Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce se intampla dar cand vreau sa deschid arhiva imi da eroare. Am incercat de mai multe ori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valabil pentru Climatronicul de pe A6 2.5 TDI AKN an 2000 (probabil si pentru alte modele Audi/VW) - cateva dintre coduri (rpm, viteza) testate deja - ok

Mentionez ca am un climatronic bi-zonal

Traducere germana-engleza cu ajutorul Google

The codes as follows query:

1. Ignition switch on

2. Recirculation air + arrow upward

3. Channel number input: +/- temperature choice on driver side

4. Press recirculation air

5. Change in normal mode: Recirculation air + arrow upward

Channel/contents:

0 system errors, see separate table

1 desired value of the blower tension (volt)

2 actual value of the blower tension (volt)

3 desired value Defklappe

4 scaled desired value Defklappe

5 scaled actual value of Defklappe

6 desired value foot/man branch Roman flap

7 scaled desired value foot/man branch Roman flap

8 scaled actual value of foot/man branch Roman flap

9 desired value ram air/circulating air flap

10 scaled desired value ram air/circulating air flap

11 scaled actual value of ram air/circulating air flap

12 desired value temperature flap left

13 scaled desired value temperature flap left

14 scaled actual value of temperature flap left

15 desired value temperature flap right

16 scaled desired value temperature flap right

17 scaled actual value of temperature flap right

18 driving speed (km/h)

19 engine speed (10 U/min)

20 software-Version

21 AUDI software indexing

22 Hella software indexing

23 coding

24 digital value outside temperature feeler bumper in cnts

25 outside temperature feelers bumper in

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce se intampla dar cand vreau sa deschid arhiva imi da eroare. Am incercat de mai multe ori

Nu ai citit cu atentie postul :) Nu este o arhiva este un fisier Excel care trebuie redenumit din *.zip in *.xls si deschis ca atare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce se intampla dar cand vreau sa deschid arhiva imi da eroare. Am incercat de mai multe ori

<{POST_SNAPBACK}>

Schimba extensia .zip in .xls dupa cum spune gorrocs in ultimul rand al repostului si ai sa vezi ceea ce doresti. :)

P.S. Sorry, dar probabil scriam in acelasi timp cu gorrocs. :D

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru A4 2002/2003 mai are cineva alte solutii?...pentru ca recirculare + sagata sus nu functioneaza... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gorrocs, razdan imi cer scuze. E adevarat, nu am fost eu atent. Oricum dupa ce am citit mai atent am realizat ce trebuie facut dar nu stiu de ce nu am mai putut da edit la post. Va multumesc (in primul rand pentru rabdare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu_sandulescu

inteleg ca acest climatronic poate "substitui" oarecum computerul de bord - stie cineva daca se poate citi si autonomia de mers (cati km de mers pana la epuizarea combustibilului - explicatia este pentru a fi sigur ca sunt inteles, ci nu spre a ofensa pe cineva!!!)... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nou pe acest forum. Insa ma gandesc ca ar fi mai elocvent sa facem o sinteza a acestor discutii referitoare la modul de diagnoza in Climatronic. Eu cel putin am un Seat Leon 1.6 16v. M-ar interesa activare sistem de diagnoza, reprezentarea codurilor, precum si modul de citire si resetare al erorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ca acest climatronic poate "substitui" oarecum computerul de bord - stie cineva daca se poate citi si autonomia de mers (cati km de mers pana la epuizarea combustibilului - explicatia este pentru a fi sigur ca sunt inteles, ci nu spre a ofensa pe cineva!!!)... Multumesc

<{POST_SNAPBACK}>

Informatiile de pe climatronic tin doar de climatronic. Nu poate substitui informatiile computerului de bord. Informatiile auxiliare care se pot afla pe climatronic (gen km/h) sunt prezente pe orice masina si doar afisate de climatronic. Deci pe climatronic nu pot fi afisate informatii specifice computerului de bord.

Sunt nou pe acest forum. Insa ma gandesc ca ar fi mai elocvent sa facem o sinteza a acestor discutii referitoare la modul de diagnoza in Climatronic. Eu cel putin am un Seat Leon 1.6 16v. M-ar interesa activare sistem de diagnoza, reprezentarea codurilor, precum si modul de citire si resetare al erorilor.

<{POST_SNAPBACK}>

Citeste tot topicul si o sa gasesti un document (si in format zip) in care este prezentat modul de activare al diagnozei, codurile de eroare si restul de informatii de care ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
La Seat, cel putin la Leon, din ce am citit si din ce am testat si eu am vazut, printre altele, ca:

1. Cominatia de intrare in meniu este: RECIRCULARE + SAGEATA SUS

2. Viteza reala este afisata SIGUR pe canalul 17

3. Chiar are o problema de afisare a vitezei reale! Cand sta pe loc afiseaza tot timpul 2, iar in mers afiseaza tot timpul decalat IN SUS cu 3 km/h fata de ce am pe bord !! Si sigur nu e bine...pt. ca am facut eu ceva teste cu radarul de la Arcul de Triumf (ma rog...care sper sa fie bun...adik sa afiseze o valoare corecta) si viteza este de fiecare data cu aproximativ 8-9% mai mica decat cea de pe bord.

Ma gandesc ca problema sa vina de la soft, care nu este actualizat fata de modelele procedente. Adik la modelele mai noi sa fi schimbat anumite componente ale masinii si sa nu fi schimbat softul.

Oricum un lucru este clar: este o problema generala, nu doar pentru anumiti indivizi!

P.S. Concluzie neautorizata :confused:

La mine sunt valabile #1 si #2, la #3 imi afiseaza cu 2-3 km/h in jos fata de vitezometrul din bord, si tot de la 2 incepe numaratoarea :P

Am testat si eu la Arcul de Triumf. Cu cauciucuri in stare buna si umflate corect, eroarea vitezometrului din bord e doar vreo 2-3 km/h (practic neglijabila), iar cel de la climatronic indica "aproape" exact

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa insist cu OT as spune ca un instrument analog, fie si cu semnal transmis "by wire" e aproape normal sa afiseze mici erori, fie si daca luam in calcul numai inertia. Alte vitezometre dau erori si mai mari si la platforma A5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sunt valabile #1 si #2, la #3 imi afiseaza cu 2-3 km/h in jos fata de vitezometrul din bord, si tot de la 2 incepe numaratoarea :P

Am testat si eu la Arcul de Triumf. Cu cauciucuri in stare buna si umflate corect, eroarea vitezometrului din bord e doar vreo 2-3 km/h (practic neglijabila), iar cel de la climatronic indica "aproape" exact

~Nautilus

Este normal ca kilometrajul de pe climatronic sa arate putin mai mult decat cel analogic. Kilometrajul de pe klimatronic trebuie sa arate viteza reala, fara eroarea normala, care este afisate de cel analogic. In schimb nu este normal ca atunci cand stai pe loc sa iti arate 2km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la ibiza nu mere, am incercat in fel si chip dar nu merge. Am ibiza 1.2 si climatronic fara computer de bord. Nu merge si pace. Daca stie cineva il rog sa ma ajute si pe mine.

multam mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca kilometrajul de pe climatronic sa arate putin mai mult decat cel analogic. Kilometrajul de pe klimatronic trebuie sa arate viteza reala, fara eroarea normala, care este afisate de cel analogic. In schimb nu este normal ca atunci cand stai pe loc sa iti arate 2km/h.

Arata mai putin decat cel analogic.

Nu numai arata 2 km/h cand stai pe loc, dar in mers arata viteza din 2 in 2 km/h (mai precis, arata numai cifrele pare)

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare:

pe un A6 2.5 TDI din 03, care nu are butoanele albastru si rosu cum se verifica viteza? are doar plus si minus, eco..etc

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu mai scrie nimeni in topicul asta vechi?

tot la grupul 16 se verifica viteza max? ce combinatii de taste sunt folosite?

merci de rapunsuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am patit urmatoarea chestie foarte ciudata cu climatronicul: aveam climatronicul pe 22 grade econ, 2 liniute la ventilator si am vrut sa dau aer pe parbriz. In momentul in care am apasat pe tasta in cauza, mi-a iesit din modul de economie (ceea ce e normal) dar mi s-a aprins scurt iluminatul displayului (farurile erau stinse). Asta clar n-a fost normal. Am incercat si reusit sa reproduc chestia asta o singura data. Aveti ceva idei?

M-am uitat la erorile stocate (econ + recirculare) si nimic, 444 00. Dupa aia am incercat si autotestul climatronicului, econ + recirculare + contact electric si dupa ce s-a terminat testul mi-a aparut 444 02. Din momentul ala n-a mai functionat nici o tasta pe climatronic, a trebuit sa iau contactul si sa-l pun din nou ca sa-si revina. Am cautat pe forum si n-am gasit pe nicaieri cum ar trebui sa se comporte dupa incheierea testului - e normal 444 02-ul ala?

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai raspunde nimeni pe aici?

pe un A6 2.5 TDI din 03, care nu are butoanele albastru si rosu cum se verifica viteza? are doar plus si minus, eco..etc

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Uitasem combinatia si incercand sa intru in meniu am apasat aiurea niste butoane. Am reusit sa schimb din Celsius in Fahrenheit si nu mai stiu sa revin. Am vazut procedeul cu Auto+Econ da' din pacate la SEAT LEON nu are Econ. Deci, stie careva cum rezolv problema? Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa intrii in meniu la leon apasa recirculare(tii apasat)+aer sus. Iar viteza reala este la pozitia 17. Deci apesi recirc+aer sus,intrii in meniu la poz 17 si apesi iar recirc.(are functie de enter).Sper sa-ti iasa,eu asa foloseam combinatia si mergea,fratele meu conduce masina acum si iti pot confirma oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea este ca nu mai stiu sa trec inapoi din grade Fahrenheit in Celsius. Cu intratul in meniu n-am probleme. Multumesc oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o intrebare dupa ce folosesc acele combinatzii cum fac sa revina afishajul care l`a avut climatronicul inainte? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la masina care o ai tu in semnatura, apesi butonul ECON si revii la starea initiala a climatronicului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la masina care o ai tu in semnatura, apesi butonul ECON si revii la starea initiala a climatronicului

ok.. ms mult.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

vin si eu cu o nedumerire. am bagat combinatia de taste "magica" si mi-au aparut cca 255 de canale. am dat pe canalul 16, am dat si pe 17 si.....nimic. nu mi-a aparut nici o viteza. adica, indiferent de canalul selectat la mine nu indica decat un mare 00....Ma lamureste si pe mine cineva care e treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!