Jump to content

Probleme motor 1.4 TSI


10dennis
 Share

Postare recomandată

2.0 TSI va fi urmatorul motor pt mine, mi se pare cea mai buna varianta pe masina VAG..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    21

  • TDR

    14

  • Cristi_V

    11

  • aurelian.paratu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

s-a dus distributia,si toata distractia o sa coste 5.200roni.cica daca era masina pana in 5 ani,sau pana in 100.000km,totul era suportat de ei!acuma nu stiu cat adevar este in asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cititi topicurile cu problem la lantul de distributie si nu-mi explic daca problema nu s-a rezolvat de ce se monteaza in continuare acest motor( tsi pe lant)

pe unele modele de la vw,skoda ,seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot zici ca citesti ar fi trebuit sa stii ca noile TSI au curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera probabil la TSI-urile de pe Jetta, Polo, Beetle.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil. Doar pe noua platforma (MQB) sunt noile motoare.  

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_V ma refer ca motoarele tsi pe lant se monteaza INCA pe jeta ,polo ,beetle.toledo,rapid.Am si spus mai sus ca pe unelele modele vw,skoda,seat.

Modificat de tfv82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu înţeleg unii dintre voi este faptul că acele probleme cu lanţul au fost prezente doar la un lot de maşini fabricate între 2009-2010. De alte probleme mai grave nu am auzit decât câteva cazuri de missfire la 1.4 tsi de 160. Să fim serioşi, toţi producătorii de maşini au mai avut probleme de genul asta de la toyota până la bmw (apropo de lanţuri rupte, aruncaţi o privire pe forumurile dedicate)

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Sunt motoare care iti ofera foarte multa satisfactie. Din pacate, unele (mai ales 1.2 TSI) au avut probleme la distributie. La unii lantul, la altii intinzatorul. Cazurile pot fi considerate putine la numarul de motoare vandute dar o statistica nu am citit. In orice caz, trecerea la curea nu s-a facut pentru ca nu s-a rezolvat problema cu lantul sau cel putin acesta motivatie nu exista in mod oficial. Motivul oficial a fost reproiectarea pentru a se putea monta toate pe aceeasi platforma si a obtine greutati mai mici. S-au reproiecat arbori cotiti mai usori, chiulase mai usoare (alunimiu in loc de fonta), lantul a fost inlocuit cu curea. Oricum, e loc de speculatii.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci, nu te amagi cu apa chioara. Masina mea, de exemplu, a fost produsa in mai 2011 si la 28.000 km., in 2012 deja rulam cu lantul nou :dry: si nu-s singurul de pe forum care a avut problema cu o masina fabricata dupa 01/2011.

 

Faptul ca tu n-ai auzit nu inseamna ca nu s-au intamplat, ci maxim faptul ca nu auzi multe :) As vrea sa am timp sa ma apuc sa socotesc cati au avut probleme cu TSI-urile pe lant doar dintre membrii inscrisi pe polo6rfreunde.de sau motor-talk.de sectiunea Polo. N-am avut curiozitatea sa vad cati altii de pe forumurile nemtesti cu Ibize, Leonuri, Golfuri, Fabii, Octavii au avut probleme, insa folosind logica bunului simt, poti intui ca a fost vorba de mai mult de "o mana de oameni".

 

Hai sa nu mai generalizam si sa speculam aiurea-n tramvai.

...si ramaneti la subiect: 1.4 TSI.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, probabil treaba s-a extins pana pe la jumatatea lui 2011. Insa nu am auzit de TSI-uri fabricate in 2012 (&after) care sa mai aiba probleme cu lantul/intinzatorul (si aici ma refer la modelele pe care inca se monteaza acest motor). Personal inca nu am avut probleme, nu am sesizat nici un zgomot de lant galagios, insa eu am inca putin km (masina e fabricata in octombrie 2011). Daca ai vreun exemplu in acest sens as fi curios. Si inca ceva, e normal ca pe forumuri la sectiunea tehnica sa vina cei care au probleme, nu cred ca deschide cineva topic sa se laude cat de bine ii merge motorul. Asa ca statistica de pe forumuri e cam... irelevanta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit argumentul asta. Din pacate, e cam slabut, fiindca, daca vrei sa vezi oameni care intra pe forumuri sa-si laude masina si sa arate altora ce alegere inspirata au facut la achizitie, nu trebuie sa cauti mai departe de... vwforum :)

In ceea ce priveste faptul ca tu n-ai avut probleme, ce sa zic, Doamne-ajuta sa ramana asa si pe mai departe, insa iarta-mi scepticismul vizavi de probabilitatea ca nici tie sa nu ti se inatmple nimic. Mai vorbim cand treci de 50k km...

Avem colegi pe forum care la fel ziceau: mie nu mi s-a intamplat nimic pana acum si daca mi se-ntampla, asta e, o doar o masina, am garantie (dupa caz), eu stiu sa cionduc, menajez masina, etc. pana au ramas cu bijuteria-n drum.

Nu vreau sa se inteleaga ca ma bucur de raul altuia fiindca nu e cazul, din contra: cu fiecare caz nou, ma intristez, fiindca aveam pretentii de la marca asta, insa la anul cred ca drumurile noastre (a mea si a lui Polo) se vor desparti si schimb marca.

In fine, chiar ne abatem de la subiect, hai sa revenim la poteca 1.4 TSI :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt total de acord cu Bwwlan. Calitatea nu mai e nici pe departe aceeasi. Toata gama de masini a grupului VAG (exceptie face Audi) a inregistrat scaderi de calitate si fiabilitate. Si mi se pare de neacceptat ca o marca consacrata ca VW sa aiba probleme la toate motoarele caci daca stau bine si ma gandesc nu cred ca exista vreun motor care sa fi scapat nevatamat. Si mi se mai pare de neconceput ca o marca ca VW in momentul in care precizeaza in carte service "distributie se inlocuieste la x km" si nu se intampla acest lucru sa nu faca actiune de remediere a defectiunilorv.

 

Parerea mea este ca toate aceste consolari "se mai intampla" "pe forum vin doar cu probleme" sunt amagiri. Am multe exemple si as fi cu totul off topic daca le-as enumera dar am exemple de Golf 6/7, Jetta, Passat, Octavia 3 (masinile nu sunt tocmai ieftine) cu multiple probleme de la motor pana la vopsea.

Modificat de ionut_jetta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fereasca sa ajungeti sa va luati Mercedes si sa cada cutia intr-o veselie. Deviz in garantie de 20.000€. Masina cu 5000km.

Si mai ganditi-va cat de complexe au ajuns masinile in ziua de astazi. Sa fim noi sanatosi ca are ce sa se strice la ele.

Altfel, sa ne luam toti cate un golf 3. Dar nu aia, nu aia... Logic, ce sa se strice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce..vw nu are probleme cu cutiile?a mea e in service de peste o sapt. Imi schimba cutia la 20k. Si pompa de apa am avut-o schimbata la 16k...

Mai urmeaza turbina sau lantul..si voi avea iar masina noua:))

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele sunt mai dese cu motoarele mici de 1.4, 1.2 TSI. Cele de 2.0TSI/ TFSI si TDi au o fiabilitate mult mai buna.

Nu stiu daca au fost facute pe fuga sau care este explicatia. In orice caz distributia cu lant a fost fail la 1.2 si 1.4 cel putin raportat la tot marketing-ul VW cu faptul ca nu se schimba.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care e diferenta intre caxb si caxa?nu am gasit nicaieri..banuiesc ca b e ultima varianta?sau skoda are b si vw a..?

Eu am caxb

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Modificat de giony82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam de caxa de pe vw si skoda, iar caxc de pe seat si audi cu 125cp.

Nu am observat sa fie vreo diferenta intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit argumentul asta. Din pacate, e cam slabut, fiindca, daca vrei sa vezi oameni care intra pe forumuri sa-si laude masina si sa arate altora ce alegere inspirata au facut la achizitie, nu trebuie sa cauti mai departe de... vwforum :)

 

 

Ma refeream la posturi pe o sectiune tehnica, nu la cele dintr-o arie de prezentare a masinii, gen "Masina mea".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu imi place pe acest forum e ca atunci cand ai o problema cu masina, tu si inca 10 utilizatori, vin cativa deocamdata multumiti si arunca pastila celor 1%.dar cum pana mea cele 1% se intampla toti pe un forum?

mai era unul pe topicul de 1.2 care arunca tot felul de vrajeli, cand erau discutiile in toi, si aducea tot felul de argumente, exact de genul celor enumarate de mai sus de bwwlan.

Si acum arunca ceva intrebari pe forumuri.

Sunt lanturi care zornaie si la motoare din 2012, stati linistiti. adica degeaba au renuntat ei la motoarele mult trambitate cu distributie pe viata??? 1,2 avea mai putin de 2-3 ani de productie cand probabil s-a inceput proiectarea celui pe curea!!de ce ? pentru start-stop? ca au facut alte prinderi pe o platforma noua? adica au mai cheltuit milioane pentru un nou motor? Dece, cand aveau solutia la indemana?

Sunt sigur ca pe modelele care inca mai au acest tip de motor (modele de altfel destul de prost vandute) se monteaza motoare din stocuri, nu cred ca fabrica 1.2 tsi pe lant in mod curent.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra Eu cred ca ti-ai cumparat masina pe viata.... nu de alta, dar la cat noroi arunci pe toate threadurile ce vizeaza orice subiect legat de motoarele astea, ma gandesc ca nu te astepti sa ti-o mai si cumpere cineva... Trebuie sa intelegi si tu ca s-au vandut sute de mii (daca nu milioane, pe toate platformele VAG) de exemplare ale acestui motor. Ca sunt cateva zeci pe vwforum si alte cateva sute (chiar mii sa fie) pe alte forumuri care au avut probleme, e un fail rate acceptat de producator. Dupa cum spuneam lanturile nu doar ca zornaie, dar se si rup la greu la case cu pretentii si mai mari (alde "premium") si asta din simplul motiv ca toate masinile produse de cand cu aparitia crizei financiare sunt gandite a fi cat mai ieftin de fabricat  cu o marja cat mai buna de profitabilitate pentru a face fata voulumului din ce in ce mai scazut al vanzarilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luci, n-as vrea sa pornim o discutie contradictorie, in special in conditiile in care bogdanpiatra are deja antecedente pe diverse threaduri cu motorul 1.2TSI (in buna parte, interventii justificate).

 

Ce as vrea sa intelegi e ca eu unul m-am tinut intotdeauna departe de problema asta si am incercat pe cat posibil sa fiu mai mult observator decat participant la discutie. Nu-mi place insa cand vad ca se arunca cu afirmatii nefondate. Nu stiu exact cu ce te ocupi si sincer sa fiu, nu prezinta interes pentru mine. Mi-e clar, insa, nu doar ca nu esti implicat in industria producatoare, ba mai mult, nici macar n-ai tangenta cu ea. Ai afirmat ca "s-au vandut sute de mii de exemplare [...] iar faptul ca sunt cateva zeci pe vwforum si alte cateva sute  (chiar mii!) pe alte forumuri care au avut probleme, e un fail rate acceptat de producator."

Nu te supara, insa informatia asta e, in lipsa unui alt termen mai potrivit, rizibila.

 

Orice firma producatoare de echipamente mecanice in serie, cel putin in industria automotive si cea aeronautica de aici din Germania aplica un set de tehnici si strategii destinate optimizarii proceselor, numite Six Sigma. Fara sa intru in detalii si fiindca n-am chef s-o lungesc, firma implementeaza si se supune VOLUNTAR certificarii unui asemenea proces, din diverse considerente (pe care iar n-am chef sa le detaliez) care presupune un fail rate de... (ATENTIE MARE!) : 3,4 DPMO.

Un proces care are un fail rate de cateva zeci de DPMO poate fi descris ca un proces gresit.

 

A, ca producatorul ISI ASUMA rata mare de esec si continua sa il implementeze, e alegerea lui, cu toate consecintele care decurg de aici. Motivele pot fi diverse iar consecintele la fel. Opportunity cost, scaderea calculata a numarului de comenzi, product life cycle, etc... n-are niciun sens sa ma apuc acum sa fac un crash-course in QM.

 

Inteleg ca esti multumit de masina (cel putin, din felul in care scrii, inteleg ca INCA n-ai avut probleme cu ea), Doamne-ajuta sa ramai asa pana-oi vinde-o. Scopul unui asemenea thread precum cel de fata nu-i nici acela de a lauda motoarele astea, insa nici acela de a arunca cu noroi in firma; parerea mea e ca aici ar trebui sa schimbe informatii cei care s-au confruntat cu o problema anume, astfel incat experienta lor sa serveasca altor colegi (scop primar) si de a servi drept ghid de informatii pentru cei care planuie sa-si cumpere o masina cu motorizarea asta (scop secundar).

Lauda si ponegrirea mi se pare ca nu-si au locul aici.

 

My two cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca la modul general ai dreptate in ceea ce priveste QC si QM in automotive, Nu lucrez in domeniu, insa mai dau si eu cate un search pe google :) (apropo de Six Sigma, cam asta am gasit legat de VW, e un articol destul de vechi, probabil acum e implementat si la ei desi dupa rata defectelor parca sunt mai multe acum decat in 2005 http://www.isixsigma.com/industries/global-500/six-sigma-volkswagen/ )

 

Exact la asta m-am referit si eu, cum bine ai spus chiar tu  "A, ca producatorul ISI ASUMA rata mare de esec si continua sa il implementeze, e alegerea lui, cu toate consecintele care decurg de aici. Motivele pot fi diverse iar consecintele la fel. Opportunity cost, scaderea calculata a numarului de comenzi, product life cycle, etc... n-are niciun sens sa ma apuc acum sa fac un crash-course in QM."

 

Si sa stii ca nici eu nu sunt multumit pe deplin de masina, ba chiar m-a dezamagit si pe mine VAG in privinta fiabilitatii (compresor de AC picat la nici 10.000 de Km, plus alte mici chestii enervante). Insa nu intru pe fiecare topic sa strig in gura mare, vai ce naspa e VW ca eu am nimerit o masina cu probleme. Mi se pare suficient sa spun o sigura data, nu ma apuc sa duc o cruciada, e doar un fier pana la urma, pe care poti sa il vinzi daca nu esti multumit de el. 

 

L.E: Am cam deviat de la discutie, eu unul ma opresc aici. Drumuri intinse si lanturi sanatoase :)

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT pentru ca o sa ma refer majoritar la 1.2 TSI dar ce o sa zic se aplica la toate motoarele.

 

Eu tind sa cred ca e mai mult o problema de perceptie.

 

Cred ca am mai scris pe undeva lucrul asta dar, in zilele noastre, nu mai exista masina pe care o cumperi si nu se strica deloc. Si daca asta se intampla la masini de 40-60-80.000 de euro, ce pretentii poti sa ai de la una de 15-25.000? Problema e ca toata lumea da banii pe o masina noua, multi din punctul lor de vedere, si apoi se asteapta ca cel putin vreo 5 ani sa nu bage niciun ban in ea si sa nu se strice deloc, ceea ce e un vis... Si apoi, daca se intampla ceva la 5 ani de la cumparare, tot se supara...

Toata lumea ar trebui sa caute o masina care sa le ofere ceea ce vor/isi doresc/au nevoie (dotari, pret, interior, aspect decent) la o rata de "stricaciune" cat mai mica! Asta e un scop mult mai fezabil in lumea in care traim. Degeaba zicem noi ca nu ar trebui sa fie asa, ca nu e normal, ca vai ditamai producatorul cu atatia ani in domeniu, ca bla bla bla. Realitatea este cu totul alta si, din pacate, nu traim in lumea in care ne-o imaginam ci fix in aceea realitate. Atunci cand alegem un motor turbo in detrimentul unuia aspirat ne asumam aceea rata de "stricaciune" mai mare pentru ca asa sunt motoarele turbo, mai predispuse la "stricaciuni".

 

Eu mi-am facut alt calcul pentru a vedea daca sunt sau nu multumit de masina/motor. Cat de curand fac 3 ani si peste 50.000 Km cu masina si in tot acest timp masina nu m-a lasat niciodata in drum, m-a costat 0 lei (costuri pe langa consumabile sau stricaciuni provocate de mine) si a stat in service "din cauza ei" 2 zile - cat a fost identificat, inregistrat si schimbat lantul de distributie. Saiba la turbina a fost pusa odata cu o revizie si nu m-a afectat cu nimic, nici timp si nici bani.

 

Acum... eu am mai avut masini care stateau in service 2 zile, dar la 3 luni... Am mai avut si o masina care nu a vazut service in viata ei, dar avea alte dezavantaje - lol Passat 2.3 VR5 Syncro. Probabil o sa-mi sara lumea in cap ca zic asta dar... eu unul sunt multumit de prestatia masinii...! Stiu ca e un sacrilegiu ce zic acum si lumea o sa sara imediat "Cum esti multumit de o masina care s-a stricat?". Pur si simplu! Nu ma asteptam de la inceput sa iau o masina care nu o sa se strice niciodata si cand am luat o benzinara turbo ma asteptam ca eventual o sa am probleme cu turbina, in primul rand, si o fiabilitate scazuta a masinii, in al doilea rand.

 

Desi din ce-am vazut in ultimele zile s-ar putea sa incep sa umblu in portbagaj cu o fisa de bujie, proprietarii de 1.8T stie! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai aceasta este problema. Ne multumim cu putin. Si asta nu este valabil numai aici ci in orice domeniu. Ne multumim cu prea putin !!!!! Si primim ceea ce ne "multumeste". Trecerea anilor inseamna evolutie si la naiba ca se da si o caruta de bani pe aceste masini ... nu pot sa inteleg aceasta apreciere a proastei calitati.

 

P.S. Imi cer scuze pentru off topic dar pur si simplu ma revolta produsele proaste pe care ni levand producatorii si pe care noi le apreciem zicand ... "asta este".

Modificat de ionut_jetta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!