Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Polo clasic motor alm 1,6 benzina.

Motorul trage ca in suturi,dar ritmic cam 1/sec si numai daca merg cu 1500-2500 rot/min cu viteza a4-a constant,atat cu motorul cald cat si rece.Daca accelerez sau decelerez,trepidatia dispare.La relanti turatie buna,in mers trage motorul.Nu stiu de unde vine balansul ,se vede la schimbator,se hataie toata masina.E ca si cum s-ar balansa motorul regulat pe tampoane.Sa fie astea slabite?

La scanare nu am erori,bujiile le-am schimbat degeaba,aratau bine si cele vechi,caramiziu fara depuneri,toate 4.Clapeta curatata.Am avut mai demult probl. cu senzorul de temp,dar l-am schimbat si am sters eroarea.Nu mi s-a aprins niciodata vreun martor la bord. Sa-i fac test de compresie?,sa curat injectoarele?Daca ar fi filtrul de benzina,nu ar mai trage motorul...Mai nou daca pornesc motorul la rece in primele 10 sec are un mers neregulat ,daca vreau sa accelerz si sa plec moare.Dupa cele 10 sec se regularizeaza si merge normal.Acum am luat benzina de la mol si a mai disparut balbaiala din primele 10 sec.De pornit porneste usor si la rece si la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua...imi cer scuze daca a mai fost cineva cu aceeasi problema si nu am vazut...am facut scanare cu VAG-COM pe un polo classic 2001 ,1.6, 75 cai si mi- au aparut urmatoarele:

1 Fault Found:

00525 - Oxygen Sensor (G39)

07-00 - Signal too Low

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Masina merge foarte rau in sensul ca se tot opreste la relanti, si persista problema si dupa cateva porniri (asta se poate de la sensorul de oxigen?), Motorul se incalzeste foarte repede, cateodata dupa 1 min porneste racirea(ma gandeam ca din cauza senzorului de temperatura?)...ce sa fac oare? trebuie schimbate ambele, sau alte sunt problemele? multumesc anticipat :ceuameni:

schimba senzorul de temperatura.Mi-a aparut si mie eroarea G2 si l-am schimbat.Daca scoti mufa la senzor motorul merge inecat pana se opreste,apoi porneste foarte greu.Daca scoti mufa la senzor lambda nu se intampla nimic sesizabil.Verifica termostatul si carcasa acestuia,impreuna cu capacul termostatului,daca se incalzeste motorul.Poate nu deschide termostatul sau e rupta(perforata nervura din capacul termostatului,in care intra tija termostatului)-am patit la fel.Curata si clapeta de acceleratie.Sondele de oxigen au cam aceleasi culori la fire,incearca cu alta sonda de orice masina,adaptata la mufa ta.Sunt multe discutii referitoare la probarea sondei.http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainmenu-1/articole-tehnice/77-sonda-lambda , http://www.youtube.com/watch?v=vdn4Dk5PSwc...feature=related ,etc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am 2 probleme la un Polo 14 benzina, 75 cai din 2001. Cand rotesc volanl parca atinge directia in ceva si simt si in pedala de ambreiaj la intervale de o rotire. Aveti va rog o idee ce ar putea fi si cat de grav e sa merg in continuare cu problema asta. Problema e sesizabil mai tare cu motorul pornit si cand tin piciorul pe ambreiaj.

In mers nu simt probleme...doar dupa un mers lung parca aveam un scartait de curea cand miscam volanul in special in dreapta dar si in stanga mai usor.

Orice idei sunt binevenite pentru ambele probleme.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sora mea face asemanator (are polo 9N) la invartirea volanului, dar la ea e din cauza ca inainte, invartea tare de volan cand roata era lipita de bordura..... femei, ce sa le faci. Nu cred ca te ajut cu mare lucru dar m-am gandit sa mentionez asta :Driver:

Modificat de SeanPaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sora mea face asemanator (are polo 9N) la invartirea volanului, dar la ea e din cauza ca inainte, invartea tare de volan cand roata era lipita de bordura..... femei, ce sa le faci. Nu cred ca te ajut cu mare lucru dar m-am gandit sa mentionez asta :(

Merci de informatie :)

Am fost la service, cica ar fi un rulment amortizor dus pe stanga si asta imi e buba. Astept sa iasa masina din service, sper cu problema rezolvata.

O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stiti cum a ajuns uleiul de motor la filtrul de aer? Sa fie epuratorul de vina? Azi cand am schimbat filtrul de aer era plin pe acolo de ulei. Multumesc de raspunsuri!

Modificat de IKRAM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e foarte mult ulei,doar umed in zona furtunului de la epurator e normal.Daca e foarte mult sa balteasca,poate fi imbacsit epuratorul sau motorul e foarte uzat si are multe gaze.Consuma mult ulei? Ai pus ulei peste nivel?

Modificat de Langa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era destul ulei acolo. Nu am pus ulei peste nivel. Ulei nu cred ca ar consuma, dar nu stiu pt. ca tot imi curge din cauza unei garnituri uzate si astfel nu pot verifica cu precizie (azi am schimbat garnitura, mai exact simeringul de la baia de ulei daca zic bine). Tot azi am schimbat filtrul de aer, care nu stiu cum, avea si o frunza uscata acolo :) Poate fi din cauza filtrului de aer care era "mort" si care nu a fost schimbat regulat cum ar fi trebuit? Cum pot sa imi dau seama daca motorul e uzat?

Modificat de Aditu
Nu mai da Quote sau Reply posturilor imediat anterioare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca la vechea dacie furtunul de la evacuarea gazelor de carter se scotea sub scut,sa nu mai imbacseasca carburatorul.Daca e motorul uzat:

-are debit mai mare de gaze din carter,cu un continut mai mare de ulei ars,

-compresia in cilindrii e scazuta,

-scoate fum ca la motorete cu miros de ulei ars,

-consuma ulei,

-bujiile se ancraseaza mai repede si mustesc de ulei

-frana de motor e slaba

-arunca ulei pe la buson,in general arunca ulei pe la toate garniturile,din cauza presiunii mai ridicate a gazelor din carter.

Daca filtrul e foarte murdar,teoretic s-ar putea sa aspire fortat din epurator si ulei.Chiar asa opturat sa fi fost filtrul,precum sacul din aspirator?

(Si eu am suflat filtrul cu aspiratorul,dar n-a iesit mult praf).Din ce am mai citit pe forum,ceva urme de ulei e normal sa fie la intrarea furtunului epurator in filtru.

Modificat de Langa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Din ce mi-ai enumerat acolo deduc ca motorul de la masina mea este foarte bun. Legat de filtru, da era murdar de m-am speriat ce am gasit acolo ... am masina de 4 luni si nu am deschis pana acum cateva zile sa vad ce e acolo. Am sa verific din nou, dupa 100 KM, daca a mai bagat ulei (dar nu cred sa mai bage) si am sa va tin la curent.

Dar partea proasta e ca mai am o problemuta: Nu porneste uneori la prima cheie, am 2 chei si la fel face cu amandoua, fie motorul cald/rece. La testul vagcom a dat o eroare (ceva la acceleratie parca), dupa ce eroarea a fost stearsa, o saptamana a pornit din prima, apoi iar a inceput sa faca la fel. Cand incearca sa porneasca se aude ca un carait. Aveti idee ce poate fi?

Modificat de IKRAM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am un polo din95 cu motor de 1litru,porneste fara probleme si cu motorul cald si cu motorul rece,dar pana nu ajunge motorul la temperatura in jur de 80 de grade nare putere,se opreste,da rateuri,scoate fum negru si consuma enorm de mult.Dupa ce motorul a ajuns la 80 de grade parca e schimbat asa de frumos merge.Daca va ti intilnit cu asa ceva?Multumesc anticipat

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot cautat si nu gasesc nimic legat de problema mea. am un polo 1.3 din 94 si la pornire are un carait ciudat.cred ca e de la electromotor si as vrea sa il dau jos a vad ce e cu el dar mi se pare o pozitie incomoda si vroiam sa stiu daca a mai facut cineva asta si imi poate da cateva sfaturi... eventual o schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caraitul la electromotor e de la bendix,daca atunci cand caraie nu antreneaza motorul.Costa cam 70lei.Cu putina pricepere il puteti inlocui singuri,verificand si platoul cu carbunii si coroana dintata din plastic.Eu le-am schimbat anul trecut.Cand aveti ocazia de a demonta cutia de viteze :)) (nu-i doresc nimanui) inlocuiti si bucsa electromotorului-e montata in carcasa ambreiajului!! Eu am uitat sa fac asta cand am avut motorul dat jos.Bucsa face de asemeni un zgomot la pornire ca un scartait scurt.Eventual puneti vaselina la capatul axului,unde intra in bucsa din carcasa ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea unui mecanic la care am fost e ca mai ramane bendixul agatat. pana la urma trebuie sa dau jos electromotorul sa vad exact problema dar nu imi dau seama cum ar iesi mai usor, prin ce pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am si eu un polo 1.4mpi,2001,acum cateva zile am auzit un sunet ciudat la toba,am fost pe o rampa si am constatat ca-i mansonul elasti ce vine pe catalizator,era desprins de teva de esapamen,am lipito cu ceva silicon,si vad ca merge...dar cat,a mai facut cineva experimentul asta...o parere,cat tine...?...vine si iarna....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu cu ceva silicon la racordul flexibil chiar din spatele radiatorului si nu tine, imediat s a desprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat egr-ul dar dupa 2 zile iar mi-o aparut Chech-ul pe bord.stie cineva ce e de facut?sa-l curat iarasi?stie cineva ceva?si unde gasesc releul pentru temporizatorul care sterge geamul?o poza,orice e binevenita.asta la un polo de 1000cmc din 2001.

masina o am cu trapa,si nu imi merge motorasul:stie cineva cat costa un motoras?cum se comporta iarna materialul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, daca am motor de 1,6 benzina tip AEE (75 CP) si vreau sa il schimb, dar nu gasesc niciunul identic, ce as putea pune in loc, fara a face modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit sa anunt ca am parcurs aproximativ 500 KM si nu am mai gasit ulei acolo la filtrul de aer, doar urme. Multumesc celor de pe forum, in special lui Langa pentru informatii si sfaturi. Inca nu am rezolvat poblema cu pornirea, dupa ce inlocuiesc bendixul am sa va comunic cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am asa ceva ,dar din ce am constatat cred ca este decalibrat acul doar pt ca motorul merge perfect fara oscilatii!!!!!

cand merg costant acul oscileaza ,daca mecanica este ok asa ramane !!! :icon_thumright: ca nu am gasit solutia eventual schimbat ceasurile din bord

treaba cu ambreajul din ce stiu eu,cablul este autoreglabil,iar ambreajul cand este obosit ar trebui sa prinda sus,deci nu cred ca ar fi pb cu asta !!!cat priveste scurgerile de ulei (ce spune mecanicul este o prostie)exista unele probleme care sunt mai dese la masina ,dar asta nu inseamna ca o lasa netratata!!! scurgeri pot veni din mai multe locuri (tre sa te uiti atent)ganitura curbutori ,baie ulei ,cutie,semeringuri ,filtru ulei,etc si se poate remedia fara pb!! cat priveste volanul probabil ca acesta a fost scos candva si cand a fost remontat a fost decalat cu un dinte pe coloana si cand sta la poz drept de fapt este utin intr-o parte !!!!

bafta !!!

Salut, am rezolvat cu scurgerea aceea :D era semeringul de la timonerie. Aparent nu avea nici o protectie contra prafului acolo, iar cand intra praful rodea semeringul si iesea uleiul pe langa tija aceea care intra e prinsa de schimbatorul de viteze. Am pus un burduf (de dacie) si nu mai am probleme. Cat despre volan, a fost dat jos si reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut cineva probleme cu trapa asta la un polo de 2001 motor de 1000,2+1 usi trapa de aia mare lunga din panza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o problema,sper ca nu asa grava.am schimbat kit ambreiaj si cand a demontat mecanicu cutia,a fortat in teava de esapament si mi-a rupto,acum problema e ca s-a desprins acolo unde e chestia aia cu plasa de sarma pe ea,acel fagure cum ii spun uni,in partea din spate a acestuia,am observat sub plasa esre ca un manson de tabla flexibil...daca pot supe asa,am incercat sa lipesc cu ceva silicon dar nu a mers mai mult de 3-4 zile.Acum te intreb,ce pot face cum sa remediaza,se sudeaza sau trebuie schimbat acel manson,si ce e in el,catalizatorul,sau ce....multumesc...astept un raspuns...cu respect

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema la Polo meu 6N din 2001, mi-a aparut martorul de airbag aprins in bord, intr-o dimineata, fara lovituri sau altceva. La o scanare cu Vag-com-ul, mi-a dat mesajul: "Internal Control Module Memory Error". Ma poate ajuta cineva sa imi zica unde este modulul respectiv montat in bord? Poate este doar o problema de contact si numic altceva. Am cautat in Etka, dar nu mi-am dat seama exact locatia lui. Multumesc.

LE: precizez ca modulul are codul 6Q0-909-605-VW5, deci nu este dintre cele care se defecteaza la o scanare, iar Vag-com-ul folosit este un 9.08. Masina o am de 2 ani iar pina acum nu a avut accident sau altfel de probleme.

Modificat de cosmosin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara...am o problema mare...la scanarea cu vag-com apar erorile la engine ''basic settings not performed'' 35--00 si acel senzor G62, la 17.Instruments apare tot acel senzor G2...problema e una...recent am facut schimbul de ulei si din cauza ca nu mergea, am schimbat set de fise si bujii...toate bune a mers cam o saptamana, apoi nu a mai pornit sub nicio forma...acum un prieten mecanic a facut o diagnoza si a zis ca e clapeta de acceleratie, ca nu raspunde setarilor. Aceasta scoate incontinuu un sunet tiuit...Oare sa trebuiasca schimbata clapeta?A mai patit cineva asa ceva?...De la acel senzor de temperatura nu cred ca s-ar putea sa nu porneasca masina. Binevenite sunt niste sfaturi :D :vaidecapulmeu: Pace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma seaca o chestie care vad ca din ce in ce se agraveaza. Cam de 1 saptamana in fiecare dimineata creste timpul in care trebuie sa dau la automat sa porneasca.Astazi cred ca am dat cam 1 minut in 3 reprize.Ma gandesc ca se dezamorseaza pompa de benzina?Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!