Jump to content

Ventilator radiator


ionel79
 Share

Postare recomandată

Zilele trecute am gasit o masina cu aceleasi simptome, adica plecau ventilatoarele la punere contactului. si nu plecau pe treapta 2 cu toate ca in ECU se vedea ca acesta comanda corect si ajungeau tensiunile corect pe releul de ventilatoare A schimbat releul cu unul SH si facea la fel. A luat unul nou si s-a rezolvat problema.

 

DAca vrei, putem face o proba cu releul vechi sa vedem cum se comporta si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandorin

Sigur ca as dori sa fac un asemenea test. In cât timp se poate face aceasta verificare, cu ce costuri si unde?

Oare nu are legătură cu senzorul din interiorul termostatului? Sa fie de la releul respectiv?

Colegului care avea masina cu aceleași simptome ii mergea AC pana sa rezolve problema cu releul?

In prezent mie nu îmi pornește ventilatorul mic si nu am nici AC. Sa fie de la releu? Cat a costat releul nou?

Mulțumesc încă odată pentru răspuns și ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i mergea ac ca avea probleme cu compresorul. Tot acel releu comanda si AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un simptom asemanator la o octavie 1999 la care nu mergea AC ventilatoare ce mergeau tot timpul, era un pin oxidat pe senzorul presiune freon ,cred, cel pus pe instalatia de clima langa supapa umplere freon avea 3 pini..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octaviandorin

La mine a mers AC atat timp cat au functionat ambele ventilatoare. Problema este ca acum nu merge AC si nici ventilatorul mic nu mai porneste. Se aude ca si cum ar fi o tentativa de pornire a compresorului care se manifesta prin acea fluctuatie a turatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

termostat defect mai exact cupla aia din interiorul lui face figuri, am avut exact aceeasi problema nu demult si rezolvat prin schimbare termostat, costa 150 lei de Behtr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

va salut,detin o Skoda 1,6, Bfq, si am observat ca nu functioneaza ventilatoarele de la radiator deloc,nici macar cand dau drumul la AC cu toate ca porneste compresorul, la tester a dat eroare "scurtcircuit la masa ventilator 2".temperatura la apa in bord se ridica pana la 90grade dar daca ies pe drum intins si merg cu 100km/h scade temperatura vizibil in bord pana la 60-70 grade si singura erare ce apare in bord este EPC

va rog mult, spuneti-mi ce si unde sa verific!va multumesc mult!!!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si sigurantele de pe baterie si tot nu functioneaza,apoi am pus ventilatoarele pe fiecare in parte pe direct si functioneaza.

ce alte piese ar putea fi de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca releul acela in care intra cele 2 mufe de ka radiatoare ar fi?ca sa nu-l cumpar degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca sigurantele sunt ok, ventilatoarele merg pe direct... iar intre sigurante si ventilatoare este releul.... cam el ar fi singurul vinovat nu? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai intrebat pe cineva si mi-a spus ca poate fi si un anume calculator pt ventilatoare pt treptele de viteze numit pe scurt "GMV" sau cam asa ceva,ce ziceti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e releul de care iti tot spunem noi.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,o sa il schimb si revin cu raspuns indiferent de rezultat,va multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am montat un nou releu de la HERT+BUS ,cod 75898971l,nou fiind a costa 494 de lei, inlocuitor al originalului dupa codul 1J0919506 dar din pacate tot nu merg ventilatoarele.in prima faza dupa ce am pornit motorul am pornit ventilatia si am dat drumul la AC,a pornit compresorul dar ventilatorul cel mic nu. apoi am lasat sa se incalzeasca motorul vreo 15 min dar nici macar ventilatorul mare n-a luat-o.

ce sa ma fac?

WP_20170404_19_36_40_Pro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista un DIY facut de mine in care explic pas cu pas ce trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, ma puteti ajuta cu codul OEM pentru ventilatorul mare de la SOT 19.tdi alh 2006, climatronic, TMBDG41U968842108.

Am vazut ca sunt mai multe variante de putere. Pentru Golf IV am gasit 1JO 959455 D sau F dar nu stiu daca e valabil si pentru mine. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilator mare - 6X0959455F

ventilator mic - 1C0959455C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Astazi l-am comandat pe A**K***.  Ma gandesc in sinea mea la un DIY pentru demontare/montare ventilator. Demontare protectie plastic motor; demontare baterie; demontare suport baterie? (cred ca atunci voi avea liber la surubul de jos) demontare mufa ventilator (dupa fire este cea din fata)-habar nu am cum se desface; pus totul la loc.

PS:Ma gandeam sa-l repar pe cel original dar la ce joc are in bucse cred ca renunt. Il voi demonta doar pentru a invata ceva...

Modificat de CristianH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce sa demontezi bateria si suportul acesteia ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-mi spune nimeni cum as putea mai simplu. Doar surubul din stanga se scoate mai simplu (parerea mea). Deja la cel din dreapta ma incurca bateria, cel de jos e complicat ca lumea. Sincer, nu am doua maini stangi la chestii tehnice dar la ce nu am mai incercat nu e usor. M-am chinuit suficient cu mufa de la termocupla si era asa de simplu... 

Mai bine pornesc si eu cu demontarea din spatele masinii asa cum spuneai pe undeva :biggrin:

Am citit pe aici vreo suta-doua de pagini cu ventilatoare  :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, m-am lamurit:

 

Voi incerca sa fac miscarea asta fara sa scot scutul. Am PDG.

Modificat de CristianH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Operatie reusita, pacientul in viata. Demontat ventilatorul bolnav, montat unul AM - VEMO, functioneaza perfect. Exceptand ceva vanatai pe brate si antebrate totul este OK. Provocarea deosebita a fost cu surubul de jos, la demontare si mai ales la montare. Toata operatia a fost facuta pe sus. Era prea complicat sa scot scutul PDG fara elevator.

Modificat de CristianH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de regula suruburile T30 de jos ruginesc rau si nu prea le mai poti desface. 

Vemo  sunt destul de slabe.. dupa maxim 2 ani o sa isi dea duhul.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il voi desface pe cel original. Daca voi reusi va fi rezerva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!