Jump to content

Probleme uzuale 2.0 TSI/TFSI


robi_zet
 Share

Recommended Posts

Vad ca e foarte vechi topicul dar poate il resuscitez eu :).

Am aproape 38.000 de km si ma gandeam ca a venit vremea sa inlocuiesc si eu cam follower-ul (tachetul hidraulic) si diverter valve-ul (valva recirculare). Pentru piese Serpico (dealerul local din Craiova) mi-a cotat urmatoarele preturi:

-valva recirculare . cod: 06f145710g pret : 193 ron tva inclus
-tachet hidraulic . cod: 06d109309c pret: 166.16 ron tva inclus

Imi par normale preturile dar umirea a fost cand mi-au cerut  manopera 110 ron pentru valva de recirculare si 530 ron pentru tachet. Mie imi pare foarte mult. Sunt normale preturile astea?

Edited by spb
Link to comment
Share on other sites

110 Ron pentru DV e mult, il schimbi singur in 10 minute daca ai acces la o rampa/elevator. La cam-follower e un pic mai complicat pentru ca trebuie data pompa de inalta presiune jos. Depinde cum au ei normata in sistem lucrarea, dar in principiu undeva intre 30min si o ora trebuie sa dureze.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

probabil ca l-ai schimbat deja, dar ca info pentru manopera la pbn aprox 160 de lei mi-au cerut

Link to comment
Share on other sites

Dureaza 10 min sa schimbi cam-follower. Iti trebuie insa surubelnita in stea (E) pt suruburile pompei de inalta si o cheie (de 13 parca) pt hehagonul de la teava de alimentare. 160 ron e jaf la drumul mare

Link to comment
Share on other sites

Nu se poate! Cred ca au inteles schimb de distributie. :))

Link to comment
Share on other sites

In urma cu vreo 2-3 ani am intrebat la reprezentanta din Ploiesti cat ma costa un cam-follwer (cu schimbat cu tot) - era pt fosta masina. 

 

Dupa ce au studiat ei vreo 10 min (ca nu auzisera pana atunci de asa ceva) a venit si pretul :   9000 RON. (90 milioane vechi)

Conform domnilor specialisti de la reprezentanta pentru cam follwer se schimba pompa de injectie si distributia + pompa de apa si vreo 5-6 ore manopera.

 N-au vrut sa-mi aduca piesa s-o schimb eu in parcare la ei in 10 min. Le-am spus ca-i invat pe gratis :)) cum se face cu 150 ron.

 

M-am lamurit atunci de competenta lor....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

=))) prea tare ce zici tu Saibot, apropo de cam fallower poti sa tragi o privire la mica mea problema http://vwforum.ro/topic/105728-vw-golf-mk5-gti/page-3?hl=%2Bcam+%2Bfollower#entry2213157  am cumparat un cam follower, am vrut sa-l schimb..si m-am retras in momentul in care am vazut capompa mea de benzina diferea unpic...si am primit un replay in care-mi spune ca s-ar putea sa nu se potriveasca cam follower-ul cumparat de mine OEM cu pompa mea de benzina.. e posibil ?

 

Mersi !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

2.0 TSI

 

Cum arata supapele in 85000 km

post-42557-0-68096600-1387026550_thumb.j

post-42557-0-12477700-1387026555_thumb.j

post-42557-0-85873800-1387026561_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Nu, motorul e ca de fabrica. Singura modificare buson ulei de r8 :))

Send from my Nokia 3310

Link to comment
Share on other sites

Daca avea PCV Fix nu se depunea atata pe supape ? De aia intrebi d PCV ? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aseara am rezolvat ultimele "bube" ale masinii din lista problemelor specifice 2.0 tfsi, mai exact:

1. curatat admisie

2. schimbat axa came (intake) + hpfp + cam follower

3. verificat revizie PCV (este N, totul in regula)

Am mers foarte putin cu masina de la schimbare, insa mi s-a parut a fi mai sensibila la acceleratie si mai silentioasa la relantii. Insa o chestie observata, motorul nu mai sta la fix 800rpm cu caldura pornita, acum sta pe la 780. Astazi o sa incerc sa o plimb putin, revin cu impresii mai pe seara.

Axa cu came de pe masina era cu aproape 1,5mm mai mica decat cea montata, tachetul de pe masina (cca 25.000km) era in stare buna, la fel si hpfp. Admisia era destul de jegoasa, dar intr-o stare acceptabila. Pozele facute au iesit prost, personal as face operatiunea la fiecare 60.000km.

Legat de costuri, lista ar fi cam asa:

1. lant+intinzator+diverse - 800lei (schimbate in noiembrie)

2. axa came+hpfp+cam follower+diverse (inclusiv pentru curatat admisie) - 3200lei

Preturile sunt fara manopera.

Link to comment
Share on other sites

Care sunt simptomele cand cedeaza PCV-ul si trebuie un PCV FIX ?!

 

@Alex 

spui ca ai revizie de PCV N ...este cel clasic cum vine de la VW furtunul acela negru de palstic? In cazul acesta mai este nevoie de pus ..gen.. PCV FIX de la BSH ?

Edited by s3r61u
Link to comment
Share on other sites

La mine fluiera si nu mai era relantiul fix, se tura singura dupa care revenea.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Fluierat parca am și eu :-(

Are cineva un link mai detaliat despre ce sa investighez?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Nu am mai scris demult pe aici, sa va tin la curent cu situatia, care din pacate este aceeasi.

Anul trecut am curatat clapeta de aceleratie, fara a rezolva problema.

In cursul lunii aprilie am schimbat si sonda N80 solenoid valve, intrucat la scanarea in reprezentanta aparea ca fiind o cauza a erorii si......surpriza, am schimbat-o degeaba. Eroarea a reaparut in aceeasi zi, dupa cateva opriri/porniri.

Apoi am decuplat sonda lambda 1, cea din fata catalizatorului.

Am mers cu sonda decuplata cateva zile, si motorul a mers in parametri normali.

Am scanat-o cu vcds-ul de cateva ori, aparand doar eroarea de sonda lambda, ceea de System too rich of idle disparand.

Am comandat o sonda noua, am schimbat-o dar dupa 6-7 opriri/porniri ale motorului, eroarea a reaparut.

Din pacate am ajuns intr-un punct in care nu mai stiu ce sa-i fac.....

Imi poate da cineva vreo solutie?

Link to comment
Share on other sites

Da, curata supapele si verifica daca ai missfire la relanti pe vreunul din injectoare,pe cel care ai,schimba-l. Asa am scapat eu de eroarea aia imputita. Te poti orienta spre un soft,cu anulare de sonda 2. sa nu mai stai cu robinetul ala din orice aprins,si cel mai important sa mergi cu benzina de 98+

Edited by golfix
Link to comment
Share on other sites

catalinmiti

Eu acum un an am curatat admisia si deja parca incep sa reapara smucituri la relanti dar fara missfire... A incercat cineva Seafoam sau ceva similar? Vazusem niste poze cu supape dupa Seafoam si aratau binisor

Link to comment
Share on other sites

Golfix, sa inteleg ca si tu te-ai lovit de probleme similare?

Referitor la benzina, folosesc numai 98 de la Rompetrol sau 100 de la OMV.

Despre ce soft vorbesti? Sa-i fac remapare pt o putere mai mare a motorului si sa-i anulez a doua sonda?

Link to comment
Share on other sites

Poti face doar anulare de sonda din soft,nu trebuie sa maresti si puterea. La mine eroarea aparea din cauza ca injectorul 4 era plin de calamina in varf,si la relanti probabil nu mai pulveriza bine,mai mult pisa si imi aparea eroarea fara nici un simptom. Am curatat supapele si am schimbat injectorul acum aproape 1 an jumate,de atunci nu a mai aparut.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salutare...vad ca nu s-a mai scris de mult pe aici. Sunt proaspat posesor de octavia rs si am observat ca am pe masina asa ceva

https://www.ecstuning.com/News/Forge_VW_Audi_20T_Diverter_BlowOff_Valves/ES1832057/...sa inteleg ca am scapat de problemele despre care am citit mai sus cu DV? Urmeaza maine sa verific tachetul de la pompa benzina si eventual sa il schimb ca sa fiu linistit

Link to comment
Share on other sites

Salut. Incerc eu un post. O intrebare la voi. Am un Passat B6 din 2009, 2.0 FSI Turbo, care ma cam necajeste de cca. o saptamana. Cand trec de 130 km/h si accelerez am senzatia ca i se taie alimentarea pt. 2-3 secunde. Nu am alte probleme, ma tot plimb pe la mecanici fara rost, nu mai spun ce au aberat. In rest masina trage si merge super.. Pareri?

Link to comment
Share on other sites

Verifica filtrul de benzina sa nu fie imbacsit, si pompa de benzina daca are debit, sorbul pe unde trage la tine e problema de alimentare slaba cand bagi piciorul in ea la turatie, altceva nu vad ce.

Edited by calin.g
Link to comment
Share on other sites

Salut. Incerc eu un post. O intrebare la voi. Am un Passat B6 din 2009, 2.0 FSI Turbo, care ma cam necajeste de cca. o saptamana. Cand trec de 130 km/h si accelerez am senzatia ca i se taie alimentarea pt. 2-3 secunde. Nu am alte probleme, ma tot plimb pe la mecanici fara rost, nu mai spun ce au aberat. In rest masina trage si merge super.. Pareri?

Tachetul de la pompa de inalte e ok ? Cam asa se manifesta daca e dus.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!