Jump to content

cat consuma masina mea (benzina)


tonic
 Share

Postare recomandată

ehhh

cu aproximatie zic si io coane

desi as putea merge cu sticla sa vad consumul exact dar din pacate nu mai imi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    11

  • Don Taco

    9

  • MikeRG

    8

  • tipatescu

    4

fisele si bobina nu stiu in ce stare exacta se afla, adica ele par sa mearga ... acu cat de bine .... cica delcoul este ok, reglat avansul cu stroboscopu' da nu prea am incredere in nenea care a realizat aceasta operatie.... totusi in mare carbul nu lucreaza foarte bine, asta este sursa principala a functionarii enervante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa rebilduiesti cel mai bun carburator si da-l la cineva meserias sa-l regleze.

in ce stare este socul electric?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat cele 3 carburi, arata super frumos dar merg jalnic, socul electric la 2 din ele este ok, functioneaza bine, adevarat reglajul ma omoara...

am cumparat prespan si refacut garnitura, am cumparat membrana de la dacia si am adaptat-o, verificat circulatia benzinei prin canalele carbului, de curs nu curge ( unul dintre ele ); vorbesc maine la carbotest Turbomecanica sa vad cat costa; daca nu incerc, un ATC complet la un meserias de broaste - acu sa vedem scorul... si ultima varianta si cred cea mai buna - carburator de Dacia + returul montat.

Modificat de Don Taco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbesc maine la carbotest Turbomecanica sa vad cat costa; daca nu incerc, un

sa ne zici si noua ce ti-au raspuns, ca mie stiu ce mi-au zis - nu fac asa ceva - si pe buna dreptate...nu poti regla pe banc un carburator pentru un anumit motor daca nu poti sa ii schimbi anumite jiglere (principal/relanti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da oricum incerc si la carbotestul din Pantelimon ( de fapt sunt doua ); apropo Mike cand esti pe la garaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dom' ultim tu ai 1302 - heeelllllppppp!

ce carb ai ?

ti-am gasit un capac de roata, este putin ciudat dar cred ca va merge - cand doresti ne intalnim si este al tau.

<{POST_SNAPBACK}>

eu am carbul motorului ( asa l-am cumparat : 34 pict2 parca ... :P )

te sun eu maine dupaamiaza si ne vedem

Apropo de asta, e celebru cazul oltcit-istului care pierduse cheia de la rezervor, alimenta motorul cu sticla si se minuna ca face cu 2l de benzina ~2km - uita de benzina care se ducea in rezervor prin retur ... :D (vezi Autoshow)

<{POST_SNAPBACK}>

super tare !!! pe-asta nu o stiam :D :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem si noi un membru de baza care la inceputurile broscarelii a cuplat sub mashina scurgerea sunroof-ului cu preaplinul rezervorului :D ... si a avut plinul facut dupa prima ploaie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broasca mea a consumat la parada 5 litri in 42 km, inclusiv la haraielile de dupa montarea noului motor si de pe platou la parada.... mi se pare super-decent....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am fost la carbotestul de la Turbomecanica.... nea partan a luat foc cand a auzit de broasca ... imi venea sa-l ..... :D in Pantelimon nu am ajuns.

Am montat carbul motorului, am mers cca 200 km prin Buc - concluzii: un mers nu prea placut - dar consumul nu sare de 10 % - probleme in continuare la relanti si viteza / acceleratie greoaie.

Azi am cumparat un carb. de Dacie cu 500.000 lei complet, pare ok ramane sa-l montez.

Are cineva poze elocvente cu un montaj pe broscoid ? Am inteles ca trebuie o flansa ?

Modificat de Don Taco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la carbotestul de la Turbomecanica.... nea partan a luat foc cand a auzit de broasca ... imi venea sa-l ..... :D in Pantelimon nu am ajuns.

Am montat carbul motorului, am mers cca 200 km prin Buc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai saru' mana de lamuriri, la dacie am vazut ca mai exista o "flansa" intermediara care, presupun, este preincalzirea cu apa... nu ar fi o solutie buna in loc de apa sa trag un furtun cu aer cald ? si cablul de soc pe unde il trag mai usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai saru' mana de lamuriri, la dacie am vazut ca mai exista o "flansa" intermediara care, presupun, este preincalzirea cu apa... nu ar fi o solutie buna in loc de apa sa trag un furtun cu aer cald ? si cablul de soc pe unde il trag mai usor?

<{POST_SNAPBACK}>

Flansa aia trebuie pusa si aici, are in ea un stutz pe care se prinde un furtun cu o duza calibrata la interior - ala asigura bypass-ul de aer de ralanti - fara el iti va merge motorul la fel ca si cu solexul, si consumul la fel. Se ovalizeaza gaurile din carb si din flansa, nu se brodesc cu alea din galeria de admisie, si mai bine le ovalizezi pe alea decat pe cele ale masinii.

Maine nu iau broscoiu cu mine, poimaine poti vedea adaptarea in zona Pietii Muncii unde lucrez.

Cu socul , cea mai eleganta treaba a facut-o Niq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar ce zice Mike cu uzura axului clapetei ... eu n-am vazut asta nici la broscoi nici la dacie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar ce zice Mike cu uzura axului clapetei ... eu n-am vazut asta nici la broscoi nici la dacie

<{POST_SNAPBACK}>

ba, fata de materialul axului de la vw, astea de dacie zici ca sunt din plastilina... dar fiind ieftine, nu e un cap de tara sa le schimbi la cativa ani odata :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba, fata de materialul axului de la vw, astea de dacie zici ca sunt din plastilina... dar fiind ieftine, nu e un cap de tara sa le schimbi la cativa ani odata :D

<{POST_SNAPBACK}>

Normal ca par de plastelina daca luati toate junghirile din Vitan-Barzesti, plimbate pe juma de milon de km pe vreo troaca de taxi prin Bucuresti ... Parerea mea pe care o sustin mereu e ca la cat de ieftin e carburatorul asta, nu merita luat altfel decat nou. Sau s/h daca stiti de unde provine. Altminteri... Am dacie "frantuzeasca", mai batrana cu 4 ani decat Conchita ta, uzura axului clapetei e 0 si singurul "rebuild" pe care i l-am facut , sau mai pe romaneste reparatie, a fost sa-i schimb membrana de la pompa de acceleratie si cuiul poantou, care se uzase. A, si ca sa nu zici ca nu e folosita masina, are 180 000 km, carburatorul original, made by Carfil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dacie "frantuzeasca", mai batrana cu 4 ani decat Conchita ta, uzura axului clapetei e 0 si singurul "rebuild" pe care i l-am facut , sau mai pe romaneste reparatie, a fost sa-i schimb membrana de la pompa de acceleratie si cuiul poantou, care se uzase. A, si ca sa nu zici ca nu e folosita masina, are 180 000 km, carburatorul original, made by Carfil

<{POST_SNAPBACK}>

Daca e "frantzuzeasca" nu poate avea carburator original made by Carfil ci ar trebui sa aiba carburator made by Solex :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e "frantzuzeasca" nu poate avea carburator original made by Carfil ci ar trebui sa aiba carburator made by Solex :P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca par de plastelina daca luati toate junghirile din Vitan-Barzesti, plimbate pe juma de milon de km pe vreo troaca de taxi prin Bucuresti ... Parerea mea pe care o sustin mereu e ca la cat de ieftin e carburatorul asta, nu merita luat altfel decat nou. Sau s/h daca stiti de unde provine. Altminteri... Am dacie "frantuzeasca", mai batrana cu 4 ani decat Conchita ta, uzura axului clapetei e 0 si singurul "rebuild" pe care i l-am facut , sau mai pe romaneste reparatie, a fost sa-i schimb membrana de la pompa de acceleratie si cuiul poantou, care se uzase. A, si ca sa nu zici ca nu e folosita masina, are 180 000 km, carburatorul original, made by Carfil

coltosule, ceea ce nu spui este ca acu 30 de ani se faceau altfel carburatoarele astea...ca tot ce se face in general in Romania - prima data e beton, dupa aia ii scade gradual calitatea, sau e mai mic dar mai scump :scratch: samd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem si noi un membru de baza care la inceputurile broscarelii a cuplat sub mashina scurgerea sunroof-ului cu preaplinul rezervorului ;) ... si a avut plinul facut dupa prima ploaie :P

<{POST_SNAPBACK}>

Io-s ala ;) . Dar te contrazic, nu era sub masina, ci in portbagaj. Si la faza asta, ca sa descopar de ce nu merge motorul, spre deosebire de azi cand caut cauzele cele mai banale, atunci am facut bucati motorul :scratch: , e drept, oricum trebuia sa fac asta si sa-i schimb setul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coltosule, ceea ce nu spui este ca acu 30 de ani se faceau altfel carburatoarele astea...ca tot ce se face in general in Romania - prima data e beton, dupa aia ii scade gradual calitatea, sau e mai mic dar mai scump :scratch: samd

<{POST_SNAPBACK}>

Asa o fi... nu renunt insa la parerea ca astea nu-s carburatoare de luat din targ, decat, daca le faci de la 0 cum ai facut tu. Dar nu merita atata munca avand in vedere pretul lor noi: ~ 30 eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi... nu renunt insa la parerea ca astea nu-s carburatoare de luat din targ, decat, daca le faci de la 0 cum ai facut tu. Dar nu merita atata munca avand in vedere pretul lor noi: ~ 30 eur.

<{POST_SNAPBACK}>

daca ai fi citit pe daciaclub ai fi vazut cat injura astia carburile noi - vin pline de span din fabrica asa ca trebuie oricum desfacute si curatate chirurgical - asta traducandu-se oricum in pierderea garantiei

avand in vedere ca am curatat ambele seturi de jigloare de Carfil pentru a le monta in carburatoare - pline de span... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai fi citit pe daciaclub ai fi vazut cat injura astia carburile noi - vin pline de span din fabrica asa ca trebuie oricum desfacute si curatate chirurgical - asta traducandu-se oricum in pierderea garantiei

avand in vedere ca am curatat ambele seturi de jigloare de Carfil pentru a le monta in carburatoare - pline de span... :scratch:

<{POST_SNAPBACK}>

Pai normal ca te uiti inauntru, chiar daca e nou ...

Iar cu daciaclub.... sunt foarte multi priceputi pe acolo, dar si multi din aia care spun ca atunci cand pornesc motorul se aude un zgomot in fata ... sau ca atunci cand desfac busonul de la rezervor miroase a benzina...si se intreaba daca e normal.... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal ca te uiti inauntru, chiar daca e nou ...

Iar cu daciaclub.... sunt foarte multi priceputi pe acolo, dar si multi din aia care spun ca atunci cand pornesc motorul se aude un zgomot in fata ... sau ca atunci cand desfac busonul de la rezervor miroase a benzina...si se intreaba daca e normal.... :scratch:

<{POST_SNAPBACK}>

nu, nu e normal...normal e sa iti livreze carburatorul curat, avand in vedere ca are sigiliu iar orice interventie neautorizata (adica a ta, a mea - pentru ca vei dori sa faci un lucru de nadejede si nu il vei lasa pe mana unuia de la service) inlatura garantia...dar asta e Romania...merge si asa

in fine, ideea e ca daca carbul s/h nu e dus, se poate rebuildui...iar pt ala nou, daca iti asumi pierderea garantiei, poti sa faci ce vrei cu el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu e normal...normal e sa iti livreze carburatorul curat, avand in vedere ca are sigiliu iar orice interventie neautorizata (adica a ta, a mea - pentru ca vei dori sa faci un lucru de nadejede si nu il vei lasa pe mana unuia de la service) inlatura garantia...dar asta e Romania...merge si asa

in fine, ideea e ca daca carbul s/h nu e dus, se poate rebuildui...iar pt ala nou, daca iti asumi pierderea garantiei, poti sa faci ce vrei cu el...

<{POST_SNAPBACK}>

Hai sa fim seriosi ... ce garantie ? Garantie ai numai cang montezi piesa respectiva in service autorizat, si numai pe masina careia ii este destinata. Asa ca asta cu garantia pica automat. Si care broscar se duce la service sa puna o piesa ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!