Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

salutari tuturor

indraznesc a lansa o intrebare aici intrucat este mai vioi topicul

cine poate spune daca limba senzorului de viteza(care intra din senzor in cutie) se rupe imediat atunci cand senzorul nu este infiletat pana la maxim pe cutie.

la mine s-a rupt limba de la nivelul superior al filetului dupa nici 6 km parcursi de la montare.

la service au spus ca nu s-a montat corect. eu unul nu prea inghit treaba asta deoarece limba s-a retezat exact cat ii permite filetul sa intre in cutie.

rog sfaturi caci pe senzor am dat 120 lei si nu vreau sa iau altul si sa patesc la fel.

multumesc

ps: ce tip de ulei merge la masina din semnatura(din 97 / cod motor AER)? 5W40? mersi

Modificat de P_O_L_O_6_N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt "97 ii prea fin 5W40, acuma depinde si de kilometrii dar eu as recomanda 15W40 sau in cel mai bun caz 10W40 (asta daca iti merge super calumea motoru) ... are totusi 12 ani masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un polo 6n din '95....si vreau sa'i mai schimb cate ceva.......... momentan am jante dar sunt 175/65/13.....si as vrea sa pun niste jante & cauciucuri mai late ......se poate? nu prea ma pricep .....cred ca maxim de 15 pot fi dar latimea nu stiu de cat.....si nici nu scrie pe undeva de cat pot sa le pun....... sa nu ma ia la intrebari RAR'ul :icon_thumright:

si inca ceva trapa este manuala si as vrea sa schimb pe electric...se poate face modificarea sau e multa bataie de cap.......daca e cineva care are polo 6n cu trapa electrica rog sa faca o poza acolo sus langa becul de interior(acolo eu am "manivela" aia de la trapa) sa vad cum e fara aia...presupun ca acolo e motorasul .....

Salut! Eu am jante de 15" si arata altfel decat pe 13'' asta iti spun sigur... In rest atata timp cat pe sosea nu atragi atentia politailor, n-au de ce sa te opreasca sa te ia la intrebari...doar RAR-ul mobil, poate sa-ti faca rau...

Acum pe talonul nou nici nu mai scrie cauciucurile...si la RAR...mergi pe vechiul sistem, daca intelegi ce vreau sa spun... ;) :lol:

salutari tuturor

indraznesc a lansa o intrebare aici intrucat este mai vioi topicul

cine poate spune daca limba senzorului de viteza(care intra din senzor in cutie) se rupe imediat atunci cand senzorul nu este infiletat pana la maxim pe cutie.

la mine s-a rupt limba de la nivelul superior al filetului dupa nici 6 km parcursi de la montare.

la service au spus ca nu s-a montat corect. eu unul nu prea inghit treaba asta deoarece limba s-a retezat exact cat ii permite filetul sa intre in cutie.

rog sfaturi caci pe senzor am dat 120 lei si nu vreau sa iau altul si sa patesc la fel.

multumesc

ps: ce tip de ulei merge la masina din semnatura(din 97 / cod motor AER)? 5W40? mersi

sal. si eu am tot din '97 , tot AER, si am intrebat aici in Ploiesti la un dealer VW care face si service, ce tip de ulei sa pun, mi-au recomandat 5w40 Castrol sau Texaco...deocamdata nu-l schimb, dar e bine de stiut...nu stiu in schimb ce ulei sa pun la cutie...poate stie cineva ce sa ne recomande...

post-34369-1239040262_thumb.jpg

post-34369-1239040305_thumb.jpg

Modificat de ireedeejay2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am jante de 15" si arata altfel decat pe 13'' asta iti spun sigur... In rest atata timp cat pe sosea nu atragi atentia politailor, n-au de ce sa te opreasca sa te ia la intrebari...doar RAR-ul mobil, poate sa-ti faca rau...

Acum pe talonul nou nici nu mai scrie cauciucurile...si la RAR...mergi pe vechiul sistem, daca intelegi ce vreau sa spun... :icon_thumright: :D

sal. si eu am tot din '97 , tot AER, si am intrebat aici in Ploiesti la un dealer VW care face si service, ce tip de ulei sa pun, mi-au recomandat 5w40 Castrol sau Texaco...deocamdata nu-l schimb, dar e bine de stiut...nu stiu in schimb ce ulei sa pun la cutie...poate stie cineva ce sa ne recomande...

eU AM PUS 75W90 VALVOLINE. nU PREA SUNT INCANTAT DE MOBIL CA ESTE FACUT IN TURCIA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: Masina din semnatura ar trebui sa aiba scut de protectie la motor?

Ca a mea nu are. :icon_thumright:

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu fi fost dotare din fabrica. Se poate cumpara separat, din ce-am mai citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.sunt nou aici asha k o sa ma si prezint, numele meu este Catalin si sunt din bucuresti si sunt fericitu posesor al unui Vw Polo 6n2 2001.

Intradevar am si eu o mica problema cu el si anume , acum ca tot a venit vara ii dau drumu la aerul conditionat si se simte foarte urat , adik se simte o anumita trepidatie in masina. Credeti k ma puteti indruma catre ceva anume?

am uitat sa mai mentionez ceva :

Vreau sa-mi iau un 6n2 GTI . credeti k e o idee buna? cam cat consuma? si.....daca da stiti vreunu de vanzare ... il dau pe al meu si diferenta sau banii cash.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatia este normal sa se auda, asa cupleaza si ma ia din turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut posesori de polo!eu sunt nou pe forum..asa ca ma cheama Claudiu,am un polo din 1996 de 1045cc si ...am o problema:nu mai porneste la cheie!!!!a mai facut faze de astea de-a lungul timpului (o am de un an de zile),dar scoteam cheia,o bagam din nou si pornea!alta data cand nu a pornit,am invartit mai tare de cheie...e acum nu mai vrea deloc!care ar fi problema?de la contact?electromotor? ma puteti ajuta?multumesc! numai bine rau la nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Descrie putin mai in amanunt simptomele si pasii: pui contact, se aprind martorii si apoi se sting la cheie si auzi doar un tzacanit. Sau, pui contact, motorul da semne ca si cum ar vrea sa porneasca da' nimic. Sau, martorii raman aprinsi da' nu se intampla nimic - eventual ai un semn de cheie pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aude chiar nimic.martorii raman aprinsi,motorul nu da semne ca ar vrea sa porneasca,pur si simplu dau la contact si nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aude chiar nimic.martorii raman aprinsi,motorul nu da semne ca ar vrea sa porneasca,pur si simplu dau la contact si nimic

am avut si eu o problema la fel.. se pare ca bateria era moarta ( desi o aveam de 3 luni)

chech it out..

just an ideea..

ar mai fi o idee.. daca ai sistem de alarma.. s-ar putea sa nu te lase el sa porneasca.. (alta problema mai veche cu aceleasi simptome) vezi daca e activa alarma sau ceva

Modificat de Haloman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria..am incarcat-o,alarma nu am.multumesc,e o dilema si trebuie rezolvata.cred ca nu e de la baterie..pt ca am mers cu ea ceva mai multi km (cam 200),apoi o mica pauza,iar cand am vrut sa plec...nimic!am impins-o,a pornit si am adus-o pana in fata blocului,unde sta si acum.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand un scan si cred ca e de la IMMO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand un scan si cred ca e de la IMMO.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

cine are o care de VW passat 2006 in Romana?? :P :Driver: ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, m-ar interesa daca este careva care ma poate ajuta sa gasesc pentru un VW Polo model 6N din anul 1999 conducta de la pompa servo la caseta, second-hand. Am cautat la dezmembrari prin zona Sibiu dar nu am gasit nimic. Am incercat sa caut pe forum dar nu am gasit nimic de genu. Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un polo 6n din '95....si vreau sa'i mai schimb cate ceva.......... momentan am jante dar sunt 175/65/13.....si as vrea sa pun niste jante & cauciucuri mai late ......se poate? nu prea ma pricep .....cred ca maxim de 15 pot fi dar latimea nu stiu de cat.....si nici nu scrie pe undeva de cat pot sa le pun....... sa nu ma ia la intrebari RAR'ul :)

si inca ceva trapa este manuala si as vrea sa schimb pe electric...se poate face modificarea sau e multa bataie de cap.......daca e cineva care are polo 6n cu trapa electrica rog sa faca o poza acolo sus langa becul de interior(acolo eu am "manivela" aia de la trapa) sa vad cum e fara aia...presupun ca acolo e motorasul .....

Am dat de belea luna asta...jantele mai mari m-au costat 2 radare...nu mi-a venit inca cat am de plata...am facut 2 drumuri la Bucuresti, 2 amenzi...una la Barcanesti cu 88 si una la Ciolpani cu 87...eu stiam ca merg cu 70, dar se pare ca m-am inselat...viteza e mult mai mare, din cauza jantelor mai mari, fata de ce iti arata kilometrajul...stie cineva cum pot sa aflu, care este diferenta reala? sa stiu baremi sa merg mai incet... :ceuameni: :unsure: :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat de belea luna asta...jantele mai mari m-au costat 2 radare...nu mi-a venit inca cat am de plata...am facut 2 drumuri la Bucuresti, 2 amenzi...una la Barcanesti cu 88 si una la Ciolpani cu 87...eu stiam ca merg cu 70, dar se pare ca m-am inselat...viteza e mult mai mare, din cauza jantelor mai mari, fata de ce iti arata kilometrajul...stie cineva cum pot sa aflu, care este diferenta reala? sa stiu baremi sa merg mai incet... :P :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu:

pffffff nasol...bine macar ca ai spus...faza asta nu o stiam...... se poate regla cumva kilometrajul dupa jante.....? sa arate normal cu jante mai mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

e pe net un programel care-ti spune abaterea kilometrajului dupa jante si anvelope.

in alta ordine de idei...

am intrebat de ulei pt masina din semnatura si dupa manual e 5W40.

cat despre senzorul de viteza, am luat altul si ghici... dupa 5.3 km parcursi s-a rupt limba senzorului.

chiar nu sunt bune de nimic piesele astea??? :lol:

sarbatori de pasti fericite

Modificat de P_O_L_O_6_N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

e pe net un programel care-ti spune abaterea kilometrajului dupa jante si anvelope.

in alta ordine de idei...

am intrebat de ulei pt masina din semnatura si dupa manual e 5W40.

cat despre senzorul de viteza, am luat altul si ghici... dupa 5.3 km parcursi s-a rupt limba senzorului.

chiar nu sunt bune de nimic piesele astea??? :angry:

sarbatori de pasti fericite

Paste fericit !!! :Driver: :beerchug:

Merci pentru raspuns, si pt cei interesati am gasit situl unde poti face calculul diferentei intre kilometraj si viteza reala http://www.vanzarianvelope.eu/page.html?id=10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dupa cum se vede si la user mi se spune balanu si sunt mandrul proprietar al unui Polo 6n2 din 2001. Am o problema...k tot vine vara incerc sa mai merg cu aerul conditionat pornit dar.....in momentul cand il pornesc trepideaza toata masina...pe turometru nu e sesizabil dar.....simt eu cum trepideaza masina si se infraneaza.E asha normal daca motorul este de 1.4 75 cp? (are 130 000km). Multumesc anticipat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am cumparat recent un Polo 6n din 1996, 999cc, 3 usi, si vreau sa curat rezervorul si sita pompei , dar nu stiu unde se afla...in porbagaj este rezerva cam "ingropata"...ma poate ajuta cineva?Imi merge motorul cam intrerupt, si vreau s-o iau cu inceputul, inainte sa bag bani in bujii, curatat injectoare, filtru benzina...Am fost la un service in Ploiesti, ( Cardinal Motors nu primeste "vechituri" pentru service) si m-am speriat cate combinatii mi-au auzit urechile de la meserias...nu stiu fratilor, dar nu mai am incredere in nici un service, nici un meserias, toti vor sa te jecmaneasca intr-un mod politicos si amabil, dar rezultate ...pauza.De aceea vreau s-o incep pe cont propriu, cel putin cat ma descurc...pe urma apelez la cineva intr-un final...Am avut o Nova, care incepuse sa "doneze " organe, rezervor, pompa apa, curea alternator, frana de mana, si le-am schimbat incet-incet...deci se poate, dar fara un manual de intretinere e mai greu, bine ca am prieteni si colegi, sfatatosi....e unu' Haynes care a scos niste manuale pentru intretinere, si pentru Polo, dar costa cel putin 25 de eu...

Alta problema pe care am detectat-o este ca atunci cand vreau sa pornesc motorul, scoate un suierat, iar dupa ce pun iar contactul si mai incerc porneste...este ceva aleatoriu asta, dar destul de enervanta...am spus asta la service, si cica ori este din bendix, ori din legaturile prost facute la contact pentru alarma...sincer n-am fost atent sa vad cand a aparut pb asta, inainte sau dupa montarea alarmei...poate fi si contactul?

Multumesc pentru rabdare, si astept sfaturi de la voi.Bafta!

eu am scris mai demult chestia asta, si cautand un manual de intretinere pentru 6N, am dat de niste topic-uri mai vechi, despre cum trebuie adaptata, clapeta de acceleratie, cu resetarea calculatorului...asta era scris:

opresti toti consumatorii

- opresti motorul

- deconectezi bateria (atentie la codul cass)

- astepti cateva sec

- reconectezi bateria

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie; consumatorii erau opriti de la primul pas

- astepti un minut (timp in care clapeta va bazai)

- dai drumul la motor fara sa atingi pedala de acc.

- mai astepti un minut cu motorul la relanti

- gata!

Am facut si eu asta, n-aveam ce pierde, si ce sa zic, se infige ca sageata! Am scapat de efectul acela de inecare a motorului, de acele trepidatii puternice la ralanti (ok, mai sunt foarte putine, daca apas pedala o data nu mai face), si de efectul ala de acceleratie-deceleratie, ca sa spun asa, care ma tot stresa,cand vroiam s-o "calc" n-avea putere...asa ca am facut adaptarea asta singur, fara VAG COM, si fara sa curat clapeta, ca implica demontare si nu m-am aventurat la asta...

Deci cine mai are problema asta,cu pierdere de putere,efect de mers in 3 bujii,trepidatii la ralantii, faceti chestia asta...nu va costa nimic.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, asta e posibild si cred ca nu ai ce pierde... in schimb trepidatii mai degdraba apar din alte motive

la mine era din cauza unei furtun fisurat, ala spre frana, daca il verifici si pe ala, iarasi nu ai ce pierde

Salut. Dupa cum se vede si la user mi se spune balanu si sunt mandrul proprietar al unui Polo 6n2 din 2001. Am o problema...k tot vine vara incerc sa mai merg cu aerul conditionat pornit dar.....in momentul cand il pornesc trepideaza toata masina...pe turometru nu e sesizabil dar.....simt eu cum trepideaza masina si se infraneaza.E asha normal daca motorul este de 1.4 75 cp? (are 130 000km). Multumesc anticipat :(

Sa stii ca problema e cand nu se intampla asa... mi-sa dus lichidul de racire din sistemul de A/C si nu mai face... dar nici nu mai raceste :-(

E normal si la un motor de 1.6 cum am eu sa fie sesizabil cuplarea si decuplarea pompei de A/C.

Calculatorul pune minimul de carburant necesar pentru a mentine turatia de relanti cand tu brusc introduci o sarcina pentru motor...

Trece un pic timp pana ce calculatorul masinii remediaza situatia cu ceva combustibil + aer additional, timp in care apar trepidatii, mici schimbari de turatie, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!