Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Andumoscaliuc

ok eu am un polo Gti 1.4 16v .....si miati cerut optiunile.....sunt exaxt cele de pe gti 1.6 16v climatronic,scaune sport,inchidere centralizata,spoiler si fusta GTI......nu am pe el asa ......faruri xenon si motor de 1.6 16v......cat despre motorul 1.6 16v la 125cp.....sunt 2 coduri...:D.....ARC si AVY....acum nu stiu sigur care e diferenta .....probabil unu e euro3 si celalalt euro4...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza asta a doua pe care ai puso se vede clar ca e pentru cutie automata, probabil a fost schimbat candva. In poza apare ceva cu 14 grade, tu la ce te refereai cand ai intrebat ca de ce nu iti arata temperatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu se duc vaporii de benzina unde trebuie si iti raman pe langa motor devine cam inflamabil, poate daca ai un scurt sau iti arunca o scanteie de la fise, iti poate lua foc peacolo. Recomand sa mergi la un mecani specialist sa il intrebi exact ce si cum.

Modificat de SeanPaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Aseară c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andumoscaliuc

da exact la acel ecran unde arata 14grade C

stii poate unde e senzorul care arata asa ceva ......cat despre cesurile de bord se par ca sunt schimbate

Ma puteti gasi si pe mess ID:Andumoscaliuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu un polo 6kv2 din 2000 motor benzina ANW 1.4l 44kw 60 cp.vreau sa-mi schimb filtru de aer si am comandat unul sport Kn cod 33-2159.ce ziceti se potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am inteles......ceasurile pe care le am eu sunt pt cutie automata...:banghead:

eu asta cred ca e.....eu nu am cutie automata......:)

dar referitor la celalalt ecran de ce nu imi arata temperatura?....stie cineva unde e senzorul ?

ID:Andumoscaliuc

Cum ai facut sa-ti arate temperatura ca mie nu-mi arata numai ora?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te salut

sunt nou pe aici am un polo 6N 94 pe benzina

am schimbat planseul de la carburator

sonda inlocuita cu una universala

am schimbat bujiile

consumul cand am adus-o 6.6 l/100 acu iese pe la 8/100 afara

clapeta de acceleratie cica e curata

ce sa-i fac sau sa-i mai fac

si inca ceva merge prea turata ex in viteza a cincea la 80 la ora am 3000 de turatii (motor de 1600)

Modificat de Ovisiu2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aluneca ambreiajul -> consum mare

Modificat de devils
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care sunt dimensiunile difuzoarelor de la Polo 6KV2 1.4 mpi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fata ar fi 16.5 daca nu m-a lasat memoria.

Pe spate iti incap niste ovoide (nu stiu cum sa le zic altfel) parca tot de 16.5

Poti verifica la un producator - spre exemplu Pioneer: http://www.pioneer.co.uk/uk/products/car_accessories/VW.html

Eu astea am gasit ca s-ar potrivi la Classic:

http://www.pioneer.co.uk/uk/products/25/13...171C/specs.html

http://www.pioneer.co.uk/uk/products/25/13...1703/specs.html

si astea pentru spate:

http://www.pioneer.co.uk/uk/products/25/13...4628/specs.html

Astea ar fi cam toate boxele pentru Classic: http://www.pioneer.co.uk/uk/products/car_a...6/speakers.html

Modificat de @llex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o intrebare:as vrea niste roti mai mari (momentan am anvelope R14). ce dimensiuni ar trebui sa aleg la jante pt anvelope 185/55 R15?dar pt 185/60 r14?am cautat pe dif situri iar la dimensiuni apare 6.6X15 sau 7x15(banuiesc ca astea sunt jante pe 15 iar 6.5 sau 7 reprezinta latimea.....dar la asemenea jante sunt recomandate anvelope de 195 iar in talon nu-s trecute decat dimensiuni 185

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa aflu toate tipurile de motoare care echipeaza Polo 6N si care credeti ca este cel mai potrivit pentru aceasta masina.

Se vorbeste ca motoarele de Polo,ma refer la cele pe benzina ar fi zgomotoase si mai putin reusite.Este adsvarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva probleme, daca ma puteti ajuta.

In primul rand ar fi martorul EPC aprins din bord... am mai "studiat" pe net si cred ca ar fi senzorul de la pedala de frana, dupa vreo 5-6 pedale se aprind stopurile pe frana apoi nu mai merg si tot asa. Voi ce credeti?

O alta problema, am observat la temperatura lichidului de racire.. in bord, sta la jumatate dupa ce fac cativa km, e normal asta dar de exemplu ajung la un semafor si o accelerez 4-5 mii rpm dupa cateva secunde acul de la temperatura scade undeva sub 70 ca si cand ar fi motorul "rece" apoi iar se ridica cand plec de pe loc. E ceva grav asta? O fi oare vreun senzor? Daca da.. unde l`as putea gasi?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o intrebare:as vrea niste roti mai mari (momentan am anvelope R14). ce dimensiuni ar trebui sa aleg la jante pt anvelope 185/55 R15?dar pt 185/60 r14?am cautat pe dif situri iar la dimensiuni apare 6.6X15 sau 7x15(banuiesc ca astea sunt jante pe 15 iar 6.5 sau 7 reprezinta latimea.....dar la asemenea jante sunt recomandate anvelope de 195 iar in talon nu-s trecute decat dimensiuni 185

Eu am jante de 15 si am cauciucuri 195/45.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o intrebare:as vrea niste roti mai mari (momentan am anvelope R14). ce dimensiuni ar trebui sa aleg la jante pt anvelope 185/55 R15?dar pt 185/60 r14?am cautat pe dif situri iar la dimensiuni apare 6.6X15 sau 7x15(banuiesc ca astea sunt jante pe 15 iar 6.5 sau 7 reprezinta latimea.....dar la asemenea jante sunt recomandate anvelope de 195 iar in talon nu-s trecute decat dimensiuni 185

Salut, este scris pe capacul de la rezervorul de benzina dimensiunile pentru modelul 6N2: 175/65/R13; 185/55/R14; 195/45/R15. Adevarul e ca lumea cu R15 pune cauciucuri 195/50 mai ieftine si nu se sparg asa usor. !Atentie! Exista aripi fata de Polo GTI care permit sa pui mai mari. Am vazut ca multa lume pe forum a incercat si la unii le freca la altii nu. Eu am avut jante pe 195/40 R16 si nu imi freca nimic, Ce scrie in talon este pentru acte. eu am in talon trecute doar 175/65 R13, si stau cu R15 linistit. Ma costa 200 Ron sa adaug inca 2 numere, mai bine ii bag la loto banii aia. Sper sa te ajute, stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna

cum trebuie decodat casetofonul original volkawagen polo, mi s-o ars siguranta, si dupe ce l-am schimbat caseofonul nu-mi merge.

mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva nr lu barabas...am probleme la cutie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boss, eu am avut un 1.6 benzen, 101cp, 16 supape, care credema ca era master

am fost extrem de multumit de acel motor, dar din pacate, am renuntat la el pentru unu mai maricel putin

acu chiar am motorul ala la vanzare

deci parerea mea e ca benzina rules

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema.

Am fost la Cluj unde la un moment dat pe o strada pietruita s/a dislocat o piatra cubica din carosabil, si mi /a indoit pragul de la masina. Cam de un deget , dar lovitura a fost tare , ca pot sa bag degetul in sanul care sa creat. Am o rugaminte, cum as putea sa o repar singur. Buget limitat . Ma intereseaza materiale recomandate, aplicare. Multumesc mult

Salut , am si eu o problema.

Am fost la Cluj unde la un moment dat pe o strada pietruita s/a dislocat o piatra cubica din carosabil, si mi /a indoit pragul de la masina. Cam de un deget , dar lovitura a fost tare , ca pot sa bag degetul in sanul care sa creat. Am o rugaminte, cum as putea sa o repar singur. Buget limitat . Ma intereseaza materiale recomandate, aplicare. Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni cum se decodeaza casetofonul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face in doua feluri :

1 dupa seria aparatului: se citeste fabricantul si seria aparatului care sunt localizate in lateral dreapta cum te uiti la aparat(o eticheta). Este o serie de genul vwzXzXXXXXXXXX care trebuie introdusa intr-un calculator care-ti da niste coduri in funtie de seria aparatului. Calculatorul il gasesti pe net, precizand si producatorul, sau marca masinii :)

2 dupa citirea eeprom-ului: eepromul este un integrat mic cu opt "picioruse" (mai tot timpul) care se localizeaza pe placa principala, de obicei langa un integrat mare cu foarte multe picioruse :). Nu este o regula, in alte cazuri pot fi si foarte bine ascunse necunoscatorilor...Se scoate acel integrat de pe placa cass-ului si se citeste cu un programator special pentru fiecare tip de eeprom(se citeste muuuult pe net despre asta :) )

Citirea se face cu pc-ul, cu ajutorul unor programe speciale(Icprog,ponyprog) si a programatorului, astfel rezultand un asa zis "dump"(se salveaza doar in format binar ".bin"). Dump-ul la randul lui este introdus intr-un calculator, de unde rezulta minunatul cod pentru casetofon.

Calculatoarele, programatoarele, cat si softurile necesare se gasesc pe net.

Daca este un radiocass de genul vwgamma\beta\alfa 5 nu cred ca-l poti decoda dupa serie, trebuie citit eepromul...

Eu am spus in mare cam cum se face...urmeaza sa te informezi bine pe net inainte sa te apuci. Daca nu ai timpul necesar, nu le ai cu electronica, sau nu ai sculele necesare, poti sa te adresezi unui electronist, sau baietilor veseli de la decodari de telefoane GSM...sigur te pot ajuta :)

Le:aici poti identifica mai usor tipul eepromului in functie de casetofon http://www.carradio.sk/index.php?menu=data...searchtxt=eprom

Sper sa te ajute...

Bafta!

Modificat de viggo34567
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cateva probleme, daca ma puteti ajuta.

In primul rand ar fi martorul EPC aprins din bord... am mai "studiat" pe net si cred ca ar fi senzorul de la pedala de frana, dupa vreo 5-6 pedale se aprind stopurile pe frana apoi nu mai merg si tot asa. Voi ce credeti?

O alta problema, am observat la temperatura lichidului de racire.. in bord, sta la jumatate dupa ce fac cativa km, e normal asta dar de exemplu ajung la un semafor si o accelerez 4-5 mii rpm dupa cateva secunde acul de la temperatura scade undeva sub 70 ca si cand ar fi motorul "rece" apoi iar se ridica cand plec de pe loc. E ceva grav asta? O fi oare vreun senzor? Daca da.. unde l`as putea gasi?

Multumesc anticipat !

Buna,

iti pot oferi un raspuns legat de temperatura oscilanata si anume se datoareaza senzorului de temperatura de la motor. Schimba-l si s-ar putea ca toate problemele pe care le ai sa dispara. Senzorul il poti schimba la reprezentata. Aceeasi problema am avut-o si eu si am schimbat la reprezentanta si de atunci nu am mai avut probleme. Dupa ce iti schimba senzorul sa iti curete si clapeta de acceleratie.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cli, parerea mea este ca reparatia aia n-o poti face singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!