Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Salut Zorro !

Merci pt. aprecieri, le accept. Mol 98 o sa pun, tot am doi moli prin zona (si card...) sa vedem rezultatele.

Mie la 3000-3500 de ture imi cam face zgomot motorul, e mai putin silentios decat ma asteptam. Dar stiu ca ar trebui sa schimb uleiul (are un an si ceva, masina nu merge din mai...)

Ce ulei sa pun? Ma gandeam la un Aral 5W-40, specificatia VW 502 00, dar e cam scump. Pe joja, uleiul e cam negricios (oxidat, cred) dar pana sus, unde trebuie, deci nu pierde. (Tipa de la care am cumparat nu cred ca era genul care sa faca shmenuri  B) )

A ! Cat e consumul tau?

B ! Unde gasesc capace originale VW? Sau imi recomandati mai bine niste jante second-hand? Nu stiu preturile...

PS: Am luat ieri cauciucuri noi Firestone F-590, 185/60 R14 All seasons, de care sunt f. incantat. E promo' la Carrefour, cu 6,6 mil toate 4. Vi le recomand (made in Italy)

<{POST_SNAPBACK}>

Eu personal o sa bag maine Castrol RS 0W40. Aral am ainteles ca e de calitate, deci... Deh, ce e bun ori costa ori ingrasa...

A. Cam 7-7,5 afara, 10 +/- 1 urban (cam multisor...)

B. search pe forum. pe la Vitan gasesti. Nu stiu daca-s furaciune sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate-i place sunetul... :beerchug:

<{POST_SNAPBACK}>

serios incepe sa-mi placa...n-am ce afce....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serios incepe sa-mi placa...n-am ce afce....

<{POST_SNAPBACK}>

:beerchug: Ai, mah Gabi... Glumeam, nu o lua ca pe ceva personal... :)

Mi-a placut tonul autoritar a lui Barabas!

Back to topik: daca o trantesti, ti se poate rupe chestia aia de plastic (vezi ce am patit eu). Crede-ma, e destul de greu sa o schimbi. Mai bine umbli cu manusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci cu consumul !

Imens ! :beerchug:

Speram cam 8-9 in oras... :)

BMW-ul E28 de 1,8 l (vechi) consuma afara la fel sau mai putin : Anul trecut, am mers pana la Oradea (doar eu) si am scos o medie de 6,8 !!! Asta din benzina platita (bonurile adunate, fara sa pierd vreunul, ca-mi trebuia decont) Si mi-a mai si ramas in rezervor, pe bune ! :)

Iar in oras consuma 11-12 (iarna sau vara, indiferent), si are niste demaraje ! Uite, deci diferenta de pret (la masinile noi) e justificata.

Consumul mi se pare imens pt un 1.4. Clioul de 1,4 pe care il mai conduc si pe-asta din cand in cand ia afara 5,5 (tot timpul !), cu viteze de 80-100 iar Trabantul 5,5-6 (dar cu max. 75 km/h).

Polo nu pare a fi o masina economica, pacat... Dar arata splendic pt. o masina f. mica, si e foarte fiabil (am auzit doar :) ) Si are o suspensie care o intrece pe a BMW-ului nostru... E m.m.m.m.m. buna ca a C3-ului si infinit superioara celei de pe C8 !

Daca tata, care o sa conduca mai mult el Polo-ul nu s-ar fi saturat de masina prea mare, luam tot un BMW, iar eu as fi continuat sa caut o Broasca.

Deci pastrez si BMW-ul !

A propos, caut inca un VW 1302, daca stie cineva... B)

Modificat de Camil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A propos, caut inca un VW 1302, daca stie cineva...  B)

<{POST_SNAPBACK}>

Mergi pe la Aircooled. Te ajuta ei mai bine si mai mult decat Polo-istii (cu exceptia lui Gabi_efi, care este polivalent)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Camil

Referitor la punga-aparatoare pentru inchidere centralizata

S-a incercat deja (vezi subsemnatul). Nu este ok si iti spun si de ce. In primul rand ca vara punga o sa transpire si o iasa urat, iarna pot ramane vapori de caldura prizonieri si incepe sa oxideze. Totul ar fi minunat, insa, asa cum ai observat trebui lasat liber stutzul de la furtunul de centralizata (el nu e ermetic, pentru a putea lasa aerul in exces sa iasa din cutie) si EXACT PE ACOLO INTRA APA. Altfel spus, daca vrei sa nu mai intre apa, risti sa sufoci centralizata.

Eu am facut altceva. Am imbracat in silicon intraga placa electronica, care sta acum intr-un cocon gen ALIEN si nu mai intra apa la ea. La fel am facut cu mufa electrica, am imbracat-o in silicon. Altfel spus, daca apa mai intra in cutia centralizatei (care apropo e BOSCH), nu are ce sa atace, pentru ca intreaga placa electronica e securizata.

La fel, nu IMBRACATI IN VREO PUNGA SAU CEVA DE PLASTIC MOTORUL STERGATOARELOR FATA, PENTRU CA ESTE FIERBINTE. Daca aveti curiozitatea sa demontati si sa puneti mana pe motorul stergatoarelor dupa vreo 30 d eminute de mers la turatia a 2-a, va garantez ca e MEGA-FIERBINTE.

@ZORRO. Eu ridic geamurile inainte de a deschide si tranti apoi usile, nu suport sa le simt cum se lupta in interiorul usii. Din acest motiv am fost mai dur cu GABI-EFI. Gabi,no offence, man!

ALTCEVA:

La 6N2 stiti ce piesa moare super repede si e foarte scumpa?

stropitoarea de luneta.

Simptom:

1.DACA AVETI PRESIUNE MICA LA STROPITUL LUNETEI

2.DACA SE PLIMBA JETUL O DATA CU STERGATORUL (DESI PARE MAI COOL)

3. DACA TOATA APA APARE IN PORTBAGAJ

BAD NEWS-stropitoarea e integrata in motorul stergatorului, e reper comun, e foarte scump. MADE IN SPAIN, (***). 6N2 s-a facut in Spania

edit: scos un cuvant in plus

Modificat de thheo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALTA FAZA!

TOT LA 6N2

Daca va treziti cu apa in interior, mai ales la locul stanga spate, pe podea. Nu ziceti ca este de la spalatorie sau intra apa in masina pe la cheder, ca nu e asa. Stiti ce se intampla? Ceva foarte aiurea

Dupa cum ati observat, baietii de la VW au fost finuti si au pus un singur vas pentru spalat parbriz/luneta. Sanki confort, in realitate e economie. Apoi au mai facut o prostioara. Furtunul care duce apa de la borcan la luneta e format din mai multe furtune de vreo 15 cm prinse intr-ele prin niste dopuri, ca sa scoti doar portiunea de furtun intepat, nu tot furtunul.MAI RAU: furtunul e rulat cu banda izolatoare de tot matzul de fire care merge prin podea (pe partea stanga) si urca pe langa spatarul banchetei. Iese un furtunas si toata apa incepe sa se duca pe unde vrea ea: prin podea, pe sub bancheta, in portbagaj, etc, etc. Trebuie demontat ca la balamuc la masina ca sa descoperiti unde a iesit un dop sau un furutnas

DACA MONTATI BOXE si trageti fire prin podea, sigur se va scoate si un furtun din sistemul asta si incepe sa ploua in masina.MARE ATENTIE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barabas ... mersi frate ... stii de cand isi bate tata capul cu apa si mirosul de mucegai din portbagat :lol: ... tre sa ii zic despre ce e vorba, poate da si el o lada de bere pe tema asta. Tine-o tot asa ... era nevoie de un expert in 6N2-uri pe acest forum. Tre sa te cinstim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hi-hi, no problemo! :)

Daca este mica presiunea la stropitoarea de luneta, sigur a iesit vreun furtun si se duce apa in portbagaj. Este este primul test: presiune mica la stropitoare.

La fel, evitati sa rotiti duza de la stropitoarea de la hayon, care este prinsa pe cuiul care invarte bratul stergatorului (in cazul in care scoateti bratul de stergator, pentru ca ramaneti cu ea in mana si trebuie cumparat tot motorul!

IARNA:nu bagati ace de seringa in duza ca sa o dezghetati, nici lichid de frana, nici nu o incalziti cu bricheta (sfaturi babesti de DACIE, care strica masina). La fel, daca este foarte frig, evitati sa folositi stropitoarea de luneta. Cunosc caz cu om cu GOLF 4 (este cvasi-la fel sistemul), caruia i-a sarit cu totul afara duza stropitoarei si s-a trezit cu o ditamai gaura, necontrolabila. :)

@BORRIS. Stii cand si unde iese cel mai des o imbinare de furtun? Cand se tot rabateaza spatarul banchetei pe partea stanga a masinii, exact in zona unde este carligul ala de fier pe care se fixeaza spatarul banchetei. ACOLO iese cel mai des un dop de furtun si apa se duce sub bancheta si prin mocheta din portbagaj.

Eu am "sudat" cu silicon toate imbinarile, ca nu mai rezistam si acum nu curge nici o picatura.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la 6N2 mai moare, dar ieftin, insa greutz de montat: intrerupatorul din yala hayonului, care are 2 functii: lumineaza simbolul cu masinuta cu portbagaj deschis (da noi avem, la golf V e cica optiune) si aprinde lumina in poortbagaj.

In ala intra apa intr-o veselie, e montat fix in yala si cocleste repede. Eu am schimbat 2 pe garantie si unul pe banii mei.

Mai moare si o sa va uitati lung de tot SWITCH-ul de la cheia de contact. De cele mai multe ori moare exact la ultima pozitie, aia care porneste electromotorul. Piesa super-ieftina (o fac si alti producatori gen FEBI-BILSTEIN), dar care se monteaza oribil de greu, adica trebuie dat jos volanul si bagata prin spate pe la coloana de directiem pe acolo. Asta este o problema care apare si la OCTAVIA 1. Cunosc electrician cu OCTAVIA care are un intrerupator din ala in torpedou mereu.

Mai moare si intrerupatorul de la pedala de frana, pentru ca intram cu noroi si jeg pe labutze, care se duce pe intrerupator si ramanem frumusel fara stopuri pe spate. Din fericire, dupa vreo 3-4 pedale de frana consecutiv, apare pe bord la diesel arculetzul (sarma) care e la bujii, ceea ce inseamna ca nu mai ai stopuri. La benzina nu stiu exact ce apare, oricum un martor care nu ar avea ce cauta in mod normal.

Pentru cei cu diesel, CARE SE DUC IN SERVICE SI SE PLANG CA NU LE MAI MERG BUJIILE INCANDESCENTE, CARE ESTE O MEGA-ABERATIE.

Verfificati ca nu va mai merg stopurile de fapt, fie de la intrerupatorul de la pedala de frana, fie de la becurile de pe spate, care daca se ard (chiar daca al treilea stop cu LED-uri merge) anunta la bord defectiunea.

NU VA MAI DUCETI IN SERVICE CA NU VA MERG BUJIILE, CA DIN ACEST MOTIV VA FURA OAMENII DE ACOLO, cand de fapt e posibil cu 16.000 de lei sa rezolvati totul (doua becuri ieftine din targ pentru frana) :)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema care o expui cu martorul de bujii care are rol si de martor OBD2 si poate semnaliza diverse erori in sistemul electric, este de interes general si s-a mai discutat. Nu zic ca nu e bine ca le expui din nou, dar parca o faci prea vehement cu litere in CAPS.. e deranjant.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate in cazul vehementei, insa am vazut cazuri in care am scris in vreo patru posturi ca trantitul usii cu geamul deschis e periculos si am primit intrebare de genul: "De ce se aude un zgomot ciudat cand trantesc usa cu geamul deschis"

Probabil ca un CAPS ajuta sa bagi la CAP(s) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e ca nu are presiune la stergator ... problema este ca nu mai scuipa nimic pe la stergator :D. Cred ca s-a bulit de tot o imbinare. ++ o alta problema ... mi-a zis tata ca acum cateva zile si-a dat obstescul sfarsit sirena aia care avertizeaza ca ai uitat pozitiile aprinse. A zis ca a scos un sunet inecat si nu am mai facut nici un zgomot de atunci. Sirena aia cat costa? Se schimba usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sirena aia este incorporata in ceasurile de bord, care sunt un reper comun. Este foarte scump ce este acolo. Sigur nu mai merge? Vezi ca daca o lasi mult timp deschisa se stinge singura, ca sa nu iti franjureze creierii.

Verificati daca sigur nu merge si verificati si sigurantele sa nu fie vreuna arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha ... mersi. O sa incerc. Panoul de sigurante este cel de deasupra bateriei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati daca sigur nu merge si verificati si sigurantele sa nu fie vreuna arsa.

<{POST_SNAPBACK}>

Salut !

Scuza-mi ignoranta, dar UNDE sunt sigurantele? Le tot caut si nu par sa fie ca la Polo Classic, sub volan !

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha ... mersi. O sa incerc. Panoul de sigurante este cel de deasupra bateriei?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu prea cred ca tabloul de sigurante este pe acolo. De regula, ce gasesti deasupra bateriei sunt niste sigurante mari, care protejeaza de "scurturi" bateria.

Ar trebui sa fie pe undeva prin masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Scuza-mi ignoranta, dar UNDE sunt sigurantele? Le tot caut si nu par sa fie ca la Polo Classic, sub volan !

Multumesc anticipat !

<{POST_SNAPBACK}>

La Polo Classic sunt undeva in stanga jos, unde este un locas de depozitare. Scoti practic locasul ala de la locul lui si sub el sunt sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, i-am raspuns deja lui Camil

Sigurantele de la motor (pe PLUSUL bateriei) la 6N2 nu aveti voi treaba cu ele, sunt foarte mari 20-30 de A si se refera la: releu ABS si electroventilator. Nu umblati acolo, pentru ca dereglati aiurea ABS-ul sau porneste elicea ventilatorului si va prindeti degetele. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci unde sunt sigurantele, ca am citit pana acum si nu am gasit unde ai mai spus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te sub butonul de aprins luminile. In acel mic compartiment ai sa observi ca exista o trapa cu maner. Bagi mana si tragi inspre tine si apar sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Polo Classic sunt undeva in stanga jos, unde este un locas de depozitare. Scoti practic locasul ala de la locul lui si sub el sunt sigurantele.

<{POST_SNAPBACK}>

Va multumesc, Zorro si Barabas !

Le-am gasit azi dim, (intamplator !) exact unde spuneati si voi, s i unde nu credeam ca mai exista alt locas...

Problema insa ramane : Cartonul scanat de Barabas cu dispozitia sig. e acelasi, dar sigurantele sunt ALTELE la mine: mai multe si mai mici ;) nici nu stiam ca exista sig. atat de mici. Cred ca-s cu totul peste 35 ! (La Trabant am 12, la BMW vreo 16; ehe, ce vremuri... ;) )

Maine fac o poza cu ele si v-o postez, poate imi spuneti care cum sunt (caut oglinda dreapta, care nu mai merge sus-jos)

PS: ;)

Foarte important:

Si pe forumul francez (http://polo6n2.free.fr/phpBB/viewtopic.php?t=1601)

se discuta de problema cutiilor de viteza foarte proaste. A mea nu intra intotdeauna in marche-arriere, trebuie apasata pana la fund.

Citez: Les boites de POLO sont des vrais merde, j'ai fait cette vidange vers 40000kms et là j'arrive à 90000 et j'ai le joint à lèvre du s

Modificat de Camil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Da trebuie scos surplusul.

2. Cu uleiul din cutie, nu stiu ce sa spun. Uleiul e garantat 250.000 km. Nu cred ca un schimb de ulei rezolva intrarea in AR. Cred ca un reglaj al timoneriei ar fi mai indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Camil

Sigurantele eu cred ca le ai pe aceleasi ca si noi, pentru ca este platforma comuna. Cartonul ala FUSECARD e fata/verso, te uiti pe toate simbolurile, da?

Si eu am sigurante foarte mici, alea pe care le scoti cu acea penseta alba.

Numai ultimul rand de sigurante e mai mare, de le poti scoate cu mana.

Vezi ca sigurantele alea mici se gasec in CORA si la SHELL, in rest nu sunt peste tot. De exemplu, Augsburg nu are asa ceva pe stoc.

Incearca pozitia 17, vezi sa nu fie arsa. Din proprie experienta iti spun ca in cazul in care e arsa siguranta, oglinda nu vrea sa faca nimic. Daca face doar portiuni din miscari (adica numai stanga/dreapta, dar nu vrea si sus/jos) inseamna ca:

1. s-a stricat JOYSTICK-ul

2. sunt fire intrerupte la cablajul joystickului

3. s-a defectat motorul de oglinda electrica (sunt doua)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de marche-arriere:

Masinile noastre POLO 6N2, au aceasta buba:

1. daca nu este oprita perfect pe loc, nu intra in reverse

2. daca este inclinata(!) uneori nu intra in reverse

3. daca nu calci perfect pana la capat ambreiajul, nu intra in reverse.

4. uneori din 1 direct in reverse, iarasi nu vrea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!