Jump to content

Probleme motor 1.4 TSI


10dennis
 Share

Postare recomandată

Mi se pare suficient sa spun o sigura data, nu ma apuc sa duc o cruciada, e doar un fier pana la urma, pe care poti sa il vinzi daca nu esti multumit de el. 

 

L.E: Am cam deviat de la discutie, eu unul ma opresc aici. Drumuri intinse si lanturi sanatoase :)

Foarte corect, dar nici sa vina fiecare pe un topic cu probleme si sa spuna cat de tare e vw si ca acele intrari pe forum ale nemultumitilor sunt cazurile izolate.

Cel putin in cazul motoarelor 1,2 tsi afbricate 2009, 2011 rata de schimbare a lanturilor cred ca este de 90%. Nu cred ca vei gasi motor cu lant neschimbat decat daca posesorul nu are ureche sa auda.Multi acum il schimba si pe al doilea. Cred ca nu prea se pot numi cazuri izolate. Si acum incep sa se inmultesca numarul celor de 1,4 tsi cu probleme la 90-100000 de km.

 

Ma rog, discutia era la un motor defect din cauza distributiei care a depasit 5 ani si are doar 100000 de km , parca vw se lauda ca asigura reparatiile in timp de 6 ani, nu , parca asa era in articolul publicat de nu stiu ce revista?

 

poate posesorul ar trebui sa mearga pe acesta idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    21

  • TDR

    14

  • Cristi_V

    11

  • aurelian.paratu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai am spus mai sus,ca daca era pana in 100.000km,si pana in 5 ani,suportau ei cheltuielile.in fine masina iese maine din service si asa cum am spus s-a schimbat toate distributia ,si ceva maruntisuri,care au facut un total de 5.200 roni.probleme la aceasta masina,inca de cand era la mine au mai fost;la vreo 3000 km,m-i sa spart un furtunas ceva si am pierdut likidul de frana si am ramas fara frane pe autostrada,unde mergeam cu 120km/h,si la vale,la 5000 km am schimbat turbina,la 30.000 am avut ceva probleme cu immobilizer-ul,si a stat 2 saptamani in service si garantia tocmai expirase(trecuse 2 ani si 2 luni)insa mi-au facut cica un pret mult mai bun(de la 970 euro,la 270 euro).apoi am vandut-o,in urmatoarea saptamana(dar nu pentru ca nu eram multumit de ea,ci pentru ca vroiam alta masina).in fine,de la 30.000km,pana acum nu a mai avut nici o problema.

acum am in posesia masina din semnatura,nu pot ca sunt multumit ,sau nemultumit de ea,e o masina de oras,care te duce si in afara fara prea mari eforturi,dar nu stiu daca voi mai allege ca urmatoarea masina una din grupul VAG.pana atunci numai drumuri bune si lanturi cat mai sanatoase!

Modificat de bily77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Vin si eu cu o intrebare pe acest topic.

Dimineata am pornit masina si cca 10 secunde la relanti da rateuri. Din cate am inteles asta e normal ?!?!

Oricum , nu e problema pe care vreau sa o prezint. 

Problema este ca de 2 zile cand pornesc masina si motorul este rece , imediat dupa ce porneste motorul si se stabilizeaza relantiul imi apare check engine light intermitent timp de cca 20 sec dupa care dispare. Intre timp chiar si cu check engine light aprins intermitent daca merg , motorul merge ok , nu imi da in nas sau treburi de genul. 

 

Este normal asa ceva ? A mai avut cineva problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer , nu. 

Am sa ma uit dar am zis sa si intreb. Poate cineva a mai fost in situatia asta.

 

LE : Aparent cand clipeste CEL inseamna catalizator avariat sau defect la sistemul de evacuare a gazelor. Traiasca garantia.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cel putin in cazul motoarelor 1,2 tsi fabricate 2009, 2011 rata de schimbare a lanturilor cred ca este de 90%". Nu crezi ca exagerezi? Eu am mai multi prieteni cu 1.2 Tsi si nu are nici unul probleme cu masina, eu am ajuns la revizia de 30k (de fapt am 34k) fara probleme. 

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant cati posesori de 1.4 au postat in ultimul timp..

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Cel putin in cazul motoarelor 1,2 tsi fabricate 2009, 2011 rata de schimbare a lanturilor cred ca este de 90%". Nu crezi ca exagerezi? Eu am mai multi prieteni cu 1.2 Tsi si nu are nici unul probleme cu masina, eu am ajuns la revizia de 30k (de fapt am 34k) fara probleme. 

 

e off de tot, dar din pacate nu! o parte din date le am din service skoda, vw , nu dau nume, dar din doua orase diferite! Mai grav ca asteapta sa le spui tu de zgomot, altfel se cam fac ca ploua! Nu stiu daca si dupa garantie!

 scuze de off, nu mai intru , sa posteze cei cu motoare de 1,4.

Totusi ar fi bine sa posteze cineva articolul cu reparatii gratuite timp de 6 ani, daca il are. Se referea parca la toate motoarele tsi!

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Vin si eu cu o intrebare pe acest topic.

Dimineata am pornit masina si cca 10 secunde la relanti da rateuri. Din cate am inteles asta e normal ?!?!

Oricum , nu e problema pe care vreau sa o prezint. 

Problema este ca de 2 zile cand pornesc masina si motorul este rece , imediat dupa ce porneste motorul si se stabilizeaza relantiul imi apare check engine light intermitent timp de cca 20 sec dupa care dispare. Intre timp chiar si cu check engine light aprins intermitent daca merg , motorul merge ok , nu imi da in nas sau treburi de genul. 

 

Este normal asa ceva ? A mai avut cineva problema asta ?

Salut,

Este normal sa dea rateuri in primele 10 secunde, motorul sta turat pentru a incalzi rapid catalizatorul... totul pentru a fi eco din primele secunde...

Cat despre check engine, fa o scanare cu vag si vezi ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea da acele rateuri in primele secunde si scoate abur dar apoi totul revine la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ShadoWzZ cel mai probabil bobina de inductie. Ai incercat sa stergi eroarea si sa mergi un pic cu masina sa vezi daca reapare ?

Modificat de aurelmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am preferat sa nu sterg erorile si sa le las acolo pentru momentul in care ma voi duce la service , sa schimbe ce au de schimbat pe garantie. ( din ce am inteles de pe alte site-uri din afara bobine si/sau bujii + un update la soft )

Pot spune ca nu am mai avut probleme cu acel check engine de acum 2 zile cand mi s-a intamplat la 2 porniri la rece consecutiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Shadowzz: Sa ceri si un test de compresie, cand te duci la dealer cu masina. Nu de alta, dar e binecunoscut cazul cu pistoanele sudate din cauza acelor missfires. O compresie mai slaba e primul semn ca ceva nu e in regula. Eu deja sunt la al 2'lea piston topit, si la ultimul nici macar nu am avut check engine aprins, doar un tremurat usor la relanti, la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apogeul la ultimul care a fost?Adica cum ti-ai dat seama ca s-a dus si al doilea piston ?

La 1.4 160cp care este compresia stock ?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la primul aveam 2.8. Acum am avut 5.5.. La masina noua, trebuie sa fie cam 11-12, apoi cu timpul scade pe la 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am cam apropiat de 100k km, si am inteles ca pe la 100 si un pic, incepe sa pice distributia distrugand jumatate din motor. Chiar daca e pe lant. Masina e un golf 6 1.4 TSI 122cp 2009.

 

A mai schimbat cineva distributia preventiv?

 

Daca da, as dori sa stiu niste costuri, eventual si niste recomandari.

 

Dar parca totusi as merge la VW, fiind o treaba destul de serioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e musai sa schimbi distributia oricum piesele la reprezentanta costa in jur de 1000 ron la care adauga manopera......in jur de 750-1000 ron.....dar daca nu iti zornaie lantul mai lasa l......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi, in urma numeroaselor probleme aparute care e cauza??

 

missfire: probleme electrice???

 

compresie slaba: probleme la distributie???

 

pistoane topite: amestec prea bogat in benzina, probleme electrice, probleme ale injectoarelor??

 

La dieselurile de la Renault picau injectoarele(pilitura) si lumea a inceput sa le schimbe doar duzele, eventual luate de pe net, montate cu sau fara profesionisti, dar fara reglaj pe stand, ceea ce ducea de multe ori la pistoane topite, arbori rupti, etc!

 

Totusi aici la benzina care e treaba?? ce se poate face ca sa preintampini asemenea lucruri cand ai un motor din seria cu probleme??

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am cam apropiat de 100k km, si am inteles ca pe la 100 si un pic, incepe sa pice distributia ...

 

De unde ai inteles ca pe la 100 si un pic?! Nu trebuie sa schimbi nimic daca n-ai probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele aparute pot fi cauzate de foarte multe. ....de la ulei si pana la o saiba sau un soft prost pus.....cert este ca racirea acestui motor nu este una foarte buna, uleiul ajunge la k temperatura f mare mai ales cand afara sunt calduri extreme ceea ce duce la o proasta lubrifiere si de aici si urmarile. ....la masina lui rex avea misfire pe un piston si cd a desfacut a gasit joc in bloc la pistonul cu misfire si un cuzinete ciupit......ceea ce duce la concluzia de mai sus din punctul meu de vedere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!