Jump to content

scut metalic


adirs
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Voi fi in cateva zile propietarul unui Polo 1.4 TDI 80 CP.

Am o dilema si as aprecia daca as primi sfaturi pertinente. :lol:

Scutul metalic pentru motor este strict o necesitate pentru drumurile din RO?

Ati auzit de bai de ulei sparte (alte daune) datorita lipsei scutului metalic?

Cand am comandat masina nu am stiut ca optiunea "suspensii pentru drumuri tari" implica si scutul metalic. In service la PBN scutul metalic ar costa 19 mil lei vechi piesele + 5 mil manopera. In total ar trebui sa scot din buzunar vreo 24 milioane, adica aproximativ 680 - 690 EURO.

Daca as fi comandat optiunea pentru "drumuri grele" m-ar fi costat numai 366 EURO :lol: Cam mare diferenta, nu?

Inainte de a lua o decizie as vrea sa cunosc mai bine riscurile.

E destul de probabil ca o piatra sarita sa-mi faca pagube mai mari decat daca as plati scutul metalic? Asigurarea ma poate despagubi in urma unui asemenea "accident"?

Astept safturi/opinii. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand sa il stapanesti sanatos!!

F buna alegere,poate si o remapare ar fi mai interesant.Eu am polo tdi de 75 cp,e super misto....

In momentul de fata am anvelope 185/60 r 14 ,care sunt cele mai mici (ma ref la diametrul rotii) din toate care se pot pune pe polo,deci garda la sol e mica ,chiar f mica.Am avut o experienta ,nu neplacuta dar putin surprinzatoare,pe drumurile patriei am trecut peste o cutie de bere si am atins-o cu scutul.Imediat am oprit si am verificat daca nu e cumva cazut,dar nu era la locul lui....asta e !

Altfel nu am avut probleme,scutul e rezistent,e facut dintr-un plastic moale,iar distanta pana la baia de ulei e destul de mare...

La noi ,dupa mine nu cred ca este o necesitate un scut metalic,pt ca nu facem off road cu masina.Cel putin in cazul meu,poate pentru un sofer care conduce agresiv si este neatent ,da!!!

Eu dupa aproape un an de mers cu masina si o iarna in care am "slefuit" destula zapada si gheata scutul arata ca nou...Daca aveam posibilitatea cand mi-am luat masina mi-as fi pus suspensii sport care coboara garda la sol cu 1,5cm...

Un sfat:daca vrei sa maresti garda la sol a masinii incalt-o cu anvelopele: 165/70 r 14; 185/65 r 14; 195/55 r 15 sau 205/45 r 15.Eu am 185/60 r 14 si rotile au diametrul cel mai mic dintre cele care se pot monta pe polo...conteaza sa stii,chiar daca la prima vedere,nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii, negoctav!

A avut cineva experiente neplacute cauzate de lipsa scutului metalic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Tica-miu a avut la golful de la firma....e 4 motion si a facut putin off road...in afara de faptul ca l-a pierdut de cateva ori pe drum si l-a peticit de tot atatea ori nu s-a intamplat nimik.In cele din urma a luat un pachet de drumuri grele pe care l-am montat la service la un pr.

La un alt golf de la firma,tot 4 motion un olandez a reusit sa ii sparga baia de ulei (doar a fisurat-o un pic),dar scutul nu avea nimik vizibil....deci de spart baia se poate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experiente neplacute .. slava domnului nu.

Casco asigura si daunele de gen scut spart, crapat samd. Politica este acceasi : mers la politie, dat dovada, mers asigurare schimbat scut etc.

Deci .. mai bine ca n-ai dat acei bani pe el, poti sa-l schimbi prin casco (daca ti neaparat) ...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adirs, eu am avut: mi-am spart baia de ulei in Bulgaria in vara asta.

Ma intorceam din concediu si am intrat pe un drum cu "valuri" transversale, avand 90 km la ora. Am franat, dar pana am ajuns la viteza potrivita, am lovit de doua ori cu "burta" de valurile alea. Rezultatul o fisura in baie. Daca as fi avut scut metalic (din cel adevarat, nu o foaie de tabla aplicata peste cel insonorizant de plastic) scapam cu niste zgaraieturi pe scut.

Asa ca mi-am format parerea: scutul metalic este obligatoriu (nu numai in Romania) pentru orice masina joasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt informatii. Din pacate nu pot sa pun decit piese originale si in service-uri autorizate VW. Altfel pierd garantia.

Cred ca am sa merg fara scut metalic in perioada garantiei si am sa vad dupa daca montez un scut metalic sau nu.

Asta numai daca asigurarea Casco acopera eventualele daune cauzate de lipsa scutului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salut,va rog dati-mi ceva contact la firma din odorhei,mailul din primele pagini nu mai e valabil (ala la astral)

sau cine a cumparat scut metalic (golf 4 tdi) din tara,eventual din bucuresti sa imi dea un PM.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi. astia sunt din odorhei.

toata lumea multumita de ei? masina se apleaca mult de la scut,e necesar sa pun si inaltatoare pe fata? cam ce greutate are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!