Jump to content

cat consuma masina mea (benzina)


tonic
 Share

Postare recomandată

am mers saptamana asta toata saptamana prin Bucuresti (exclusiv) cu broscuta...asta ca sa vad cat consuma in trafic de Bucuresti la ore de varf strabatand de multe ori centrul...rezultatul...cca 200 km mersi....consum 11,1%

O fi mult? O fi putin? :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    11

  • Don Taco

    9

  • MikeRG

    8

  • tipatescu

    4

acum fa o calatorie pe highway cu 80 si vezi cit consuma atunci, vezi media si stii cit consuma. sigur va scadea. broscuta nu are un motor foarte economicos, tehnologie veche. jaguarul meu cu motor de 4000 si o greutate de 1900kg consuma intre 10 highway si 14 city( 12 media). nici nu este rau daca compari cele doua. sa nu mai vorbim de cel nou de 8 cilindrii, are acelasi cunsum ca si al meu de 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 interurban, 8,5-9-9,5 Bucuresti (masurat in perioade diferite ale anului) - depinde si de cat de reglata a fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin sub 12 % in Bucuresti atata papa bulldog-ul meu.... destul de mult mai ales ca merge tare prost... turata, forjata....mers cu I-a, II-a si III-a la greu + aglomeratie + roti putin infranate ( frana varza ) oricum placut impresionat fat de cat ma asteptam eu - minim 15 %..... :o

oricum pe aceasta cale miiiii de multumiri lui Bubu ( ajutor cu instalatia electrica ), lui Alex si Radu pt. reglaje. Fara reglaje abia mergea, acu merge totusi mai bine dar nu indeajuns de multumitor, mai incerc diferite reglaje...

Cand reusesc sa "prind pedala" parca am turbina iar in rest abia se taraie....

Consumul l-am facut prin notare - sonda nu merge - am bagat 3 litri ( rezervorul gooooool ) si am mers pana s-a oprit ( aveam canistra de rezerva :o ) -adic 74529 -74555= 26 km cu 3 litri = 104 km =12 litri, multicel fata de Ticalos dar asta este ..... daca reusesc un 8/9 in oras sunt deja multumit :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un calcul facut in mare cand veneam spre Bucuresti a aratat ca am consumat 8% (de la Bacau unde am facut plinu` pana la Urziceni unde am facut iar plinul) viteza de croaziera in jur de 80 Km/h cel mai mult 110 Km/h). urmeaza sa fac consumul global sa vad cat iese.

A luat si ulei mai ales dupa drumul prin Bucuresti. (am bagat 1L cand am iesit din Bucuresti in drum spre casa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1300 AB,

-> Carburator 30PICT3 (bunicel, nu trage aer fals, merge uniform) fara stutz vacuum pt clapeta de la filtru: 6.8 pe autostrada (constant 100 km/h), 9 in trafic in Bucuresti. (Asta cu reglajul surubului de pe cama - de ralanti, la minim, ulei de 15W40).

sau 7.5 pe autostrada si 11 in trafic in Bucuresti (reglaj surub cam cu 1/2 mai turat la relanti, ulei 20W50).

-> Carburator 31PICT3 (tragea aer fals, turatie inconsecventa) cu stutz pt clapeta de aer cald de la filtru: 7% la drum intins 30% autostrada 70% comune, orase, drumuri nationale, trafic mediu (viteza medie 70km/h). 8.5-9 % in Bucuresti (ulei 15W40)

Asta ca observatii personale, desi si aici se poate tine cont de jiglere ciocul de papagal, gaurele si alte nimicuri care mai 'netezesc' calea spre asimptota functionarii adecvate ...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ca observatii personale, desi si aici se poate tine cont de jiglere ciocul de papagal, gaurele si alte nimicuri care mai 'netezesc' calea spre asimptota functionarii adecvate ...

<{POST_SNAPBACK}>

Ce-are asimptota cu papagalul? :P

M-am convins ce inseamna stilul. Simbata si duminica, cu plimbare prin oras, dat in stamba, mers in Bucurestii Noi, foit pe ici pe colo, am fript vreo zece litri. Am facut PP sub 100 de kilometri. :P :P

Altfel, 6,5 l in regim extarurban de mers ideal, 90 la ora, 7 l la 120 la ora.

9 litri urban, in regim de "kill them all". Prietenii stiu de ce... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are, m-am convins de asta ... am schimbat 2 duze de papagal (de curiozitate am probat un 28 pict mai vechi) - ciocul era refacut/lipite, gaura era mai mare, etc. - in functie de stilul de condus, carburatoru consuma ca porcul ...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitul pompei de spritz se poate regla fara probleme, daca ai un cioc nepotrivit...

Deci, ce are asimptota cu papagalul? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plus ca tonic are un 009, care nu prea este mileage-friendly...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bubu, ... zic sigur ca daca ciocul de papagal are gaurica jetata pentru alta cilindree (ciocurile de papagal de schimb au stantzat pe el diametrul gaurii / corespunzator la cilindree - eu am acasa pe carburatorul nou un astfel de 'cioc') . De asemenea, gaura trebuie sa aiba o anumita forma, si sa stea intr-o anumita pozitie (exact deaupra ciupercutzei) pentru a imprastia benzina. In functie de lucrurile astea, benzina 'curge' ca la robinet cind apesi acceleratia si masina nu mai raspunde imediat la accelerare ... (Implicit rezultatele se vad mai ales la cei cu un stil 'agresiv' la condus). Ce spun acum am aflat si eu de la altii ...

Asimptota e ceea ce ne-am dori cu totii la masina ... perfectiunea :P iar ciocul de papagal e unul din nodurile in papura (ce-i drept printre ultimele) care le caut eu cind e vorba de consum :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles de la dl Ioachim si ca pompitza trebuie astfel reglata cit prin ciocul de papagal sa continue sa mai scuipe o tzara benzina cind te-ai oprit din apasare, pentru a avea o acceleratie cit mai uniforma si nu in hopuri.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul in Bucuresti trebuie facut la ora (ca la tractoare ) nu la Km :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 1200-le de 34 de cai afara e 5,3 reglat pe economic si 8 in oras iar cu 1500-le 7 afara la o medie de 90 si in oras in jur de 10.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 1200-le de 34 de cai afara e 5,3 reglat pe economic si 8 in oras

<{POST_SNAPBACK}>

cum adica reglat pe economic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate el are sistemul cu care se poat decupla doi cilindrii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna o carburatie bine pusa la punct... :D acum am venit de jos de la broscoi... am reusit sa inlocuiesc carburatorul - 31 pict 3 varza sau cel putin eu si altii nu am reusit sa-i dam de cap - consum mareeeee ( 15 % in ultimele zile ) si mers mai mult decat prost.

Am refacut un 30 pict 2 din n ramasite si merge destul de ok, la relanti masina merge bine , are "pedala" si nu merge turata fara rost + ca nu mai moare....

Deja credeam ca-mi vand broscuta si-mi iau BMW la consumul asta :D.

In urmatoarele zile am sa-i fac consumul si mai incerc refacerea unui 30 pict 2 -poate asta merge si mai bine :P

Stie careva de ce 31 pict 3 sunt atat de problematice ????? poate ma lamureste si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu brotac a papat :

Ploiesti - Bucuresti : 4 litri

regie - cora(panteimon) si retur 1,5 litri

faceti si voi calculul ... :)) B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 % !!!!!!!! :)) am pus carbul 30 pict 2 si masina mrgea frumusel, relanti ok, ceva viteza etc, insa consumul...... :P am pus 1,5 l si am mers 6 km; acu am dat carbul jos, incerc cu un altul 30 pict 2 si incerc iar 31 pict 3 - ul original;

am schimbat si bujiile, aveam Bosch 8AC si am luat Brisck N15 YC -nici o schimbare, motorul nu merge rotund, ajunge benzina nearsa in toba; azi mai incerc celelalte 2 carburi.

Oricum deja la consumul asta imi iau sonda :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu brotac a papat :

Ploiesti - Bucuresti : 4 litri

regie - cora(panteimon) si retur 1,5 litri

faceti si voi calculul ... ;)  B)

<{POST_SNAPBACK}>

25 % !!!!!!!! :

<{POST_SNAPBACK}>

Eu sunt tare curios cum calculati voi asa exact ;) ca 4 litri la 60 km inseamna 6,5% (aproximativ), 4,2 litri la 60 km inseamna 7% ;) Din cate stiu, nici un computer de bord nu masoara asa exact diferenta asta de 200 ml benzina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt tare curios cum calculati voi asa exact  ;) ca 4 litri la 60 km inseamna 6,5% (aproximativ), 4,2 litri la 60 km inseamna 7% ;) Din cate stiu, nici un computer de bord nu masoara asa exact diferenta asta de 200 ml benzina ;)

<{POST_SNAPBACK}>

ehhh

cu aproximatie zic si io coane

desi as putea merge cu sticla sa vad consumul exact dar din pacate nu mai imi functioneaza kilometrajul din cauza capacului de la roata ( patratul acela in care intra cablul e acum rotund ;) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus iar carbul original 31 pict 3 si parca merge binisor - putin turata, inca nu am facut consumul; oricum 25 % sper ca nu, acu sa vedem cum se realizeaza returul .... care imispune pe unde se trage teava si pe unde se baga in rezervor ???? dom' ultim tu ai 1302 - heeelllllppppp!

ce carb ai ?

ti-am gasit un capac de roata, este putin ciudat dar cred ca va merge - cand doresti ne intalnim si este al tau.

Bubu parca aveai si tu 31 pict 3 ? cum i-ai dat de cap ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25 % !!!!!!!! ;) am pus carbul 30 pict 2 si masina mrgea frumusel, relanti ok, ceva viteza etc, insa consumul...... ;)  am pus 1,5 l si am mers 6 km; acu am dat carbul jos, incerc cu un altul 30 pict 2 si incerc iar 31 pict 3 - ul original;

am schimbat si bujiile, aveam Bosch 8AC si am luat Brisck N15 YC -nici o schimbare, motorul nu merge rotund, ajunge benzina nearsa in toba; azi mai incerc celelalte 2 carburi.

totusi nu numai bujiile sunt la partea de aprindere, eu mai auzisem ca mai exista bobine de inductie, fise, platini, condensator, reglaj avans la delcou... oare asa o fi? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!