Jump to content

MK5 GTI - Topic oficial tuning


fuscobal
 Share

Postare recomandată

asta era intrebarea, daca chiar ai semnul scos sau l-ai scos in photoshop... io zic sa incerci totusi astuparea gaurii, arata cam naspa ;) sau sa pui emblema inapoi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci masina in afara de niste capace de oglinzi cromate e complet standard. Cele 2 poze sunt niste idei de tuning realizate in photoshop. Nu ma apuc sa fac interventii pe masina decat daca sunt 100% sigur ca va arata bine si dupa ce ascult parerile de aici. :lol:

Modificat de DMY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

prima, pastreaza golfuletzul cat mai aproape de originalitate :huh:, dar sub capota sa ai un agregat de iti lasa juma de cauciuc pe asfalt cand pornesti de pe loc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma problema cea mai spinoasa ramane remaparea. A reusit cineva operatiunea asa cum trebuie. Se pare ca foarte 2TFSI-uri au probleme. Cei care au reusit au facut-o numai prin desfacerea ECU-ului si pierderea garantiei iar prin CAN-BUS nu stiu daca a reusit cineva. Dragos stie mai bine aici ! Nu stiu care e faza si de ce motorul asta se lasa atat de greu descoperit de catre producatorii de soft !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e intr-adevar un subiect "fierbinte" , ar fi interesant de aflat detalii despre problema :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

fuscobal> eu am facut pana acum 3 TFSIuri , iar azi se face inca unul (octavia 2)

Masini standard fara alte modificari la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, care ar fi problemele intalnite la fiecare dintre ele (acolo unde este cazul ). Din ce am vazut la aproape toate maparile facute de oricare din tunewrii de la noi, ori au fost probleme dupa scriere, ori specificatiile nu au atins nici pe departe ceea ce pretind producatorii de soft. Pana la urma exista vreun 2TFSI care sa fi scos 250CP pe dyno la mastertuner ? Toate pe care le-am vazut se opresc pe la 215CP si vreo 340NM. Dragos, ai luat in considerare si varianta unei discutii cu tunerii din state ( APR, GIAC, REVO ). Se pare ca la ei nu sunt atatea probleme ca la noi. Masinile chiar ating specificatiile tunerilor pe dyno si au scos timpi de 13s la 400m ( fata de 15s+ la varianta stock ) ! Poate faci un parteneriat cu unii dintre ei si iei harti si de acolo. Eu zic ca ar fi ceva mai ales ca nimeni nu aduce produsele lor la noi. Toti 3 au, pe langa soft, kiturei de turbo in dezvoltare pentru 2TFSI, FMIC si altele ! Ce zici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

usor-offtopic dar master tuner (tipii cu powerboxurile) au unul dintre dyno-urile slabe. Este polonez , iar de 3 zile sunt in Polonia si din ce am vorbit aici cele mai bun (si accesibil la pret) ramane MAHA. Urmeaza cel de la Dimsport si sunt si altele prin state ieftine. Ala polonez e "crap" cum ziceau oamenii.

Legat de soft mai bun la TFSI am colaborare si cu DNA anglia (dealer ABT) ce stiu sa faca si custom softul (si sunt extrem de tari si pe 1.8T deoarece am si din astea doua bucati prin ei). Pot lua de acolo soft prin care ei au reusit 250 la TFSI pe dyno . Poze atasate. Se vede ca astia folosesc tot MAHA la dyno . Cand va face Duracel (Radu) sau tu (sper sa ai Miltekul complet pe masina si fara BOV idiot) o sa vezi ca testam inainte si dupa . Ultimul RS testat a scos 211 original cu accelerometrul si 243 tunat. Masina era 100% stock. Softul era cel agresiv pus in ea. Uimitor s-a dus la master tuner la dyno si a scos 201CP si cu 3Nm mai putini!!! That dyno suck big-time in ziua aia. Alte dati era si el mai spre realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai impotriva BOV? tocmai ne-am luat unul :D .. nu l-am montat inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are maha la noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt putin offtopic insa cred ca softul lui voinea are ceva "probleme" pe FSI in general.. nu doar TFSI. Eu am facut repamare iar timpii sunt absolut identici inainte si dupa. "Ceva" se simte in pedala insa la 400m si 80-120km/h repriza nu e nici o diferenta. Eu cred ca motoarele fiind E4 a 2lea sensor de oxigen ii taie "gazu" la motor si remaparea e "degeaba".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de off-topic.. comparatia ta nu isi are rostul pentru ca nu ai turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea era ca dupa parerea mea remaparea are o problema cu motoarele FSI in sine. Cu sau fara turbina. Cel putin din ce am citit mai sus si am testat pe pielea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cresterea la un motor aspirat oricum este mica ( procentual ).. asa ca intr-adevar vei face cu greu diferenta. Eventual pune maparea initiala si asa poate iti dai seama ca e ceva mai lenesa... insa oricum hai sa vorbim de GTI.

Am si eu o intrebare: e ceva nasol daca montezi blow-off valve?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut azi la Metrotehnica in parcare un 5GTI cu evacuare Milltek (quad), din pacate nu am si auzit-o, desi vizual nu m-a impresionat foarte mult, nu-i sta deloc bine GTI-ului cu evacuare cvadrupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne vedem la Lepsa cu evacuare quad :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

MAHA era in polonia. Am fost acolo ultimele 4 zile :)

dsc00668up6.th.jpg dsc00681ee1.th.jpg

BOV te face sa pierzi ceva CP pe TFSI (cel putin asa zic mai multe guri ba pe vwvortex , ba ABT anglia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate va ajuta si Asta

In dreapta sus va duceti si voi la VW....

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cine intereseaza styling-ul blocurilor optice au aparut ceva lucruri noi si pe partea asta si culmea nu sunt nici scumpe. Take a look !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne vedem la Lepsa cu evacuare quad :)

Mda, s-ar parea ca am luat tzeapa, o sa intarzie inca o saptamana evacuarea.. so fara ea la lepsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut azi la Metrotehnica in parcare un 5GTI cu evacuare Milltek (quad), din pacate nu am si auzit-o, desi vizual nu m-a impresionat foarte mult, nu-i sta deloc bine GTI-ului cu evacuare cvadrupla.

Ca asta asa ???

Foarte urataaaaa...mda :blink: :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr/adevar "nasoala" masina lui ZZ :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca asta asa ???

Foarte urataaaaa...mda :blink: :nono:

Nu era ca a ta. Tips-urile difera, erau mai groase si in plus avea si prelungire de la Abt (?). Per total mie nu mi-a placut cum arata spatele masinii. La tine arata mai bine cu prelungire stock vopsita si tips-uri de dimensiuni rezonabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca ala nu avea milltek atunci...uite cum arata un gti cu evacuare milltek

Mi se pare ca arata mai bine chiar si decat golful meu.....nu era cumva un golf cu o vopsea movulie asa....nuantza xenonului :rolleyes: ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-ZZ- cat te-a costat toata afacerea cu evacuarea? SI referitor la jante ( am vaz pe topicu despre jante & anvelope ca vrei unele pe 255/35 R19) eu ma gandisem mai demult sa le schimb dar am ajuns la concluzia ca pe GTI vin cel mai bine jantele originale (17' sau 18').

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!