe la ora 2 si intreb daca o rezolvat problema. A zis ca dimineata cand o vrut sa ii dea o cheie sa vada cum face, o pornit la sfert de cheie. A pus testeru pe ea si nici o eroare nu avea. Am luat masina si m-am plimbat vreo 15 km prin cluj ca trebuia sa ma duc si la vulcanizare. Benzina nu avea cum sa nu aiba ca i-am facut plinul si parcusem 450 de km. Astept sa vad daca se mai intampla sa nu porneasca.

Re: in legatura cu amortizoarele, nu stiu cat o sa te tina reconditionate mai ales pe gropile noastre, eu cred ar fi mai bine sa le schimbi... parerea mea.

Modificat de SeanPaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, cred ca mai bine le schimb. Ma gandeam sa pun normale nu sport atata ca nu stiu la ce sa ma astept cu amortizoare normale pe spate si sport pe fata. Cat despre amortizoare in sine ma gandeam la niste SACHS nemtesti. Am gasit pe net la ~230 RON cu tot cu arcuri (cel putin asa scria acolo).

A mai pus cineva SACHS pe gaz pe masina? Are ceva daca le montez singur si merg sa reglez geometria etc etc la service dupa sau si amortizoarele trebuie reglate, bibilite pupate etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! O intrebare de 10 puncte :icon_cool: Am un polo din 1991 cu motor 3F (1.3 8valve 75cp), intrebarea e ca capacul de chiulasa din aluminiu de pe polo 6N (1.4 8valve) se potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari oameni buni! as avea si eu o problema!

azi de dimineatza (la minus 15 grade) av vrut sa deschid usa la masina... am dat cu spray de dezghet (unu din ala special pentru yale, unu de parbriz, si mai unu de la un vecin care m-a vazut si s-a oprit sa ma ajute), iar dupa toate astea am bagat cheia sa "descui" si am deschiat.... nimic... s-a dat butucul peste cap si se invarte in gol. Asta la usa soferului, iar la cea din dreapta am incercat desi acolo e cu dichis de ceva timp (adica ramane cheia blocata in yala pe pozitia deschis si trebuie sa ma chinui juma de ora sa o scot), iar la usa din dreapta am reusit sa "deschid" sau ma rog sa duc cheia pana la pozitia deschis, dar nimic... usile rama inchise... ajutor.. sunt disperat (am masina si o tzin langa bloc).

Ce-mi recomandati?

PS: VW Polo 1.0 mpi, din 2001, patru usi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unge chederele si garnitura de sus cu antigel pt ca din cauza la caldura din interiorul masinii si frigul de afara se produce condensul pe partile de cauciuc dintre portiere si caroserie si inghiata,de aceea nu se mai deschid usile.la fel si cu butucii de la incuietorile usilor,bagati cu o seringa sau cu cheia antigel si nu veti mai avea probleme,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bagati antigel pe partile metalice ale masinii si o sa va rugineasca garantat in cel mai scurt timp.Atentie cu antigelul asta ca e foarte coroziv !

Dupa ce se mai incalzeste afara si o sa poti deschide usile curata bine si apoi usuca chederele dupa care unge-le cu glicerina de la farmacie(3 lei o sticluta) sau cu silicon (in strat mai gros).Eu asa fac si nu mi se lipesc niciodata usile sau hayonul cu gheata.

In legatura cu yalele usilor, acestea trebuie desfacute, scoase broastele/yalele din portiere, curatate si spalate cu motorina, unse bine cu vaselina si inlocuiti excentricicii (niste tije metalice ce fac legatura intre yala unde bagi cheia si restul mecanismului) care costa 10-15 lei bucata.

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca lichidul din baterie si cel de frana sunt foarte corozive... poate m-am inselat sau le-am amestecat...e posibil orice,si daca este adevarat ca antigelul e foarte coroziv eu recunosc ca asta chiar nu am stiut si o sa iincerc cu altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!