Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

am si eu o mica nedumerire de curand am achizitionat un golf 5 cu climatronic, avea electrovalvele blocate pe partea dreapta si cu chiu cu vai am reusit sa le fac sa mearga, dar zilele astea dupa ce am schimbat comutatorul pedalei de frana am observat ca exista o mufa ce seamana cu cele de la senzori de temperatura cred care vine din cablajul de duce la mufa de comutator lumini de frana, imi poate spune si mie unde duce acea mufa, metionez ca masina are masca de plastic taiata/decupata (asa am luato) de sub bord de la sofer, trebuia sa fie cumva un senzor ceva pe acolo si propietarul vechi l-a anulat aceasta mufa fiind ambalata in banda de izolat si ascunsa sub bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face o poza sa vad exact despre ce este vb.....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am rasfoit toate paginile si n-am gasit rezolvare la problema mea (poate mi-a scapat). Climatronicul imi afiseaza eroarea 043F(setare de baza nerealizata),daca incerc sa resetez apasind lung ECON nu face nimic. De cind a aparut aceasta eroare imi clipoceste la fiecre punere de contact. Altceva n-am observat sa se fii schimbat in comportamentul climei. Se poate sterge de undeva aceasta eroare ? Ce ar trebuii sa fac? Poate ma ajuta cineva care se pricepe sau care a avut aceasta problema. Multumesc anticipat ptr ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac o poza cat decat, Mie mi se pare ca a fi mufa ca la senzori de sunt in gurile de aerisire daca ma poate lamuri pentru ce este si unde vine pus fiindca la mine fostul propietar a taiat masca de plastic de la pedale si banui ca poate acolo venea pus ceva

post-113232-0-84005900-1380827132_thumb.

post-113232-0-43615800-1380827178_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu au nu seamna cu mufa de senzor de temperatura, seamana cu mufa switch-urilor de la pedale, trebuie sa fie de la cea de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok m-am lamurit atata doar ca seamana cu cele de senzori de aer. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

cum se foloseste climatronicul?

cand il opresc apas pe sageata jos pana se opreste, cand il pornesc pe sageata sus, dar de fiecare data ventilatorul porneste cum il taie capul

banuiesc ca nu stiu eu sa il utilizez, poate sa imi sxplice cineva cum se opreste/porneste minunatia asta? :)

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Te ajuta manualul asta?

Atunci cand esti pe AUTO, este normal ca ventilatorul sa porneasca astfel incat sa-ti livreze in cel mai scurt timp temperatura pe care o ai setata.

 

Manual Climatronic complet.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un climatronic exact ca in poza. Din pacate nu am buton-ul DUAL deoarece are parbriz incalzit. Intrebarea mea e, exista o modalitate/combinatie de butone prin care sa se schimbe temperaturile deodata, adica ca si cum ar exista DUAL?

post-125674-0-45238100-1381651912_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea de sus a acestei pagini vai gasi functia search. Scrie cuvantul DUAL acolo si apasa ENTER. Al doilea mesaj gasit te va lamuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un climatronic exact ca in poza. Din pacate nu am buton-ul DUAL deoarece are parbriz incalzit. Intrebarea mea e, exista o modalitate/combinatie de butone prin care sa se schimbe temperaturile deodata, adica ca si cum ar exista DUAL?

Daca tii apasat pe AUTO, vei putea schimba din partea soferului temperatura simultan pentru ambele parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare , am si eu o intrebare : este normal ca sa pornesc caldura in masina fiind setat pe caldura la maxim si sa plece si compresorul?? ca se schimba si turatia motorului. este vorba de un passat b5.5 1,6 alz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Compresorul pornește pentru a reduce umiditatea din aerul ventilat

Sent from my S500 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu ce ziceam acum cateva posturi mufa cu pricina nici nu ajunge la pedala de ambreiaj, este vreo sansa sa fie de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am si eu o intrebare : este normal ca sa pornesc caldura in masina fiind setat pe caldura la maxim si sa plece si compresorul?? ca se schimba si turatia motorului. este vorba de un passat b5.5 1,6 alz

daca este pe Auto... daca il ai pe Econ, nu pleaca compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un A4 B5 si pe functia 51 cred ca imi arata temperatura motorului in grade.

Intrebarea mea este: ma pot lua 100% dupa acea valoare? ( am ceasurile bulite si se ridica acul de la temperatura doar cand vrea el ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La VW este pe canalul 19, subcanalul 2. Verifica daca este la fel si la tine

 

PS. Da, se referea la VCDS. banuiesc ca tu vrei sa accesezi codurile secrete...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. In seara asta am dat peste o problema referitoare la climatronic la masina din semnatura. Stationam si aveam motorul pornit cu clima si deodata s-a oprit incalzirea, iar pe afisajul climatronicului nu mai aparea nimic.. Am oprit motorul, l-am repornit si nicio modificare. Am inversat o siguranta care credeam eu ca e de la clima cu alta, dar niciun rezultat, chiar mai rau a inceput sa se aprinda in bord cand pun contactul martorul referitor la nivelul de ulei care este in limita normala(verificat) impreuna cu mesajul "olsensor werkstatt". Apoi am incercat sa pun testerul dar nu se conecteaza, cred ca din cauza ca nu se aprinde climatronicul. Am revenit acasa iar pe bord am EPC aprins. A mai patit cineva ceva asemanator? Mi se par destul de ciudate erorile si nu gasesc legatura dintre ele..(sigurantele le-am pus din nou cum erau inainte sa se stinga clima)

Modificat de bogdan_16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai scrie in mai multe topic-uri. Ai un raspuns dincolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi topicul ăsta nu era pentru secretele climatronicului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am si eu o intrebare.....poate o mai patit cineva, sau poate stie cineva despre ce poate fi vorba. am un passat din 2000 tdi 115 cp. si la testarea cu climatronicul imi da eroarea 4F8    02  exact asa.....am dat sa o sterg dar tot imi apare! mai demult imi aparea si eroarea 4F7. dar ultima eroare o diparut! problemele cara leam mai avut erau ca......cateodata clapeta nu se deschidea sau se inchidea ,nu mai stiu exact cum o spus mecanicu (si la tester o iesit ca clapeta ii "puturoasa") si pe ce era climatronicul pornit ultimadata, tot aia imi sufla( daca era pe rece si eu faceam sa bage caldura el tot rece dadea). si acuma eroarea asta de 4F8 .....simtome sunt ca nu imi mai baga caldura,decat foarte slab,(paraca ar fi numa caldura de la motor)daca ii dau putere la maxim dupa un timp vine aer rece. cine ma ajuta si pe mine..?....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4F8 = 1272

 

01272
 
Contents  [hide
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70): Faulty Possible Causes
  • Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Central Flap (V70) falty
  • Positioning Motor for Central Flap (V70) blocked
  • Positioning Motor for Central Flap (V70) faulty
Possible Solutions
  • Check Positioning Motor for Central Flap (V70)
    • See Measuring Value Blocks (MVB)
    • Perform Output Test
    • Perform Basic Setting
  • Check/Repair Wiring and Connectors
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!