Jump to content

ASR defect?


ionel79
 Share

Postare recomandată

Salutare..

Mi se intampla foarte des ca la niste hopuri/gauri cum sunt stazile la noi..sa mi se aprinda in bord martorul cu ASR-ul.

Ce mama masii...e sensibil la socuri..sau ceva de genul?

Am pus Vag-comul si cica nu are nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E absolut normal ceea ce face. Ideea e ca in momentul in care iei cu una din rotile din fata (pe care ai tractiunea) o groapa mai zdravana, automat turatia acelei roti va scadea un pic comparativ cu turatia rotii din partea opusa (care nu a intampinat nici o rezistenta la inaintare). Senzorii ABS observa acea mica diferenta de turatie iar ASR-ul intervine pentru un scurt moment incercand sa egalizeze turatiile celor 2 roti.

Si la mine se intampla la fel cand iau o groapa "mai in forta" :D

Mai multe detalii despre functionarea ABS-ului, ASR-ului si ESP-ului gasesti aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aprinde martorul de la ASR inseamna ca le iei bine de tot.Incearca sa le mai ocolesti si tu...Eu deobicei cand iau o groapa si se aprinde becul la ASR ii umplu frigideru lu BOC.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e interesant...ca le evit mereu..rar se intampla sa iau una mai mare...

sista aprins ..se intampla ca la deconectarea bordului deci scoaterea contactulului sa nu se mai aprinda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin... tie iti ramane aprins in permanenta dupa ce iei vreo groapa si se stinge abia dupa ce ii iei contactul? Sau palpaie un pic atunci cand masina trece cu o roata prin groapa si apoi se stinge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ramane aprins si nu se mai stinge dupa ce iei o groapa e posibil sa ai un contact imperfect undeva dar asta ramane ca eroare stocata si la scanare trebuie sa dai de ea. Erorile de la motor sau ABS duc la dezactivarea ASR-ului si implicit ramanerea martorului luminos aprins in bord.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ..imi ramane aprins o zi intreaga..fara sa se stinga.

Cred ca e contact imperfect sau e prea sensibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca te plangi si de probleme la motor, si nici acolo nu ai gasit erori. Cred ca cine iti face scanarea nu se pricepe, e ceva dubios cu atatea probleme si nu ai nici macar o eroare. Din cate spui ar trebui sa ai cel putin o eroare. Mergi la altcineva sa iti faca o scanare si pune rezultatul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut o scanare si am o caruta de erori adica:

-17978

- 17549

-16556

-16501

-16486

-16725

-17831

Stie cineva ce insemna astea?

Am aprins in bord martorul cu ACR-ul ala cu triunghi si ceck enginul . Mecanicul zice ca este debitmetru de aer...cu eroare permanenta si ceck enginul e eroare intermitenta datorata celei de asr. Eorarea zice ca or sunt firele ori debitmetru. Firele sunt ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE ce nu postezi si explicatia lor, asa cum apare pe scula de diagnoza ? Vrei sa stam noi sa cautam pentru tine in loc sa-ti spunem scurt si la obiect despre ce e vorba.

Sterge-le, da o tura cu masina si vezi care mai apar.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu mi-a dat si diagnoza in sine...Am reusit sa-mi notez doar codurile..

Daca se poate.va rog o parere.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti pe calea cea buna. Ai si explicatii de remediere pentru problemele tale acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri pe site-ul despre care ai pomenit, si cauti fiecare cod de eroare. La fiecare(marea majoritate) gasesti posibile simptome, cauze si rezolvari. Dupa veroificari si remedieri, mai mergi odata la tester cu masina sa-ti stearga erorile si vezi care/daca mai apar.

Mai mult de atat, cu ce vrei sa te ajutam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ioane, Nervoss a zis foarte bine, sterge erorile, mai mergi 1-2 saptamini daca nu se aprinde checkul intre timp, si mai fa dupa aia o scanare.

Asta in prima faza...ai prea multe si cred ca sint acumulate in timp, poate multe deja rezolvate...dupa proba de mai sus ai sa vezi care sint cele mai noi ...

Daca iei toate erorile de mai sus tre' sa verifici conexiuni-cabluri/schimbi:

Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

Camshaft Position Sensor (G40)

Mass Air Flow (MAF) (G70)

Mai cauta furtunele admisie aer incepind de la filtru, furtune "ventilatoru din fata" secondary air admision...

Furtune vacuum...ai pierderi de aer, sau aer fals pe undeva...asta daca nu e G70 busit...

Pirma faza stergi toate erorile, pornesti motorul si vezi care mai apar imediat...daca nu apar, mergi citeva zile si ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog..Sambata am fost cu ea la tester . Pe langa cele relatate mai sus aceam probleme si cu ventilatorul de la radiator .(mergea ca nebunul incat am ramas si fara baterie intr-o zi ) -rezolvat -schimbat senzorul mde temperatura. A resetat erorile si .............asta de jos ar fi permanenta imi apare ASR(triunghiul) Mecanicul zice ca pot fi firele dar le-am verificat impreuna sau debitmetru aer defect. Sa il cumpar ? Daca nu e asta??

16486/P0102/000258 - Mass Air Flow (MAF) (G70): Signal too Low

Possible Symptoms

Probably no serious malfunctions

Loss of power

Possible Causes

Wiring and/or connections (short circuit?)

Mass Air Flow (MAF) (G70) defective

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check / Replace Mass Air Flow (MAF) (G70)

Special Notes

In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te in engine gr 2 cimp4 ar trebui sa fie intre 2-4.5 ---daca e sub 2 ai furtune sparte...

Verifica firele si mufa la G70. Cu simt de raspundere...

verifica admisia aer de tras aer fals. G70 e pe furtun cred...da jos furtunul si verifica-l daca nu e crapat pe undeva...eu l-am gasit crapat...si nu se vedea la prima "citire"...

Verifica si celelalte furtune mai mici ce intra in admisia aer... unul e de la "Ventilator" Secondary air admision, ai un motoras ca o pompa -de aer- in fata...

Verifica filtrul de aer daca nu e spart etc...

La chestii de genul asta nu prea ai siguranta 100%...dar daca faci pasii de mai sus 80-90% ca e G70 dus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok!!

merci ..sa vad ce pot face

firele si mufa lui G70 sunt ok sigur..si curatat tot.

Probabil e defect.Simt si consumul, s-a marit simtitor(o fi si asta vreun indiciu??????????)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar fi normal daca senzorul da rateuri ECU merge cu valorile teoretice... ceva de genul SAFE MODE :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri din nou la tester si mi-a aparut iarasi eroarea de g70 permanenta( firele ok pana la calculatorul de bord) si ceck enginul intermitent.

Am mai citit ca daca ar fi g70 dus si scoti mufa de la el ar trebui sa iti mearga mai bine. Am facut si asta dar functionarea e la fel(nu mai buna cum s epresepune , ca sa fie g70 dus)

Eroarea e clara -ori firele si e dus.

Ce sa FAC ...sa cumpar altul??????????????????????????????

??????sau o fi altceva

de ex sonda lambda sau nu stiu.

Am scris si mai sus consumul a crescut simtitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar firul de alomentare al debitmetrului e ok ?

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok totul in mufa .

sunt 4 fire ce pleaca pana in calculatorul de bord. le-am sunat si sosesc in borna calculatorului.

Ce am mai citit era ca daca scoti mufa si mergi ar trebui teoretic sa mearga mai bine. La mine e acelasi lucru . Variatii la relenti(pornire).

Acum as cumpara debitmetru dar mi-i frica sa nu fie altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea ta ca toate 4 duc la calc de bord. pinul 3 duce la o siguranta. Ai alimentare pe el ?

din ce an e masina si ce cod motor ai ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinul 3 duce la o siguranta?- nu stiam

Masina e din 2001 - tip AVU

Aseara alte fenomene(pe langa semnalizarea in bord a triunghiului)- mergeam cu a 2 la relanti(deci fara sa accelerez)si functiona in socuri..

mai mult la un moment dat mi se opreste in mers cand sa fac un viraj printre blocuri(nu a tinut la relanti)

Apropo..daca pinul 3 din mufa duce prin siguranta si ajunge la calculatorulo de bord ===si mie mi-a sunat continuitate din mufa in calculator ===rezulta clar ca siguranta e ok--corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!