Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Pune un furtun cu presiune dar nu f.mare la un capat la furtunasul de la calorifer (cel de sus)si spala caloriferul bine,ai sa vezi ce iese pe celalalt furtunas,lasi sa curga apa prin el pana iese curata.Daca nu se desfunda ceea ce nu cred trebuie alt radiator.Merita incercat,majoritatea asa au rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a desfacut furtunele si nu are apa nici pe tur, nici pe retur - problema este in alta parte, nu in calorifer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Cum pot sa imi dau seama daca mai am freon sau nu in instalatie?Am avut un accident si radiatorul de clima are o indoitura mica de vreo 3 mm(a intrat traggerul in el) si nu stiu daca e fisurat sau nu,in ideea de a sti daca voi cumpara sau nu un radiator nou.In acel loc nu e niciun semn de umezeala sau ulei

Compresorul nu pleaca deloc dar afara e frig,cea mai mare temp exterioara am prins-o de -2.5grade(pe bord)

Exista vreun test cu VCDS?

Am facut acel self test de climatronic dar nu imi arata nicio eroare pe display.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apasa ventilul - pe unde se umple instalatia - si vezi daca iese freon, cu presiune mare. Daca da, ai.

Altfel, cu VCDS-ul - la scanare pe AutoHvac - daca ai climatronic - iti apare eroare pe senzorul de presiune.

Daca nu ai eroare pe unitatea de clima = atunci ai freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti, am si eu o problema. nu imi baga caldura asa cum ar trebui masina din semnatura. Apa sta la 90g termostatul functioneaza bine doar ca la relanty baga rece,iar cand o pun in sarcina imi baga caldut. Multi mi'au spus ca e infundat caloriferul si trebuie desfundat aveti cumva vreo idee sau a mai patit cineva asa ceva? daca da va rog sa imi spuneti ce e de facut in afara de schimbat ca la -10g e dificil sa dai bordul jos. Ma gandesc daca e vreo solutie ceva de desfundat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil... daca ai climatronic, mai bine faci o scanare intai....

altfel - verifica debitul caloriferului - furtun bagat pe tur, tras furtun pe retur si vazut daca iese cu debit normal pe retur. Daca nu iese cat trebuie, este infundat.

Solutii - se pot incerca cateva... apa calda cu soda, etc... dar intai verifica ce ti-am zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apasa ventilul - pe unde se umple instalatia - si vezi daca iese freon, cu presiune mare. Daca da, ai.

Altfel, cu VCDS-ul - la scanare pe AutoHvac - daca ai climatronic - iti apare eroare pe senzorul de presiune.

Daca nu ai eroare pe unitatea de clima = atunci ai freon.

Da ,am climatronic,si la self test apare pe display 444 00

Am inteles,ideea cu ventilul e foarte buna.

multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat dar nu imi da nici o eroare pe tester....dar din cele 2 furtune turul e cald iar returul rece....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clara treaba.... e infundat. Solutie de curatat, pe masina.... cam greu - bagat apa calda cu soda caustica - si poate scapi. Altfel, dat jos si spalat.... sau inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rabdare daca pui pe tur un furtun legat la o sursa de apa cu presiune nu prea marare( pana la 1 atmosfera max si mai putin , mai ales la inceput) cu mana pe robinet (la inceput cu un debit mai mic la robinet sa nu crapi radiatorul de incalzire ) lasi sa curga apa prin radiator , la inceput foarte posibil sa curga apa incet si murdara, dupa care trebuie sa vina din ce in ce mai curata si cu debit mai mare , acum poti mari debitul de apa si la intrare cu grija lasi sa curga cat de mult . Schimba frtunul si baga apa in radiator si pe retur lasa sa curga cat de bine. Dupa asta poti baga si o solutie de curatat rediator interior , dupa care lasi iar sa curga apa prin el sa il limpezesti. Cu putin noroc sa-ar putea curata in proportie de 100% dar oricum se va curata , iar ulterior in timp ce umbli cu masina sar putea curata de tot chiar daca initial nu s-a curatat. Daca nu iti baga caldura nici asa ai putea avea alta poblema,incearca daca nu merge mai vorbim. Verifica si daca pompa de apa de pe masina baga bine apa pe tur , important si asata.

Modificat de magat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste furtunele de tur si retur pana in motor , sar putea sa ai dreptate sa fie ceva robinet de pornire oprire . Daca ai ceva informatie corecta sa dai un semn sunt curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva..... dar parca v-am mai scris lucrul asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfat MAGAT am sa incerc si tin la curent cu rezolvarea....Am fost la multe service'uri si mi;au zis scurt ca nu se baga ca exista riscul de a crapa si asa mai departe. Acum intreb daca e cineva in BC care m;ar putea ajuta cu PB asta contracost normal ....numai sa reusesc sa o repar ca nu e chiar placut l a-10 g sa mergi fara caldura... MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti rezolva si singur nu-i mare lucru doar rabdare , nici radiatorul ala de la incalzire nu crapa asa usor , si la urma urmei cu el infundat tot nu ai caldura , doar ca asa cu este acuma nu pierzi antigelu din masina , deci mai poti circula cu masina . Daca se crapa pana il schimbi bagi un stut intre furtunele de tur si retur si circuli asa pana remediezi situatia , spor la treaba fara frica doar cu grija.

Modificat de magat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! am un wv bora din 2000 si am observat ca prin apasarea taselor ECON+ buton ALBASTRU(temp down) + viteza ventilator mai mica ,imi intra dupa cum stiti intr-un meniu care imi arata mai multe informatii despre masina. Din ce am citit am vazut ca merg pana pe la 78, la mine doar pana la 44, nu stiti care este cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt putin off-topic fiindca am climatic dar poate e interesant si pentru alti sa afle daca e valabila metoda aceasta si la cei cu climatic

multumesc pentru intelegere

...

Altfel, cu VCDS-ul - la scanare pe AutoHvac - daca ai climatronic - iti apare eroare pe senzorul de presiune.

Daca nu ai eroare pe unitatea de clima = atunci ai freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni care este problema de imi arata doar pana la 44? sau ii ceva greseala de a-mea? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci restul informatiilor nu pot sa le vad? am observat cand este pe 0, are in partea stanga a afisajului ceva numaratoare pana la 260 ( din cate retin ) dupa care revine la 0 si urca iar pana la 260, la mine ii pe la 246, aia ce face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o problema la Climatronic pt t4 Multivan- este dublu climatronic .

Can pornesc motorul clipeste de cateva ori si apoi porneste.Am inteles ca are o eroare in sistem. ce am observat :ca ventilatorul de la senzorul de temperatura nu mai functioneaza, se auzea cum bazaie, l-am dat jos si l-am curatat dar dupa ce am facut acest lucru nu mi orneste deloc.

De asemenea am toate becurile si ledurile care lumineaza afisajul si butoanele din el nu functioneaza.Sa fie arse toate?Tensiune imi vine la ele, dar nu merg.

Am citit de cateva zile paginile cu discutii despre climtronic pana la pagina 50 , dar nu am gasit nimic referitor la problema mea?

Ce ar trebui sa fac?

Atasez o poza si cu modelul de climtronic pe care il am pe masina.

Va multumesc.

post-117002-0-09181900-1359904218_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu ai freon lipsa in instalatie,asa facea si passatul meu,dupa ce i-am incarcat instalatia cu freon sa rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Freonul ca freonul, de ce nu este nici un bec sau led functional?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare.un mic ajutor daca se poate m-am jucat putin cu displeiul la seatul meu si acum apare grade FARENHEIT

ce butoane tre sa apas ca sa revina in grade celsius.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva idee care este combinatia de butoane pt activarea meniului ascuns de la climatronicul de pe Passat B7 2011 (penultimul model de controller, cel fara afisaj).La B6 era simplu, dar pt B7 nu am gasit nimic pe net.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!