Jump to content

Masina mea,LWR-itza


Laurentiu_LWR

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

asa arata dupa baitza si uscat...

20120614195758.jpg

20120614195737.jpg

asa arata pe masina...

20120614203343.jpg

si direct poza de Facebook:))

20120614204228.jpg

drumuri bune:)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

A trecut cv timp de cand ni am mai scris nimic...

intre timp mi-a venit uleiul:D

20120623095038.jpg20120623095107.jpg

saptamana viitoare sper sa il si schimb...si poate ajung si la Cipos sa imi faca acuatorul...ca pana azi a fost in concediu...si de maine se intoarce la treaba...

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Azi mi-am facut timp pentru revizie :D

arsenalul...filtre man si ulei Ravenol VPD 5W40

20120627120730.jpg

pozitii de lucru :))

20120627130233.jpg20120627115818.jpg

diferenta dintre filtrele vechi si cele noi

20120627131134.jpg20120627121211.jpg

cum am trecut de la castrol la ravenol...am incercat sa scot absolut tot uleiul...inclusiv cel din carcasa filtrului de ulei:)

20120627130252.jpg

Si ultima poza...de efect :D ...nu am spalat motorul...m-a prins ploaia :))

20120627135702.jpg

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Din carcasa filtrului il scoti cu o seringa (dar nu vad ca ceva musai,e cantitate mica acolo)

L-ai scurs cu masina pe capre?

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

pai cu seringa l-am scos...si pe urma am sters cu o carpa...

eu asa dau drumu la ulei...cu ea pe capre...nu e bine?:( ma gandesc ca fiind surubul in spate are curgerea mai buna...decat cu ea la orixontala...

Link către comentariu

Si mie imi place sa scot uleiul din filtru..... e mai mult psihologica problema.

Carcasa filtrului de aer, ai suflat-o, inainte sa pui filtrul nou ?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

dar dupa ce il scoti cu seringa...pui ulei nou in carcasa?eu am lasat sa isi traga singura..

cat despre filtru de aer..am dat jos toata carcasa si am spalat-o si pe urma uscata la compresor...dupa ce am dat jos debitmetrul bineinteles...

Link către comentariu

Foarte bine.

Nu, il lasi sa-si traga singur.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

oricum...am ramas un pic pe ganduri...

cum se scurge uleiul mai bine?masina pe roti sau cum am facut eu...suspendata pe capre?

20120627115338.jpg

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

in practica, la service-uri - sta pe plan drept. Pe capre e posibil sa-ti mai ramana cateva lingurite de ulei - prin chiulasa si alte componente... dar nu cantitati semnificative....

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

chiar daca de cand o ridic pe capre si pana dau drumu la ulei o las cam vreo 3 ore la "scurs"?

si ma mai gandesc...ca mai mult las eu uleiul sa se scurga...decat cei de la service...care cum ai ajuns...baga masina pe rampa si da drumu la ulei...

in juma de ora te trimite acasa...

Link către comentariu

atata timp cat sta inclinata, o lasi degeaba. Dar ti-am zis... prea mica cantitatea, ca sa te deranjeze. E cum e aia din filtru... o scoatem ca sa ne aflam in treaba,,,, nu ca ar afecta calitatea uleiului nou.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

aha..deci trebuie sa imi iau un cric mai jmecher...ca asta e motivul pentru care ii dau drumu cu ea pe capre...

ma chinui foarte mult sa o pun pe capre cu cricul ei original...si ca sa ii dau drumu cu ea pe roti...ar trebui sa i mai ridic o data ca sa ii pun surubul la loc:(

Link către comentariu

De aia am intrebat de capre...

Eu prefer sa il scurg cu masina pe roti.

Decat 3 ore pe capre,care e eorm de mult timp sa picure, prefer sa am uleiul cald ,masina dreapta si scurg pana vad ca nu mai picura.

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

pai vali cum il scurgi daca nu ai rampa?ca daca nu ai rampa...trebuie sa procedezi astfel...ceea ce mi se pare complicat:

urci masina pe capre si desfaci surubul

o cobori dupa capre si astepti sa se scurga tot uleiul

dupa ce se scurge tot...o urci din nou si pui surubul...

corect?tu cum faci?

Link către comentariu

cand il schimbi poate sa stea dreapta dar cel mai important e sa fie motorul cald cald. Cat despre capre nu stiu ce sa spun..o sa te chinui cred destul de mult cum spui tu deoarece nu poti sa pui o galeata sub ea deoarece nu o vei putea da jos de pe capre, iti trebuie ceva tava mai mare si o sa muncesti mai mult dar dacaalta solutie nu ai at fa asa :icon_cheesygrin: parerea mea...

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

uleiul curge destul de bine si dupa cateva ore...

aleg sa nu ii dau drumu imediat din mai multe motive...sa nu ma oparesc ...sa nu se topeasca recipientul in care ii dau drumu...si sa se scurga uleiul intai in baie...

deci ordinea este asa...

ajung la locul buclucas...de obicei la munca unde pot sta cat vreau...

o las vreo ora jumate sa se raceasca dupa drum si sa se aseze uleiul in baie

o ridic pe capre si ii dau drumu la ulei si cat se scurge uleiul..schimb celelelte filtre

cand vad ca nu mai curge nimic...o dau jos dupa capre dupa care torn uleiul cel nou...

Link către comentariu

eu o schimb in groapa.

ce ai descris mi se pare mai ok si tot nu dureaza 3 ore.

uleiul cu cat mai cald,cu atat mai lichid. mai rece=vascos=curge mai greu.

poti sa improvizezi o tava din sticla de 5l taiata (eventual 2 sticle,una nu tine tot volumul de ulei.

asta cu caprele,pt ca iti place sa mesteresti ;) ; altfel e 10-20 lei manopera la asa ceva.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

poate ca am exagerat un pic cu alea 3 ore:P si poate imi zici si mie unde e groapa aia:D

uleiul...corect...cu cat mai cald...cu atat mai lichid...dar si riscul sa te oparesti este mai mare...eu de fiecare data cand scot surubul este imposibil sa nu dau putin pe mana...si daca ar fi la 90grade...nu mi-ar fi facut prea bine:(

stiu ca ma chinui pentru o suma infirma dar programul meu nu prea se pupa cu cel al service-lor...asa caprele...sunt disponibile la orice ora :))

Link către comentariu

atunci e cea mai buna modalitate care ai spus-o tu, poti sa lasi uleiul sa curga in ceva de metal atunci sigur nu se topeste nimic, o tavita, galeata mai mica..nu stiu..ce ai tu mai "rau" sau mai vechi si nu iti mai trebuie sau sa il folosesti doar pt schimbul de ulei.

Link către comentariu

Pune masina pe un loc drept , o ridici intr-o parte destul de mult ca sa ai loc sa ajungi la busonul de golire . O si asiguri cu o capra ca sa nu fie risc de accidentare. Pui vasul de colectare a uleiului dai drumul la ulei dupa care cobori masina . Vasul de colectare nu trebuie sa aiba o inaltime foarte mare . Masina fiind pe drept curge tot ce are de curs. Il lasi sa curga cat vrei tu dupa care o ridici iar si bagi busonul. Eu unu asa procedez la toate masinile. Daca ai un cric calumea faci treaba asta destul de repede.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

pai tocmai cricul calumea este problema mea...ca nu am asa ceva..si ma chinui cu cu cel stock...si ma tot gandesc daca merita sa fac investitia intr-un cric:-D

Link către comentariu

In 2004 am mers prima data cu o Bora ca a ta, 1.9tdi, am inchiriat-o din Paris si avea 42km la bord era noua-nouta, eu i-am pus 1500km

Masina asta m-a facut sa-mi iau diesel (la vremea respectiva aveam Cielo), si in 2005 mi-am luat Octavia 2 1.9tdi, pe care o am si acum

Vad ca te-ai pus pe investitii pe ea, dar la motor banuiesc ca nu are nevoie de revizii, motoarele PD sunt extra durabile

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

multumesc fumos de aprecieri...este prima masina si deocamdata sunt foarte multumit de ea

motorul inca nu da semne de oboseala...poate un pic turbina dar e pe lista de cadouri o reconditionare...

cat despre investitii...am multe idei..dar imi lipsesc fondurile...dar cat de cat ma descurc..la fiecare salariu mai tai cate un subpunct de pe o lista mare de investitii

sunt genul care investesc mai mult pe parte mecanica decat pe cea de design...pentru ca imi plac lucrurile simple dar cu potential:-D

Link către comentariu

Personal consider 100 lei nu e investitie foarte mare. Acum fiecare isi stie bugetul.

Daca nu vrei sa investesti si nici sa te chinui platesti manopera dupa cum a spus si Muale .

Link către comentariu
  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • Laurentiu_LWR unlocked şi unpinned this topic
  • Laurentiu_LWR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!