Jump to content

MK5 GTI - Topic oficial tuning


fuscobal
 Share

Postare recomandată

io sunt curios de o kestie... aceste turbo-kit-uri... dau o performanta mult mai buna! Dar stie cineva ceva despre fiabilitatea lor? Sincer ma indoiesc ca se poate macar compara cu fiabilitatea componentelor stock... ce vreau sa zic... merita sa castigi 30-40CP si dupa 20.000km sa crape?... (am intrebat doar, nu dati cu parul, chiar n-am nici un pic de experienta aici)

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa crape? Kit-ul turbo nu este altceva decat decat un set de componente mai performante, adica turbina mai mare, tubulatura mai mare si mai rezistenta si garnituri si alte reductoare. E ca si cum ai spune ca un HDD de 5400rpm e mai fiabil decat unul de 7200rpm :blink:

Iar Garret, KKK, IHI fac turbine pentru fabricantii auto in primul, nu pentru piata de tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k s-ar putea sa te surprinda dar am citit declaratii ale unor posesori de 1.8T cu Garrett T28RS care aveau 350CP pe el si spuneau ca e mai fiabila masina decat stock !!! Culmea e ca unii aveau deja de 2-3 ani 350CP pe 1.8T si nu au avut probleme si asta in conditiile in care - culmea - se mai duceau si pe circuit in weekend !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce se poate, am zis clar ca nu ma pricep aici, d-aia am si intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice_2k s-ar putea sa te surprinda dar am citit declaratii ale unor posesori de 1.8T cu Garrett T28RS care aveau 350CP pe el si spuneau ca e mai fiabila masina decat stock !!! Culmea e ca unii aveau deja de 2-3 ani 350CP pe 1.8T si nu au avut probleme si asta in conditiile in care - culmea - se mai duceau si pe circuit in weekend !

<{POST_SNAPBACK}>

un motor cu 180 cp dus la 350 si sa devina si mai fiabil... putin credibil.

doar cu turbina schimbata, restul componentelor sa fie supuse la forte de doo

ori mai mari si sa fie mai fiabile... putin credibil.

http://www.scirocco16v.com/gallery/motor_boom.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai intr-o lume imaginara si plina de naivi se poate afirma ca un motor tunat la dublul puterii stoc poate fi mai fiabil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mai Ender, eu am reprodus ce zicea omul si sincer sa fiu am auzit de la multi despre kiturile APR ca sunt foarte fiabile !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa, si n-am zis ca numai turbina era schimbata. Era kit turbo care avea muuulte componente. Am filmulet in calculator cu toate componentele kitului intinse pe o ditamai masa si prezentate detaliat. Erau modificate si internele motorului, intercooler...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Noul Abt Volkswagen Golf GTI VS4-R are 270 HP and 350 Nm.

Rotile de aliaj, SP1, sunt de 19" si sunt echipate cu anvelope Dunlop SP SportMaxx 225/35 R19.

... A propos de dilema 17" - 18", Fuscobal ... :P

Amanunte gasim aici.

... iar playhard cam are dreptate ... toti acesti cai nu pot fi pusi eficient pe sosea numai cu tractiune fata.

Dealtfel sprintul 0-100 km/h ar cam fi un argument in acest sens. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu daca trec de 250Cp, nu trec pentru sprint 0-100 ci pentru reprize. Cam de la 100kmh in sus se va vedea cum trage cu adevarat !

PS : Eu cu Nicu am si vorbit pentru Milltek !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) De acord 100% cu reprizele.

Si eu cred ca acest aspect conteaza cel mai mult in practica.

Este principalul motiv pentru care vreau sa fac si eu chiptununig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt tuning vizual, a aparut acum si mk 5 pe www.dubmodder.com :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Tocmai m-am intors de la Nurvil din Ramnicu-Valcea dupa ce am stat vreo 5 zile pe acolo. Am studiat cam toate departamentele si am ramas impresionat de ce se intampla acolo comparativ cu Bucuresti. Referitor la GTI, oamenii sunt importatori ABT si tocmai au adus 2 versiuni de soft dintre care una e deosebita >

1) 240CP si 350NM > soft + inlocuirea unor pinioane din cutia de viteze > 3000E > in ECU sunt introduse mai multe harti. In functie de apasarea pedalei de acceleratie se selecteaza automat harta de consum redus sau cea de performanta. Partea impresionanta este ca, conform producatorului harta de consum redus reduce consumul mediu de la 9-10% ( cam atat e la mine ) la 4.8% !!! Asta inseamna ca masina devine diesel curat la mers normal ! La apasarea acceleratiei, intra harta de performanta si sunt disponibili toti cei 240CP. Ei zic ca omul care a facut softul la ABT, a lucrat inainte la VW si s-a ocupat de 1.8T si 2TFSi asa ca le stie mai bine decat oricine !

2) 270CP din soft + turbina schimbata (evacuarea ramane stock !!!)! Nu mai stiu cuplul si pretul aici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul in care un motor otto de 2l o sa consume 4.8% o sa-mi dau de pomana dieselul !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este adevarat ce zice fuscobal, am citit si eu de aceasta versiune de soft facuta de abt, dar si pretul este pe masura 3000 de euro sunt cam multi bani

tehnologia se numeste iS-inteligent sport si este aplicabila numai pe mototrul 2.0tfsi toate modelele VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ati auzit de marketing?

NU se poate randament de 45-47% pe otto in momentul actual. Motivele sunt simpe:

1. Randamentul creste odata cu raportul de compresie. La motorul otto nu se poate marii foarte mult raportul de compresie pentru ca se autoaprinde benzina.

2. Sa presupunem ca s-ar inventa benzina cu rezistenta la autoaprindere la 700-800grdC. Nu exista materiale care sa reziste la violenta detonatiei in cazul in care s-ar marii raportul de compresie pina la 17:1-19:1, similar ca la diesel, sau daca s-ar face cu materialele actuale ar fi de 2-3 ori mai greu decit un diesel. Ce se cistiga prin eficienta combustiei se pierde prin marirea masei inertiale.

Nu mai credeti tot ce cititi de pe net pentu ca nu pot fi contrazise legile fizicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai, nu te "aprinde"..:D

Evident ca datele sunt trecute prin marketing, iar la o caracteristica atat de subiectiva cum e consumul, cu atat mai usor de afisat cifre si cifre...(vezi consumul dat de producator pentru motor stock, greu de realizat in conditii reale).

Daca ar fi declarat un consum avizat de organizatia care guverneaza consumurile declarate de producator in datele tehnice, dadeai dieselul? :D

serios vorbind, e de apreciat acel tip de chiptunning, combinat cu ceva modificari hardware.....nu atat pentru scaderea consumului, ci pentru polivalenta softului...vrei putere, ai, vrei economie, se poate si asta...ca n-o fi 4 l ci 2, si tot e o chestie..

Modificat de mariusc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Ma gandeam la ceva in genul pozelor de mai jos ( photoshop-ate). Am intrebat pe la diversi dealeri dar mi-au zis ca nu aduc grila de GTI decat cu bara cu tot . Oricum daca aveti idei cum s-ar putea face o rost sunt "numai urechi". Iar pe laterale ma gandeam sa lipesc ceva care sa completeze forma pragului. :lol:

Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaura din capota e tot din photoshop?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lol....am scos doar semnul de la VW dar ramane acolo un decupaj..am obs ca daca ar fi acoperita nu as mai avea acces asa usor la "instrumentul" de deschis capota. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!