Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

fantozzi007

Pentru a desface panoul de la clima trebuie sa scot mai intai unitatea de cd ?

 

P.S. nu mai e senzorul G89 !?

O sa dureze putin pana cand voi verifica mufa T20j. Care-i treaba cu acel fir ? Sau daca aveti cea mai mica idee despre ce ar putea fi... Oricum daca problema s-ar putea rezolva fara sa mai dau bordul jos voi merge la Reprezentata, in caz contrar nu-mi permit sa arunc banii pe fereastra la Reprezentanta Audi, sa ma normeze cu 20-25 de h de manopera pentru demontarea-montarea bordului.... si totul pentru un senzor de temperatura

Va intreb pentru ca eroarea gasita se referea la senzorul G89 care citea o temperatura de -50gr.C (probabil ca temperatura exterioara)

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai facut ce ti-am spus eu ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007

Deocamdata nu , pentru ca astazi nici nu am avut timp, a fost si duminica...climatronicul meu mai poate astepta si pana maine. Maine o voi desface si daca nu deranjez iti voi da un telefon sa-ti spun exact ce fel de fire sunt in mufa T10. Multumesc mult, o seara buna !

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi sunt la munca si nu am semnal. vezi de firul respectiv si scrie aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema s-a rezolvat  :icon_thumleft: . Am fost la service, s-a schimbat din nou freonul, lichidul de contrast, uleiul. N-a mers. S-a desfacut partea de jos a bordului, s-a scos senzorul de temperatura de la vaporizator...degeaba. Am facut comanda de senzorul G89 (maine 05.06 trebuia sa-mi soseasca piesa), mecanicii au spus ca daca nu va merge nici cu senzorul schimbat, vor schimba compresorul de AC. Astazi, in timp  ce eram la un prieten de-al meu, am intrat in vorba cu vecinul acestuia - omul are un atelier de verificari frigidere. I-am explicat problema mea. Dupa lungi insistente din partea lui, l-am lasat sa se uite si el la masina. A scos mufa de la compresor, a pornit clima si cu un aparat de masura a verificat alimentarea mufei compresorului.Mi-a spus clar ca problema mea nu este de la niciun senzor si de la niciun compresor. A venit cu butelia lui de freon cu 3 furtune si 3 manometre. S-a conectat la mufele instalatiei de climatizare, mi-a spus ca in instalatie am mai mult aer decat freon, asa ca a mai bagat el vreo 300 g de freon si...Minune Dumnezeiasca, climatronicul merge de-ti ingheata parul in nas. Tin sa precizez ca cei de la service, care mi-au bagat freon in instalatia de AC a masinii, foloseau un aparat BOSCH de ultima generatie, full digital, ba mai mult m-au pus sa dau degeaba banii pe senzorul G89 (140 Ron), iar in cazul in care nu mergea trebuia sa ma pregatesc pentru compresor (1400 RON). Au desfacut bordul, s-au invartit 5 ore pe langa masina si tot n-au stiut ce are. Mi-au luat banii degeaba, pe nimic. Ceea ce nu au putut face mecanicii  "lu' peste" timp de 5 ore cu tehnologie performanta de ultima generatie, a reusit in 15 minute un "neica nimeni" , care repara frigidere la coltul strazii, cu o butelie , 3 furtune si 3 manometre. Cost total 50 RON + 1 pachet de tigari "bonux"(din partea mea).

 

Morala : Atentie unde verificati instalatia de AC ! Degeaba se foloseste tehnologie de ultima generatie, daca cel care o foloseste este de meserie cofetar.

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TRebuia sa-i lasi sa monteze senzorul G89, eu sunt convins ca acesta nu exista pe masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie ce mai desfaceau pe langa bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am o problema cu ventilatorul de racire de la clima. VW passat 1,9 TDI motor AJM. Se arde siguranta ventilatorului de 40 de amperi. Am verificat ventilatorul separat pe direct si functioneaza. Care este cauza? Releu s-au altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.

 

Imi spune si mie cine de ce, de ceva timp, daca apas butonul auto o data si apoi vreau sa il anulez, apasand din nou, nu mai merge.

 

se poate remedia problema cu  un reset de climatronic? daca da, care e combinatia de taste ?

 

Merci.

 

O seara faina in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am un passat din 2009, bluemoution, 2.0 TDI, 110 cp.

Datorita problemelor pe care le-am avut cu clima si crezand ca nu am freon, am fost la un service dotat cu tehnologie adecvata. Aici am constatat ca nu freonul este problema, deoarece aveam...

Problema este in sensul ca baga rece, pararea mea, destul de greu, dupa circa 10 minute de rulare, iar mai apoi daca ma opresc la semafor nu mai baga. Daca merg cu masina o ora nu mai am nicio problema chiar daca ma opresc. Am impresia ca daca merg mai turat cu ea efecul se produce mai repede.

Citind in mare parte posturile acestui topic am incercat si eu sa ii fac diagnoza de care se vorbeste aici, apasand butonul ac + recirculare imi apare i 0. Din ce am citit eu nu am vazut ca vineva sa explice ce semnifica.

Daca poate cineva sa imi explice care ar fi problema si ce semnifica acest i 0. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza vcds. vezi cuplul absorbit de compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprofundand mai mult informatia din topic... am observat ca daca pun contactul si pornesc clima niciunul dintre cele doua venitilatoare, care se gasesc pe radiator, nu porneste. Nu pornesc nici in cazul in care pornesc masina. Sa fie asta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta eroare ai pe motor? Clapeta de shut off lucreaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy is total strain de partea de mecanica a masinii, așa ca nu stiu ce sa zic in privinta erorilor, iar in privinta clapetei de shut off nici nu stiu unde se afla.

Incerc si eu sa diacnostichez in functie de informatiile din topic, pt. ca eu cand am schimbat freonul a zis ala ca ii mort compresorul si ca imi trebuie altul, ori nu poate fi asa din moment ce mie imi baga aer rece...

Vazand ca nu imi merge ventilatorul am lovit si eu cu ceva motorasul (sau ce e) si tot nu mergea, deci nu cred ca se pune problema carbunilor. A ramas cealalta cealata posibilitate si anume sigurantele. Cum acolo nu ma pricep de dimineata am fost la un electrician si i-am explicat ca in mod normal cand pornesc climatronicul trebuie sa porneasca si ventilatorul din partea stanga a masinii, pt ca asa e conceput sistemul. I-am explica ca nu cred ca is carbunii pt motivul ca daca bat cu ceva acolo nu porneste si ca as crede ca e o siguranta ceva... A zis ca nu e siguranta ca daca era nu mai pornea deloc si ca el crede ca ventilatorul ala nu porneste imediat, dar trebuie sa bage clima independent de acest fapt. Lucru care cred ca e neadevarat pentru ca am verificat si eu inainte. Cand am pornit masina si climatronicul nu mergea aerul, dupaia am turat-o putin si am simtit mirosul de freon, cand m-am dus in fata mergeau embele ventilatoare, semn ca atunci cand porneste ventilatorul vine si aerul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu ai siguranta arsa. Mai ramane electrovalva cu probleme.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum imi pot da seama daca aia e baiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca toate verificarile au fost facute, si totul e ok, si vine curent la electrovalva si cuplul absorbit de compresor este mic, atunci electrovalva e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ms pt informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat radiatorul clima, ma confrunt cu urmatoarea eroare 00898 - cu vcds sau 382*OAh - pe autodiagnoza cu meniul climatronicului. Posibile cauze:

1. o siguranta arsa

2. Conexiunile catre electrovalva

3. electrovalva (N280)

4. modulul de control al climei (j301) - cred ca se refera la panoul de comanda al climatronicului.

 

Cum gasesc siguranta cu pricina?

Electrovalva (N280) se poate schimba separat sau vine cu tot cu compresor?

 

 

@  Eghemon

 

Eu m-am confruntat cu o situatie similara. Daca spui ca simti miros de freon...poate chiar iti scapa pe undeva, ai putea face un test cu un sesizor de freon (cca 10 lei). Mie imi scapa freon pe la filtrul silico-gel de la radiator. Simptome asemanatoare se manifestau cand scadea presiunea agentului pe instalatie. Solutia: am schimbat radiatorul (cca 400 ron).

 

@ Emminem007

313707_563730920312051_1124765026_n.jpg

"Resetarea" din modulul climatronic se efectueaza apasand tasta ECON + "Sageata orizontala" de sub "Recirculare"

Modificat de harap09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca mufa e bine bagata in electrovalva de pe compresor.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat mufa de pe elctrovalva situata pe instalatie (undeva mai jos de farul drept),...mi-a luat ceva sa o scot, am tratat-o cu spray de contacte...si nimic. O fi oare defecta electrovalva cu totul? Daca incerc sa cuplez clima pe Low, ventilatoarele nu pornesc si nici compresorul nu pare sa porneasca.

 

Am verificat si contactul de la mufa de pe compresor...pare in regula si ea. Simpaticii de la Cardinal mi-au zis ca e vb de compresor, dar eroarea nu face referire la acesta. Nu stiu ce sa mai cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa din primul pasa e cea de la senzorul de presiune, deci te-ai chinuit degeaba la ea.

Cei de la Cardinal au spus corect unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Adaug si eu un mic "tip" legat de climatronic. Imi cer scuze daca a mai fost postat.

La cei cu climatronic fara buton "DUAL" , daca se tine apasat butonul AUTO, 3-4 secunde, la modificarea temperaturii pe partea soferului, se va modifica temperatura identic si la pasagerul din dreapta.

 

Acum am o intrebare, daca eu am climatronic fara buton DUAL, ce modificari implica schimbarea acestuia cu unul care are acest buton?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
RadulescuRomulus

intrebare: ce face butonul DUAL, care la mine lipseste [in locul lui este de fapt OFF]

 

[mi-am corectat greseala ortografica]

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca pasagerul sa poata regla separat temperatura. Daca e on, fiecare e cu temp lui.... sofer - pasager, Off - amandoua se regleza simultan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!