Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Am ajuns sa fac si o poza(e facuta din dreptul rotii dreapta spate).... deci are filtru! :)

Asta am vrut si eu sa spun...ca seamana mai bine, cu un filtru de benzina...deci ai intrebat despre filtrul de AER, sau de BENZINA???

Asa arata un filtru de aer

si asa arata unul de benzina( pe care recent, l-am schimbat si eu) :rolleyes: :P

post-34369-1237143012_thumb.jpg

post-34369-1237143149_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e filtrul de benzina!

Stiu ca ala e filtru, ca doar de aia am pus poza sa se lamureasca lumea pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru poza o sa verific zilele astea si o sa postez.

Offtopic : Cam cat faceti cu un plin? Eu fac in jur de 450 Km (60 % exterior).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ 500 km, 80 - 90 % regim urban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,am si eu o problema,mi-am luat un polo,pt ca eu cred ca e f bun pt o doamna,si am programre la rar in data de 30,de la cine l-am cumparat nu stie ce euro e,mi-a zis ca poate fi euro2 sau 3,motor pe benzina 1.4 an fabricatie 1999 luna a 4,cod motor APQ,daca ma poate ajuta cineva sa imi zica,si inca ceva ,cand am cumparato mergea f bine,dar are ceva probleme cu trepta de viteze 1,cand o bag in prima viteza cateodata imi intra si cateodata nu imi intra deloc si trebuie sa plec cu a doua,ce asi putea sa fac,se poate repara?costa mult?si ultima problema cea mai grava,cand am cumarato asa bine mergea,am duso la vopsit pt era dus lacul de pe ea,asa mi-au zis cei care au vopsito,si cand am aduso,asa rau merge,mi-au zis cei de acolo ca merge in 3 pitstoane,am duso la un tester si mi-a zis ca injectorul nr1 e de vina,bineinteles ca mi-au zis ca poate sa fie si bujiile,le-am schimbat pe toate 4 si merge la fel,mi-au controlat toate fisele si tot ce se putea controla si toate functioneza,am schimbat inejctorul nr 1 cu nr2,si tot la fel merge si imi zice ca e injectorul nr1,dar nu are cum sa fie nr 1 daca l-am schimbat cu cel nr doi,a pai patit cineva asa,stie cineva ce ar putea avea?mi-au zis mai multi ca sar putea sa se fi indoit supape si de la motor e problema,dar nu am avut nici o problema cu ea,si acum stau sa ii gasesc problemele,multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ai dat pe masina aia adrianaa ? daca ai cumparat-o din RO trebuie sa aiba o carte de identitate a masini ( nu talonul care se poarta tot timpu cu masina ) acolo ar trebuii sa iti scrie si ce euro ii. La faza cu 1-a iti recomand un chit ambreiaj in jur la 300-350 euro depinde unde gasesti si la cat. Si cu injectoarele habar nu am ce poate fi... au desfacut motoru si nu si-au dat seama ce are ?? schimbat chiulase si alea alea ? io as exclude supapele indoite.. din cate retin cand se duc supapele nici nu mai merge motoru sau are probleme mai mari. O sa ma mai interesez si iti mai dau un reply cu mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrianaa, intratul mai greu/deloc in treapta 1 e boala veche de 6N/6N2. Pana la kit de ambreiaj, as incepe cu ceva mai ieftin, cablul de ambreiaj - daca nu gresesc, la masina ta e pe cablu si nu hidraulic. Apoi, daca nici cablul nu rezolva, treci la kit.

Referitor la injector, daca a schimbat injectoarele intre ele si problema apare tot la injectorul 1, inseamna ca e ceva in neregula cu cablul la acel injector. Poate o fi intrerupt undeva. Trebuie luat la analizat, curatat mufe etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci...masina a aduso cineva din franta,nu are decat talon,dar nu este trecut nimic pe talon,mi-a zis o cunostinta ca in portbagaj este o eticheta cu codul motor,si codul motor e APQ,1.4 an 1999,am dat pe ea 2000 de euro,problema ca sunt programta la rar si daca nu imi rezolv treba cu injectorul nu stiu ce sa fac,v-am zis ca am facut un tester,si mi-a dat ca rezultat injectorul nr 1,tipul care mi-a facut testl mi-a dat jos toate fisele bucata cu bucat si mi le-a verficta si merg toate,apoi mi-a verficita nu stiu a zis el si injectorul si zice ca e bun,intradevar cum ati zis si voi daca era vb de supape nu mai mergea ,dar dupa ce trece de anumita turatie parca merge mai bine,dupa ce trece de 2500,oricum nu are forta deloc,nu targea ca inainte,am sa ma duc sa ii mai fac un tester si la alticineva sa imi zica ce are,dar mi-e frica sa nu arunc cu bani asa,daca nu o rezolv va trebuie sa o duc la vw,dar am inteles ca lucra destul de scump,cei de acolo,cat de cutia cu viteze,cateodata intra in trepta 1,cateodata nu,sa fie ambreajul?sau cablu,ati zis ca la mine e pe cablu,nici nu stiam,nu e nimnei din cluj?oricum multumesc frumos pt sfaturi,in caz ca mai stiti ceva astept raspunsuri,o zi frumosa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianaa, e putin mai greu asa sa ne dam seama care e defectu numa din spuse, vezi ca este intalnire VWForum la cluj !! si a fost ieri, daca veneai ieri sigur rezolvam ceva ca am fost destui de multi la intalnire.

P.S. aveam pe calc o lista cu coduri motor si euro... dar numa nu o mai gasesc, porbail am sterso din greseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi sean paul,am vazut ca scrie pe forum de intalnire,dar cum sunt noua aici nu am stit despre ce e vb,si mai ales ca e la cluj,in orice caz,daca citeste cineva si e din cluj,si se priicepe ,va rog mult sa imi lase un mesaj,poate o scot cumva la capat,multumesc frumos,o seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut stimati posesori de polo 6N ma numesc ionut si polo este prima mea masina.Ce pot sa va zic este k o am de aproape 2 ani si merge super in acelasi timp foarte ieftin de intretinut,am mai reparat cate ceva la ea,dar acum am o problema simpla NU FUNCTIONEAZA CLAXONU sa mai distragi atentia unei gagicute.Stiu k am claxonat o data si la vreo 2 zile era ocupat.La ce ma gandesc eu cred k am mai virat maxim si posibil sa fi smuls mufele de la volan dar poate sa fie altceva daca va rog ma-ti putea ajuta cu o solutie,un sfat sa pot sa fac ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 directii simple, in prima faza:

1. siguranta claxonului

2. cauta goarna in compartimentul motor si vezi ce se intampla cu firele care intra in ea.

2.1 daca firele nu sunt bagate, posibil ca de aici sa fie problema

2.2 daca firele sunt bagate sau le-ai bagat si tot n-ai claxon, verifica daca ai curent la acele fire (apasand si pe claxon)

2.2.1 daca ai curent, goarna e dusa

2.2.2 daca n-ai curent, ia firele pe traseu invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un polo 6n din '95....si vreau sa'i mai schimb cate ceva.......... momentan am jante dar sunt 175/65/13.....si as vrea sa pun niste jante & cauciucuri mai late ......se poate? nu prea ma pricep .....cred ca maxim de 15 pot fi dar latimea nu stiu de cat.....si nici nu scrie pe undeva de cat pot sa le pun....... sa nu ma ia la intrebari RAR'ul :emthup:

si inca ceva trapa este manuala si as vrea sa schimb pe electric...se poate face modificarea sau e multa bataie de cap.......daca e cineva care are polo 6n cu trapa electrica rog sa faca o poza acolo sus langa becul de interior(acolo eu am "manivela" aia de la trapa) sa vad cum e fara aia...presupun ca acolo e motorasul .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un polo 6n din '95....si vreau sa'i mai schimb cate ceva.......... momentan am jante dar sunt 175/65/13.....si as vrea sa pun niste jante & cauciucuri mai late ......se poate? nu prea ma pricep .....cred ca maxim de 15 pot fi dar latimea nu stiu de cat.....si nici nu scrie pe undeva de cat pot sa le pun....... sa nu ma ia la intrebari RAR'ul :cheers:

si inca ceva trapa este manuala si as vrea sa schimb pe electric...se poate face modificarea sau e multa bataie de cap.......daca e cineva care are polo 6n cu trapa electrica rog sa faca o poza acolo sus langa becul de interior(acolo eu am "manivela" aia de la trapa) sa vad cum e fara aia...presupun ca acolo e motorasul .....

Bogdan, ca sa nu te ia RAR`ul la intrebari trebuie sa ai jante si cauciucuri conform talonului, acolo ai trecute marimile pe care ai voie sa le pui pe masina. Acuma la noi nu e mare stres, ca nu prea sta politia sa se uite ce cauciucuri ai. Poti sa pui cam orice ce ti se potriveste si incape acolo la roata, dar cand mergi la inspectie tehnica sai ai niste roti de rezerva sa la pui pe masina cand iti face inspectia ( odata la 2 ani ).

Cu trapa, habar n-am :D

Modificat de SeanPaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probleme cu un injector, nu mai lucreaza, poti sa imi spui si mie daca se poate curata ? daca da , imi poti recomanda un service???? POLO 6N2 1.4 MPI model 2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica nelamurire, a schimbat cineva casetofonu cu cd player ??? eu cand am cumparat masina nu avea nimica si i-am pus eu un cd player. Iar acuma mi-am facut rost de un casetofon orginal VW. Intrebarea mea este daca trebuie ceva rama metalica in care intra casetofonu ca sa steie mai fix ? sau sta numa daca il bag asa cum e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daizus, cum ai ajuns la concluzia ca nu mai merge injectorul? Merge in 3 pistoane? Verifica mai intai fisele, bujiile, bobina de inductie...etc.

Daca chiar nu mai merge... poti incerca o curatare.

Sa postezi rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daizus, cum ai ajuns la concluzia ca nu mai merge injectorul? Merge in 3 pistoane? Verifica mai intai fisele, bujiile, bobina de inductie...etc.

Daca chiar nu mai merge... poti incerca o curatare.

Sa postezi rezultatele.

sal,si eu am problema cu un injector,si imi merge in 3 pistoane,am verificat fisele,am schimbat bujiile,si mi-a verificat bobina de inductie si tot nu merge,ce insemana sa faci o curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu un Polo 6N2 1.4 MPI 60CP, am o problema cu "service inspection" din bord.. stiu ca pare o intrebare banala dar cum se reseteaza? Imi apare la fiecare pornire timp de 1 minut ! Precizez ca am facut inspectia tehnica periodica ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci asa!

este butonul cu care resetezi km acceia mici...

tii apasat, pui contact tinand apasat acel buton pana apare - - -

iei contactul jos... lasi butonul

gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm am facut exact cum ai spus... dar nu s`a resetat

o fi alta metoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ti mai mult butonul.. mege garantat.. la mine a mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tinut si mai mult si la fel ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura data mai sus este buna, numai ca nu trebuie pus doar contactul ci pornit motorul.

Adica tii apasat, pornesti... apar liniile...tii apasat in continuare.. opresti motorul.. si gata.

Trebuie sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!