Jump to content

frati cu 6N2, daca aveti nelamuriri intrebati-ma


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Care aveti POLO 6n2, zis si 6n0 zis si 6nF, zis si POLO 2000, daca aveti intrebari, nelamurii, etc, intrbati-ma! Sunt BCS, am un polo cumparat in iunie 2000, de nou, dela PBN, iar masina este live and kicking!

intrbati-ma de motor, articulatii, ambreiaj, distributie, tuning, penuri, sistem de franzre, demontat/montat aproape orice!!!

daca stiu, va ghidez cu placere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se desface consola centrala de aer de pe bord.S-a rupt ceva pe la rotita si nu-mi deschide clapeta de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trimit o poza din care sa iti dai seama cum sunt montate piesele. Asta e cea mai importanta parte, identificarea reperelor si cum sunt montate, pentru ca arata intr-un fel si demonteaza altfel.

eu personal nu am scos niciodata consola de ventilatie de pe mijloc. daca ai rupt ceva in ea, tot interiorul se comanda ca un singur reper, deci nasol si scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu se vede corect. mai o bag inca o data si o sa mai scot cateva poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu inca niste imagini, sper sa intelegi cum e montat intregul sistem si sa demontezi civilizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai rupt parghia aia care actionata de rotita deschide sistemul pentru a aerisi habitavlul, mare reparatia nu ai ce sa ii faci si din cate stiu eu se comanda cu totul intregul reper. alea se rup foarte usor, mai ales daca nu sunt folisite des

eu am schimbat deja gura de aerisire din stanga (aia care are in ea butonul de lumini) si m-a costat 70 de euro :D sunt produse de o firma nemteasca OLHO, apar si cu poze pe site-ul firmei , dar se :D cumpara numai ca reper original VW

sper sa te ajute cu ceva poza aia, macar vezi unde sunt suruburi si nu tragi ca disperatu de ea. in principiu piesa are cleme de prindere la imbinarea cu gura aia lunga de aerisire, de la parbriz si niste suruburi pitie prin zona unde intra casetofonul.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se desface tapitzeria de la usiel din fata? Aud un zgomot ciudat (ca o pocnitura) cand cobor geamul stanga. Geamurile au actionare electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca ai polo 6n2, pentru ca la celelalate modele se deschide complet diferit.

1. desurubezi cuiul ala de plastic negru de la incuietoarea usii. se desurubeaza, ai rabdare, nu te isteriza, nu trage de el, ca e cu filet.

2. scoti ornamentul de pe manerul usii. aici trebuie sa fii atent. NU BAGA SURUBELNITA LA IMBINAREA DINTRE ORNAMENT SI RESTUL MANERULUI!!. tragi usor de clanta aia cromata si bagi o surubelnita dreapta intre clanta(intredeschisa) si ornament si apesi usor surubelnita. o sa vezi ca sare ornamentul din partea de sus

3. urmaresti atent si vei gasi jos pe partea dreapta(cumt te uiti la ornament) o mica gaurica dreptunghiulara. bagi aceeasi surubelnita dreapta si tragi usor spre tine. in momentul asta ornamentul a iesit de pe manerul usii

4. gasesti doua suruburi in stea destul de mari si uracioase, pe care le desurubezi si ai grija sa nu le pierzi, ca nu mai gasesti altele la fel pe masina

5. mai ai un surub finut(negru) pitit la tweeter sus la oglinda. deschizi la maxim usa si o sa il gasesti pe cotorul usii sus. e toto surub stea. il dai jos si pe ala

6. bagi finutz surubelnita in partea de jos, la imbinarea intre fata de usa si usa propriu-zis si incepi sa tragi uniform de jos. FATA DE USA E PRINSA IN CLEME DE PLASTIC. NU TRAGI CA DISPERATU. o sa vezi ca pacane tare, dar de fapt se decomprima, nu se sparg.

7. dupa ce ai scos-o complet din cleme, incepi sa o tragi finutz inspre tine, ca sa iasa de pe parghia aia cromata si ai grija sa decuplezi mufe: geamuri electrice, oglinda electrica, LED alarma, inchidere centralizata, plus ce oi mai fi montat tu pe acolo.

Presupun ca ai geamuri electrice. Daca nu , intai demontezi manivela de geam. Aia are un ornament moale pe deasupra, il dai la o parte si desurubezi atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca ai polo 6n2, pentru ca la celelalate modele se deschide complet diferit.

.....

<{POST_SNAPBACK}>

O sa o comit in week end.

Ai vreo idee ce si de ce pocneste? E ca un trosnit care se aude doa pe primul cm de miscare si doar la coborarea geamului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi facea jigodia asa, ca si cum ar agata ceva si bocanea urat. am demontat , am dat cu o tona de vaselina rosie 2+2 pe sina de metal a geamului si s-a potolit. cred ca avea ceva impuritati.

mare grija cum scoti fata de usa. o tragi spre tine, dar clar inainte ai grija sa scoti clemele alea una dupa alta. nu o desfaci doar dintr-un loc si tragi spre tine, ca se indoaie si o rupi. deci urmezi conturul usii cand scoti clemele (tragi spre tine)

sa nu speli fata usa cu o tona de apa, ca e dintr-un fel de carton-rumegus, care se inmoaie si se deformeaza

sper ca ai prins macar miscarea e greu de explicat pe forum, iar eu nu am facut poze

toata smekeria e la ornamentul de la manerul usii, ca acolo e fata de usa prinsa ca lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic acolo m-am si blocat, la manerul ala si la tzumburushul de la incuietoare...

Te-ai prins ca masina este un 6N din 2000? A prins un face lift, parca. Interiorul seamana mult cu cel de la seria mai noua 9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ce ti-am scris e pentru 6n2 100%, nu garantez ca e aceeasi schema la 6n, dar in general baietii cam folosesc acelasi sistem nu schimba

vezi ca nu sunt convins ca tzumburushul se desurubeaza la 6n, dar la 6n2 e sigur asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

:)

Fratilor sunt nou in domeniu (VW Polo). Mi-am luat de curand un VW POLO 6N motor 37 KW (tip motor ALD, 999 cmc, an fabricatie sfarsit 1999, inmatriculat 05.2000, kilometri reali 45000). Am impresia ca am cam luat o mica teapa. Asta e. Mi-o asum dar vreau sa dreg busuiocul. In alta ordine de idei stiti cam:

- cat ar trebui sa consume un VW ca cel mai sus mentionat? dupa carte stiu; mie mi-a iesit prima oara consum mediu 7,8l/100 Km :) ; a doua oara am mers hiper constant (mai putin prin cateva sate) cu 90 Km/h si mi-a iesit consum extraurban 6 l/100 Km;

- de ce se inneaca (uneori dupa ce merg o opresc si cand ii dau cheie porneste sau nu - pana acum, in cele din urma dupa 2,3,4 sau 5 chei a pornit);

- e supraalimentata (am motive sa cred ca s-ar putea sa fie asa);

- o mufa de conectare (cea din stanga) de la sistemul de actionare electrica a geamului (de la sofer) gasesc pe undeva de cumparat?

Dan :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou eu. :)

Cand pomeneam de supraalimentare va intrebam pe voi nu faceam o afirmatie. Poate sa fie consumul mare si problemele de pornire "la cald" (eu in continuare cred ca se inneaca motorul referitor la pornire) din cauza unui senzor de temperatura? Daca da, ce e ala (rolul lui), unde e pozitionat, cam cat costa si de unde poate fi cumparat / comandat?

Dan :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact problema asta am avut-o si eu dar am rezolvat-o saptamana trecuta. este de la sonda de temperatura si ma costat 30E. acuma imi porneste mereu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact problema asta am avut-o si eu dar am rezolvat-o saptamana trecuta. este de la sonda de temperatura si ma costat 30E. acuma imi porneste mereu  :offtopic:

<{POST_SNAPBACK}>

Multumesc pentru raspuns.

"Problema asta" se refera numai la pornirea grea "la cald" sau si la consumul mare? Oricum 30E te-a costat ce? Sonda de temperatura sau reparatia (si de unde se poate lua?)? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam probleme cu pornirea. reviziile nu le mai fac la pbn si acuma le fac la metrotehnica seat. a costat 30E sonda de temperatura iar manopera costa 16E/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam frumos de informatii Michael_9N.

Mi-am luat de curand un VW POLO 6N motor 37 KW (tip motor ALD, 999 cmc, an fabricatie sfarsit 1999, inmatriculat 05.2000, kilometri reali 45000).

Puteti sa-mi spuneti si mie:

- cat ar trebui sa consume un VW ca cel mai sus mentionat? dupa carte stiu;

- mie mi-a iesit prima oara consum mediu 7,8l/100 Km ; a doua oara am mers hiper constant, cu 90 Km/h, (mai putin prin cateva sate) si mi-a iesit consum extraurban 6 l/100 Km;

- de ce se inneaca (uneori dupa ce merg o opresc si cand ii dau cheie porneste sau nu - pana acum, in cele din urma dupa 2,3,4 sau 5 chei a pornit)?

- e supraalimentata (am motive sa cred ca s-ar putea sa fie asa)?

- o mufa de conectare (cea din stanga de pe blocul de actionare) de la sistemul de actionare electrica a geamului (de la sofer) gasesc pe undeva de cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat ar trebui sa consume, sincer. Eu am alta masina (6N2) si alt motor (diesel 1,4 TDI). Poate mai scrie careva pe forum.

Mufa repsectiva ar trebui sa o gasesti la cimitirele de pe DN1, dar ai grija la arabii aia, ca sunt cam ciudati! Sincer m-ar mira sa iti dea doar mufa aia (care oricum nu se scoate, trebhuie taiata cu fire) si cred ca iti vor baga pe gat oto matzul de fire de pe usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se rezolva treaba cu agatzatul cutiei de viteze? De la ce trosnesc geamurile electrice? Incap anvelope 205/50/15 pe jantele originale de la un Polo GTI (BBS de 15) ... el a avut anvelope 195/45/15. Ii afecteaza rau motorului turatii gen 5000rpm ... tinand cont ca incepe la 7000 portiunea rosie a turometrului? Are cablu sau ambreiaj hidraulic? De unde fac rost si eu de un panou di-ala care desparte portbagajul de masina (acela de sub haion) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AA ... si scuze ca am sarit cu 10000 de intrebari ... dar ma rodea curiozitatea :o. E bine ca a aparut si un expert in 6N2 pe-aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se rezolva treaba cu agatzatul cutiei de viteze? De la ce trosnesc geamurile electrice? Incap anvelope 205/50/15 pe jantele originale de la un Polo GTI (BBS de 15) ... el a avut anvelope 195/45/15. Ii afecteaza rau motorului turatii gen 5000rpm ... tinand cont ca incepe la 7000 portiunea rosie a turometrului? Are cablu sau ambreiaj hidraulic? De unde fac rost si eu de un panou di-ala care desparte portbagajul de masina (acela de sub haion) ?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehehe: Esti plin de probleme...Chestii citite pe forun si experimentate, in parte pe mine:

1. Unii au uns timoneria si ce mai este pe acolo de uns. Altii au schimbat uleiul in cutie. Este si o parere destul de larga de genul "asta e! Ignora!" O sa-l intreb si pe mecanicul meu sa vad ce zice. Si mie-mi agata cutia intr-a-ntaia. Vezi si alte topic-uri, ca mai sunt si alte pareri.

2. Mie imi troznea geamul stanga fata. Este vorba de o piesa de plastic care se duce repede. Se poate inlocui cu ceva metalic. Eu am caarpit-o cu una bucata de colier de plastic, dar va trebui sa o inlocuiesc. Dureaza ceva, vezi ce zice barabas despre cum se demonteaza fata de usa

3. Nu vad de ce ar dauna turatii accidentale de 5000 de ture la un motor pe benzina. La diesel sunt cam impartite parerile. Daca e regula de circulatie pentru tine, cred ca poate dauna. Eu daca as merge cu 5000 ture/min as merge constant cam cu 150-160 km/h. Asa mergi tu, mai supraturat? :o

La altele sunt polemici intregi pe forum...

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, baieti, baieti. Multumesc mult pentru creditul acordat!

Boris: Si eu am avut pneuri 195/45/15 din fabrica si le-am schimbat din cauza ca erau foarte scumpe si se spargeau repede. ATENTIE: NU SE POTRIVESC 205/50/15. Se potrivesc pe jante, dar nu la masina asta. Am avut niste porcarii de MALATESTA 205/50/15.

Ce se intampla:

1. in spate, cauciucul freaca RAU de tot de amortizor, mai precis de cupa aia de metal si se aude groaznic si se roade din pneu!!!!

2. in fata cand iei curba freaca groaznic de aparatorile alea de plastic si de cupa amortizorului.

Poti in schimb sa pui 195/50/15 sau mai inaltutz.

Cu troznetul la geam electric. Avand in vedere ca ai aceeasi caroserie cu a mea 6N2 verifica piesa de plastic care este la geam, cea care se sparge des. AM< o intrebare: ti se intampla sa deschizi cu greutate usa soferului, adica sa tragi de clanta si sa nu se deschida?

Piesa de la hayon o cumperi si de la 6N, ca este la fel! Cauta prin cimitire. Sunt convins ca noua e foarte scumpa!

5000 de ture la motorul ala e ok, stai calm

cu agatatul, am mai scris ca e posibil sa fie un dinte la pinioane. uleiul la cutia d eviteze se verifica si se completeaza, dar foarte rar se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!