Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

nu merge daca o ridici pe cric? strada se gaseste, mai nasol cu ceata asta.

unde le-am facut pe alea cred ca merg facute din nou.

 

daca e tija lunga, o scurtezi sirezolvi beleaua. ar fi simplu.

Link către comentariu

Teoretic ai avea acces la actuator si pe deasupra. E greu, dar nu imposibil. Daca dai si admisia jos, lucrurile se simplifica destul de mult.

Link către comentariu

Da...teoria este foarte simpla :))practica ne omoara...

Nu ai nici o sansa cu cricul...si plus de asta trebuie scurtata...dar nu stii cat...trebuie scurtata o tura...facut log...scruratat iar o tura daca nu a fost suficient iar log...si tot asa pana o nimeresti...

Am fost aseara pe strada aia...dar cum zici...cu ceata asta abia vedeai drumu...

Daca dai admisia da...ai loc...dar pe urma cum pui admisia la loc? sunt acele coliere cu autostrangere...deci mai mare chinul...:(

O sa apelez la profesionisti...oricum nu stiu cat trebuie sa o scurtez...:))

Link către comentariu

Nu te juca cu tija aia ca e foarte naspa, poti sa faci motoru sa iti mearga ca naiba..cum ai spus tu mai sus asa se face, scurtat, log si tot asa...ce nu inteleg cum s-a ajuns sa fie mai lunga, s-a desprins piulita aia?

 

Uite poze la mine, mat si aluminiu dat cu lac http://vwforum.ro/topic/98036-golfuletzu-meu-mk-4/page-6

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Hmmm...sa mai semnam si noi condica :))

Nu s-a mai intamplat nimic nou cu masina...sta cuminte in parcare :)) am cam inceput munca si mi-e mai usor fara ea :)

Daca zilele astea am tot lucrat la CNC mi-am facut si eu o flansa sa anulez mecanic EGR-ul...

post-14266-0-20351600-1390241909_thumb.j post-14266-0-02613600-1390241912_thumb.j

O voi monta cand imi vin garniturile de la pompa tandem...vreau sa o dau iar jos sa mai lipesc stutzul ca se pare ca vechea lipitura a cedat...poate de data asta reusesc sa fac ceva mai strong...

Drumuri bune :)

 

Link către comentariu

Raspunde mai ok masina...trage mai bine si nu se mai murdareste admisia...cam astea ar fi avantejele...ar fi si cateva dezavantaje dar mai multe detalii gasesti aici

http://vwforum.ro/topic/22244-egr-probleme/

Poti incerca si tu sa vezi daca iti place...scoti furtunasul care intra in EGR si il astupi cu un surub...

Link către comentariu

:D  o sa citesc documentatia si o sa vad cum e mai bine..daca tu asa faci presupun ca dezavantajele sunt minore, dar oricum o sa citesc. Multumesc!

Link către comentariu

Mergi o saptamana...o luna si vezi si tu cum e...eu il am anulat de vre-un an...nu ai ce sa patesti daca il anulezi pana te hotarasti :)

Link către comentariu

Laurentiu,

 

fa niste gauri de 3 mm dispuse in cerc,  deci reduci recircularea  dar nu obturezi complet in asa fel sa profiti si de avantaje dar sa tii si dezavantajele intr-o masura acceptabila.

Link către comentariu

Rune...salut :)

Am facut-o mai mult pentru testele de care vorbeam noi pe PM...eu incerc sa fac EGR-ul functional...macar pe timpul iernii...dar deocamdata trebuie sa descopar problema

Cu gaurele alea...nu o sa fluiere? :))

Link către comentariu

Muale cand EGR ul ramane blocat pe deschis poti scoate furtunul de la pompa tandem  valva tot blocata deschis ramane...si urmarile sunt catastrofale ptr motor.

 

tablita e foarte indicata cand suspectezi o defectiune la EGR/MAF opturezi tubul ce vine de la turbo la EGR in asa fel sa nu ai nici un pic de pierdere de presiune, si faci un log inainte si dupa suspendare  si asa reusesti sa diagnostichezi mai simplu o eventuala lipsa/pierdere de putere in demaraj.

 

Nu Laurentiu nu fluiera,  daca e tabla prea subtire fluiera, si vezi ca aluminium nu este recomandat pe timp lung , asa ptr un test e ok  dar daca vrei ptr perioade mai lungi  fa din metal sau alama..eu am din alama cu 6 gauri de 3

Modificat de Rune
Link către comentariu

Daca spui ca nu este buna din aluminiu o pastrez doar pentru teste...dupa care apelez la flansa aia de la reprezentanta...

O zi placuta

Link către comentariu

uite aici Laurentiu un topic in spaniola...... te descurci, de fapt pozele sunt  interesante, cum se schimba toate garniturile de la pompa tandem, sa il ai aici pu topicul tau.

Link către comentariu

Merci mult...cu spaniola chiar ma descurc din fericire :))

Ar fi totusi intrebarea cat de bun este acest kit...daca merita folosit...

Link către comentariu

nu stiu ce sa zic nu l-am avut in mana, dar acum cativa ani am avut problema cu acea garnitura dintre capac si corpul pompei, si atunci nu gaseai  acesta garnitura, intre timp mi-am procurat una dintr-o pompa ce a fost data deoparte datorita stutului .

 

Din fericire de cand am etansat pana acum nu am mai avut problema, la etansare nu am folosit silicon sau alte chestii de etansare ci am facut planeitatea capacului cu ulei si scrum de tigara pe sticla, rezultatele sunt......

 

Eu zic ca daca pompa tandem are putini km, si are numai o problema de etansare merita sa risti deoarece cu silicon e foarte riscant, daca se duce ceva in pompa sau in injectoare ai o problema scumpa.

 

Si cand nu se gaseau aceste garnituri nu aveai alta solutie acum ca se gasesc e mai sigur cu garnitura decat cu silicon.

Modificat de Rune
Link către comentariu

Teoretic eu nu am probleme cu pompa...cel putin asa cred eu...nu am pierderi de motorina dar nici nu stiu daca face presiune destula...

Eu am probleme cu stutzul...si ma gandeam sa o demontez bucati si sa vad care este treaba cu el...si daca tot o demontam vroiam sa ii pun si un astfel de kit...cam asta era planul meu...dar intre timp caut o pompa stricata sa nu mai fie nevoie sa o desfac pe a mea sa vad cum sta stutz-ul acela si de ce se slabeste...

Link către comentariu

De multe ori porii sunt atat de mici incat aerul trece nestinghenit, si motorina nu are nici o sansa, deci o dezamorsare peste noapte  ce se lasa cu o pornire greoaie poate fi urmarea

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!