Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

salut. sint proaspat detinator de polo 6n, si am o problema cu avertizorul de lumini ( adica nu mai avertizeaza cind las luminile aprinse ) m-am uitat pe sub bord sa vad daca nu-l gasesc dar nici o sansa. ati putea sa imi spuneti unde ii dispus acel difuzur sau ce o fi el.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de un buzzar care buzzaie cand deschizi usa si ai pozitiile aprinse?

La mine bazaie un releu in situartia de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Referitor la iala de la haion care cocleste, aceiasi problema o am si eu, initial am crezut ca e ars becul dar l'am verificat si acesta mergea dupa care am desfacut tapiteria (plasticul) de pe interiorul haionului si am gasit acea mufa cu 2 pini coclita. Cand am scos mufa (cu cea mai mare finete posibila) unul dintre pini s'a rupt.

Stie cineva cat costa acea iala pentru ca presupun ca nu poate fi reparat acel pin si nici nu as vrea sa fac vreo reparatie de 2 lei pe saraca masinutza. Masina in cauza este un polo 6n din '99 (Motor AER, ALL 999cmc 37 kw 50cp).

de asemenea daca a s'ar putea gasi si un link catre un website care vinde asa ceva ar fi perfect :D

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yayo_crunk

deci scoti butonul pe care scrie 0,1,2,3,4?tragi de el?in spatele lui este becul sau la fiecare 3are cate un bec?la al meu nu mere nici unu dintre cele3.

Acelasi bc l'am avut si eu ars, este un singur bec si pentru a putea fi schimbat a trebuit sa dau jos fata de plastic care acopera cosola, sa demontez butoanele la geamurile electrice pentru a putea scoate modulul cu becul ars(are niste cleme de prindere care nu trebuie rupte)si trebuie sa intorci putin modulul pe lateral ca sa il poti scoate (motin pt care tre sa demontezi si modulul de jos). Dupa cum am zis e un singur bec si lumina e distribuita prin intermediul unor "chestii" (ca nush cum sa le numesc ) din fibra de sticla. Becul se afla undeva pe fata modulului si ca sa ajungi la el trebuie sa scoti butonul.

Butonul se scoate tragand cu cea mai mare finete posibila de el (ca nush daca mai gasesti altul in cazul in care il rupi).

Hope it helps.

PS cel putin asa e la 6n-ul meu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

sunt posesorul unui vw polo din 2001, 1.4, 75cp, motor AHW, 6n.de 3 luni

recent iam facut consumul si spre surprindere , am facut cu 2 l de benzina 16km adica un consum de 12.5%

cum este posibil asa ceva,numai zic ca am ramas de cateva ori prin oras fara benzina:))).este exagerat de mult.

ce trebuie verificat ?

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai facut tu consumul cu numai 2 litri? la asa cantitate mica din rezervor nu prea ai nicio precizie, fa-i testul cu umplerea totala ca e cel mai precis.

daca ai mers 2 litri numai cu motorul rece si urban, e cam normal in faza de incalzire. mai depinde si cum conduci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, intradevar era un releu, dar chestia ii ca am inlocuit casetofonu si acesta nu isi memora codul. am desfacut casetofonu am facut o punte pe spatele placii si din auza asta nu imi mai suna acel releu. acum intrebarea este ce sa fac ca sa imi retina casetofonul codul si sa imi si bazaie acel releu? mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mm..aici din pacate nu am nicio idee, 6n meu are un cdplayer pus ulterior,nu pot avea problema cu codul cassului.sper ca alt forumist sa stie o rezolvare. bafta cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pur si simplu am circulat pana am ramas FARA BENZINA si am pus 2l de benzina si am mers cu ea 16km.atata tot.de fiecare data cand ramaneam fara benzina imi calculam un consum de 10% in oras si tot nu mi iesea,iar ramaneam fara benzina .am atit o de 3-4 ori in oras.si sunt sigur ca ia mai mult de 12% in oras.cum dracu e posibil ca imi vine sa i dau foc.am avut un bertone 1.8 benzina si imi lua 10%in oras.dar bondarul asta de 1.4,75cp.????????????????????????

astept sfaturile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu un polo 1.3 din 95 si in vara i-am schimbat telescoapele pe spate ca unu era dus erau model sport reglabile si am luat ceva normale . mai tarziu sau rupt si arcurile pe spate ambele si am luat altele SH sunt mai inalte dar mult mai moi . acum cu 2 persoane in spate pe o sosea mai deniveleta bate rau cred ca ajung telescoapele la capat si pe fata mai se aude asa la praguri abrupte pe sosea si pe fata sunt tot reglabile . ce pot sa fac sa ii schimb cu niste arcuri mai tari? se potrivesc si de la golf?

astept si eu raspuns mersi

Modificat de dj_dumy2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mm..aici din pacate nu am nicio idee, 6n meu are un cdplayer pus ulterior,nu pot avea problema cu codul cassului.sper ca alt forumist sa stie o rezolvare. bafta cu ea!

mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pur si simplu am circulat pana am ramas FARA BENZINA si am pus 2l de benzina si am mers cu ea 16km.atata tot.de fiecare data cand ramaneam fara benzina imi calculam un consum de 10% in oras si tot nu mi iesea,iar ramaneam fara benzina .am atit o de 3-4 ori in oras.si sunt sigur ca ia mai mult de 12% in oras.cum dracu e posibil ca imi vine sa i dau foc.am avut un bertone 1.8 benzina si imi lua 10%in oras.dar bondarul asta de 1.4,75cp.????????????????????????

astept sfaturile voastre

Ai vreun martor aprins in bord - check engine sau ceva? Deobicei un consum mare este datorat sondei lambda dar cauzele pot fi multe altele. Cel mai bine faci o scanare si iti spune exact ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Imi place POLO 6N si 6N2, si as dori sa imi achizitionez unul pe benzina. Acuma intrebarea mea este: Care model de polo are piesele mai ieftine ? Daca 6N2 este mai frumos ca design, este mai modern, are si piesele mai scumpe ? Imi poti da niste ex: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vrei sa iei ia-ti 6n2. E mai nou si deci se va strica mai putin...

Diferenta de pret intre piese nu e mare la cele 2 modele... Daca iei 6N2, cauta ori 1.4 TDI-ul ori AUA (75 CP)sau AUB(100 CP)- cod de motor- pe benzina.

Sau GTI :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu furtunul de preincalzire care baga aer cald in fitrul de aer. Problema e ca s-a facut praf si vara nu a prea contat dar acum iarna cred ca e foarte util.

Din investigatiile mele cred ca e vorba de piesa 049129627T. Masina mea este un Polo Classic, 1.6/75cp, 1998.

Poate cineva sa-mi confirme si eventual sa-mi recomande un magazin de unde o pot lua?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul ala e pt. recircularea gazelor de carter.Pe original am auzit ca te-ar costa destul de mult, in schimb il poti inlocui cu unul mai banal, doar sa-i stii diametrul.Mergi cu el sau cu o cota la piese auto si o sa gasesti foarte ieftin dintre cele pt. Dacia. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ala. E unul mai gros care preincalzeste aerul care e tras in filtru de aer. E mai gros si flexibil.

In fine, l-am luat azi de la PBN si m-a usurat de 216 RON. Pare altfel decat ala original. Parca-i facut dintr-o panza de teflon pe o sarma otelita. Eu tin minte ca ala original era parca ceva gen spira langa spira ca un tub de evacuare de hota.

In orice caz, se potriveste si cred ca am rezolvat.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al draq de scump. Si pe mine m-ar interesa furtunul ala, dar la pretul asta ma las pagubas. Trebuie sa gasesc alt gadget pentru rezolvarea problemei.Eu momentan l-am "imbracat" in banda izolatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un polo de 1,4 TDI si de ceva timp iarna am o problema ca ingheata incuietorile si chederele de la usisi nu pot sa le mai deschid. Exista vreun remdiu ca sa nu mai patesc acest lucru

De la ce se aburesc iarna geamurile in interior la polo 1,4 TDI 4 usi pentru ca vreo 2 ani nuam avut aceasta problema. Am schimbat filtrul de habitaclu dar tot abureste in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

SAL!

Am o nelamurire..tocmai miam luat un polo 1.4 din 2001 6n2 si face un zgomot cand pun frana. Oare ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut aveti ideea unde pot gasi o carte tehnica pentru vw polo 6n 2001..in limba engleza sau romana.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o mica problema. Detin de vreo 6 luni de zile un Polo din '97, 1000 cm, benzina.

Oare de ce nu mi se aprinde martorul de benzina? Ieri am facut un test sa vad daca functioneaza, mi-am luat 4 litri benzina intr-un bidon, acul era cazut de vreo 40 km, si am mers pana am ramas fara benzina si tot nu s-a aprins. Mentionez ca inainte sa intru in posesia masinii, i s-a schimbat pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin M.- Nu se apride martorul la benzina din cauza ca nu exista asa ceva, nu este dotat decat cu indicator de nivel si atat fara alarma luminoasa ( Bec :Driver: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la masinuta mea(polo, 1.6, benzina, 4 usi, din 96): cand sunt variatii de temperaturi, mai exact cand se incalzeste vremea(cel putin asa cred), la prima pornire, mi se tureaza motorul pe la 2000-2500 turatii, ramane acolo vreo 2-3 minute, si apoi isi revine. daca calc acceleratia in momentul in care masina intra in "pasa" asta, si turez mai mult motorul, adica pe la 3000, isi revine imediat. A mai trecut cineva prin asta??? Stie cineva de la ce poate fi??

Multumesc,

Radu

sal, si eu am aceeasi problema, doar ca a mea mai face figuri si cind o accelerez, adica ramane la ralanti cu pedala apasata, si am fost cu el la tester si mi-au zis baietii de acolo ca ii de bai SENZORUL HALL. adica 220lei nou nout. sa vad cum o sa dispun de banii iar daca nu ma gindesc sa caut in dezmembrar

Modificat de andrei1983
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!