Jump to content

MK5 GTI - Topic oficial tuning


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Desi nu mi-a sosit inca masinutza, m-am gandit sa deschid un topic oficial pentru modificarile ce-i pot fi aduse noului GTI. Ideea ar fi ca posesorii de GTI sa-si impartaseasca aici modificarile aduse masinutzelor lor, precum si informatii pretioase culese de prin diverse locuri. Bineinteles ca toata lumea care are informatii si poze pretioase referitoare la modificari ce pot fi aduse, este invitata sa posteze aici. Categoriile principale ar fi :

- Chiptuning

- Kituri turbo

- Evacuari

- Suspensie

- Jante si anvelope

- Design exterior

Desigur ca se pot adauga categorii !

Am sa incep eu sa postez informatiile pe care le am deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce priveste chiptuningul, Voinea a postat deja informatiile aici :

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=5402&st=120

Pentru turbo-back eu stiu de 2 solutii in acest moment : Milltek si Supersprint

Milltek a efectuat deja testele si a pus rezultatele pe site iar la Supersprint am trimis eu mail aseara si mi-au spus ca le vor efectua saptamanile care urmeaza. Pentru un turbo-back se asteapta o crestere de 15-20CP. Cu alte cuvinte, numai cu asa ceva si o mapare care sa tina cont de noua evacuare, se poate ajunge in zona 260-270CP. Pentru cine vrea mai mult, momentan nu exista decat B&B dar un kit pentru 300CP costa enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai varianta maxima (265 cp) oferita de MTM pentru GTI include si evacuarea Miltek.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am aflat o chestie interesanta: jantele pe 18" sunt facute de BBS si au spite goale pe dinauntru :offtopic: . Daca aflam mai inainte eu zic ca merita ca optiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva care sunt diferentele fizice intre 2.0TFSI de pe GTI si cel de pe S3? ma gandesc ca s-ar putea ajusta anumite chestii prin comparatia asta si ajungi direct sa ai piese care sa reziste mai sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care S3 ? S3 actual are 1.8T si 225CP. E cu totul alt motor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viitorul S3 evident.. care are 2.0TFSI dar am inteles ca la 270CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

poate putin offtopic dar sunt foarte curios daca la GTI`ul, @fuscobal, care iti va veni tie va fi cu tansmisie DSG sau iti l-ai comandat cu transmisie Manuala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce-mi amintesc n-a vrut cutie DSG ca avea o limitare de putere peste care el vrea sa treaca. am dreptate? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

va fi cutie manuala. Scrie pe postul despre GTI chiar de catre fuscobal.

use search.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intalnit in seara asta la SIAB cu Thheo ghici unde...exact : langa GTI si R32 ! Dap, transmisia e manuala din motivele precizate mai sus ! E foarte interesant faptul ca S3 vine cu 270CP pe acelasi motor. Cu siguranta e vorba de o alta turbina. Cand vom afla si noi care e aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BTW : care e diametrul evacuarii stock la GTI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a confirmat astazi ca turbo-back de la Supersprint va fi tot in jur de 2000E la C&C Tuning.

PS : In cortul de car-audio au un GTI negru in 4 usi pe care cica scrie ca are 300CP, kitul de la ABT, evacuare Supersprint...in total 12500E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit un turbo-back : B&B > 2500E !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre Supersprint si Milltek eu ti-as recomanda Supersprint. Cel putin pentru Leon, evacuarea vine perfect, poti sa o montezi chiar tu in 30-60min iar calitatea pare a fi mai buna decat la Milltek. Despre B&B nu stiu nimic in domeniul evacuarilor.

La Pitstop ai incercat pentru pret?

Tu vrei turbo-back cu kat' sport (100cell sau 200cell?) sau fara kat' ?

B&B duce GTI-ul pana la 350cp (motor 2.2L printre altele ;) ) link

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ce face B&B. Milltek parca e 100cell, dar care e diferenta ca nu m-am informat ? Din ce am vazut pana acum, Milltek par a fi cei mai tari ! Peste tot am auzit laude despre ei. Vreau sa pun turbo-back complet desigur (downpipe, kat,...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e numar de celule (pe inch patrat parca) care le catalizatorul. Cu cat are mai multe cu atat e mai restrictiv. Cel original are deregula 400.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, oki, mi-am amintit ca am citit pe undeva asta mai demult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, oki, mi-am amintit ca am citit pe undeva asta mai demult !

<{POST_SNAPBACK}>

Interesant este daca treci testul ITP cu un astfel de kat. Am auzit de Milltek cu rezultate bune pe octi vRS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FANTASTIK > la numai 2 zile dupa mailul trimis celor de la Supersprint, au afisat pe site graficele cu performantele !!! Asta da customer-care !!!

www.supersprint.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FANTASTIK > la numai 2 zile dupa mailul trimis celor de la Supersprint, au afisat pe site graficele cu performantele !!! Asta da customer-care !!!

www.supersprint.com

<{POST_SNAPBACK}>

Pentru cei 10cp in plus mi se pare un pret cam mare. Sunetul trebuie sa fie bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt vreo 15-18CP din cate am vazut eu acolo. Cam atat da si Milltek. Daca faci si maparea custom dupa aia, ajungi pe la 265CP ceea ce nu e deloc rau. Pretul in schimb e ceva cam mare. Sa vedem la ce bani poate fi adus aici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt vreo 15-18CP din cate am vazut eu acolo. Cam atat da si Milltek. Daca faci si maparea custom dupa aia, ajungi pe la 265CP ceea ce nu e deloc rau. Pretul in schimb e ceva cam mare. Sa vedem la ce bani poate fi adus aici !

<{POST_SNAPBACK}>

Da, nu e rau deloc. Totusi am vazut ca pe testul "before" stock, daca am intzeles eu bine, GTI-ul a scos vreo 224 cp fata de cei 200 declarati. Daca in final cu remap + evacuare ajungi la 265 fata de baza ( 224 ) adica un surplus de 41cp trebuie vazut exact costul caci trebuie sa fie o investitie justa. Un 2000+ de eur pt 40cp pentru o mashina care deja are 220+ si este pentru strada mi se pare mult. Oricum pana la urma vei face alegerea corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nu stiu cat de corecti sunt cei 224CP dar diferenta este cea relevanta ! Castigul este de maxim 20CP ! Ideea e ca un turbo-back poate nu se justifica prin prisma celor 20CP dar se justifica sigur prin prisma schimbarii ulterioare a turbinei ! Deocamdata au aparut doar cateva kituri turbo si astea la niste preturi incrdibile. Sunt convins ca la ceva timp dupa lansarea lui GTI in US vor aparea kituri mult mai ieftine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FANTASTIK > la numai 2 zile dupa mailul trimis celor de la Supersprint, au afisat pe site graficele cu performantele !!! Asta da customer-care !!!

www.supersprint.com

<{POST_SNAPBACK}>

La Seat stiu ca erau deja dyno-plot-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!