Jump to content

Zgomot / Bataie in compartimentul motor


b10wbd
 Share

Postare recomandată

Poate a rămas vreo piatră mai mare înţepenită în cauciuc şi a căzut între timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rayn

    19

  • dflorin84

    9

  • valeriu s

    8

  • Rethi

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am ajuns odata la service din cauza unei pietre care dansa sub blindaj pe o bara la roata dreapta fata. A fost cea mai ieftina 'reparatie'... :)

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca masina am parcat-o pe o portiune cu piatra concasata . Probabil de aici problema :) .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca in urma schimbarii kitului volant+ambreiaj, acesta sa fie montat descentrat? Am o bataie care apare doar cu motorul cald, la relanti nu se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut ,sper sa nu fiu off topic ...Am si eu o problema ,se simte o bataie la motor ,am fost la mecanic  si zice ca este volant,calc ambreiajul zgomotul se aude ,las ambreiajul ,zgomotul acelasi ...

Zice ca ar cam fi la inceput de uzura ,desi nu prea asi crede,masina are 126 000 km ,a avut chemare in vw la 4800 km si i-au schimbat volantul ,am in spate vreo 5 adesive lipite de la vw cu chemarile ...

Daca a fost schimbat ,chiar asa repede sa se consume ?Tin sa mentin ca acest zgomot l-am auzit cand am luat masina si imi facea zmototul foarte putin ,odata la 5-6 luni ..

Problema este urmatoarea ,zgomotul mi-l face numai dupa ce se incalzeste bine motorul si apa ajunge la 90 ,precizez ca dimineatza cand este rece motorul nu il face deloc pana nu fac 20-30 minute de strada ,daca il opresc atunci cand este cald si il pornesc numai face decat dupa 5 minute de mers al motorului ....Sa fie oare volant ?

Cand motorul merge intinzatorul de la curea vibreaza cu motorul la relanti ,apoi cateodata numai vibreaza ,dar di vibrand si nevibrand acel zgomot se aude mereu ...

Astept parerile voastre ...Multzam Fain 

 

Am uitat sa specifim ,motorul este Bmp  ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa simptone nu cred ca este volant. Nu pentru ca are 120.000 de km pt ca este posibil sa pice f bine ci pentru ca zgomotul de volant este mai accentual cand ambreiajul nu este calcat si mai ales la rece. La tine nu se confirma nimic.

O alta problema intalnita este axa cu came. Pare mai plauzibil acest defect si a mai fost semnalat de cativa colegi, in trecut sau de pompa de ulei pt ca vad ca masina este 2005, modelul cu probleme la pompa.

Ai grija, daca iti pica pompa de ulei, o sa ia dupa ea, in prima faza, si turbina, daca nu o sa fii pe faza.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine bataia era produsa de ansamblul de la pompa de ulei. Dupa  trecerea pe pompa de 1,9 mi-a disparut si zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E posibil ca in urma schimbarii kitului volant+ambreiaj, acesta sa fie montat descentrat? Am o bataie care apare doar cu motorul cald, la relanti nu se manifesta.

Bataia asta a disparut. In schimb se aude destul de des un zgomot gen "fssst-fssst" undeva sub capota, gen curea care freaca peste ceva. La revizie n-a mai facut zgomot, iar mecanicii au controlat inclusiv starea curelei de distributie si n-au gasit nimic, nici o urma de frecare pe unde nu trebuie, nici vreun semn ca e vreo curea in contact cu altceva decat cu fulie sau rola.

Idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema se aude un tacanit in partea stanga sub baterie care pare a fi volant dar la mine face mereu si cu ambreaju apasat si cu el lasat . iar tacanitu creste odata cu turatile . masina trage normal se comporta normal la accelerari usoare la accelerari mai puterinice usoare vibrati ceva sfaturi ?? luni o duc la un service eu sunt in it nush la ce sa ma astept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata era rulmentu de presiune .Am skimbat volantu cu tot kitu si zgomotu a disparut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Doar ce m-am intors din concediu si sint foarte multumit de al 4-lea drum de peste 2000km cu "pisatu", sa nu ma plictisesc insa caut rezolvare la urmatoarea problema : am o bataie la relanti care dispare daca calc frina stind pe loc, alteori bate cind las frina dupa ce tin pedala calcata, oricum are legatura cu frina si nu are legatura cu volantul, care bate si el saracu dar pe alta "voce" (oricum e programat la schimbare in urmatoarea luna). de unde as putea sa incep ? multumesc anticipat !

Modificat de valeriu s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca apesi ambreiajul la jumatatea cursei se aude un carait crrrrr constant ?! daca o apesi la maxim nu se mai aude ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am sesizat nici o legatura intre ambreiaj si bataia care ma supara acum, am calcat ambreiajuj incet - repede - complet - de jumate , nimic ... doar cind calc frina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am un Passat B6 2.0 TDI BMP si de curand dupa ce am traversat Bucurestiul, adica mers numai cu viteza 1 si 2 si foarte rar cu a 3-a, a inceput sa se auda un zgomot intre 2000-3000 rot/.min ca si cum ai sufla intr-un tub gol ca un vuiet ... ca o clapeta care nu deschide sau nu inchide cum trebuie ceva de genu ... Masina are forta trage nu e probl...m-am conectat cu VCDS-ul nu sunt erori dar totusi zgomotul acela apare doar la mers in regim de oras. In afara orasului nu se aude.
Ma puteti ajuta cu un sfat ceva???

Multumesc anticipat.
Costy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut 

 

O problema similara o am si eu pe Passatul meu 1.9 TDI BXE `06.

 

Cand e motorul rece se aude un pocanit in motor in zona curelei de distributie cand turez masina pana in 1800 - 2000 rpm (indiferent ca e pe loc/ in miscare/ cu ambreiaj lasat sau apasat). 

 

Se comporta astfel pana cand temperatura motorului ajunge pe la 75 de grade dupa care ruleaza normal. 

 

Am uploadat si un video cu problema pentru a va face o idee mai buna despre ce e vorba. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=x3RcGkAY20M

 

A mai patit cineva asa sau are cineva vreo idee despre care ar putea fii problema?

Modificat de AndreiP.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@costycirstea verifica furtunul de la turbo e foarte posibil sa se fi fisurat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@costycirstea verifica furtunul de la turbo e foarte posibil sa se fi fisurat 

Il voi verifica. Totusi nu imi explic de ce cand ajunge mtorul la 80 grade acel sunet dispare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti? brand /tip, asa la prima strigare parca ar fi zgomot de axa/supapa fisurata asta in cel mai nefericit caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti? brand /tip, asa la prima strigare parca ar fi zgomot de axa/supapa fisurata asta in cel mai nefericit caz.

Castrol Magnatec 5w30 C3 full sintetic 

Modificat de AndreiP.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude cind axa cu came este distrusa

Ori la tine este la inceput ori este altceva,ma gindesc sa nu fie sarita 1 dinte .Ai schimbat distributia de curind? Citi km are masina? App castrol magnatec nu este cel mai bun ulei pentru PD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mai inainte am dat capacul de pe motor jos.. am verificat vizual axa cu came dar nu parea nimic iesit din comun. Revin in 10 min cu niste poze. 

 

Am fost la un service si mi-au spus ca sar putea sa fie un tachet spart.. . 

 

Maine merg in alt loc sa aud alta opinie.

 

Nu inteleg totusi de ce cand ajunge motorul la 80 de grade merge normal.. 


Asa se aude cind axa cu came este distrusa

Ori la tine este la inceput ori este altceva,ma gindesc sa nu fie sarita 1 dinte .Ai schimbat distributia de curind? Citi km are masina? App castrol magnatec nu este cel mai bun ulei pentru PD

 

Distributia am schimbato acum un an. Masina are 210 000 km. 

Stiu ca nu e cel mai bun ulei dar am mers pe acelas ulei care il folosea fostul proprietar

post-140001-0-26035600-1413237425_thumb.

Modificat de AndreiP.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% sanse sa aiba dreptate mecanicul si sa ai un tachet fisurat. Undeva pe aria octavia 2  colegul @lucian1950 a avut aceasi problema la 102k km cu motor identic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99% sanse sa aiba dreptate mecanicul si sa ai un tachet fisurat. Undeva pe aria octavia 2  colegul @lucian1950 a avut aceasi problema la 102k km cu motor identic

Da, un tachet era gaurit deja, unul nu mai era plan iar forma aceea de ou pe axa cu came nu mai exista ... era mai degraba rotunda ...

 

Asadar am schimbat axa cu came si tachetii. Am luat dinaceia negrii dupa ce "nenea" de la serviceul de aici (UK) mia spus ca sunt mai rezistenti la uzura. Cost piese 115 lire.

 

A durat cam 3 ore si ceva tinand cont ca a trebuit sa dau jos distriburia cu totul. Problema acum este ca a cam crescut consumul (de la 0.4 l/h la 0.6l/h la relanti) desii in vag com la grupul 4 motor valoarea e 0.0 la torsion value (sper ca nu gresesc numele) .

 

Urmeaza sa fac si schimbul de ulei pentru a scapa de "spanul" de pe axa cu came si tachet. (exista vreo modalitate de a scapa de tot de pilitura respectiva? o curatire la motor sau??

 

Multumesc frumos pentru ajutor :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai 115 lire? pentru axa si toti tachetii??ieftin.Cu consumul la relanti mai asteapta.Spanul ala cred ca s-a oprit in filtru sau in baie.Busonul de golire este magnetizat iar daca ai pilitura verifica busonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 115 lire pt toate.

 

Nu stiam ca e magnetizat busonul, foarte tare  :icon_thumleft:

 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!