Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Am un Polo 6N2, 1.0 MPI din 2001. Nu stiu cum se demonteaza fata de usa din dreapta. Mentionez ca am geamuri electrice, oglinzi manuale. Am vazut pe forum ca au fost atasate poze in sensul asta, numai ca nu-l gasesc. :(

Poate careva sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ....desurubezi chestia de platic de deschis usa aia care se ridica , scoti maneru ai 2 surb uri de desfaci....si la oglinzi manuale trebuie sa desfaci surubu care prinde chestia de reglaj de portiera si tragi pana sare fata din clips uri !....eu acu ma duc sa vad ce sa intamplat cu un clips de sta larga fata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult baietzi, ma ajutat foarte mult pozele ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de care prezoane imi trebuie si de unde sa fac rost pentru un set de jante din aluminiu ? am observat ca perzoanele de pe jantele din tabla nu potrivesc pentru ca sunt prea scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spEEdEE_WUW

salut!

Caut un calculator de motor ptr un VW POLO Classic.

Seria este:

6K0906019

SIEMENS

5WP4883

Masina este un VW POLO CLASSIC din 2000, motor 1,6 tip AKL, 74 kW

Sper ca asta nu e un anunt. Te rog sa nu iti mai lasi datele de contact in posturi si sa citesti regulamentul. Bineinteles, ca trebuie sa il si respecti.

Modificat de Aditu
interventie moderator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Sunt nou pe acest forum. Sunt posesorul unui Volkswagen Polo din 2001, in 2 portiere. Vreau sa intreb de unde pot lua o clema pentru sustinerea geamului din partea dreapta. Clema este din metal, dar plasticul care face legatura dintre clema si macara este crapat si mi-e sa nu se rupa. Practic eu nu am nevoie decat de piesa asta, nu vreau toata macaraua sau sa-mi cumpar chitul de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am si eu o problema la un 6n2 1.0 Mpi motor ALD, la cald imi da in nas daca accelerez mai brusc, problema care ma deranjeaza si la plecarea de pe loc mereu(trebuie sa astept sa se tureze ca sa pot pleca normal fara trepidatii), Mentionez ca am schimbat bujiile am pus NGK recomandate, am curatat si readaptat clapeta de acceleratie, am scanat si nu apare nici o eroare, la relanti nu intrerupe la fel si in mers nu intrerupe sau trepideaza!! Mentionez ca masina are doar 67 000 Km ma indoiesc ca e din compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Polo din 2000,motor 1.0.Dupa o scanare cu vag-com(aveam check engine mereu aprins in bord),mi-a aratat 2 erori,si anume bujia 2-miss fire si bujia 4-miss fire.Acum am schimbat fisele si bujiile,iar problema este mult mai grava,parca merge in 3,iar la relati turometrul are fluctuatii,intre 700 si 1000 rpm.Posibil sa fi incurcat pozitia fiselor.Mentionez ca bujiile le-am strans la maxim.Ma poate ajuta careva,va rog frumos?Atasez si niste fotograii pentru a intelege mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

la motor de 1.4 AUD , fisa 1 vine la pinul c~

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este AUC de 1.0 :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blackrally71

Daca nu montezi bujii dupa specificul motorului, asa se manifesta. Merge in doua sau trei pistoane. Eu am avut bujii Denso insa chiar daca erau impecabile, motorul nu functiona corespunzator. Am mers la un magazin auto cu certificatul de inmatriculare si am luat bujii compatibile cu motorul. Nu-mi pot da seama acum daca fisele le-ai montat bine. In sensul asta iti dau un raspuns maine dupa ce ma uit la mine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc foarte mult pentru raspuns.Bujiile si fisele le-am cumparat de la un magazin de piese auto,cu certificatul in mana.Astept cu nerabdare schema pentru ordinea fiselor la buji. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca te ajuta!!

post-61600-0-58179100-1305362764_thumb.j

post-61600-0-11137600-1305362921_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumes mult pentru imagini,sunt foarte utile :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

cum ti am zis eu , fisa c , merge la prima bujie de langa distributie !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminvolosin

Salut, am un polo din 2001 cu clima, merge compresorul si ventilatorul, am schimbat si freonul dar nu mai vrea sa bage aer rece. Am tot auzit despre o clapeta care se mai strica si nu mai deschide sa bage aer rece dar nu stiu unde este pozitionata.Ma puteti ajuta cu identificarea clapetei sau cu alte sugestii va rog? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminvolosin

Salut revin cu o cpmpletare

Am facut o diagnoza si eroarea este;(air flow flap position motor 01274)

Va rog sa ma ajutati cu o interpretare.

Am inteles ca este vorba de o clapeta, dar nu stiu cum arata si unde este situata.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare va rog daca puteti sa ma ajutati : care este turatia de relanti la un polo cu motor de 1.6 AEE si ce cod are ECU la acest motor ? ( intreb pentru ca la Golf 3 1.6 AEE turatia de relanti este 600-650 rot/min si imi tremura motorul ca draq la turatia asta si as vrea sa schimb ECU cu unul de pe Polo aceeasi motorizare).

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosminvolosin Vezi daca e clapeta din spatele grilei de plastic care directioneaza jet-ul de aer, asta daca nu cumva nu iti functioneaza toate grilele de aer caz in care e clapeta de la capatul sistemului, si se afla in undeva in spatele turbinei micute care baga aer in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu o problema, am cautat pe tot forumul dar n-am gasit nimic asemanator:

- nu merge peste 100-110km/h daca apas acceleratia mai tare se aude ca si cum s-ar tura dar nu se tureaza nu creste in ture

- accelereaza foarte prost

- imi innegreste bujiile si trebuie sa le curat destul de des pentru ca merge in 3 cilindrii.

Am dus-o la test si singura problema ce aparea era valva egr care am avut-o si anulata si tot cam la fel mergea, are rost sa schimb valva asta ? Masina are 300 000 km, are cum sa faca asa de la motor uzat obosit ?

Masina e polo din 2001 motor auc 1.0 b

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

salut.....am fost astazi la service cu 6n2 u meu :D 1.4 mpi AUD...am pus pe tester si nu mi a mai dat eroare la nici un cilindru , mi a dat eroare de la senzorul de temperatura " signal too high" ....oare asta sa fie cauza pt mersul neregulat al motorului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am desfacut EGR si clapeta de accel si le-am curatit, am scos toate mufele de la senzori si le-am dat spray de contact, am scos si sonda lambda si iam dat cu un spray ce l-am folosit la EGR si clapeta. am gasit iar dupa 5 luni cand am schimbat filtru de aer , pete de ulei pe filtru.

dupa toate toate aceste operatiuni masina tot nu trece de 125km /H. am pus o pe tester inainte de toate aceste operatiuni si nimik.

a mai ramas obositu ala de catalizator, sa l verific, nu cumva sa fie infundat, cred.

mentionez ca masina are 175000km si cred ca motorul e ''obosit'' cum se spune

mai are altcineva si alte pareri. ca nu stiu ce sa i mai fac

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu , cand calci acceleratia brusc la viteza ti se aude infundat ? Eu am sis scos cataliatorul si l-am inlocuit cu o teava si tot la fel face, am verificat injectoare da nicicum nu trece de 100 - 110 da am si motor de 1000 nustiu ce sa-i mai fac

Modificat de ovidiu2k3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina ta

a mea are 175000, dar cred ca motorul are 250000km

posibil sa fi fost dati km inapoi

un tratament la motor ai incercat?

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!