Jump to content

Probleme motor 1.4 TSI


10dennis
 Share

Postare recomandată

Cu parere de rau te informez ca piesele schimbate in perioada de garantie au garantie doar cat mai are si masina nu mai mult. Am schimbat navigatia la masina cu o luna inainte de expirarea garantiei si la intrebarea mea referitoare la garantie mi s-a raspuns ca nu am decat o luna garantie la piesa respectiva. Daca o luam pe banii mei da, avea garantie 24 de luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    21

  • TDR

    14

  • Cristi_V

    11

  • aurelian.paratu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Raspunsul pe care l-ai primit NU are nici sens nici logica. Daca te "umfli" un pic la ei, sa vezi cum schimba placa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele/ produsele ce au suferit reparatii pe garantie, isi pastreaza garantia (cel putin) pana la expirarea termenului mentionat in Certificatul de garantie (daca comerciantul nu mentioneaza altceva la efectuarea reparatiei).

Din Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora:

Art.2.f) reparare - aducerea produsului care nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile de garantie sau in publicitatea aferenta, la specificatiile prevazute in contractul de vanzare-cumparare.

Cele spuse kadettro sunt adeparate (din pacate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea continua ... Am ridicat ieri masina, si totul "pare" sa fie OK. Am luat-o in "teste" (1-2 saptamani) pentru ca nu mi-au dat inca cartea de service, ei nefiind convinsi pe deplin ca problema s-a rezolvat (au schimbat doua sonde lambda); au zis sa explotez masina in toate conditiile. Pe de o parte e bine ca inca masina mai este in responsabilitatea lor (pe garantie), pe de alta parte e rau ca nu stiu exact care e problema si daca poate sa mai apara in viitor (in afara garantiei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate exact la fel stiu si eu. Garantia pentru piesele noi tine pana in momentul in care expira garantia masinii din cartea de service. Se poate prelungi in schimb cu o perioada egala cu maximul nr de zile cat a stat masina in service pe perioada reparatiei.

si eu sunt in aceeasi problema.. dar asta e..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iepumare ar trebui sa te mai interesezi putin inainte sa afirmi ceva cat despre partea cu "umflatu" sunt satul. Din pacate la noi asa e, trebuie sa urli si sa ameninti ca sa se rezolve ceva in majoritatea locurilor insa acum nu a fost cazul. Mi s-a citat frumos din aceeasi lege la care face referire colegul maxxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste garantia oferita pieselor schimbate in perioada in care masina se afla in garantie, pot sa confirm inca odata spusele colegilor de mai sus. Azi am vorbit cu cei de la Midocar si au sustinut ca: garantia pieselor schimbate se termina odata cu cea a masinii, indiferent daca mai ai 1,5 ani sau 3 zile.

Asta e....

On: In ceea ce priveste functionarea in regim subturat sau supraturat a motorului 1.4 TSI (cazul meu 122CP), cred ca este o chestie ce tine mai mult de stilul de condus al fiecaruia si mai putin de setarea DSG-ului.

Spre exemplu, eu pot sa merg cu masina cu selectorul in pozitia D, atat subturat cat si supraturat in functie de cat de tare se apasa pe acceleratie..., la fel si in pozitia S.

Pe langa acestea, sa nu uitam ca mai avem si modul secvential de schimbare a vitezelor..., deci poti sa mergi cum vrei cu turatia.

Modificat de CRISTI K
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Eu am primit cu masina si o brosura blue motion in care zice explicit ca motoarele TSI sint proiectate sa mearga la turatii mici (si eu ma uit crucis cind la 50/ora ma baga dsg-ul intr-a 6-a). Sper sa fie asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce ma rog este o problema ca DSG-ul tine motorul subturat? Daca o calci iti retrogradeaza si se tureaza (ca sa nu afecteze turbina). Dar daca mergi constant cu 60km/h mi se pare normal sa tina turatia cat mai jos, zgomot mai mic, consum mai mic, sincer nu vad nici un inconvenient in a merge subturat. Plus ca fiind setata in asa fel din fabrica, banuiesc ca oamenii aia au avut niste motive intemeiate, nu au configurat-o asa dupa bunul lor plac. Sincer nu cred ca mersul subturat a cauzat problema asta si nici ca service-urile din Romania au oameni competenti sa rezolve astfel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

S-a repetat problema, dar a fost pentru 1 secunda maxim, dar zgomotul tipic de lant. Ciudat ca s-a intamplat la pornirea la cald.

Pana la urma e o problema cunoscuta la TSi, dar se poate repara si inafara garantiei de 2 ani pe bani lor?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai facute reviziile la reprezentanta poti beneficia de culanta din partea fabricii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am garantie pana in la sfarsitul lui noiembrie. Ma rog, dupa retrofit-ul de xenon vor comenta, dar tot trebuie sa mi-l inlocuiasca pe garantie. Mai nasol e ca nu face la fiecare pornire, e destul de random, iar sa ma lipsesc de masina zilele astea imi e greu :(.

Cu distributia pe lant VW a facut experimente pe cumparatori, fie ca vorbim de 1.2 sau de 1.4 122 si 140. Am citit ca si la el de 170 sunt probleme. Mai grav e ca un motor aparut de ceva timp inca da rateuri. Sa aud zgomot de lant la nici 20.000km, motor de la sfarsitul lui 2010 este inadmisibil.

Pe G7 s-a revenit la distributia pe curea :)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

The Ego si eu am rontait de lant la pornire si face asa de 1 an si nici prin cap nu credeam ca o sa faca asa ceva,oricum se pare ca asta nu e problema grava pt noi.Citeam de forumuri in afara (australia) ca o problema majora la motoarele 1.4 este cilindrul nr 4 care se pare ca face joc in bloc m ai mult decat celelalte,ceea ce se pare ca a patit si userul rex. Vw australia se pare ca a recunoscut aceste probleme si o parte din masini au fost rechemate in service( cauza-proasta ungere a cilindrului nr 4). Se poate si mai. Pentru moment eu zic sa mai mergi asa cu ea si sa nu iti faci griji.problema este intinzatorul lantului care este hidraulic.La mine au zis ca e ok,toate fac si numai in conditiile in care face la fiecare pornire atunci sa l schimb. La service-ul unde ma duc (din grupul vag ) costa 1000 cu tot cu piese aici intrand : lant,intinzator si 2 patine +manopera .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul nu e o problema, ci sursa este. S-au falit cu distributia pe lant care nu trebuie schimbata si au esuat iar G7 vine cu distributie pe curea. VW a recunoscut ca exista probleme cu distributia la TSI.

Acel zgomot e cauzat de lant care nu ar trebui sa se auda asa. Daca se auzea din ziua 1, de la km 10 il consideram normal. Faptul ca la multe se manifesta acest sunet la pornire si nu de fiecare data denota o hiba.

Orice mi se spune, dar la un motor trecut prin probleme copilariei (la sfarsitul lui 2010 avea ceva ani de folosinta) nu ar mai avea voie sa faca asa. Ba mai mult, se manifesta la putini km decat in mod obisnuit, 17.000vs 40-50000km.

Propun ultimele 6-7 posturi sa fie mutate in aria de 1.4tsi 122 pt ca am inceput sa vorbim la general in mare parte fiind off-topic aici.

Ce este on topic este ca zgomotul s-a produs in 2 zile consecutive, o data pt 5secunde - pornire la rece dupa ce nu mai fusese pornita de 2 zile si 1-2secunde la pornire la cald.Azi am luat door warning lights cu led si de abia astept sa le monteez :D

@Razvan: M-am uitat peste garantie si asa este, impartita pe subansambluri. Nu-mi mai fac griji pt ca distributia se poate remedia si dupa, daca nu la noi atunci in occident. Stiu ca esti destul de atent la detalii si cred ca te-ar deranja si pe tine sa auzi un zgomot supraadaugat de la motor, sper sa nu fie cazul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa o luam asa:

Ce face zgomot? Distributia.

Ce distributie are? Pe lant.

Din ce e facut lantul? Metal(ca e fier, otel aluminiu sau aliaj de cupru si zinc tot metal e...).

Ce face metalul la rece? Se contracta.

Ce face metalul la cald? Se dilata.

Ce inseamna asta pentru un sistem de piese in miscare? Printre altele... zgomot pana se aseaza toate la locul lor...

Fara suparare... dar mie mi se pare aproape normal zgomotul, sau ma rog, sursa lui... Am zis aproape pentru ca ar fi putut sa creeze un intinzator mai bun, sau un lant dintr-un aliaj mai maleabil.

Dar de la a trece de la o mica neplacere la a o face "O problema!" nu! Turbina defectuoasa de pe 1.2 TSI, actuatorul de fapt, ASTA e o problema! Nu un zgomot aproape normal!

Hai sa depasim momentul totusi...!

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 Rave. Ai uitat sa specifici lichidul de la intinzatorul hidraulic, care are si el de suferit la temperaturi joase, la vascozitate ma refer.

@ THE_EGO: "Ba mai mult, se manifesta la putini km decat in mod obisnuit, 17.000vs 40-50000km"

Uzura la componentele motorului se calculeaza in ore de functionare nu in KM, treaba cu KM e o estimare. Sa nu comparam vitezele medii din RO cu cele din Germania...

Distributia pe curea e mai ieftina, mai usoara si genereaza costuri de intretinere mai mari. Se schimba mai des pe banii clientului. Si da e mai silentioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic asa: n-are rost sa iti faci probleme grave, atata timp cat nu face ca trenu'. In momentul cand sunetul se agraveaza si apare cu o regularitate oarecare (ma refer la un set de coordonate repetabile, gen: in fiecare dimineata cu temperaturi sub/peste..., sau dupa un drum scurt/lung, etc) atunci are sens sa mergi la o reprezentanta unde sa le expui problema si sa ceri remedierea pe culanta. Altminteri, doar fiindca zdrangane ocazional, pentru scurt timp, si fara un tipar anume, nu mi se pare o cauza justificata de agitatie.

Cum zicea si Rave: e metal pe metal, doar n-a suna precum matasea...

Mie, in cei 26.000 km. pe care i-am facut intr-un an si 4 luni de cand am masina, mi s-a parut ca aud sunetul problematic de 4-5 ori, la distante inegale in timp, si dintre astea, doar o singura data mi s-a parut ca ar fi mai tare, insa in niciun caz asa cum am vazut pe youtube sau cum se plang (pe buna dreptate, nu contest fiindca nu cunosc) colegii de pe aria "Skoda Octavia". Am fost la un service aici in Germania cu o alta problema (imi intrasera jderi pe sub capota si imi rontzaisera capitonajul de la capota) si mi-au spus ca, daca tot am fost la ei, mi-au facut o analiza a parametrilor de functionare ai motorului si fiindca unele valori le-au iesit putin sub normal, au decis sa imi inlocuiasca lantul (sau ce dreq...).

FARA SA-I ROG EU.

M-au sunat, m-au intrebat daca sunt de acord, i-am intrebat daca ma costa ceva, mi s-a zis ca nu --> OK, insa din proprie initiativa si special pentru acest lucru, nu m-as fi dus la ei, desi mai am garantie doar pana in 08/2013 (am ales sa nu le dau bani degeaba alora de la PoRo, ca oricum, e o garantie oferita de ei, nu de VW A.G. si deci, va fi nevoie de un accept scris din partea lor daca vreau ceva pe garantie dupa 3 ani aici in Germania).

Concluzie:

nu te zdrobi cu zgomotul ala decat daca devine insuportabil, iar in privinta garantiei, e o porcarie sa sustina ca iti anuleaza (ipotetic) garantia doar fiindca ai umblat la gzenoane. Pentru alea, iti pierzi maximum garantia pentru blocul de lumini, in niciun caz pentru intreg autovehicolul.

My two cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-au falit cu distributia pe lant care nu trebuie schimbata si au esuat iar G7 vine cu distributie pe curea.

Pe G7 s-a revenit la distributia pe curea :)

Poti sa documentezi afirmatia te rog? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pun si eu o intrebare in legatura cu acest motor. Ma grabeam sa ajung la serviciu, si am turat un pic mai mult motorul schimband a 6-a pe la 90km/h. De obicei schimb treptele dupa cum imi arata in bord. Aveam undeva la 95km/h si urcam un pod in treapta a 6-a si am simtit ca nu mai poate cu toate ca aveam pedala la fund. In bord imi cerea a 5-a. Are cineva o explicatie logica? Multumesc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e indicat sa ii dai talpa la 90kmh intr-a 6a. Oricum a 6a este treapta de croaziera si demaraj nu prea o sa ai.

Eu schimb tot dupa indicatorul din bord de multe ori, pana in 2500rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu o intrebare in legatura cu acest motor. Ma grabeam sa ajung la serviciu, si am turat un pic mai mult motorul schimband a 6-a pe la 90km/h. De obicei schimb treptele dupa cum imi arata in bord. Aveam undeva la 95km/h si urcam un pod in treapta a 6-a si am simtit ca nu mai poate cu toate ca aveam pedala la fund. In bord imi cerea a 5-a. Are cineva o explicatie logica? Multumesc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pai daca este deal? Nu este normal sa pui intr-o viteza inferioara daca nu mai trage? Daca mergi prin alte tari poti intalni inclinatii asa de mari ca o sa ceara viteza 3 sau 4 la 95 Km/h. Nu are nimic daca mergi cu 4-5000 de ture daca situatia o cere.

Cat despre faptul ca noile motoare TSI de 1,4 de pe Golf 7 de ex. au distributia pe curea, iata dovada:

Pacat ca au trecut la curea in loc sa perfectioneze lantul ca sa tina aproape nelimitat asa cum ar fi normal la un lant. Asa era mai demult la masinile cu lant. Tinea sute de mii de Km, nu se rupea niciodata si te gandeai sa-l schimbi cand devenea zgomotos si lovea eventual in carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca au trecut la curea in loc sa perfectioneze lantul ca sa tina aproape nelimitat asa cum ar fi normal la un lant. Asa era mai demult la masinile cu lant. Tinea sute de mii de Km, nu se rupea niciodata si te gandeai sa-l schimbi cand devenea zgomotos si lovea eventual in carcasa.

Au trecut la curea pentru ca nu au putut sa rezolve distributia pe lant. S-au schimbat lanturile si de 2,3 ori la unele TSI-uri. Au schimbat design-ul lantului, versiuni diferite tot degeaba. Se laudau ca nu trebuie schimbate, dar de multe ori le schimbai in garantie pt prima data si apoi dupa garantie daca aveau ghinion.

Marea majoritate a celor cu 1.2 au zgomot de lant. Nici 1.4 nu este lipsit de asa ceva. Manifestat inca de la G5 si nerezolvat pe deplin nici acum.

Asa ca le-a fost mai simplu sa faca ceva mai ieftin, sa nu mai fie nevoie sa plateasca ei schimbarile de lant in garantie ci sa le inlocuiasca proprietarul.

Tarile de costuri se vad, iar faptul ca lantula fost pagubos mi se dovedeste inca o data pt ca nu a fost pastrat pe G7.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sa nu poata sa il rezolve? Cum la alte masini rezista si 200.000 fara probleme?

Aici este vorba de reduceri de costuri, ca si in cazul renuntarii la dublu supralimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum au rezolvat-o daca inca se mai schimba lanturi la 20k km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!