Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

La mine de la ce ar putea fi? Abia in aprilie ajung cu ea in service. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, Radu Mircea said:

Am mufa la EGR scoasa.

Pai te mai miri de ce nu merge. Baga toate mufele inapoi si rezolva problemele care ti le spune diagnoza. Intelegeti odata ca masinile astea nu merg cu artificii ca si dacianele.

28 minutes ago, adrianb95 said:

La mine de la ce ar putea fi? Abia in aprilie ajung cu ea in service. 

 

Daca nu ai coduri de defect, daca sunt bagate toate mufele la locul lor, daca nu trage aer fals cel mai probabil este clapeta de acceleratie defecta.

Se poate merge cu ea asa fara probleme, dar odata nu va mai raspunde la acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Sper să ducă până în aprilie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@53mad EGR-ul il am anulat, adica mufa scoasa de un an jumate, nu are absolut nici o treaba cu problema semnalata de mine. Nu mai face afirmatii doar de dragul de a scrie ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am rezolvat problema legata de relanti ridicat. Se pare ca unii colegi de pe forum au avut dreptate, EGR-ul a fost de vina. Fiindca a fost soare in week-end, am demontat complet EGR-ul si l-am curatat cu simt de raspundere, inclusiv conducta care duce spre admisie. Dupa montare si adaptare a dat ADP OK si dupa ceva km de forja, inclusiv un drum mai lung, am constatat ca relantiul si-a revenit si sta normal la 650rpm. Doar ca dupa vreo 20 km mi s-a aprins iar martorul de EGR, probabil ca trebuie sa insist mai bine la curatare. Ciudat este ca simptomele cauzate de scoaterea mufei EGR-ului au aparut la 1 an si jumatate. 

P.S. Imi prezint scuzele fata de colegul @53mad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.

Treaba este ca in momentul cand scoti o mufa afara intrerupi circuitul dintre componente si ECU care intra in modul de avarie, si de acolo se pot intampla multe. Ce cod de defect iti da acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt plecat in delegatie si nu am laptopul la mine. In week-end o sa scanez sa vad ce cod de eroare am pe EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Va deranjez cu o intrebare: o problema la relanti, nu se mai ridica turatia cand pornesc aerul contitionat.

Nu stiu de ce sa ma leg, ce anume creste turatia cand folosim AC?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se ridica ca nu porneste compresorul. Ori nu mai ai freon ori este prea frig afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afara sunt 20 grade in Buzau si porneste si compresorul, face racoare, dar se chinuie cand la parcari trag si de directie.

Da sa moara motorul, tocmai fiinca e compresorul pornit si duce greu.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu are suficienta putere ,fa un test de compresie ,verifica sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Flanker said:

Afara sunt 20 grade in Buzau si porneste si compresorul, face racoare, dar se chinuie cand la parcari trag si de directie.

Da sa moara motorul, tocmai fiinca e compresorul pornit si duce greu.

 

Multumesc!

Coduri de defect are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa , segmentez motorul la pornirea climatizarii crestea turatia si nu aveam probleme cu plecarile de pe loc ori oprirea motorul la parcari etc desi ambele erau cam obosite(compresor ac si compresia motorului).La tine este o problema electrica si anume cand compresorul cupleaza ar trebui sa , trimita un semnal la ecu ca acesta sa ridice turatia pentru a compensa  energia care o consuma compresorul...uita te in compartimentul motor la compresor si vezi daca se invarte si ''mijlocul'' compresorului nu doar fulia pe care lucreaza cureaua de accesorii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea culmilor, e posibil sa se rezolve singura problema oscilatiilor? Observ ca nu mai face probleme nici cu clima oprita. Sta undeva la 650 fara clima, si ceva mai sus pe la 800 cam, cu clima. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este posibil...oricum 650 este subturata(iar la break ai 125 de kg in plus fata de hatch la caroserie si conteaza mult...)800 este normal iar la pornirea climei sa bata inspre 950-1000 asta ca sa nu plangi la vara in demaraje ori trafic infernal.

Da acolo este.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot va trebui sa intreb la service cand ajung. 800 e la a 4-a linie, nu? E din 200 in 200, ca citisem undeva discutii contradictorii fix pe aceasta tema.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sta la relanti cu clima oprita tot cam la 650rpm si stiu ca asa este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptata ca la carte(adica cu vag ul)acolo sta si este din soft asa facuta probabil dar este cam putin totusi pentru un benzinar aspirat facand comparatie cu un diesel care are tot 800 de turatii in ralanti(lasand deoparte comparatiile dintre ele...).Dupa cum am mai spus si eu am adaptat clapeta la service dar am incercat apoi prin metoda clasica si a iesit ce se vede in poze( http://imgur.com/a/OCQU4 ) bineinteles asta dupa ce am curatat tot ce a fost de curatat in special clapeta si egr pe langa restul.Acum eu nu zic ca trebuie facut ce am facut si eu doar ca nu am fost multumit de rezultate si 100-150 de turatii in ralanti in plus ajuta enorm motorul la plecarile de pe loc plus in 100 la pornirea climatizarii deja este ideal si apare placerea condusului in primul rand...aici nu se pune problema daca esti sofer conduci orice masina pentru ca atata timp cat masina nu te ajuta(adica un ralanti corect nu cerem altceva...)dispare si placerea condusului si asta nu este bine deloc...chiar deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. o problema cu relantiul instabil in momentul in care se incalzeste motorul am si eu de ceva timp. intre timp am curatat clapeta de acceleratie si egr, au fost adaptate cu vag-com, dar problema nu s-a remediat. un alt fenomen daca scot mufa de la egr motorul isi revine  si merge bine. pe vcds nu am nici o eroare. sa fie totusi defect egr? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Prieteni , am niste oscilatii turbate la Golf ceva de speriat. Tocmai ce  a fost schimbat compresorul de clima nou nout in sevice la VW si dupa ce am mers cu  el 10 km si  s a incalzit motorul a inceput nebunia...  Am mai avut oscilatii cand mi-a fost desfacut cablul care vine de la alternator , dar am depistat problema si si-a revenit la normal , cu toate astea am schimbat si alternatorul pentru ca avea un huruit usor. Acu vreo 2000-3000 km i-am schimbat sonda lambda aia care e pozitionata in galerie , am fost  la service ( la service VW , locuiesc in Germania momentan) am sters eroarea , apoi dupa am facut un drum de vreo 300 de km in care am depistat ca a crescut consumul de benzina. Apoi am mai schimbat si racordul flexibil care era deteriorat cu gandul ca asta ar putea influenta sonda lambda si ar incurca treburile peacolo. Masina nu consuma gram de ulei , schimburi de ulei la 12500 km Liqui Moli 5w30 doar cum scrie in carte , benzina doar super plus, iar compresorul de clima l-am schimbat pentru ca rulmentul din rola aia pe care mergea cureaua avea joc destul cat sa scartaie si sa ma scoata din sarite ( si da , nu au vrut sa-mi schimbe doar rulmentul pentru ca au urmat o serie de explicatii )... La EGR si clapeta de acceleratie nu am umblat niciodata eu personal , acuma masina este in service la VW si astazi toata ziua au testat o si tot nu i-au dat de cap. Despre  BCB-ul meu ce sa zic... in 25000 de km de cand il am a mers foarte bine , l-am cumparat la 133000 km. Bateria are 1 an jumate plus electromotor , m-am uitat si la bobine nimica umflat peacolo..nimica erori la scanare cum au zis mecanicii.. dar totusi nu inteleg ce ar putea sa aiba. Totul a inceput acuma dupa schimbul compresorului.. Va rog sa ma ajutati cu o rezolvare la problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/19/2016 at 10:52 PM, florin0395 said:

In sfarsit am rezolvat:cheers:. Toata treaba a fost facuta de mine acasa. Am schimbat capacul cu axele cu came plus 8 tacheti. Masina merge brici acum:icon_cheesygrin:. Asadar,pentru cine se loveste de problemele zise de mine,asta e rezolvarea sigura. Mare atentie la ce mecanici mergeti. Eu am cheltuit in jur de o mie de euro pana i-am dat de cap. In ultima vreme multi nu vroiau sa se bage din motivu ca a fost umblat deja si ca pot aparea probleme. Cei care erau de acord imi spuneau preturi astronomice. Asa ca,m-am hotarat sa o fac eu. Habar aveam pt ca masinile care le-am avut in trecut nu au vazut mecanic in afara de mine. Ma bucur ca am rezolvat in sfarsit:ROflag:.

Salut "Florin0395", aceeasi problema o am si eu, doar ca este pe pistonul 3, am schimbat bujii si bobine de inductie, dar tot asa, da rateuri la relanti. pe tester da fault ,unul dupa altul. Am vrut sa schimb injectoarele dar le-am curatat cu ultrasunete , erau curate, dar dupa problema nu a disparut.

La tine ce determina aceste rateuri? Multumesc in avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere, deja disper. 

Aveam problema asta: 

 

 

Am scos clapeta de acceleratie, avea mizerie, am curatat-o, pus-o la loc si de atunci problema persista, face in ultimul hal, se opreste motorul si stau martorii EPC si Check Engine aprinsi, pe tester spune ceva de senzor altitudine/presiune, senzorul map. 

Nu stiu ce sa fac, sa cumpar alt senzor sau sa fie de la clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.05.2017 at 7:25 PM, Larves said:

Salut "Florin0395", aceeasi problema o am si eu, doar ca este pe pistonul 3, am schimbat bujii si bobine de inductie, dar tot asa, da rateuri la relanti. pe tester da fault ,unul dupa altul. Am vrut sa schimb injectoarele dar le-am curatat cu ultrasunete , erau curate, dar dupa problema nu a disparut.

La tine ce determina aceste rateuri? Multumesc in avans

Cand puneam testerul pe ea asta era eroarea. 'Missing fire cil 2' ceva de genul. Cand mergeam cu ea mai mult prin oras sau cand eram nevoit sa schimb des vitezele 1,2,3, masina inceapea sa tremure si se aprindea 'check engine' dupa care mergea ca naiba. Isi mai revenea dupa o perioada cand nu mai circulam prin oras si o tineam mai turata. In principiu mergea prost la relanti si nu tragea bine. Acum e alta viata. 

9 hours ago, mariusmrs said:

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere, deja disper. 

Aveam problema asta: 

 

 

Am scos clapeta de acceleratie, avea mizerie, am curatat-o, pus-o la loc si de atunci problema persista, face in ultimul hal, se opreste motorul si stau martorii EPC si Check Engine aprinsi, pe tester spune ceva de senzor altitudine/presiune, senzorul map. 

Nu stiu ce sa fac, sa cumpar alt senzor sau sa fie de la clapeta?

Trebuie readaptata cu testerul. Inainte sa o cureti aveai problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pare sa fie de la ea, făcea la fel doar ca mai încet, ma gândesc ca acum are mizeria scoasa și are mai mult loc de face la fel. Pe tester da doar senzorul map ca fiind defect, l-am luat și urmează sa îl schimb azi. Sper sa nu fi dat 200 lei degeaba pe el. 

Modificat de mariusmrs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!