Jump to content

Probleme uzuale 2.0 TSI/TFSI


robi_zet
 Share

Postare recomandată

Depunerile alea pe valve sunt de la ulei? Se rezolva dupa montarea unui pcv fix?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de la ulei, insa PCV fix rezolva doar o parte a problemei. Motorul are 2 sisteme PCV- front si rear. PCV fix este pt front PCV.  Cel din spate este mai complicat de anulat. Totodata, cred ca este o consecinta destul de mare a scaderii noxelor prin marirea timpului de suprapunere a deschiderii supapelor. Cu cat timpul este mai mare, cu atat cantitate de gaze reziduale ramasa in cilindri este mai mare, deci noxe mai mici. Probabil asa au scapat de echiparea cu EGR.

Modificat de catalinmiti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt putin confuz in legatura cu rear PCV-ul, am vazut ca exista si cu valva si fara, cel cu valva este revizie mai noua?

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am gasit INCA o piesa care mi-a picat zilele trecute si despre care cred ca e si mai PROST conceputa: bobina de inductie.

Pe scurt, mi-a luat FOC o bobina in mers (mers normal cu 50-60 km/h prin oras); check engine intermitent, fum alb subtirel de sub capota, parchez si opresc in 5 secunde, apoi ridic capota. Ce sa vezi, ce sa vezi: mirosul era de plastic ars, iar bobina cilindrului 3 ardea cu flacara deschisa, sub capacul motorului. Extinctor, rezolvat, evenimentul consumat in mai putin de 2 minute, cu tot cu scos capacul motorului. E bine sa ai scule in gti-urile astea, ca doar faima a ramas de ele... Din fericire, trebuie reparata doar conexiunea catre bobina, al carei plastic a avut de suferit, dar nu mai departe de zona pinilor, deci chiar am reactionat la timp.

Ce sa mai zic, daca l-as cunoaste pe inginerul care a proiectat mizeria asta de bobina, i-as aprinde-o la cimitir in loc de lumanare...

PS: Schimbati-va bobinele la timp, ba chiar preventiv. Mie nu mi-a dat misfire niciodata! Ba da, acum; probabil ca eroare asta se refera la faptul ca a dat foc in locul gresit. :))Si verificati-va extinctoarele. Nu credeam sa ajung a folosi unul vreodata in viata asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
andrei.toledo

Salut! Am cumparat recent un Leon Cupra din 2008 2.0 TFSI .

Astazi , dupa putina forja , in timp ce statea la semafor a aparut urmatoarea eroare :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18693/P2261/008801

Nu stiu cum este la 2.0 TFSI dar ce ar trebui sa caut?n249 vine impreuna cu N75 ? Turbina face un suierat gen surge cand iau piciorul din acceleratie. Poate fi si un furtunas de vacuum ?  Ma gandesc ca poate fi si din cauza DV-ului care ar putea avea o problema mecanica.

Totodata , ce ulei imi recomandati sa ii pun? Masina a fost luata de noua din Romania si are 173000 km.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vin impreuna, ci vin separat. Am schimbat si eu N249 cu unul marca Pierburg (asa era si cel original) pentru ca mereu imi aparea la diagnoza aceeasi eroare ca si la tine, doar ca la denumire avea "intermittent". A costat in jur de 150 de lei si dupa schimbare nu pot sa ma pronunt ca e vreo diferenta. Dar pentru linistea mea si ca nu mai apare la diagnoza e ok. :-D Se schimba usor, pe sub masina, are 3 suruburi si un conector.

Suieratul cred ca poate fi si de la valva N249 daca nu inchide cum trebuie si scapa aer pe langa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

L-am schimbat si eu astazi. Am pus cel cu revizia D , cu pistonas , cu toate ca nici cel original nu avea garniturile sparte cum am mai vazut pe net.

Suieratul era din cauza valvei , acum nu se mai aude nimic. La mine a fost si mai simplu de schimbat. La K04 vine in fata motorului si ai acces. Nu trebuie scos nici macar capacul de la motor.

Ulei am ales Liqui Moly 5w40 Synthoil Hightec , am auzit numai pareri bune despre el.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie intr-un ceas bun atunci. :-D

Si eu tocmai am pus Liqui Moly, dar Top Tec 4200 5w30.

Asteptam pareri mai tarziu in legatura cu uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Pana la parerile in legatura cu uleiul , astazi dupa ce am alimentat cu benzina , am pornit masina si cat am mai stat cateva secunde pe loc s-a aprins check engine-ul.

Am pus testerul pe ea cand am ajuns acasa , asteptandu-ma sa gasesc iar erori pe la DV dar erorile erau urmatoarele :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16825/P0441/001089

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16471/P0087/000135

Cand am ajuns la peco , aveam putin peste un sfert de rezervor si am alimentat pana la 3 sferturi.

Nu am alimentat personal , ci un angajat al benzinariei . Pe forumuri straine ziceau ca ar putea fi din cauza ca nu ar fi strans busonul cum trebuie. De o saptamana de cand am masina nu s-a manifestat niciodata asa . Am sters erorile si astept maine sa vad daca mai apar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un prim feedback in legatura cu uleiul Liqui Moly top tec 4200 5w-30 pe care l-am schimbat dupa ce am folosit Castrol Edge 5w-30 FST. Dupa in jur de 10 km parcursi urban de la schimbarea uleiului, am mai pornit masina la 2 zile de stat pe tusa si pentru prima oara (din cate imi amintesc) nu s-a mai auzit lantul de la distributia variabila. De regula se auzea cam 1 secunda la fiecare pornire dupa care tacea. Nu mai stiu cum era acum vreo 9000 - 10000 km cand si Castrolul era proaspat, dar in ultima vreme se auzea la pornire chiar si cu motorul cald.

Stiu ca e o parere foarte din scurt (dupa doar 10 km parcursi cu noul ulei), dar sunt optimist si vreau sa cred ca se vad schimbarile destul de repede.

O sa revin dupa cateva drumuri externe, sa vad cum rezista si la consumul de ulei si daca-si mentine proprietatile.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Revin iar pe acest topic.Reuseste sa ma enerveze la culme urmatoarea eroare care nu are nicio influenta in mersul masinii dar imi aprinde martorul de check engine.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16825/P0441/001089

Am verificat cu vcds si functioneaza valva n80 , toate furtunele sunt vizibile , le-am verificat si sunt ok.

Poate fi canistra in sine? Supapa aceea de pe canistra la care vine acel furtunas de plastic ? Cum le pot verifica/curata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, problema e de la canistra de carbon. Verifica sa nu ai furtunasul ala serpuit (de plastic) fisurat sau sa nu fie vreo scapare pe la supapa de deasupra.

De altfel, cansitra poate fi scoasa complet si eroarea de N80 (care apare cand o elimini) se anuleaza din soft.

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Multumesc . Am verificat si supapa de deasupra si furtunasul de plastic care vine dinspre rezervor spre supapa si e ok. Dupa aceea am urmarit traseul de furtun + teava care duce din canistra in N80 si totul este ok si acolo. Ma gandesc sa nu fie o problema de la canistra in sine. Deocamdata nu ma duc sa o resoftez si as fi vrut sa scap de eroare.Probabil voi da jos canistra sa incerc sa o "curat" cumva,Pe forumurile straine sunt unii care spun ca a dat randament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistrele trebuie sa aibe o aerisire spre exterior in partea de jos vezi sa nu fie infundata cu bucati de carbune, altceva nu ai ce curata la ea.

Supapa trebuie sa fie inchisa etans cand nu e in functiune, se verifica cu gura cel mai usor. Daca nu inchide bine se poate curata cu apa sau alte sprayuri cum e cel de frane de praf de carbune si praf din exterior. Eventual cu motorul la relanti cand tacane N80 ii dai cateva jeturi de spray de frana, ma gandesc ca asta e cel mai curat sa nu atace sondele lambda...

Binenteles circuitul trebuie sa fie etans.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate curata canistra, dar la ce efort/deranj presupune nu cred ca merita. Iei alta si rezolvi problema.

Daca e cineva interesat de procedeul de curatare, detalii aici.

Modificat de anorganix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mmm... eu n-as da foc la acel carbune activ ca sigur il distruge partial, benzina e foarte volatila si daca se expune carbunele la soare in spatiu deschis sigur se usuca acel carbune suficient, dar nu cred ca acolo e problema...

Incorrect Flow - dupa mine se refera la "curgerea" gazelor prin circuitul de recuperare vapori de benzina, ceea ce inseamna ori un blocaj pe traseu (filtrul supapei/supapa), ori scapari pe circuit (furtune crapate in general), sau chiar supapa care nu mai deschide-inchide cum trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Am demontat canistra si am suflat cu aer comprimat prin acele 2 stuturi , unul de intrare si unul de iesire.Cand am dat prima data cu presiune s-a auzit ca o "membrana" care s-a deblocat in interior sau ceva asemanator . Am montat totul la loc si vad ca este ok. Se aprindea mereu dupa ce mergeam mai tare cu ea si opream la semafor. Acum vad ca nu s-a mai intamplat. Sper sa fi fost doar atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Apelez și eu la ajutorul vostru pentru următoarea problema: se da un motor 2.0 tsi CDLA cu eroare "P0441 EVAP Valve - Incorrect Flow - Intermittent" in vcds. Am comandat valva N80, noua, schimbat-o pe mașina și pornit. Eroarea a dispărut doar ca acum mașina are un ralanti foarte instabil (fluctuează), din când in când, aproape se oprește motorul și când este turat, da rateuri puternice, inclusiv câteva scăpări de mici flame pe evacuare. In vcds nu arată a mai fi nicio eroare. Menționez ca nu am umblat la nimic altceva in afara de capacul motorului + admisia și valva in sine...

Aveti idee de la ce ar putea fi? Eventual, dacă se poate merge pana la cel mai apropiat service?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie careva codul de piesa pentru PCV?

Am in bord aprins martorul "Check engine" si dupa doua diagnoze apare eroarea pe PCV.

Interesant este ca nu am niciun fel de simptome...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi...era cablul de la debitmetru intrerupt. Am scapat ieftin :)

PCV-ul nu mai da eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam la ceva de genul. E greu sa ai eroare electrica pe PCV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!