Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Faci o scanare cu vag-com.Poate gasesti un coleg de-aici de pe forum din oras la tine si te poate ajuta.

In privinta problemei mele se gaseste cineva sa ma ajute cu un raspuns,va rog?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,akm este careva din CRAIOVA,care ma poate ajuta? si cat ma costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Seat chiar nu stiu, dar la 6N2 este doar un bec. Tragi tare de butonul din mijloc, ala cu treptele de la ventilator, dupa scoti un bec mic cu penseta, il inlocuiesti si ai lumina in toata zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la asta,sper sa ma descurc.Multumesc!

post-17538-1287250284_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la un polo 6n motor de 1000 din 2001,3usi.de azi seara a inceput sa-mi palpaie bateria in rosu sub turometru.din ce cauza ?tre`sa schimb bateria?motorul porneste.imi palpaie in timpul mersului cand accelerez cand mere in relantina nu se vede nimic.

am schimbat acumulatorul cu unul folosit si in primele 2-3zile imi aparea bateria dar de 2-3zile nu imi mai apare.ce are oare?stie cineva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa ti se strice alternatorul, nu iti mai incarca bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la asta,sper sa ma descurc.Multumesc!

Ma refer la asta, daca e asa, e simplu, scoti butonul din mijloc, schimbi becul si ai lumina.

post-24001-1287434049_thumb.jpg

Modificat de Robb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la asta, daca e asa, e simplu, scoti butonul din mijloc, schimbi becul si ai lumina.

deci scoti butonul pe care scrie 0,1,2,3,4?tragi de el?in spatele lui este becul sau la fiecare 3are cate un bec?la al meu nu mere nici unu dintre cele3.

Nu mai da Quote sau Reply la posturi imediat anterioare. Foloseste Add reply sau Fast reply.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a ars becul de faza scurta de pe stanga, baiul e bateria impediment, cum pot mestesugari fara sa ma ating de ea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte simplu, cu un pic de indemanare, scoti semnalizarea aferenta farului si astfel poti lucra din ambele parti ale farului. Dai capacul de plastic negru jos din spatele farului, sta intr-o parte intr-o siguranta , iar in partea cealalta are doua picioruse de plastic. Becul are o siguranta metalica, ca un fel de sarma.

farfh.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Pozele sunt de la farul din dreapta masinii.

Modificat de Robb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a intamplat cuiva sa i se arda un bec de pozitie pe spate si sa se faca negru becu ? nu mai vad nimica prin el plus faptul ca s-au topit vreo 2 chestii de plastic din locasul in care intra becul si nici nu il mai pot scoate. Acuma trebuie sa il sparg si sa il scot cu un patent fortat. Am scurt undeva ? sau a intrat apa si o fost o faza pe moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurt ai avut sigur in zona becului (si eu am avut bec innegrit chiar de la pozitie, la inceput lumina cand vroia el, pana cand a murit de tot dupa vreo 2 sapt, l-am schimbat si nu mai am probleme), asa ca ai grija ca e periculos, data viitoare s-ar putea sa iei si foc. In privinta apei, verifica- toarna multa apa pe hayon si vezi daca ajunge acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Dati-mi va rog un pic de detalii si mie..legat de un POLO..Am ajuns recent in posesia unui model tip 6KV POLO CLASSIC..motor ALM, 1,6, 55 KW.

Nu am nici-un fel de manual la el..si as vrea sa stiu cate ceva..ma refer..tip ulei, cat anume..lichid racire..

Va multumesc ptr orice informatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o planetara dreapta de la un polo 6n2 aud se potriveste la polo 6n2 aua ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai banuiesc ca depinde de cutie. daca e tot ETD ar trebui sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema mare mare de tot.Am avut probleme cu alternatorul,nu imi incarca bateria decat cu 11,4.azi l-am dus la un mecanic destul de priceput si l-o scos.o schimbat ceva rotule in el,o pus un releu de incarcare nou cand incearca tot nu incarca.Cand ne uitam dupa cabluri peste bujii vin o gramada de cabluri ocolo una era rupta.Electricianul lo facut,cand pornim imi piuie uleiul si frana de mana si pe langa astea imi apare pe bord Airbagul si Absul.Mecanicul a zis sa ma duc sa sterg probleme si sa vedem ce se intampla.Cand pornesc la drum observ ca nici turometrul nu mai functioneaza.Singurul lucru care imi aparea pe bord inainte de a merge la mecanic era un CHECK pe bord din cauza Egr-ului care acuma nu imi apare dar la scanare imi arata.Scanarea cu Vag-com imi arata urmatoarele:

2 Faults Found:

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

Address 03: ABS Brakes Labels: 6X0-907-379.lbl

Part No: 6X0 907 379 B

Component: ABS 30 IE CAN V004

Coding: 05603

Shop #: WSC 00788

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 6N0-920-xxx-17.lbl

Part No: 6N0 920 804 D

Component: KOMBIINSTRUMENT TRW V08

Coding: 00141

Shop #: WSC 00012

3 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-00 - No Communications

01316 - ABS Control Module

49-00 - No Communications

01321 - Control Module for Airbags (J234)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN

Coding: 00022

Shop #: WSC 00788

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 6X0-953-257.lbl

Part No: 6X0 953 257

Component: IMMO 0007

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

XXXXXXXXXXXXXXXXX VWZ1Z0Y0908992

No fault code found.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robb

acuma stiu si eu ca e usor,dar iti trebuie un patent sa scoti butonul.:-p

L-am rezolvat si pe asta:-p adica electricianul meu cel mai bun din tg mures.A fost ceva chestii slabite in bord.Dadeau semne de slabiciune anumite mufe in bord.Mentionez ca Abs-ul nu comunica cu testerul nicicum si ala a fost motivul desfaceri bordului,dar electricianul meu l-o depistat "eroarele" si la rezolvat in 2 ore.Daca sunteti din tg mures si va trebuie un mecanic dati un pm si va dau numarul de tel.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am postat aici daca ma poate ajuta cineva

am un casetofon sony cu mp3 pe un vw polo si as vrea sa i atasez magazia de cd-marca fhilps( cu 4cd) ,dar nu stiu ce mufa trebuie sa cumpar ca sa le conectez

sau daca sunt compatibile?

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la masinuta mea(polo, 1.6, benzina, 4 usi, din 96): cand sunt variatii de temperaturi, mai exact cand se incalzeste vremea(cel putin asa cred), la prima pornire, mi se tureaza motorul pe la 2000-2500 turatii, ramane acolo vreo 2-3 minute, si apoi isi revine. daca calc acceleratia in momentul in care masina intra in "pasa" asta, si turez mai mult motorul, adica pe la 3000, isi revine imediat. A mai trecut cineva prin asta??? Stie cineva de la ce poate fi??

Multumesc,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aceasi motorizare o am si eu (999 cmc, 37kw) dar codul motorului la a mea din cate stiu este AER cu injectie multipunct si bloc motor din aluminiu, in 3 pistoane.

Am 133000 de KM cu ea si in oras am ajuns si la un consum de 9% (plecand in tromba de la semafor, schimband in 5000 de ture etc) iar in afara depinde cum mergi cu ea, poate consuma de la 4% mergand in 2800 de ture in a 4 sau poate consuma 7-8-9% daca schimbi in 5000 de ture (mai mare n'am reusit in afara :D). Oricum masina e produsa in Ianuarie 1999 si nu este supraalimentata (din cate stiu eu)ci are motor boxer (de turatie)si zona ideala pt mers la a mea este intre 2800 - 3600 rpm (acolo cica ar fi cuplul maxim) dar fiecare masina uzata este diferita.

In fine, esentialul este ca nu sunt noi si nu te poti baza pe consumul dat de producator.

Ai putea totusi sa verifici bujiile si delcoul poate e vreo problema pe acolo, nu's scumpe dar poti sa ai probleme daca sunt prea uzate.

PS Partea cu 45000 de km reali mi se pare cam trasa de par, inteleg ca nu sunt masini cu care sa faci 3 - 4 mii de km la o cursa dar totusi, are 11 ani si asta inseamna sa faci cu ea 11 km pe zi sau poate o fi mers cu ea doar la paine si inapoi, cine stie :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat pentru interpretarea erorilor urmatoare

Address 01: Engine Labels: 030-906-032-AUD.lbl

Part No: 030 906 032 CE

Component: ME7.5.10 3541

Coding: 00031

Shop #: WSC 00788

2 Faults Found

16792 - EGR Potentiometer (G212): Signal too High

P0408 - 35-10 - - - Intermittent

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 601

Component: 15 AIRBAG VW5 0004

Coding: 12597

Shop #: WSC 00788

1 Fault Found

00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Va multumesc anticipat. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Oricum masina e produsa in Ianuarie 1999 si nu este supraalimentata (din cate stiu eu)ci are motor boxer (de turatie)si zona ideala pt mers la a mea este intre 2800 - 3600 rpm (acolo cica ar fi cuplul maxim) dar fiecare masina uzata este diferita.

Motor boxer ? :blah_: , I-ai facut cumva transplant de pe Subaru sau Testarossa ?

Vw are doar motoare in linie, in V, parca nu cu unghi de 90 gr intre cilindri ci mai mic si motoare in W. Polo are doar motoare in linie transversale. Turbo are doar GTi-ul si TDI-ul.

Iara partea cu variatia cuplului in functie de uzura masinii ? :blink: , iar de delcou nici nu se pune problema, doar daca ai cumva din nou masina pe carburator.

Iara consumul depinde cel mai mult de stilul de condus, de orasul in care stai (pt consum urban) si apoi de piesele defecte sau care functioneaza prost din masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cum scot butonul de avarie? Intreb pentru ca de vreo doua saptamani are momente (butonul nenorocit) in care ticaie pur si simplu aleatoriu, uneori mai repede alteori mai incet. Singurele dati cand ticaie normal este atunci cand semnalizez sau cand pornesc avaria in rest numai daca scot cheia din contact scap de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie bulit releul. Incearca sa-l schimbi sau sa gasesti un electrician sa-l repare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,asi avea si eu o intrebare pentru voi.nu imi arde ledul de la butonul de unde aprind farurile,cum desfac plasticul acela si cum schimb becul sau ledul de acolo.va multumesc si va urez o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!