Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

scoate mufa înainte de prima pornire, mergi cu ea. Daca merge ok, egr este de vina.

Cum poate fluctua? Nu sta la relanti, fluctueaza intre turația normala.si prea mica.....in general

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.thumb.png.8cdc29b7a8d7a37d44f975b414bc3bc1.png

Unde duce mai exact in admisie furtunul 13 din poza? Stiu ca pleaca din regulatorul de presiune si se duce in admisie dar nu stiu unde.

L-am gasit rupt pe al meu si vreau sa il inlocuiesc. Caut oem..dar daca nu gasesc..merge si aftermarket...doar ca nu stiu dimensiunile. Cel original nu mai e original ca a mai fost schimbat doar ca pe el scrie FUEL UNIVERSAL....

1.6 16v azd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

La mine motorul are un tremurat cam pronuntat la relanti, iar la accelerare (cand sunt in viteza si fac coasting apoi calc pedala) si decelerare are mici smucituri. Am scos furtunasul de vacuum de la regulatorul de presiune si am acoperit cu degetul furtunasul (pt nu a trage aer fals in galerie), iar motorul functioneaza la fel. Pe furtunas se simte vacuum , deci nu e crapat. Nu ar fi trebuit ca motorul sa aiba alt comportament cand am deconectat furtunasul de la regulator ? Mie mi se pare ca regulatorul a ramas blocat pe inchis si nu mai deschide diafragma cand o trage vacuumul de pe furtunas si am presiune prea mare in rampa. E posibil asa ceva ? Am citit ca de obicei se sparge acea diafragma si combustibilul circula liber prin regulator(la mine pare sa nu deschida deloc). Codul regulatorului este 036133035A. L-am demontat si am creat vacuum cu o seringa pe furtunas si cu alta am incercat sa trag pe canalul rotund din mijlocul regulatorului (pentru a simula returul), dar am tot vacuum. E nevoie si de presiunea care impinge turul in regulator pentru a se deschide diafragma si a avea presiune pe retur ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la smuncituri,tampoanele sunt ok?Mai ales cel de la baterie.

Legat de regulator,ai probleme cu consumul,pornirea?Daca aveai aer fals din cauza furtunului de actionare a regulatorului aveai relantiul ridicat(de regula el sta undeva 7-800rpm cand e cald).

Diferenta de presiune cu sau fara furtun de vacuum pe regulator ar fi de ~0.5bari....insesizabil pt motorizarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare baieti, am si eu o problema la masina, este vorba despre un golf 4 1.6 16v AZD, consuma mult 10/11/12% in afara orasului si nici nu trage asa bine e cam lesinata, am schimbat aproape tot + motor refacut si nu-i gasesc buba, pe tester am doar egr-ul care nu merge ca merg fara mufa, cand ii pun mufa oscileaza la relanti si merge in suturi eroarea este 16786 debit excesiv si vreau sa-i iau acum un egr nou sa vad poate merge dar as vrea in prima faza sa imi spuna si mie cineva ce tensiune trebuie sa am pe mufa la egr ca poate nu are suficient curent si de aia nu merge... multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curățat EGR? Inclusiv zona de etanșare? Lucrează? Închide etanș? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minute în urmă, Moog a scris:

Ai curățat EGR? Inclusiv zona de etanșare? Lucrează? Închide etanș? 

 

Salut, am schimbat 4 egr, curatate, adaptate din vcds si acea conducta care duce de la egr la clapeta este curatata si tot la fel face, ma gandesc ca o fi de la cablaj si nu da curent cat trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o schema cum se masoara curentul de la mufa de la egr va rog? multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat dacă merg? Dacă etanseaza. Cu ele pe masă... Am vazut multe din dezmembrări pocnite sau blocate... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa fac asta, o sa iau zilele astea unul nou sa vedem cum se comporta... dar zi-mi te rog ce pini sa verific la egr sa vad daca primeste tensiune suficienta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, testarea a egr-ului se face c-am asa:

intre pin 1-masa=tensiune intre 11-14V ignition on

               1-5= rezistenta 8 ohm ignition off cu mufa scoasa de la egr

               2-4=tensiune de minim 4,5V ignition on

               2-4=rezistenta 796 ohm ignition off si cu mufa scoasa

               2-6=rezistenta 2110 ohm ignition of si mufa scoasa.

                        

egr golf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am o problemă la un golf 4 1.9 116 cp de doua săptămâni îmi pâlpâie luminile și totodată și turația după cum fac farurile, ce poate fii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut colegii. Imi pare rau daca am "reinviat" topicul si nu trebuia sa o fac. Nu mai stiu de unde sa cer pareri.

Am golf 1.6 AZD si am trepidatii in relantii si cand accelerez lin de la 1900RPM la 2800RPM(dispar trepidatiile cand trec de 2800 de ture).

I-am schimbat distributia recent(facea asa si cu vechea distributie), bujiile, o bobina de inductie, senzorul de temp, toate filtrele(in afara de cel de combustibil).

Am scos mufa de pe valva EGR si s-au redus doar nitel simptomele/bataile din motor.

Am scos mufa si de pe senzorul maf(de pe admisie) sau cum ii mai spune si nu e nici o schimbare.

Am verificat bujiile si sunt uscate.

Am verificat clapeta de acceleratie si nu era foarte murdara. Avea depuneri neglijabile.

Testul de compresie a fost ok (mecanicul mi-a zis ca a iesit in parametri pe fiecare camera), iar motorul nu mananca deloc ulei.

 

Se aude un pufait pe toba de esapament concomitent cu pauzele de pe motor. Mi-a crescut consumul iar dar pe toba n-am deloc fum.

 

Masina porneste la sfert, trage fara probleme odata ce trec de 2800 de ture, dar cand e sub, sughita motorul.

Ar trebui sa schimb toate bobinele? Sau ce mama ei sa-i mai schimb ca nu stiu. N-am inca acces la VCDS(de la un coleg de munca). Va intreb pe voi cu speranta de macar a sti la ce costuri sa ma astept.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune diagnoza pe ea, vezi dacă ai erori, postează-le, dacă nu vezi dacă ai amestec bogat sau sărac, dacă sonda lambda lucrează în parametri, adaptare clapetă... Basic settings la toate în special sonde, cât, EGR etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/14/2023 at 3:00 AM, gicaFranariu said:

Salut colegii. Imi pare rau daca am "reinviat" topicul si nu trebuia sa o fac. Nu mai stiu de unde sa cer pareri.

Am golf 1.6 AZD si am trepidatii in relantii si cand accelerez lin de la 1900RPM la 2800RPM(dispar trepidatiile cand trec de 2800 de ture).

I-am schimbat distributia recent(facea asa si cu vechea distributie), bujiile, o bobina de inductie, senzorul de temp, toate filtrele(in afara de cel de combustibil).

Am scos mufa de pe valva EGR si s-au redus doar nitel simptomele/bataile din motor.

Am scos mufa si de pe senzorul maf(de pe admisie) sau cum ii mai spune si nu e nici o schimbare.

Am verificat bujiile si sunt uscate.

Am verificat clapeta de acceleratie si nu era foarte murdara. Avea depuneri neglijabile.

Testul de compresie a fost ok (mecanicul mi-a zis ca a iesit in parametri pe fiecare camera), iar motorul nu mananca deloc ulei.

 

Se aude un pufait pe toba de esapament concomitent cu pauzele de pe motor. Mi-a crescut consumul iar dar pe toba n-am deloc fum.

 

Masina porneste la sfert, trage fara probleme odata ce trec de 2800 de ture, dar cand e sub, sughita motorul.

Ar trebui sa schimb toate bobinele? Sau ce mama ei sa-i mai schimb ca nu stiu. N-am inca acces la VCDS(de la un coleg de munca). Va intreb pe voi cu speranta de macar a sti la ce costuri sa ma astept.

 

Multumesc.


 

Revin cu un update la aceasta problema. Am reusit sa ma intalnesc cu al meu coleg de munca si sa-i facem o diagnoza&adaptare a clapetei de acc.

 

Am pus un misfire counter si aveam pe cilindrul 2. Crestea numarul lor la fiecare bataie neregulata a motorului.

Codul de eroare a fost P0302 35-00.

Presupun ca e vorba de o bobina busita din moment ce bujiile au abia 4000km impliniti.

Prima oara a fost pe cilindrul 4 dar pe ala nu mergea deloc pistonul. 
 

Stiti cumva ce ar trebui sa mai iau in considerare pe langa bobina de ind uzata?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
gicaFranariu

Update din nou cu speranta ca cineva imi poate da o idee: am schimbat si restul de 4 bobine sa fie toate noi. Toate sunt de la BERU.

 

Motorul are smucituri mai mici ce-i drept dar este tot acolo misfire-ul. Am verificat cu ocazia asta toate bujiile si n-am gasit pe nici una dintre ele umede cu benzina/ulei.

 

Ma scoate din sarite ca i-am facut toate schimburile masinei (ce am mentionat mai sus+ frante si discuri recent etc). Ce ar putea sa mai aiba babuta asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gicaFranariu

Am spus mai sus:

Testul de compresie a fost ok (mecanicul mi-a zis ca a iesit in parametri pe fiecare camera), iar motorul nu mananca deloc ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inversat injectoarele ca sa vezi daca missfire se muta de pe cilindrul 2 pe altul? Dca ai schimbat bobine (fisele sunt verificate si sunt ok?) si bujii atunci urmatorul "suspect" este injetorul 😞

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gicaFranariu

E o idee foarte buna doar ca n-am sculele necesare ca sa scot tot suportul ala a injectoarelor. Am incercat sa rotesc un surub cu un torx si deja s-a ros marginea interioara a capului de pe surub.

Am impresia ca eu nu am fise. Sunt doar 4 fire prinse intr-un manson care duc individual spre fiecare bobina.

Am incercat sa fac o diagnoza cu VCDS si pe motorul meu nu merge sa vad cantitatea pulverizata pe injectoare.

 

Acum sper ca ma intelegi de ce ma dispera masina asta :))

 

Dar in fine, sa presupunem ca injectorul e dus (e dusa vreo valva, o supapa de retur etc.). Ce imi sugerati sa fac? Sa schimb tot setul sau sa ma deranjez sa le duc la reconditionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare baieti, am si eu o problema cu batranul 1.6 16v BCB, poate imi dati o idee inainte sa ma apuc de schimbat piese.

Am avut-o la revopsit, timp in care a ramas fara baterie (era deja obosita, oricum voiam s-o schimb).

Cand am fost sa o preiau m-am inarmat cu o baterie noua, am pus-o si cand am dat la automat m-am trezit cu EPC-ul aprins in bord si cu mesajul "ENGINE WORKSHOP" pe CB. Lucrul pe care l-am observat imediat a fost turatia de relanti undeva la 1100 RPM indiferent daca era rece sau calda.

Am plecat cu ea de la vopsitorie si pe drum exceptand problema cu relantiul marit nu a facut alte figuri.

Ziua urmatoare in timp ce eram in trafic m-am trezit ca a inceput sa se tureze singura intre 1100 si 1200 si nu mai reactiona la apasarea pedalei. Am oprit motorul, am luat borna, am lasat-o 10 minute, am pus borna iar, a pornit normal, turatia tot la 1100 dar fara EPC in bord, dupa 300 de metri s-a aprins iar.

Am pus un VCDS pe ea cu gandul sa scanez erorile si sa dau o adaptare clapetei. La scanare am primit 3 erori, una pe care o am constant, de la sonda lambda si 2 pe care nu le-am mai vazut si care din ce am citit am inteles ca apar mereu impreuna. Am trecut sa verific toate vacuum urile ce intra in clapeta si mi-a atras atentia cel care intra in servofrana, era cam obosit. Am dat comanda, l-am schimbat, problema persista. Am sters iar erorile, masina porneste turata, dupa cateva secunde cade in nas turatia si incepe sa faca treaba cu turatul intre 1100 si 1200. 

Ce am mai facut: 

-adaptat clapeta (adp OK)

-am verificat furtunul care vine din canistra de carbon catre clapeta si e ok. Canistra in sine scoate tacanitul ala specific deci aparent functioneaza.

-am verificat vizual teava ce vine din EGR in clapeta si pare bine prinsa, nu pare ca ar avea pe unde sa piarda

-am verificat furtunul de vacuum de la instalatia de GPL (vine intre galeria de admisie si plamanul de gaz) si e ok.

 

Nu stiu incotro sa ma indrept cu investigatiile, masina mergea perfect inainte sa o las la vopsit. Urmatorul gand ar fi sa dau jos clapeta si sa o curat, dar inca nu sunt lamurit de ce imi stocheaza eroarea cu Air Leak, care sunt sursele pe unde ar mai putea sa piarda vacuum inafara de tulumba de servofrana, canistra de carbon, EGR si plamanul de la GPL?

 

Screenshot_20231028_120056_Gallery.jpg

Modificat de Cris KGS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!