Jump to content

Zgomot / Bataie in compartimentul motor


b10wbd
 Share

Postare recomandată

Cred ca ma inseala memoria,cel de la cutie este magnetic cel de la baia de ulei nu sint sigur dar verifica,eventual intreaba-l pe mecanic daca exista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rayn

    19

  • dflorin84

    9

  • valeriu s

    8

  • Rethi

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am sa verific sambata.. schimbul de ulei il fac singur.. nu are rost sa dau 150 lire pt o treaba pe care o poate face si un copil de 13 ani... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

 

Sunt posesorul unui Passat 1.6 TDI 105CP Bluemotion 2010, motor CAYC .

De vreo 3 zile am inceput sa aud un sunet ciudat din zona motorului, se aude in treapta 1 intre 1600-2000 ture si intr`a doua undeva intre 2000-2800, foarte rar in a 3`a .

De 2 ori cand am mers cu masina subturat s-a auzit mult mai pronuntat sunetul ca si cum ai lovi ff tare 2 metale deolalta.

O data am auzit sunet asemanator cand am trecut peste niste gropi la viteza mica ( ~20 km/h ).

AM fost cu masina la verificat nu s-a descoperit nimic, nici o eroare, singura chestie a fost ca la mecanic i s`a parut ca motorul suna putin ciudat si intradevar asa era.. o mufa de la un injector cred ca nu facea contact corespunzator iar cand a pus mana pe ea s-a schimbat total sunetul motorului. A curatat toate mufele iar acum motorul suna ok.

Problema cu tacanitul respectiv in sarcina a ramas mai departe.

Am uploadad si un scurt filmulet unde se aude sunetul respectiv.

Daca cineva are vreo idee ce ar putea fi.. raman dator.

Oare e posibil sa fie ceva vibratie si sa nu fie nimic pe la motor ?

Ce am uitat sa mentionez, sunetul pespectiv nu se aude la rece, ce`i drept nici nu`l turez cand e rece dar cand a ajuns apa pe la 60 grade l`am turat de cateva ori in sarcina dar nu am auzit nimic, dupa ce se incalzaste se aude aproape la fiecare accelerare in mers.

Pe loc totul suna ok, daca accelerez pe loc nu se aude nimic suspect.

 

Link: 

 

Mersi.

Modificat de Spyd3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare !

 

Am un VW Passat 2.0 TDI Sport (140 CP) din 2006 (cod motor: BKP). Pornesc masina, totul suna perfect. Daca folosesc mult ambreiajul, de exemplu in oras .... semafoare, trafic, etc., incep sa aud un tacanit in zona cutiei de viteze. Mentionez, se aude doar daca folosesc mult ambreiajul. Am fost pe autostrada, am facut aprox. 200 km, am folosit treptele 5 si 6, m-am oprit si nici-un sunet. In momentul in care se aude acest tacanit, daca apas ambreiajul se accentueaza putin, doar putin. Acest tacanit se aude doar la folosirea ambreiajului foarte mult. Sunt domiciliat in Londra, mecanicii de aici sunt mai varza decat mine. A patit sau stie cineva cam ce poate sa fie ? Ma gandeam la volant, dar ar trebuii sa am acest zgomot, tacait si cand pornesc motorul, nu doar la folosirea deasa a ambeiajului. Iar ar trebuii sa i-mi tremure masina la pornirea de pe loc, mai ales in panta. Deci cred ca volant nu prea ar putea fi... cred. Ar fi doar rulmentul de presiune ?

Multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citi km are masina?! intra greu in viteze? agata? te deranjeaza doar ca tacane?!cind tacane? in relanti, la jumatatea cursei sau cu pedala maxim  apasata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

224.000 km are. Tacane dupa ce folosesc mult ambreiajul, cum am mentionat si mai sus. Suna si cand ii in liber cu piciorul lasat de pe ambreiaj, iar cand apas ambreiajul se intensifica putin tacanitul. Am incercat cu pedala la maxim... Chestia interesanta ii ca nu suna, nu tacane cand pornesc masina si fac vreo 10-15 km fara sa folosesc mult ambreiajul, doar la schimbat viteze. Cand ii foarte aglomerat, folosesc mai mult la pornire, treptele 1,2,3. Dupa o folosire indelungata incepe sa tacane. Am specificat si mai sus, duminica am facut aproximativ 200 km pe autostrada, fara orpiri, schimbat doar treptele 5 si 6. Cand m-am oprit nu avea nici-un tacanit, suna normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

224.000 km are. Tacane dupa ce folosesc mult ambreiajul, cum am mentionat si mai sus. Suna si cand ii in liber cu piciorul lasat de pe ambreiaj, iar cand apas ambreiajul se intensifica putin tacanitul. Am incercat cu pedala la maxim... Chestia interesanta ii ca nu suna, nu tacane cand pornesc masina si fac vreo 10-15 km fara sa folosesc mult ambreiajul, doar la schimbat viteze. Cand ii foarte aglomerat, folosesc mai mult la pornire, treptele 1,2,3. Dupa o folosire indelungata incepe sa tacane. Am specificat si mai sus, duminica am facut aproximativ 200 km pe autostrada, fara orpiri, schimbat doar treptele 5 si 6. Cand m-am oprit nu avea nici-un tacanit, suna normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intra greu si nici nu agata la bagarea in viteza. Este cutie manuala 6+1 cu volant dubla. Nu vibreaza deloc, asta a fost primul lucru la care m-am uitat, ca stiam daca dai de probleme cu volant, la pornirea de pe loc trebuie sa scuture masina. Sunetul tacanitului apare treptat, prima data incepe sa se auda mai incet, dupa care se accentueaza daca mai folosesc ambreiajul. Masina am cumparat-o de 6 luni, proprietarul mi-o zis ca a fost reconditionata cutia de viteze, dar nu mi-o aratat nici-o factura. La o reconditionare ce costa aproape 2.000 de lire (in jur la 12.000 RON), ar fi culmea sa nu-ti dea macar o factura sau o garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Mihai.Nechifor

Intampin si eu niste probleme la un passat CC 2.0 CBBB 2009 DSG. La rece are o bataie/zgomot undeva in partea de jos spre cutie, sub turbo. La inceput e cam fier pe fier neregulat, apoi pe masura ce se incalzeste suna ca o evacuare sparta, infundat. La plecari si franari nu se simte ca ar fi o problema la volant DSG-ului. Cand motorul este turat, chiar si putin dispare zgomotul. De asemenea la virare max pe loc se mai intrerupe zgomotul? A mai intalnit cineva problema aceasta?

 

PS: masina are peste 200k km, dar DSG-ul a fost resetat deci nu stiu exact cati km are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu un golf 3 1.4 si la fel cand trece de 2000 ture se aude un zgomot (cum ai bate cu un cui in toba de esapament) ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Vezi ca ai gresit sectiunea. Aici se vb de passat b6 care e alta mancare de peste si daca postam asa nu se va mai intelege nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
deejaytavy2015

Salutare ! Ma confrunt cu o problema destul de sacaitoare dar care apare decat dupa ce merg vreo 100 km si mai ales prin oras !! se aude un tacanit ca un fasait care se amplifica o data cu calcarea ambreiajului !! din ce in ce mai rau pana devine enervant !

ce poate fi ??? volant ? rulmentul ? placa ?   se pot schimba si separat sau trebuie tot kitul ?

 

@Rethi ai rezolvat problema ????

Modificat de deejaytavy2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Nu am rezolvat-o, inca. La mn este volant, deci trebuie schimbat tot kit-ul. La mn incepe sa se auda acel tromcanit doar daca folosesc mult ambreiajul (25-30 min in oras, schimbat frecvent vitezele 1-2-3, semafor, etc.) Circul foarte mult pe autostrada, acolo nu am nici-o problema. Cnd ajunge sa i-mi troncane cnd o pirnesc, doar atunci o schimb. Eu sunt in Londra, aici ma coasta in jur la 500 de lire sterline piesele + 200-300 manopera. Daca circul mult in oras, incepe sa bata, ridic geamurile si nu ma mai doare capul :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

A inceput sa se auda un sunet (harait) la motor. Se aude la roata stanga fata,cel mai bine,nu este continuu si nici extrem de tare. Cand calc ambreiajul,pe la jumatatea cursei,se simte cum pedala trepideaza,la finalul cursei nu mai trepideaza si nici zgomotul la motor nu se mai aude.De cand au inceput zgomotele astea vibreaza si volanul pe la 2500 de ture la 120 km/h. Ambreiajul.Volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil volant. Trepidatiile pot fi de la anvelope sau roti neechilibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceeasi problema ca in acest clip. mentionez ca am schimbat kitul de ambreiaj+ volant oem. decat ca la mine se aude un fel de zanganit cand merge masina la relantii dupa care cand apas ambreiajul dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare !

amsi eu un passat b7 cu motor de 1,6 BMT din 2012

are un zgomot ca de bataie  injectoare numai intre 1200 si 1900 rot/min

la diagnoza totul e perfect...dar bataia exista,si in subturatie de o accelerez putin,bate de zici ca e a

avansul la dacia  1300

 

si dimineata ,la rece,la pornire are mers neregulat cu trepidatii in scaunul masinii !!!!

daca a mai patit cineva ,si a gasit solutia !?

multumesc frumos

 

dar masina tragr fff bine,contrar celor spuse, ca motorul de 1,6 e cam lenes !!!

NU ,masina trage ff bine !!

numai bine la toata lumea !

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai gasit problema spune-ne si noua

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. De ceva vreme a aparut o bataie in zona motorului, numai la relanti. Passat 2007, 2.0 TDI, 170 CP, DSG, 270 000 Km reali. Atasez un filmulet cu zgomotul respectiv.

https://www.youtube.com/watch?v=zkfc2m-FCsY

Modificat de arttopo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai toate sansele sa te lase in mijlocul ''cimpului'' sau intersectiei,platesti platforma.Este de schimbat, oricum la km aia nu ai ce sa mai ceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa mai mergi linistit asa cu ea, pana ce ai bani sa o schimbi. In cel mai rau caz ce se poate intampla? iti cade ambreiajul sau iti intra foarte greu in viteze, dar cum esti in Ro o platforma costa putin sau platesti pe cineva sa te traga/apelezi la un prieten si o rezolvi. Daca faceai delegatii in tara la sute de km atunci poate te indrumam sa o schimbi, sau iesiri inafara tarii dar asa poti sa mergi linistit cu ea.

 

 

Platforma costa intre 1 si 1.5 lei/km, se strica la 50km de bucuresti/brasov/ploiesti te costa sub 100 ron, o avere, ce sa zic.

 

Manopera costa intre 300-500ron schimbare kit ambreiaj, daca gasesti service ok ca pret la piese cumpara de la ei si cere garantie.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am umblat 25.000 cu bataia de la volant. Nu te lasa pe drum... Am auzit cazuri ca au sarit arcurile prin carcasa cutiei, dar asta s-ar putea sa de intample cnd nu mai auzi sunetul motorului, doar a volantei. De exemplu la mn in masina nu auzeam nici-un zgomot, doar daca stateam afara sau aveam geamul lasat. La 170cp, cel mai bine ii sa pui volant simpla cu disc de ambreiaj cu arcuri. Am avut un prieten care a schimbat volant, iar dupa 50.000 a inceput sa-i bata. Era volant Sachs cu garantie pana la 45.000 sau 4 ani. Eu am de 140cp, la schimbare am pus volant simpla cu kit ambreiaj Valeo, disc ambreiaj pe arc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa dubla are un rol, de ce am da 8-10k euro pe o masina frumoasa si buna + confortabila daca dupa aceea renuntam la anumite chestii. volant simpla o sa se simta si posibil sa influenteze si alte chestii cu timpul. Probabil sa cada la alti 50k km daca se circula doar oras... dar asta inseamna poate 3-4 ani in Romania, iar 1500 RON odata la 4 ani ii mult? Sunt prea frumoase aceste masini sa le ducem in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!