Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Pompa de benzina nu se dezamorseaza. Problema e cel mai probabil de la aprindere, verifica bujiile, fisele, bobina. O scanare pe tester ar fi mai mult decat indicata in aceasta situatie, s-ar putea sa-ti dea "missfire" pe unul sau mai multi cilindri.

Poti de asemenea sa-i faci un test de compresie a cilindrilor care nu dureaza mai mult de 15- 20 de min la un atelier mai serios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat fisele si bobina si vad ca nu mai am probleme, bujiile le schimbasem de cand am luat masina.Multumesc pentru sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu un raspuns cum promisesem. De 2 saptamani am scos electromotorul si l-am desfacut, am curatat si uns tot ce se putea de acolo, in special bendixul. Acum porneste la sfert de cheie fara nici un fel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimb sonda lambda trebuie sa o pun pe vagcom sa ii faca ceva? sau merge pur si simplu, o vede claculatorul ca e noua?

DAr senzorul de temperatura a apei? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sa vezi daca nu ai erori cu ele in continuare.La schimbarea lor nu e necesar sa faci nimic la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dar daca raman sa zicem erori in continuare, inseamna ca lambda si ala de temp nu vor fi bagate in seama? Pe scurt, le schimb@go , functioneaza alea la capacitea lor normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegi, o mana de ajutor va rog! La masina lui taica-meu ( Polo Classic '98 1,6 benzina 75 CP ) s-a aprins in bord un martor, pe care scrie ABS. N-am vazut cu ochii mei, mi-a comunicat el disperat chestia asta, fiind cu masina prin tara. Ce poate fi ? Multumiri anticipate pentru ajutor....

Scuze daca am postat prin alte parti...

Modificat de Green
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

ma poate ajuta cineva de pe forum sa citesc diagnoza de mai jos

multumesc stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Polo 6n2 de 1.9 sdi care intre 80-90 km/h in viteza a patra 2100-2500 rpm imi vibreaza pur si simplu caroseria, ciudat este ca nu tot timpul face treaba asta, am fost de mi-am centrat rotile care sunt de aluminiu si tot lafel face, chiar nu stiu ce ar putea fi, pot sa spun ca cutia de viteze este cam uzata, dar in limite normale (,,nu ii praf'' face figuri uneori cand intra in marsarier sau in prima viteza) are cineva vreo idee? care ar putea fi problema?

Colegi, o mana de ajutor va rog! La masina lui taica-meu ( Polo Classic '98 1,6 benzina 75 CP ) s-a aprins in bord un martor, pe care scrie ABS. N-am vazut cu ochii mei, mi-a comunicat el disperat chestia asta, fiind cu masina prin tara. Ce poate fi ? Multumiri anticipate pentru ajutor....

Scuze daca am postat prin alte parti...

Poate fi dus un senzor de ABS, sau pompa de ABS dar cel mai probabil unul idntre senzori s-a dus, eu chiar saptamana asta am schimbat 2 senzori pe spate. am gasit cu 98 lei senzorul de la un dealer nu din magazin unde era aproape 200 lei

Modificat de adicretzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta cineva sa citesc diagnoza atasata mai sus

sta de oo saptamana acolo,dar nu ma ajuta nimeni:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune, va rog frumos, ce volan din gama VW este compatibil pe VW Polo 6n? Am volanul ff. uzat si vreau sa-l schimb. Personal, imi place la nebunie volanul de VW Lupo, insa nu stiu daca se potriveste. Multumesc mult! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, multumesc, senzorul de ABS (dreapta fata) era cu probleme...dar s-a schimbat si acum treaba-i ok! Deci era si la 98 de lei, uffffff, n-am stiut !!!! Am mers pe mana baietilor de la service si l-am luat la 150 lei. In fine......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou. M-ati ajutat pana acuma si va rog daca stiti ce ar putea fi urmatoarea problema, sa imi ziceti.

La polo-ul meu, de 4-5 zile cand apas pedala de acceleratie la maxim (sau mai bine zis peste 80%), se aude un sunet ca un carait continuu, dar doar daca o tin apasata. Daca ridic mai sus pedala nu mai apare acest zgomot. Zgomotul apare fie daca este motorul cald sau rece. Prima data cand a aparut zgomotul urcam un deal si masina era subturata (sub 1500 rot/min). Caraitul se aude mai tare si cel mai adesea cand fortez masina la deal, chiar daca e turata/subturata atunci cand apas pedala la maxim.

Multumesc ca ati avut rabdare sa cititi ce am scris si astept sa imi raspundeti. Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era o Dacie as fi zis ca iti bate avansul si trebuie retardat, insa la motorul tau slabe sanse sa fie bataie de avans pentru ca are un knock sensor mi se pare care retardeaza imediat ce "aude" caraitul ala. asta daca zgomotul nu are vreo sursa mecanica gen tobe slabite, suporti de motor inmuiati etc

tu trebuie sa stabilesti daca zgomotul vine din motor sau din alte ansamble ale masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Eu cred ca vine de la motor. Plus ca imi tot curge ulei, nu am reusit sa imi dau seama pe unde curge (am fost la 4 service-uri si nu au stiut de unde curge), dar am observat ca daca merg cu masina turata (peste 2700-3300 rot/min) dupa ce o parchez si dupa 2-3 ore este mai mut ulei sub ea decat daca merg cu ea subturata (1500-2500). Este posibil sa fie infundat/spart un furtunas care ar trebui sa bage ulei la motor (uleiul se scurge de pe baia de ulei)? Eu am mers in perioada aia cu uleiul putin sub minim si de atunci si caraitul la accelerare. In bord nu e nimic aprins (si nici nu era cand nu aveam ulei suficient). Ulei am pus si completat cu TEXACO 10w40. Toba am schimbat-o acum 2 luni, si sigur nu e de la toba ... Motorul sper sa nu aiba nimica grav ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea atunci sa fie grav. ai bataie in motor din cuzineti sau din boltul bielei. motorul e 1 litru e cel mai pacatos motor. are blocul de aluminiu si nu se accepta nicio demontare a arborelui pentru ca se pierde aliniamentul. e unul din motivele pentru care eu am evitat cu tot dinadinsul varianta asta.

cu masina pe loc si motorul oprit, deschide capota si pune pe cineva care se pricepe sau pe un mecanic sa o tureze in gol, brusc de la relanti la 3-4000 de mai multe ori si imediat se vor auzi bataile din motor.

eu nu prea inteleg cum mecanicii nu isi pot da seama pe unde curge ulei... asta e cea mai simpla treaba de aflat, e ca si cum te-ai uita pe haine sa vezi unde ai pete de murdarie. motorul trebuie curatat si apoi se vede imediat pe unde iese, mai ales daca masina sta pe vreo rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoaste careva piesa asta? As avea nevoie de ea...(de o latura) :))

post-18650-1286305885_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Partea buna e ca cei doi mecanici la care am fost au zis ca nu e de la motor, acesta merge rotund, trage bine, iar sunetul ciudat se aude din cauza ca "masina are 13 ani, nu mai merge asa ca una noua". Si totusi ce sa fie? Eu am mai observat ceva: merg linistit (2-3000 rot/min) pana ajunge la 70 de grade motorul (timp in care se aude acel carait), apoi o fortez pana la 4000 rot/min (2-3 km), dupa care nu se mai aude nimic ciudat la motor (sau, uneori foarte incet) ... Ce sa fie fratilor? Ulei are, toba noua are, distributia schimbata de 1.000 km, servodirectie noua, bujii noi, electromotor uns are:).

Daca aveti vreo idee va rog sa imi spuneti ca inca nu am depistat de la ce vine sunetul ala.

Multumesc pentru raspunsurile pe care le-am primit pana acuma. Stima.

Modificat de IKRAM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la un polo 6n motor de 1000 din 2001,3usi.de azi seara a inceput sa-mi palpaie bateria in rosu sub turometru.din ce cauza ?tre`sa schimb bateria?motorul porneste.imi palpaie in timpul mersului cand accelerez cand mere in relantina nu se vede nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ti s-a slabit firisorul albastru din alternator sau mai rau, poate ai probleme cu alternatorul, iti baga 14 volti cand e motorul in relanti si in turatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Cu o problema mica va deanjez si io.La un Seat Arosa cu bord de 6N nu i se mai aprind becurile la bord in zona instrumentelor de reglat aerul,adica sub casetofon.Se aprinde vag doar cel din mijloc(cald,rece)...Care ar fi problema?Sunt greu de schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am cumparat si eu un polo cu motor de 1.0.Recent am vazut ,ca mufa cu senzorul,ce intra in vasul cu lichidul de frana este scoasa.Am introdus mufa la locul ei,si surpriza,se aprinde martorul alte pericole in bord si piune.Sa fie de vina senzorul?(se schimba greu?) sau sa fie ceva pe la sistemul de franare?Mentionez ca masina franeaza bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai abs la masina, ai facut vreo scanare? De unde ai ajuns la concluzia ca e senzorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba lu Robb faci o scanare si atunci vezi ce si cum trebuie facut acolo. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde si cum anume pot face scanarea aceasta? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!