Jump to content

Probleme motor 1.4 TSI


10dennis
 Share

Postare recomandată

Salut,

Deschid acest topic cu o problema pe care o am acum: motorul nu sta la relanti chiar si daca este accelerat. Problema a aparut dupa dupa ce am facut revizia de 30.000 km. Prima rezolvare in service a fost un update de software la motor. Dupa o saptamana problema a reaparut, de data asta se aprinde in bord si beculetul care indica probleme la evacuare, iar acum masina este din nou service. Deocamdata cei de acolo nu stiu care este problema, desi este de 3 zile. De mentionat ca am alimentat tot timpul cu aceeasi benzina (Alto 101), am facut reviziile la timp etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • The_Ego

    21

  • TDR

    14

  • Cristi_V

    11

  • aurelian.paratu

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hopa, incepe hora si la 1.4TSI !!!! Sunt foarte curios ce o sa descopere marii mecanici din reprezentante care in afara de schimbat ulei si filtre nu prea se pricep la motoarele moderne....Neaparat sa ne scrii dupa aflarea problemei rezultatul!!! Iti tin pumnii. Toate cele bune, Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presimt o defectare la mufa de la valva canistrei de carbon,n80 parca...de aia s-a aprins check engine,si dupa aceea,cand totul a fost ok,ai avut acumulare de vapori care ar fi trebuit evacuati,de asta ti-a mers in suturi.sunt curios si eu de rezultat.uite asa mai invatam una alta.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

ce alte probeleme ati mai intalnit la cest motor? in general stiu k este laudat. vreau sa-mi schimb masina si optam spre acest motor.

o alta intrebare, un pic off topic: ce benzina folositi in aceste vreamuri de criza :) ?

stiu k parerile sunt impartite, insa nu vreau sa polemizam prea mult pe acest subiect. ma interesa doar daca folositi cifra octanica 95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc de 95 si merge ok. Cand alimentam cu ALTO 101 se simtea ca masina accelereaza mai bine si relantiul parca tremura mai putin. Dar asutem cam OFFTOPIC aici (referitor la benzina)

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista ditai topicul despre 1.4 TSI (nu de alta dar stiu ca l-am citit cap coada, din aceleasi motive)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-r putea sa fie si vreo valva la turbina,dar si poate din cauza benzinei.incearca sa bagi din nou de 100.

stiu ca am avut si eu ceva probleme cu asa ceva.cat despre motoarele tsi sunt f.bune,dar se mai intampla sa fie si unele probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea apar pe vag com...n249 faulty,etc.eu folosesc numai +99,si parca as vrea mai mult,asa de naspa e benzina la noi.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o saptamana noutatile legate de problema ar fi ca trebuie schimbate catalizatorul si sonda lambda.

In continuare mi se pare suspecta defectarea acestora; din ce am citit pe forum o posibila defectare a catalizatorului este functionalitatea motorului sub-turat, si asta ar avea sens datorita cutiei DSG care intotdeauna mi s-a parut ca schimba prea repede.

Urmeaza ca service-ul sa faca comanda care ar dura in mod normal intre 3 si 5 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca este cam logic ce scrii aici. La nici un motor nu face bine condusul mai tot timpul subturat. Iar DSG intr-adevar asta face in mod normal(numai daca il pui in modul sport schimba altfel insa atunci radical) Eu personal as face nervi daca as vedea ca mai tot timpul tine motorul la 1300 rpm....am condus si eu intre timp un Golf cu DSG si am vazut cum functioneaza....Ei merg pe consum scazut fara dar si poate atat cu DSG cat si cu acel atentionator care te roaga sa schimbi intotdeauna in sus cu vitezele.Fac acest lucru ca asa pot scoate cel mai bine acele norme de consum si poluare .... De mult nu mai iau in seama ce imi arata mie acolo. Imi pare rau de tine, dar bine ca s-a intamplat cat timp erai in garantie. Numai bine iti doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina de care ai bagat pana acum?

Ce imi indica pe display-ul CB-ului martorul de shift mi se pare util daca vreau sa uzez motorul prematur si eu personal l-am urmat o singura data de curiozitate dar mi s-a parut motorul subturat clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer eu as fi preferat un consum mai mare, dar care sa imi tina motorul mai turat. Pe D e subturat iar pe S este prea turat, undeva intre cred ca ar fi fost ideal. Eventual ar fi putut sa mai puna o treapta intermediara, pana la urma nu e decat soft.

Ma intreb, nu se poate face un update de soft (la cerere, sa zicem) care in modul D sa schimbe putin mai tarziu vitezele.

Iar legat de problema mea, daca asta ar fi cu adevarat cauza (subturarea motorului), mi-e greu sa cred ca cei de la VW nu l-au testat/verificat/etc. suficient; as tinde sa cred ca totusi altceva e "vinovatul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu cred ca altcineva este "vinovatul" . poate ai avut ghinionul sa aiba defect de fabricatie catalizatorul, pt ca sincer ma indoiesc ca inginerii care au proiectat modul de functionare a DSG-ului, sa dauneze motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact sa dauneze intr-un termen scurt, ca scopul nu este sa te tina o viata iar uzura la subturare este mai accentuata decat la supraturare.

Mie a inceput sa imi faca figuri sonda lambda la FSI din primii 30.000 de km.

Ti-au dat raportul de diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi l-au dat ca nu l-am cerut, stiind din ce mai citisem pe aici ca nu il dau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc acest topic si parca nu vreau sa cred si sa inteleg ce se intampla.

Si eu planuiesc intr-un viitor apropiat/indepartat sa achizitionez un Golf 6 1.4 TSI DSG (nu stiu inca cati cai,de preferat cel de 160) si parca pe zi ce trece curg vestile proaste privind aceste cutii.Acest lucru ma face sa ma gandesc de 1000 de ori in alegerea cutiei dar subconstientul meu cere DSG.

Multa bafta in rezolvarea problemei si noroc pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vesti proaste? ca in D schimba subturat? Asta nu e veste proasta. Veste proasta era sa auzim ca 15% din cutiile avand codul xxxx sunt cu defecte...

Daca te poti impaca ca schimba subturat in D o cumperi, daca nu, nu. Nu te obliga nimeni. Pana la urma cazul colegului nostru 10dennis este singurul. Nu am auzit ceva similar pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream strict la cazul lui 10dennis.Am citit si topicul tau in care spuneai ca dupa 2000 sau 3000 km a inceput sa iti faca figuri cutia.

Nu vreau decat sa ma informez cat mai bine inainte de a cumpara si credeam ca pe acest forum gasesc pareri subiective si raspunsuri la problemele semnalate.

Vad ca tu mi-ai inchis gura cu "daca vrei o cumperi daca nu,nu."...asa am sa fac.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi l-au dat ca nu l-am cerut, stiind din ce mai citisem pe aici ca nu il dau.

Poti cere copie dupa el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roberto87, nu iti inchide nimeni gura. Cutiile sunt foarte fiabile. Pacat ca softurile lor nu se ridica la inaltime. Si la mine tot din soft a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iepumare

Acesta este genul de raspuns pe care il asteptam de la tine.Cand primesti astfel de raspunsuri te simti altfel sau cel putin pentru mine conteaza destul destul de mult.

Poate,daca nu cer prea mult,la vreo intalnire candva sa ma dai si pe mine o tura mica cu masinuta ta.

Multumesc si scuze daca am fost OT.

Bafta Dennis in rezolvarea problemei tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc iepumare,astept cu nerabdare.

Cu toate ca nu am fost niciodata la intalniri pentru ca la ce bolizi sunt acolo...eu cu ai mei 102 manji amarati sunt printre primii de la coada.

O sa incerc sa trec peste si o sa vin si eu cu ocazia ca am primit o tura cu golf 6 DSG.

Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa 3 saptamani in care au inlocuit o sonda lambda (fapt care nu a dus la rezolvare problemei), anularea comenzii de un nou catalizator de catre cei de la Bucuresti(firma mama) si comandarea unei a doua sonde m-au sunat ieri si au zis ca au rezolvat problema (mi-au zis ca imi explica cand vin la ei). O mai testeza putin si astazi/maine ar trebui sa vin sa o iau.

Intrebarea ar fi cum as putea sa ma protejez/asigur ca nu o sa reapara problema dupa ridic masina, avand in vedere ca a iesit in timpul asta din garantie.

Pentru piesele schimbare in timpul perioadei de garantie se acorda garantie separata?

Daca reapare problema pot face ceva, legal vorbesc?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele nou montate au garantie separata (24 luni)la fel si manopera (parca 3 sau 6 luni)

E specificat pe spatele contractului de service (ti-au dat o copie cind ai predat masina pt reparatie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!