Jump to content

Inlocuire volan standard cu volan Passat CC


Ace83
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

ca sa aduc la actualitate acest topic.......la masina din semnatura, cu volan multifunctional, dar model vechi, ce anume mai trebuie schimbat inafara de volan si airbag, pentru a monta modelul nou cu comenzi ?

pot atasa si un scan al masinii, numai sa imi spuneti ce anume, sa nu atasez unul complet.

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

calculatorul de coloana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calc de coloana de volan si maneta de CCS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, depinde de ce litera are el la coada.... eu la G5 am pus cu calculator nou si maneta de G5 cu G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt novice.......mai exact, ce adresse ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nicio adresa.... iti trebuie ce ti-am zis noi mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi daca am inteles bine ceea ce vrei,tu avand modelul vechi de volan iti trebuie :spirala tip 2(3C0 959 653 B) ,si calculatorul de coloana cu LIN 2.0

sa aiba unul din urmatoarele coduri pentru a se pupa cu noul volan multifunctional,daca vrei sa mearga comenzile Din respectiva generatie, fac parte urmatoarele module:

- 3C0-953-549-AH

- 3C0-953-549-AJ

- 3C0-953-549-AK(doar cu cutie manuala)

Uitandu-ma la scanarea ta tu ai urmatorul cod la calc de coloana:3C0 953 549 AE ,trebuie sa-ti cumperi altul!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc....acum cu calculatorul de coloana este clar, am nevoie de unul din cele 3 enumerate de tine, insa:

1. unde vad ce spirala am

2. cum stiu ca cele 3 coduri de la calc. coloana sunt cu LIN 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu e obligatoriu - trebuie vazut daca e compatibila cu calculatorul nou. Eu am facut modificarea asta la o masina din 2008, si a mers cu spira veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum imi dau seama daca e compatibila inainte de a face modificarea ?

legat de calc. coloana am nevoie de unul din cele 3 enumerate de tine, pentru ca al meu este "highline"

pe site la ross-tech nu apare 1K0-959-653-B......probabil voi avea nevoie de cea cu C sau D, insa unde vad ce am acum, trebuie desfacut volanul ?

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

e suficient sa ridici carcasa superioara a volanului - si o sa vezi codul de pe spira.

Highline - da, e calculatorul de coloana, pentru volanele cu comenzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna de curand am achizitionat un passat variant din 2009 si nu stiu de ce am nevoie pentru a putea monta volan de golf 6 gti multifunctional si sa mearga si toate comenzile precizez ca masina este din 08.2009 are bc color navi rns 510, dsg .va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie doar volanul (cu airbag, bineinteles). Vezi sa aiba si padele pt ca ai DSG si e pacat sa il iei fara.

Tu ai calculator de volan de tip nou si spre deosebire de masina mea nu mai trebuie sa schimbi nici manetele ca sa iti mearga tempomatul.

Comenzile o sa mearga cu siguranta.

Volan de Golf 6 GTI cu padele + RNS 510 am pus si eu si s-a schimbat total masina la interior... arata altfel!!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact.... plus o clima model CC ... cu afisare pe RNS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablaj de airbag cu mufa pentru comenzi ati uitat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fii sigur, fa totusi o scanare cu VCDS-ul si verifica sa ai un Steering Wheel Module (calculatorul de coloana, de sub volan) cu LIN 2.0. Doar calculatoarele de coloana cu LIN 2.0 (evident versiunea Highline) se pot folosi de butoanele de pe volanul de Golf 6.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am codat si noi un calculator de coloana cu AH cu 00000513 si am avut surpriza ca dupa ce totul a functionat , am scos cheia din contact , in bord a aparut Imobilizator active .

Am pornit masina si am reancercat comenzile , toate erau ok , tempomatul functiona si el.

Telecomanda nu mai era sincronizata si am

Decis sa il punem inapoi pe cel vechi , calculatorul de colona cu A la sfarsit.

Am oprit masina , am scos cheia din contact ... cand sa punem contactul ca sa putem roti volanul sa ii scoatem airbagul , din nou cea mai mare surpriza neplacuta: steering wheel locked !!!!

Am incercat toate posibilitile , dar masina nu a mai pornit.

Cam dupa o ora de munca "fina" am scos airbagul si am remontat vechiul calcultor de coloana .

Masina a pornit fara probleme; am repus noul calcultor de coloana sa reverificam , insa nu a mers.

Totul este fara inteles , codarea e cea care trebuie , a si mers , dupa care "nu a mai vrut"

O sa incercam zilele urmatoare un alt calculator cu AH sa vedem ce iese.

Ati mai patit sa nu se mai puna contactul dupa codare pe AH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, daca vorbim de golf VI, AH nu suporta LIN 2 (numai cele CH, CJ, CK - care au si Steering angle sensor si sunt Highline). Uite aici.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3C0-953-549-AH SW 0030 Highline 2.0

poate nu ai inteles, vorbeam de unul de pe passat, nu golf.

Si sa vezi chinuiala de 1 ora sa scoti un airbag fara sa poti roti volanul si fara sa poti scoate cochilia inferioara a coloanei de volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar acum stii ca daca Doamne fereste se mai intampla , il scoatem in catea minute. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad, am crezut ca in discutie era platforma de golf (mars01 vorbea in postul anterior de golf vi) . Intradevar, AH-ul pe Passat merge fara probleme (sau asa ar trebui sa fie potrivt celor de la Ross Tech).Intradevar, ciudat tare ca nu a mers. De curiozitate, cu ce scula ati reusit sa scoateti airbag-ul. Spatiul nu e ingust, ci foarte ingust.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva gen electrod de 5 intors la capat si curbat , nu drept - ca sa ai acces in partea dreapta .

Scoti imediat , daca stii "mersul"

Noi ne-am chinuit pana ne-am facut scula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!