Jump to content

Probleme motor 1.4 TSI


10dennis
 Share

Postare recomandată

De acord dar cu o precizare: cand spui "racirea acestui motor" este vorba despre motorul lui rex iar rex e la volan! altfel intram in penibil...

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    21

  • TDR

    14

  • Cristi_V

    11

  • aurelian.paratu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primul rand Rex a mers cam 3000km pe circuit cu acest motor pana a avut probleme serioase. Asa ca exemplul este inutil.

 

In al doilea rand, vorbind de caxa/caxc intercooler-ul din ratiuni de spatiu, reduceri de costuri este lipit de galeria de admisie fiind racit cu apa. Sufera grav vara, nu se poate upgrada fara mari batai de cap. Desi are un radiator in plus doar pt a raci apa utilizata in intercooler, nu il vad la fel de eficient ca unul aer-aer.

Dupa cum stim cheia unui motor pentru a rezista cat mai mult este sa functioneze la temperaturi cat mai scazute. Il face si mai eficient, iar stressul pe componente este redus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si in cazul asta nu putem upgrada radiatorul intercoolerului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Self study pt 1.4tsi twincharged http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf

 

Self study pt 1.4tsi 90kw https://www.dropbox.com/s/4hc64gccn9qdd7q/vw-tsi122-turbocharger-ssp405.pdf

pg 7, 14, 15.

 

Ei afirma o diferenta de 20-25 de grade intre aerul care iese din intercooler si cel atmosferic.

 

Nu e acelasi lucru ca upgrade-ul de intercooler. Prin radiator va circula aceeasi cantitate de apa, traseu mai lung. Fluxul e dictat de pompa de apa speciala pt acest traseu.

oapw5y.png

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

M-am cam apropiat de 100k km, si am inteles ca pe la 100 si un pic, incepe sa pice distributia ...

 

De unde ai inteles ca pe la 100 si un pic?! Nu trebuie sa schimbi nimic daca n-ai probleme. 

 

Am fost mai demult la PBN cu o masina, si avand acces in service, am vazut 3 G6 exact ca al meu: motor 1.4 TSI 122cp.

 

Din curiozitate, si parca banuind un pic dupa ce mai citisem si pe forumuri, am intrebat ce e cu ele.

 

Toate 3 aveau lantul rupt, si s-a lasat banuiesc cu schimbare de motor ca asa era cel mai ieftin.

 

Una avea 119.000 km, alta 124.000km si ultima 160.000km.

 

Mecanicul de acolo nu a vrut sa intre in detalii, cand l-am intrebat cum se poate remedia/anticipa aceasta problema.

 

De asta am ajuns la concluzia ca trebuie distributie noua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru il voi face si eu pt a nu fi nevoit sa schimb toate internele si/sau blocul.. Dar asta abia peste 55k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cd vorbeam de racirea acestui motor ma refeream la motorul 1.4 tsi in general si nu l a masina lu rex. rex este un caz aparte......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final se ajunge la schimbarea distributiei pe lant la fel ca si cea pe curea, doar ca putin mai costisitor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru il voi face si eu pt a nu fi nevoit sa schimb toate internele si/sau blocul.. Dar asta abia peste 55k km.

Chestia e ca daca iti pica lantul, tot trebuie sa cumperi distributie + inca multe altele :D.

 

Recomandari ceva service-uri care sa se apropie de calitatea reprezentantei? Dar nu si la costuri :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee la fsi mi-a picat distributia la 85.000(am schimbat-o la PBA si am fost multumit ), cu 1.4tsi nu am avut probleme pana acum (63.000 de km) decat la cutia de viteze care a inceput sa troncane a diesel (cel mai probabil rulmentul de presiune este dus)cam ca aici:

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut niste oferte de pret pentru distributie. Nu exista un anume "kit distributie", si trebuie luate separat piesele.

 

Am fost la UNIX si am cerut niste preturi, si distributia completa care include: intinzator, lant, patine(2) costa 718.58 lei cu TVA.

 

De la PBN pentru aceleasi piese am primit aproximativ aceleasi preturi insa totalul facturii cu montaj este 2208.43.

 

Facand o diferenta, PBN incearca sa ceara pentru un schimb banal de distributie 1489.85.

 

Stupid zic eu.

 

Drept urmare sunt in cautare de un service care sa-mi ofere siguranta. La fostul service am renuntat dupa ce un angajat mi s-a urcat plin de mizerie in masina - interior bej facut praf.

 

Rog inca o data daca stiti unul bun trimiteti un PM catre mine.

 

Atasez si "oferta" de la PBN

2013048588.pdf

Modificat de redeye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie la auto best tgv mi au cerut 1600 lei piese+montaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la AVIA motors... de seriosi sunt seriosi dar nu stiu daca obtii mai ieftin. De ce schimba si pompa de apa?! Antigelul se poate recupera.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la AVIA motors... de seriosi sunt seriosi dar nu stiu daca obtii mai ieftin. De ce schimba si pompa de apa?! Antigelul se poate recupera.

Asta nu am inteles nici eu, de ce mi-au bagat pe gat si pompa de apa? Nu am auzit de asa ceva. Mentionez ca nu am nicio problema cu pompa de apa.

 

 

Dupa intrebari mi-au raspuns:

 

 

V-am transmis o oferta completa de pret in care am introdus si pretul inlocuirii pompei de apa, in cazul in care

aceasta este defecta sau prezinta uzura avansata. Oferta tansmisa este cu caracter informativ.

 

 

Modificat de redeye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos masina din service dupa 2 sapt de cand le-a intrat pe poarta. S-a inlocuit motorul in garantie cu un deviz de aprox 8000€. Accesoriile de genul turbina, intercooler, compresor, furtune si cabluri au ramas cele de pe motorul vechi. Motorul a venit cu senzori, distributie, capsulat cum zice romanul. Uleiul pe care l-au pus si la revizia de cu o zi inainte sa crape si acum, este Castrol Magnatec 5w40 norma 502.00. Mi-au aratat si hartia de la producator ca acest ulei respecta norma. La motorul vechi, cu 5w30 am avut consum de 3,5l in 15.000km, sa speram ca erau datorita defectiunilor ce aveau sa apara. Codul meu de motor este CAVE si este cel de 180cp.

Ps: daca ajungeti Doamne fereste la schimbat de motor, reprezentanta va da o hartie cu care trebuie mers la rar si facuta identificarea motorului. Noul motor vine blank, fara serie, iar RAR-ul in baza hartiei de la PIA face constatarea ca motorul este in normele producatorului.

Si inca un sfat: faceti-va macar reviziile la ei. Doar cu ele puteti obtine culanta, nu este nevoie sa faci absolut toate manoperele. Doar daca ti-ai schimbat in alta parte distributia si aceea pica, nu se mai acorda pt ca manopera pe care ti-ar fi garantat-o nu s-a facut la ei si piesa inlocuita nu apare in sistem. Deci, macar reviziile ca sa dormiti linistiti! 2-3 mil in plus fata de cat dati la coltul blocului nu sunt o avere.

Bucurati-va de ele ;)

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor nou, 40km are trepidatiile de la prima pornire. Deci asta se mentine si asa face toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ceva cautari, am gasit un service care pare a fi bun (repara in principal masini scumpe de la vw pana la porsche, x6).

 

Am comandat si piesele, urmeaza maine dimineata sa ajunga. Pe langa toata distributia am mai comandat si garnitura sa stiu ca nu mai umblu acolo minim 100k km.

 

Deviz total  ~ 850 ron (piesele).

 

Montajul va costa pana in 600 lei.

 

Deci cam 1450 lei costa distractia in cele mai bune conditii (gasisem si montaj la 300 lei).

 

Pret bun in comparatie cu reprezentanta.

 

Revin cu impresii dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Dupa cum stim cheia unui motor pentru a rezista cat mai mult este sa functioneze la temperaturi cat mai scazute. Il face si mai eficient, iar stressul pe componente este redus.

 

Off topic: Mai eficient nu... din contra. Ideal: ciclul Carnot, randamentul cel mai bun = 1- Tmin/Tmax! Dar nu poti creste temperatura din cauza materialelor.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 M-am exprimat eu gresit. M-am referit la temperatura aerului care intra in cilindri. O crestere a presiunii in turbina, duce la cresterea temperaturii aerului si scaderea densitatii. Intercoolerul il raceste si ii creste densitatea. La asta m-am referit cu eficient. Aerul care intra in cilindri sa fie dens si cu o temperatura mai scazuta astfel motorul va avea mai multa putere. Intercooler-ul fiind o veriga foarte importanta in acest lant de supraalimentare.

 

Aerul cald cu o densititatea scazuta creste riscul de detonatii si atunci numai eficient nu este motorul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ceva cautari, am gasit un service care pare a fi bun (repara in principal masini scumpe de la vw pana la porsche, x6).

 

Am comandat si piesele, urmeaza maine dimineata sa ajunga. Pe langa toata distributia am mai comandat si garnitura sa stiu ca nu mai umblu acolo minim 100k km.

 

Deviz total  ~ 850 ron (piesele).

 

Montajul va costa pana in 600 lei.

 

Deci cam 1450 lei costa distractia in cele mai bune conditii (gasisem si montaj la 300 lei).

 

Pret bun in comparatie cu reprezentanta.

 

Revin cu impresii dupa.

Am terminat! Masina se comporta FOARTE FOARTE bine. Parca e la 0km.

http://vwforum.ro/topic/99896-golf-mk6-tsi-122cp/?p=2211938

Modificat de redeye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concret ce simti diferit dupa schimbarea distributiei?

L.e.: acum am citit. La pornire are vreun comportament schimbat?

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concret ce simti diferit dupa schimbarea distributiei? L.e.: acum am citit. La pornire are vreun comportament schimbat? Sent from my ApfelPhone

La pornire facea foarte urat inainte sa schimb distributia. Avea oscilatii (se tura prea tare/prea incet singura) plus zgomotul urat. Imi pare rau ca nu am filmat. Acum nu mai oscileaza deloc turometrul nici cand e cald nici cand e rece.

 

La tine banuiesc ca nu e cazul pt ca ai putini km chiar daca-s de-o varsta apropiata.

Modificat de redeye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vreo 60k km si cu cel putin un an mai tanara.

 

Azi insa mi-a pornit ciudat si se auzea destul de infundat. Nu tin minte sa fi avut vreo pornire de genul.

 

De obicei fie porneste turata si sta la 1200 apoi scade usor usor pana la 750, fie porneste normal, dar are un spike de 1200 si revine la relanti.

Asa spre exemplu

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am luat masina de la reprezentanta (jetta 1.4 caxa 122cp), cand stau la semafor sau pe loc se simte un mic tremurat care dureaza cateva secunde apoi inceteaza, apoi reapare. Turometrul nu oscileaza absolut deloc, missfire nu am... cei de la service mi-au spus ca este de la benzina.

Mai este cineva in situatia aceasta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceleasi trepidatii le am si eu. Se intampla aleator, fara vreo legatura cu temperatura aerului. Eu de obicei alimentez Mol 95, insa se mai intampla sa alimentez si Petrom 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!