Jump to content

Probleme motor 1.4 TSI


10dennis
 Share

Postare recomandată

Nu am zis ca au rezolvat-o, ziceam ca pot rezolva daca vor ..dar s-ar putea ca procentajul masinilor la care se manifesta sa nu ii avantajeze financiar astfel incat sa faca o rechemare sau sa puna un lant mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    21

  • TDR

    14

  • Cristi_V

    11

  • aurelian.paratu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Live! Cred ca am auzit si eu lantul. Masina parcata jumatate pe trotuar, deci inclinata iar afara 4Grade. 1secunda cand i-am dat cheie, acum scade usor relantiul si nu se mai aude nimic. Liniste si pace!

Culmea. Am citit treaba cu lantul inainte sa merg la masina :)).

Alta coincidenta. Vad la George ca i se abureac farurile, plec dupa cu a mea, se intampla acelasi fenomen :). Ma dezabonez de la forum :))

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lantul se aude de la 0 km pe un tsi... :lol:

La G7 la motorul de 1.4 cu 140 cp da avem curea, dar cine a zis ca la versiunea cu 122 cp avem tot curea sau la 1.2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe topicul de impresii g7 am inteles ca a vazut cineva cureaua.

Razvan, nu mai zic de belele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Candva in familie a fost un Mitsubishi Colt 1.3 benzina cu distributie tot pe lant. Masina a fost luata de noua si a tinut 140k km fara a fi menajata in vreun fel. Ba chiar a fost supusa unor teste de anduranta daca pot spune asa. Inclusiv la aia la rece, la prima cheie haraia lantul 1-2 secunde cand relantiul statea sus. Dupa se linistea si relantiul scadea.

In afara de zgomot, au fost reale probleme cu acest lant? Sa sara de la punct, sa se rupa sau mai stiu eu ce chestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Good question. Nu am citit de probleme serioase cu el, nici nu am cautat prea mult. Nu mi-a mai facut figuri :D

Faptul ca il inlocuiesc pe garantie e semn ca totusi nu e ok.

Sunt curios daca a existat cineva sa fi mers cu lantul care face din ce in ce mai urat pana sa se iveasca cu adevarat o problema mecanica.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

parca a fost un caz sau doua de 1.4 tsi care a sarit lantul de la punct......sigur e ca am citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si eu un Golf 5 1.4 FSI caruia la o groapa mai serioasa i-a sarit distributia. Eu deocamdata nu imi fac probleme. Poate/sper ca ce am auzit azi nu era lantul. Ramane de vazut pe parcurs. Garantie mai am 3,5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lantul in mod normal tacane la pornire pana se face ungerea,alea cateva secunde la pornire sunt normale.Tacanitul de lant lasat/uzat are un sunet diferit.Oricum din cate inteleg eu problema la vw nu este lantul sine ci cu prinderile/rolele sau am inteles eu gresit si s-a rupt chiar lantul?La curea daca o o schimbi la timp ai sansa de rupere..

Eu pana acum am avut masini doar cu distributie pe lant,nu am avut absolut nicio problema,prefer aceasta varianta, cel mai mult a tinut la Ford (170.000 si mai ducea dar ma enerva tacanitul) si cel mai putin la Golf FSI unde la 90.000 cerea sa fie schimbata.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut....am o problema cu o jetta 1.4 tsi(170 cp)....masina nu mai este in garantie....iar la PBv auzis ca este catalizatorul....si o sonda lambda.....Mi-am luat eu catalizatorul si se pare ca nu este el.....Masina porneste ....si merge ciudat.....parca se ineaca....si se opreste...catalizatorul se inroseste in 3 min.....are cineva vreo idee....?se poate sa fie vreo bobina ceva,,,,bujie...multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu tiu ...la porsche au zis ca asta este.....catalizatorul...si sonda lambda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culmea e ca ii si cunosc....au zis ca ei nu schimba cu piesa clientului...l-am dat jos la-m montat...si surpriza...nu merge...cateodata se tureaza...cateodata nu pot sa o accelerez.....deloc......stau cu piciorul pe acceleratie si nu se accelereaza...:(

problema e alta....cum de ei ...sau gandit la asta...ca daca stau sa ma gandesc acum.....cand dadeam jos catalizatorul de la turbina de sus....mergea la fel...in mod normal....trebuia sa mearga rotund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si fa o diagnoza la cineva care se pricepe si nu schimba piese de....oulea pe banii clientului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum ...ma-m ars...am dat 2000 ron pe ala din germania....si masina nu merge .....e belea...cu ea...vad ...sper sa revin cu un zambet....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vreau sa multumesc domnului Voinea....pentru ca a inteles ce am nevoie....si a trimis omul potrivit.....nu avea nimic motorul sau CATALIZATORUL cum au zis la PBV1...si m-au pus sa il schimb....era galeria de admisie fisurata....timp si bani degeaba cheltuiti....asta este.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa te amuzi..eu am lasat acu vreo 2 ani un golf 5 fsi la porsche pentru check engine aprins si mi-au inlocuit clapeta de admisie si era de vina sonda lambda .

Bine ca ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costa 180ron:(((((...saptamana viitoare am piesa....este o parte din galerie ..cea de langa ...clapeta de acceleratie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
thafifth2006

Buna ziua, am si eu o problema mai delicata cu masina din semnatura, din februarie a inceput sa faca la pornirea la rece un zgomot foarte suparator care seamana exact cu acesta 

  bine la mine face pe o durata mai scurta decat ceea in film, Am fost la PBV2 cu masina avand in vedere ca am facut zeci de filmari cu zgomotu respectiv + nr de imatriculare si seria vin(ca sa nu zica ca am filmat alta masina) ei nici macar nu au vrut sa vada asa ceva si au zis ca se uita si vad ei ce are masina,ca sa primesc raspuns ca masina nu are nimic la pornire + am platit si 150 de lei pentru verificare si mi-sa dat o foaie ca masina e ok...in fine trecem peste. Eu vreau sa imi repar masina pe garantie problema mea este ca mai am fix 1 luna de garantie, din ce m-am documentat ar fi de la variator de ax came zgomotu, poate o fi de altceva in orice caz as vrea sa stiu unde pot sa apelez ? sa trimit o scrisoare la Importator? sau sa ii contactez pe cei de la vw sau seat ? Va rog am nevoie de niste sfaturi pentru ca nu vreau sa ramana asa ca dupa aia sa platesc n suma de bani pentru reparatie avand in vedere ca a inceput problema in garantie.Oricum asa ceva la o masina veche de 2 ani de zile este inadmisibil  ! Va multumesc pentru atentie si orice sfat este bine venit!  Modificat de thafifth2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Ce Cod de motor ai 125 CP...personal nu stiu de el, poate e pe seat...ne documentam, ce data de fabricatie ai? Dupa cum spuneau si colegii in posturile trecute, exista o actiune de inlocuire a acestor lanturi buclucase, nu variatorul a fost problema cat lantul in sine care se lungeste, intinzatorul care ajunge la cap de cursa si lantul sare. Tu ai un zgomot uratzel. Ce ulei bagi in el?

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thafifth2006

CAXC este codu motor,data de fabricatie my2011 e facuta undeva in iunie masina cred si ulei Castrol 5W40 schimbat la revizie de 1an facuta la 10000 km acum am 17000km....urmatoare revizie urmeaza sa o fac la inceputul luni Iulie,

Modificat de thafifth2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este CAXC pt 1.4tsi 125 de pe Seat si Audi. Practic e vorba de acelasi motor de pe VW, Skoda unde este CAXA.

Lasa masina la ei pt constatare, dar nu la pbv incearca la pba (s-au mutat in curtea pbn). 

Face cam in fiecare zi la pornirea la rece? Cat dureaza? La cald a facut vreodata?

 

L.E.:Am postat in acelasi timp :)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thafifth2006

Face mereu cu motorul rece sub 18 grade afara ( eu tin masina in garaj si atat imi arata la pornire) si cateodata dupa ce am lasat-o vreo 8 ore (nu are importanta cate grade sunt afara) cat timp stau la servici face, Zgomotul se aude circa 2 secunde si dupa nu mai face. 

 

Oricum am inebunit de nervii cu porcaria asta de zgomot....pentru ca dintr-o defectiune de genu poata sa apara alta mai mare....etc

Modificat de thafifth2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in februarie nu facea la pornire sau nu ai fost tu asa atent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!