Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

Nu mai da quote la postul anterior te rog, e contrar regulamentului, daca vrei sa ma citezi foloseste  @ si numele langa si o sa-mi apara ca m-ai citat. Merci

Stai putin. Cum ai suflat in el? Vb de masina din semnatura sau? Ala e electric de aia nu pricep cum ai suflat sau ce rol avea sa suflii in el. 1-2mm de deschis e putin. Intra in output test si da-i sa deschida si sa inchida si apoi vezi cat se deschide si cat se inchide. In mod normal trebuie sa faca cursa completa pana sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am schimbat senzorul Map la un azd pentru oscilații la relantiu dar mici. După înlocuire motorul merge mult mai rau, da sa moară motorul. Senzorul este nou. Care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti da pe tester ca e de la senzorul map, probabil e clapeta, mai mult ca sigur. Am patit, si eu am dat 2 mil pe senzor map si facea la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o problema cu un golf 4 1.6, 16v, cand o pornesc dimineata nu se tureaza masina sta la relanti si afara sunt 5°, temp la apa arata ca e 70° dar apa este rece, ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura apa defect, G2/G62. Are 4 fire.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, astazi am rezolvat problema la senzorul de apa, am luat pe original si merge brici, totul este ok, dar a aparut alta problema, dupa ce am pornit-o, motorul merge in 3 pistoane si imi afiseaza aceasta eroare. Am schimbat bobinele intre ele, imi da la fel, am curatat si bujiile, la fel, ce poate fi?

2017-11-09_14_43_01.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai degeaba da scanteie daca injectorul nu functioneaza...injectorul de pe cilindrul 4 este buba sau cablajul. Verifica si mufa sa faca bine contact sa nu ai pini oxidati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa a fost injectorul este ars...prajit, l.am testa si cu un multimetru. Mersi 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 3/6/2017 at 13:04, 53mad a scris:

Pai te mai miri de ce nu merge. Baga toate mufele inapoi si rezolva problemele care ti le spune diagnoza. Intelegeti odata ca masinile astea nu merg cu artificii ca si dacianele.

Daca nu ai coduri de defect, daca sunt bagate toate mufele la locul lor, daca nu trage aer fals cel mai probabil este clapeta de acceleratie defecta.

Se poate merge cu ea asa fara probleme, dar odata nu va mai raspunde la acceleratie.

Invii si eu mortii aici, stii cumva daca merg cu ea asa, afecteaza consumul? 

Mie nici dimineata nu imi porneste la rece din prima cheie, ma gandesc ca tot clapeta sa fie, sa nu deschida destul cand e rece, nu stiu... ideea e ca am schimbat de la g62 pana la bujii, am curatat epurator, egr, tot, degeaba... la rece abia porneste si relanti-ul oscileaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am un golf 4 din 2001 azd , am schimbat pompa de benzina , canistra de gaze , dar se pare ca tot nu scap de eroarea “abgas werkstadt” . Am sters erorile din vag com si totul e in regula primii 10 km , dupa care iar imi apare check-ul cu acelasi mesaj , uneori se intampla sa se aprindă si EPC-ul concomitent cu check-ul . In vcds am fault Code 

16786 sistem recirculare gaze evacuare p0402 flux prea mare 

si

17566 senzor presiune galerie admisie g71 semnal neplauzibil p1158 intermitent 

Am vreo șansă daca schimb doar acest senzor presiune galerie admisie ( map se mai cheama ?! ) sa scap si de eroarea cu sistem recirculare gaze evacuare ? Sau trebuie schimbat si egr si senzorul map/F ?  

Ps : pompa de benzina am schimbat-o din alt motiv ( schimbată pe degeaba oricum ) 

ps2: clapeta de acceleratie curățata si adaptata si ea .. 

si last think .. accelerația are puțină întârziere , iar cand iau piciorul brusc din gaz spre exemplu la 100 la ora , imi da putin in nas 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja l am achiziționat impreuna cu egr-ul , sper sa nu fie clapeta cum spui . Astept sa primesc coletul ... dar chiar trebuie luate pe bâșbâite erorile astea ? Nu se poate verifica intr-un anume fel ? :| 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar ai incercat sa cureti egr ul si senzorul maf?Ar fi pacat sa ingropi niste bani fara sa incerci intai tot ce se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat , am citit in posturile anterioare si am vazut ca ar fi incercat cineva sa le curețe , a fost totul Ok pt o perioada scurta de timp , apoi problemele au reapărut .. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut 0402 si eu de la egr acum 3 ani dar am dat jos pentru curatare si merge si in ziua de azi fara sa mai dea eroare...cu senzorul maf de obicei daca il cureti si tot da eroare il schimbi dar merita curatat iti spun din ce am vazut ca era pe al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou pe aici nu prea stiu unde trebuie sa scriu problema mea...de curând am achiziționat un golf 4 1.4 16v second hand am tot citit pe forum dar nu am găsit o problema asemănătoare cu a mea .Poate îmi spune si mie cineva ce are când pornesc mașină trepidează foarte tare ca si cum ar merge in 3 pistoane după un timp când mașină se încălzește merge ca si o albina .Daca știe cineva ce ar avea va rog ajutați mă! Mulțumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai pune diagnoza pe ea si posteaza codurile de eroare...

Sigur ai ceva stocat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Am o problema la un golf 1.6 AZD - gpl, cu fluctuatia la relanti. Nu am erori, bujiile sunt noi originale, clapeta curata/adaptata.

Fluctuatiile  apar doar cand temp este la 90°/650 rpm. Daca merg cu caldura pornita/ventilatorul pe treapta mare/AC deschis, fluctuatia dispare. In afara de problema relantiului, motorul functioneaza perfect.

In 3 service-uri nu am reusit sa remediez problema. 

Ce as mai putea face? Sa fie clapeta defecta?

Multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca cu alta clapeta, si eu am problema si inca un amic care are GPL, lui cineva i-a zis ca e posibil de la bobine.

Uita-te daca ai ulei la bujii, mie imi scapa pe la garnitura, pana nu fac distributia sa o inlocuiesc nu am cum sa elimin posibilitatea sa fie de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ulei la bujii si nu exista fluctuatie mare...problema este de la ralanti prea mic adica mai mult subturata si daca mai sunt si consumatori multi incepe scandalul.Daca pornesti clima turatia se ridica pe la 950(asa este la mine)ralanti 800 rpm...crescand turatia automat creste si forta si dispar fluctuatiile totusi verifica si cu ce tensiune incarca alternatorul bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ulei la bujia 3, am etansat capacul insa tot persista..

Bateria ok, am verificat. Mai ramane sa incerc cu alta clapeta..

Multumesc! Drumuri bune tuturor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai etanșat capacul fără sa umbli la distribuție? 

Dacă nu e nici de la clapeta las-o  asa, o să-ți mănânce timp,  nervi și bani, cum am pățit eu. 

Plus ca, vara cel puțin eu țin AC permanent, și nu face decât la turații mici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si distributia cand am etansat(aveam cam 50 000km facuti). Ieri am curatat si EGR-ul dupa ce am fost la revizie GPL, ei sugerandu-mi sa incerc si asta.

 Mai ramane doar sa incerc cu alta clapeta.

Deja mi-a mancat bani, timp si nervi, am pus gpl in iulie, cred ca daca o lasam pe benzina eram mai castigat...

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă să mergi NUMAI pe benzina câteva zile. Vezi dacă începe să își revină... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!