Jump to content

MK5 GTI - Topic oficial tuning


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Sa stii ca ala nu avea milltek atunci...uite cum arata un gti cu evacuare milltek

Mi se pare ca arata mai bine chiar si decat golful meu.....nu era cumva un golf cu o vopsea movulie asa....nuantza xenonului :screwy: ??

Era negru, iar pe tips-uri scria Milltek.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cine a pus Downpipe si Catalizator de la Milltek fara sa puna si restul ? Probleme ceva cu sondele lambda de la catalizator ? Sunt pe cale sa comand si eu si vreau sa fiu sigur ca totul e ok !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, astazi m-am conversat putin cu cei de la Milltek pe mail si am aflat asa (raspunsurile lor coincid cu ce am citit pe forumurile de afara):

- dp+cat nu se recomanda a fi luate separat si conectate la cat-back-ul stock care se ingusteaza in diametru. Ei recomanda cat-back sau full turbo-back

- resonated cat-back este cam la fel de silentios ca stock cu o mica crestere de putere

- non-resonated este ceva mai zgomotos dar departe de orice alt cat-back aftermarket si cu o crestere ceva mai mare de putere. Toti cei care au asa ceva pretind ca au simtit cresterea de putere. Dupa ce se adauga si dp+cat cresterea e deja maricica

In consecinta....azi am comandat non-resonated cat-back si voi lua dp+cat mai incolo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si eu am tunat GTI TFSI care cu G-tech -ul a scos 6.8-6.9sec 0-100km/h si 258cp , masina se misca excelent iar clientii sunt foarte multumiti asa ca nu inteleg ce spunti voi ca au aceste masini sau mai bine zis acest sistem de injectie?Cit despre aspirat indiferent de euro poate sa fie el si 10 tot trebuie sa existe schimbari de timpi.....

Cu respect,

Ceky

Modificat de Ceky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, ai facut masina lui Dan Iancu. O sa vorbesc cu el si poate facem paralela din mers. Pana la urma asta e mai relevanta decat orice dyno !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fusco: Si daca faceti asta te rog sa postezi impresiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super ciudata remaparea la TFSI. pe un banc are X cai si pe altul Y cai. nici nu stiu ce sa mai cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eventual ai putea spune ca sunt ciudate bancurile dyno.. nu inteleg care e faza cu remaparea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fusco: Si daca faceti asta te rog sa postezi impresiile

Hmm...nu mai e cazul pentru ca am rezolvat-o si eu azi cu Dragos. Ramane diseara sa fac cu un GTI stock sa vad ce si cum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si eu am tunat GTI TFSI care cu G-tech -ul a scos 6.8-6.9sec 0-100km/h si 258cp , masina se misca excelent iar clientii sunt foarte multumiti asa ca nu inteleg ce spunti voi ca au aceste masini sau mai bine zis acest sistem de injectie?Cit despre aspirat indiferent de euro poate sa fie el si 10 tot trebuie sa existe schimbari de timpi.....

Cu respect,

Ceky

Am o nelamurire.

E un FR tunat de tine (:soothe[1]:) care a scos 6.68s 0-100km/h fara nici un fel de modificari. Mi se pare cam putin 6.8s pt un 5Gti de 258cp. Unde se face diferenta? Te intreb pt. ca ma bate gandul la unul dar deocamdata am unele nelamuriri iar acesta e doar una din ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca mie mi-a dat 7,4sec la 265CP ! Nu stiu cat de exact e ala dar sunt si multe variabile. Este foarte greu sa mai scazi timpii 0-100kmh la peste 200CP pe tractiune fata. La un GTI de 250-260CP cred ca numai cu o suspensie foarte tare si niste slickuri mai scazi timpii ceva ceva ! BTW : Care este cel mai mic timp 0-100kmh cunoscut de voi la o masina cu tractiune fata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...nu mai e cazul pentru ca am rezolvat-o si eu azi cu Dragos. Ramane diseara sa fac cu un GTI stock sa vad ce si cum !

N-ai rezistat tentatiei ;). Asteptam cu interes :blink: impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thheo sau poate sunt setate "ciudat".

fuscobal asteptam impresii! Daca nu gasesti GTI stock da-mi un buzz pe mess. E aproape gata si portbagajul :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am pus si Milltek non-resonated cat-back. Impresii :

Sunet > la relanti si in mers pana la 2000 e aproape ca stock ceea ce-mi place la nebunie iar peste 2000 se dezlantuie progresiv in fuctie de cat de brusca e apasarea acceleratiei

Performante > Am pierdut foarte putin cuplu pe la 2000rpm dar am castigat putin la 6000rpm iar raspunsul acceleratiei este ceva mai bun

Milltek vs stock :

Stock > 63mm(2.5") diametrul tevii cu 67mm tipsurile

Milltek > 69mm(2.75") diam tevii cu 76mm tipsurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super! Acum iti mai trebuie downpipe-ul :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BTW : Care este cel mai mic timp 0-100kmh cunoscut de voi la o masina cu tractiune fata ?

Audi TT 2.0TFSI cu DSG are declarat 6,4s 0-100kmh. Fara DSG scoate 6,6s. De asemenea Honda Civic TypeR parca are tot 6,6s suta.

Edit: TT 2.0TFSI DSG cantareste 1280kg :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si Dodge Neon SRT-4, varianta 2004, care este FWD are un timp 0-100 f bun. Adica 5,3 sec :) sau va referiti doar la masini VAG? :)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Performante > Am pierdut foarte putin cuplu pe la 2000rpm dar am castigat putin la 6000rpm iar raspunsul acceleratiei este ceva mai bun

Care a fost pretul final?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la pretul cat-back-ului, 575 sau 585E a costat parca !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Performante > Am pierdut foarte putin cuplu pe la 2000rpm dar am castigat putin la 6000rpm iar raspunsul acceleratiei este ceva mai bun

Cel putin ciudat ca pierzi cuplu la turatii mici, fiind un motor turbo are suficienta contra-presiune din cauza turbinei incat cuplul sa nu sufere chiar si cu o evacuarea directa dupa ea (turbina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut all .

Am si eu o intrebare ?

Ce se poate face pentru a monta un BOV pe masina din semnatura fara a pierde garantia ?

Astept un raspuns !

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Chiar nu inteleg de ce ar incurca ... am vazut ulte masini cu asa ceva montat pe ele si nu cred ca toti sunt "incurcati".

Multumesc de link-uri dar nu am gasit ceva concret pentru motorul de 2.0 TFSI , majoritatea discutiilor erau pentru 1.8 T.

Multumesc oricum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!