Jump to content
voinea

Ce secrete ascunde Climatronicul.

Recommended Posts

gorrocs

Am descrierea canalelor/subcanalelor pentru Climatronic bi-zonal Golf5 / Octavia 2 .

Traduc de 1 ora asa ca sper sa va placa , eu ma duc la masina sa testez :P

Enjoy !

(nu ma lasa sa o pun in format .xls , dupa ce ddl eliminati extensia .jpg )

Edited by voinea

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

era foarte usor sa o bagi intr-un zip si atasai arhiva (doahh :P :confused: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
gorrocs

Silly me :P am incercat cu .rar !

Share this post


Link to post
Share on other sites
nesanatosu
Am descrierea canalelor/subcanalelor pentru Climatronic bi-zonal Golf5 / Octavia 2 .

Traduc de 1 ora asa ca sper sa va placa , eu ma duc la masina sa testez :D

Enjoy !

(nu ma lasa sa o pun in format .xls , dupa ce ddl eliminati extensia .jpg )

<{POST_SNAPBACK}>

Bine, dar cum intri in acele canale si subcanele?

Share this post


Link to post
Share on other sites
gorrocs
Pentru ca nu am primit nici un raspuns la intrebarea mea de mai sus am incercat sigur cateva combinatii de taste la Climatronicul meu ( eu nu am butoane pentru temp up/down si fan up/down ci rotite ) :

Intr-adevar ECON+recirculare apasat 3 secunde imi afiseaza pe ambele displayuri mesajul "iO" care nu stiu ce inseamna si din acest moment nu am mai reusit sa fac nimic in afara de apasarea din nou ECON care ma aduce in starea initiala.

Combinatia ECON + directionare aer sus este mai interesanta in sensul ca pe displayul stanga apar numere de la 1 la 34 scrise cu un - in fata , aceste numere pot fi selectate cu ajutorul rotitei pentru temp stanga. Cred ca acestea sunt grupurile despre care se vorbeste mai sus in topic.

Odata cu selectarea unuia pe displayul dreapta apar diverse combinatii de cifre sau chiar litere pe care insa nu am reusit sa le deslusesc. ( de ex lui -02 corespunde 000 iar lui -30 parca AF h ).

Orice link sau sugestie este binevenita ! :10x:

<{POST_SNAPBACK}>

E un pas inainte oricum :lol: !

Intre timp am mai facut niste descoperiri:

Grupurile de la -1.0 la -34.0 au si subgrupuri la care se ajunge prin rotita de fan speed de ex . -19.0,-19.1,-19.3 sau -20.0...-20.5

A -19.0 afiseaza pe displayul dreapta viteza reala !!

Pe net inca nimic :o

<{POST_SNAPBACK}>

In concluzie

ECON + AER SUS pentru a intra in meniu

Rotita TEMP STANGA pentru canale

Rotita VENTILATOR pentru sub-canale

ECON pentru exit

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc

Stiti ceva de clima de pe alte modele de masini, in afara de VAG?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mircea21

La Leon (daca tot a reinviat subiectul): recirculare + sageata sus (cea de la se seteaza dirijarea aerul pe la parbriz).

<{POST_SNAPBACK}>

Sa stii ca am incercat combinatia asta si n-a mers...eu am un leon 1.9 tdi din 2003 si n-a mers recirculare + sageata in sus.Trebuie sa tii apasat mai mult timp,sau sa fie in mod economic,sau ceva de genu' asta? Da-mi si mie mai multe detalii te rog!!! 10x

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

@mircea21: mai incearca, nu are cum sa nu mearga.

PS: bun venit pe forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites
codz

gorrocs, thanks man pentru fisier :salut:

ce informatii sunt cele mai interesante de urmarit pe climatronic, in afara de viteza si temperatura interioara?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mircea21
@mircea21: mai incearca, nu are cum sa nu mearga.

PS: bun venit pe forum!

<{POST_SNAPBACK}>

Am incercat azi si a mers (trebuie sa tii apasat recircularea si apoi sa apesi sageata in sus) ,abia azi m-am prins :salut:. Mie imi arata pozitia 17 viteza si cand stau pe loc imi apare cifra 2. E normal sa fie asa?

P.S. Mersi pt urarea de bun venit si bine v-am gasit!

Share this post


Link to post
Share on other sites
toni

@mircea21: nu stiu cat de normal este, dar alex zicea ca pateste la fel (Leon 1.6), la mine parca arata 0 pe loc, nu am fost atent niciodata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cato

Hristos a Inviat!

In ultima vreme am incercat de mai multe ori "secretele climatronicului".

La citirea erorilor mi-a afisat cod 04FA (motor clapa presiune 0x25 - am gasit eu pe undeva) si cod 025B (Motor clapa aer picioare/dezaburire 0x25). Va rog sa ma lamuriti ce inseamna, pot sa "rezolv" problema singur sau trebuie sa o vada un specialist?

Pentru diagnosticare on board (Econ Temp- si Vent+) imi afiseaza 2 cifre stanga-dreapta, de fapt 0.........0. In stanga valorile merg de la - nu mai stiu cat pana la vreo 80, iar in dreapta valorile sunt de la 0 la 8. Eu doream de fapt sa aflu viteza reala si am setat in stanga canalul 16 iar in dreapta am lasat 0. In mers insa nu s-a schimbat nimic pe display si n-am putut afla nimic despre viteza de deplasare.

Oare am gresit ceva?

Cine ma poate lamuri ii multumesc de pe acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander

Ceau. Cu riscul de a ma repeta si a fi enervant, dar va rog frumos sa-mi spuneti si mie ce combinatie de "taste" merge la masina mea din semnatura, pt ca am incercat de toate si nu am reusit nimic !

Share this post


Link to post
Share on other sites
mircea21
@mircea21: nu stiu cat de normal este, dar alex zicea ca pateste la fel (Leon 1.6), la mine parca arata 0 pe loc, nu am fost atent niciodata.

<{POST_SNAPBACK}>

Si iti arata tot pe 17? Ca am vazut parca,ca l-a contrazis cineva si i-a zis ca e pe 16 si nu pe 17.Mie pe 16 imi arata constant (pe loc) valoarea 22 6 si scade invers proportional cu viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LiviuS

La claimatronicul de la Audi A3 din 2001, combinatia de taste este Recirculare + Sageata SUS.

Canalele se schimba cu "+" si "-".

Parasirea modului de dosgnostic se face apasand Dezaburire parbriz.

Pe canalul 17 apare viteza instantanee.

Cred ca se aplica si la Seat Leon, pentru ca am observat ca interiorul si motorul pe un Seat Leon 1,8 T sunt la fel ca pe A3-ul meu 1,8 T.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander

Dragii mosului, chiar nimeni nu ma poate ajuta? Pleeeeease!

Share this post


Link to post
Share on other sites
s_c
Dragii mosului, chiar nimeni nu ma poate ajuta? Pleeeeease!

<{POST_SNAPBACK}>

trebuie sa mearga: recirculare si directionare aer in sus (impreuna) => intra in modul "diagnoza"

de acolo "navighezi" cu temperatura + / - si citesti "canalul curent" cu tasta recirculare.

am verificat procedura pe un a4 identic cu al tau, deci este corecta

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander

@s_c: iti multumesc mult! Azi, cum ies de la munca o sa incerc combinatia.

P.S. ca ies din modul diagnoza ce apas?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebica79

butonul pt dezaburire, cred ca ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cato

Am repostat o mai veche nelamurire la care inca nu i-am dat de capat.

Intre timp a mai aparut o problema. Butoanele de la Climatronic merg greu, scartaie, daca apas pe + se blocheaza si urca, urca, urca.... De fapt pe oricare daca apas ramane blocat o vreme. Exista totusi o exceptie - cand e cald bine in masina atunci toate butoanele reactioneaza normal.

Exista cumva vreun spray care sa faca butoanele mai "maleabile"?

Acele butoane sunt detasabile, se pot curata in vreun fel?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ooo

www.b5glx.com/climatronic.html

Edited by s_c

Share this post


Link to post
Share on other sites
Serby

Am si eu o mica problema cu climatronicul... sau cel putin asa cred. Am masina din semnatura (1994) si climatronicul nu are buton de ECON.

Am remarcat, la alte masini gen golf 4 sau Skoda Octavia ca viteza de introducere a aerului in habitaclu, la un moment dat, incepe sa se modifice singura. Initial sa zicem porneste la a 4-a *** apoi incepe sa scada. La mine acest lucru nu se intampla. Care ar putea fi buba?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Floriana
O serie de functiuni sunt ascunse in display-ul climatronicului si se pot activa prin apasarea simultana a tastelor ECON + Temp DOWN (albastru) + Viteza ventilator viteza mica (sageata in jos)

Apoi din butoanele de temperatura (albastru - rosu) se modifica meniul afisat.

Registrul nr. 16 ofera informatia digitala despre viteza de deplasare.

Conform altor discutii intalnite exista si afisarea temperaturii uleiului, a agentului de racire, temp interioara, etc. dar nu am confirmat registrul.

Orice alte informatii sunt asteptate cu nerabdare.

<{POST_SNAPBACK}>

si daca am rotite cum fac!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

cu rotite procedura a fost descrisa de gorrocs

ai atasat la mesaj fisierul postat de el acum ceva vreme... cere-i lui explicatii (sau la alt proprietar de golf V) daca nu te prinzi din ce e acolo scris

Share this post


Link to post
Share on other sites
ovidiuboss

Climatronicul mi-a jucat niste feste> la pornirea motorului (de vreo 5 ori dupa care si-a revenit singur), displayul imi arata toate liniutzele cifrele literele si alte semne in formatie completa sa-i zic asa palpaind (in afara de spatiile dintre caractere era negru complet) si vreau sa va intreb daca ati mai intalnit ceva identic si eventual daca anunta ceva defectiuni.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri