Jump to content

Probleme motor 1.4 TSI


10dennis
 Share

Postare recomandată

thafifth2006

Nu facea, in februarie am vrut sa plec cu masina si deabia a 8 cheie ajutat de aceleratie a pornit motorul si de atunci si zgomotul respectiv....nu am mai avut probleme cu pornirea doar atunci a facut si de atunci mereu porneste.

 

Si m-as duce la PBA doar sa stiu ca se rezolva problema( pentru ca trebuie sa ma invoiesc de la servici etc nu stau nici in Bucuresti) 

Modificat de thafifth2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    21

  • TDR

    14

  • Cristi_V

    11

  • aurelian.paratu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ceva similar face si a mea la pornire. Eu am pus in seama distributiei care are nevoie de intindere, 1-2 secunde. La fel mi s-a spus si la PBA. Deocamdata sau linistit dar am si sustinerea garantiei de inca 3 ani.

 

Mai cere pareri si la alti dealeri. E pacat sa ajungi sa dai bani de la tine, daca intr-adevar este o problema. Daca nu rezolvi nimic in luna asta, sfatul meu e sa pastrezi bine hartia in care scrie ca masina este ok la data X si sa faci in continuare reviziile la ei. Astfel, ai toate atuurile sa beneficiezi de kulatza, in caz de ceva...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci a fost o problema daca a pornit asa greu, dar zgomotul de la pornire pt cateva secunde este normal.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thafifth2006

Prima revizie oricum nu e facuta la ei(PBV2), e facuta la service autorizat seat care acum nu mai e din diferite motive....Stiu ca dreptul asta de kulanza se aplica daca ai revizile in service autorizat si la timp....nu intru-un anumit service....am mers acolo pentru ca am crezut ca la Bucuresti e altceva...e pe.....nu mai are rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Bine,

 

Sunt tachetii. Se pare ca uleiul gros 40 in loc de 30 face cateva nazuri in motoarele noastre. Pana se armeaza e normal sa tacane dar incearca sa ne spui daca ai zornait de lant sau bataie de tacheti. Zgomotul ala din clip nu il mai am dupa schimbarea lantului...e discutabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am inregistrat urmatorul clip in martie anul curent

Pornirea la rece dupa 3 zile de stat in parcare. Uleiul a fost inlocuit in octombrie cu Castrol Edge Professional OE 5w30.

 

Este un zgomot obisnuit la pornire la cele cu distributia pe lant. Dureaza putin pana parcurge o tura intreaga ca sa ia ulei. 

O vascozitate mare a uleiului face ungerea mai anevoioasa la temperaturi mai coborate, asa ca eu ti-as recomanda sa pui 5w30.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thafifth2006

EXACT ACELASI ZGOMOT !!!!!! Si ca lungime e la fel, ciudat este ca la temperaturi sa zicem de 23 de grade afara nu se aude nimic....porneste normal



Deci sa inteleg pe scurt ca trebuie sa schimb ulei din motor, ok asta o sa fac la sfarsitul luni sa ma strang cu bani, mi-au zis cei de la VW de la mine din oras ca ar avea un ulei VW original de 130 de lei litru etc....5w30...care ar fi facut tot de castrol. As vrea totusi sa incerc cu tipul ala de ulei. 

Modificat de thafifth2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost, tot castrol e. Ia 5w30 cu 50 si ceva de lei, exista bidoane cu sigla VW si chiar Longlife ||| inscriptionat. Daca te uiti prin zona gradata semitransparenta, are o culoare usor verzuie-fosforescenta. Ala e ce-ti trebuie si schimba-l la max. 15.000km

Eu asta am pus. Asta pun si la reprezentanta in TSI-uri

post-16307-0-48271500-1370451801_thumb.j

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thafifth2006

Ok, am sa tin minte. Multumesc foarte mult membrilor pentru ajutor !!!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego are dreptate. E un zgomot normal. Atentie, uleiul de la service este Castrol Edge Professional si este diferit de cel din magazine (are alte aprobari VW).post-111245-0-88406500-1370454760_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

dap si eu am pus Castrol slx professional 5w-30 ,dar pentru ca nu s a mai fabricat si inlocuit cu Castrol edge ,am trecut pe motul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

eu nu inteleg cum aceste probleme normale(zgomote la pornire) apar dupa n000 km si nu imediat ce ai sosit cu masina de la dealer!? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de la bun inceput dar nu sunt ascultate cu atata atentie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit. Unii asculta cu atentie zgomotele de la inceput iar ele, zgomotele, nu sunt prezente. Efectiv.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul la pornire nu este normal. Prezenta acestuia = prezenta unei probleme. La fel a facut si la mine. Problema a fost remediata prin schimbarea lantului + intinzatoare. Dupa inlocuire a disparut si zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

daca veti continua in felul asta, ajungeti si voi ca si tsi-istii cu 1,2. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este util sa se mai scrie ce s-a scris deja in sute de postari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

I-a picat cuiva pana acum distributia la 1.4 TSI CAXA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

parca era un coleg de pe vw forum care ii picase distributia,se lungise lantul sau ceva de genul/........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se poate ca din cauza lantului lungit,sa provoace daune atat de mari incat sa fie nevoie sa fie schimbat motorul?este vorba despre un golf 5 tsi.masina are 100.000 km.stie cineva sa ma lumineze?masina a fost a mea pana la 30.000km.si de atunci e la fratele meu.acum cateva zile I s-a aprins in bord un martor,care indica ceva legat de gaze,nu stiu sigur.a fost cu ea la vw,si au gasit ca lantul este intins si ca a provocat ceva daune ce nu se pot repara ,si ca se poate sa fie nevoie sa schimbe motorul.miercuri o sa am mai multe detalii,dar daca stie cineva sa-mi dea cateva informatii as aprecia enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daune mari se pot face usor. Din cauza lantului alungit sau sarit nu se mai sincronizeaza bine supapele cu pistonul. Adica pistoanele cand ajung sus pot sa loveasca in cateva supape inca deschise si sa le indoaie, sa lase urme pe pistoane sau sa le sparga, sa distruga chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la filmuletul postat de The_Ego nu este sub nici o forma normal ca un motor sa faca astfel. Daca nu este problema clasica cu distributia TSI-urilor de la VW sau alta defectiune mecanica cu siguranta ultimul pe lista vinovatilor care ramane este uleiul. Uleiul, indiferent de anotimp trebuie sa formeze o pelicula stabila pe toate componentele motorului astfel incat sa se evite astfel de uzuri din cazul pornirii la rece, una dintre calitatile definitorii ale unui ulei bun, indiferent daca motorul a fost pornit dupa 1 zi 2 sau 3 ... bineinteles scoatem din discutie cand masina a stationat cu saptamanele.

 

Si eu am intampinat aceeasi problema la motorul meu care fiind diesel se manisfesta putin diferit in sensul ca zgomotul acela nu este asa de lung si le-am propus celor de la VW sa vin cu uleiul meu stiind de la mai multi amici de ai mei care au facut acest lucru insa masina fiind in garantie nu au acceptat sub nici o forma ... nu am inteles acest lucru. Mai multi posesori de masini se plang ca uleiul Castrol comercializat la noi in Romania chiar si de dealerii VW nu ar fi de foarte buna calitate.

Modificat de ionut_jetta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daune mari se pot face usor. Din cauza lantului alungit sau sarit nu se mai sincronizeaza bine supapele cu pistonul. Adica pistoanele cand ajung sus pot sa loveasca in cateva supape inca deschise si sa le indoaie, sa lase urme pe pistoane sau sa le sparga, sa distruga chiulasa.

merci Ebi pentru informatii!insa tot nu cred ca din cauza unui lant intins sa fie nevoie sa schimbi tot motorul.in plus toate serviceurile au fost facute la vw,nu ar fi trebuit sa depisteze o asemenea problema?astept pana miercuri sa vad ce noutati au sa-mi spuna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea motoarelor TSI cu distributia pe lant asa pornesc dupa o perioada in care au stat. Fie ca vorbim de motoare cu 0km sau 100.000km. Se aud in cele 2 secunde pana parcurge lantul o tura si se lubrifiaza.

Uleiul Castrol de acum o sa il evit. Ajunge repede la temperaturi mari, motorul consuma ceva ulei (alti posesori au remarcat faptul ca in acelasi regim de mers cu alt ulei nu consuma).

 

Putin off topic, dar eu m-am lamurit cu TSI-urile de capacitate mica ale VW. 1.4TSI 122 de pe G5,6 porneste turat la temperaturi peste 15 si da rateuri in draci in primele 30-60secunde. Nu se poate pleca atunci de pe loc pt ca merge in hopuri. Comportament considerat normal de VW, asa ca eu nu pot decat sa dau vina pe o proiectare deficitara. Problema cu lantul deja celebra nu mai spun. 1.2TSi care are si mai multe hibe, inclusiv cu probleme serioase la motor la 30-40k km.

In caz ca raman in gama VAG atunci clar ma orientez spre 2.0 fie el TDi sau chiar TSI.

 

Generatia noua cu distributia pe curea nu-mi arata decat ca au rezolvat lantul prin inlocuirea lui completa. Observ ca unele 1.4tsi de pe platforma MQB au wastegaste rattle.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!