Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Nu am folii.Este posibil ce zici tu de softul climatronicului.Eu ti-am zis ca dupa max 5 minute(dupa ce iese caldura in urma stationarii) nu mai am probleme.Sper sa rezolvi problema.Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot in manualele noi scrie ca la plecarea de pe loc dupa ce masina a stationat in soare este recomandat sa se deschida toate geamurile si sa se evacueze aerul fierbinte din interior, astfel creste si eficienta instalatiei de climatizare.

Uneori, daca aportul de aer exterior este redus din cauza filtrului de polen, scade si capacitatea de racire a instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regula aceasta cu geamurile deschise dupa stationarea in soare o stiu si o aplic si eu de multe ori. Filtrul de polen a fost schimbat de 2 luni, cand am facut revizia.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La Passat B6 2009 ( Dublu climatronic ) pot vedea functiile climatronicului pe care le are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura. Climatronicul merge normal, dar nu se mai aud tonurile de la taste. E vreun inceput de sfarsit sau ceva minor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, sunt nou pe forum si la masina din semnatura m-am jucat putin cu climatronicu si cand am apasat (ECO+RECIRCULARE AER) prima data mi-a aparut 000 in stanga pe display si 00 in dreapta. M-am mai jucat putin si am apasat pe butonul de temp+ si mi-a aparut 4F7-00,4F8-00,4FA-00 si pe urma 000-00... sincer nu stiu ce inseamna si ma gandeam ca ma puteti ajuta cu ceva pareri. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

04F7- Motor clapa temperatura , 04F8- Motor clapa centrala , 04FA - Motor clapa presiune , astea sunt erori pe modulele respective, adica motorasele ori sunt defecte ( nu mai merge cum trebuie, o sa iti dau seama daca nu merge) , ori nu isi gasesc positia si o sa auzi zgomote- la inceput mici , cum ele incearca sa isi gaseasca pozitia, si eu am 4fa, am desfacut si functioneaza dar da eroare, stiu pe multi ca umbla de ani de zile asa, repet daca functioneaza si ai caldura, rece, nu abureste geam si merg toate gurile de ventilatie, poti sa mergi asa cu el, daca nu le schimbi, la reprezentanta e vreo 500 de ron unu, preturi exact ai la colegii ce se ocupa. spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, functioneaza totul, nu abureste, caldura + rece baga si intradevar se aude ceva la inceput dar isi revine doar ca dupa ce oresc motorul se mai aude in fasait cateva secunde undeva in spate la torpedou stii cumva ce poate fi. Precizez masina o am de cam 1 saptamana....multumesc misulikkk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo ai clapa de recirculare ( o vezi daca dai filtrul de polen jos ) si chiar in spatele torpedoului, undeva pe colt stanga este 047A clapa presiune, restul sunt jos, accesibile pe la partea sofer, desfaci capacul de sub volan, apoi lateral dreapta si vezi motorasele cum lucreaza, am dat un ochi doar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, o sa imi fac timp sa ma uit si o sa revin cu comentarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasele ori sunt defecte ( nu mai merge cum trebuie, o sa iti dau seama daca nu merge) , ori nu isi gasesc positia si o sa auzi zgomote- la inceput mici , cum ele incearca sa isi gaseasca pozitia

Exact asa se intampla si la mine, se aud zgomote de la climatronic, asa ca niste usoare batai ritmice. Uneori face asa si cate 15 - 20 min intr-una, dupa care nu mai face. Se aud si cand setez ventilatorul pe OFF. Am verificat cu VCDS si nu am nici o eroare la climatronic. In rest pare sa functioneze ok, dar uneori sunt deranjante zgomotele respective. Ce as putea sa fac sa scap de zgomotele astea?

Merci.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimbi motorasele respective, dar e cam costisitor, cam 500 lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul meu este typul 3B1 907 044 D si afisaza de la 00 la 45 canale , pe unele dintre ele mai ales cele de la inceput am reusit sa le identific care ce fac (mai putin canalul 00 care arata cu motor rece aprox 45 grade C iar cinsd se incalzeste scade spre 10-20 grade C.

Intrebarile mele sunt urmatoarele:

1 Chiar nu are nimeni o lista completa cu aceste canale pt acest typ de climatronic.

2 Am intrat in modul diagnoza cu tastele econ+temp albastru +vent jos si am facut unele modificari (de exemplu am modificat pozitia clapetei pt aerul pe duzele frontale ) intrebarea me este cum procedez pentru a memora modificarile pe care le-am facut sau mai prexcis daca pot sa memorez/salvez aceste modificari.

3 Am intrat in modul autotestare system citire erori cu tasta econ+recirculare si apoi am pus contactul s-a facut autotestarea si au aparut o serie de erori pe care le-am sters apasind econ 2 secunde si imi apare 444 00 se pare ca ar fi ok.

Am intrat in modul autotestare system citire erori cu tasta econ+recirculare cu motorul pornit , au aparut o serie de erori le-am sters apasind tasta econ 2 secund si acum imi apare 444 02 asta nu pare sa fie ok.

Intrebarea mea este de ce imi apare in acest caz 444 02 si nu 444 00 , din ce am citit 02 ar insemna scurt circuit pe (-) minus ce inseamna asta sau nu am inteles eu bine.

Va multumesc pentru intelegere si rog ajutor.

Drept multumire pentu posturile voastre din care m-am inspirit si eu va relatez o problema aparuta la mine care posibil o sa va ajute pe unii dintre voi.

Asta vara cand afara erau +33,+35 grade C la un moment dat vad ca arata -40 gradeC pe bord si pe climatronic si binenteles ca nu mai baga rece (doar arata ca afara era ger) ma enervez chiar acum ca peste 2 zile trebuia sa merg la mare . In fine deshid capota scot mufa de la senzorul de temp ext din bara fata ,iau contact pun contact etc,etc si isi revine arata iar +33C ,e devina senzorul zic cumpar rapid unul il montez linga celalalt prins cu coliere de plastic ,trag cablu sus si il cuplez la mufa, plec la mare la un moment dat pe drum surpriza iar apare -40gradeC , se pare ca nu era senzorul deschid capota scimb mufele pun contact etc etc in cele din urma arata iar temperatura normala de afara, hai ca nui rau nici asa zic eu ,ulterior mi-a mai facut de citeva ori figuri iar s-a revenit ,dar asta este zic eu pina i-oi da de capat merge .

Acum citeva zile butonez prin modulul diagnoza si autotestare al climatronicului si imi aparare eroarea 313 (sensor temperature aer aspirat) si altelele le sterg pe toate eroarea 313 ramane (pentru o fractiune de secunda apare 444 00 adica fara erori insa se schimba din nou in 313 00) concluzia : sensor defect desfac torpedoul scot senzorul afara cu greu caci este strimt locul , intradevar avea o defectiune deoarece miscand de mufa surpriza apare pe bord si pe climatronic -40 gradeC iar in modul diagnoza pe canalul 6 temperatura oscila cind 10 C (ceea ce este eroare) cind sa zicem 15 C cam cit era afara sau mai mult cand il incalzeam in mana , de aici am dedus ca de la acest sensor imi aparea asta vara problema cu -40gradeC nu de la senzorul din bara fata (sau poate or fi legate una de alta cind este diferenta mare intre valorile aratate de cei doi senzori apare eroare , deoarece cele doua temperaturi masurate de senzori trebuie sa fie relative apropiate) , binenteles ca l-am schimbat cu unul nou iar la o noua autotestare nu a mai aparut eroare 313 00 (la verificare senzorului vechi cu ohmetru avea sa zicem 1100ohmi scadea la caldura si urca la frig ,dar la miscarea mufei se inrerupea. L-am reparat si pe acest sensor deoarece din gresala l-am rupt ca urmare nu mai aveam nimic de pierdut si oricum nu e mare scofala de reparat am cositorit piciorusele la loc si lam relipit aproximativ cam cum era din fabrica , verificat si merge nu se mai intrerupe).

Sper ca v-am putut ajuta pe uni dintre voi cu cele relatate.

Modificat de magat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, eu nu am reusit nici cum sa activez meniul secret la al meu a4 b6. Am tot apasat combinatiile de l-am inebunit dar nimic, tot ce am facut e sa mut pe Fahrenheit. Daca cineva ma poate ajuta chiar va rog.

Modificat de Vaaly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe CLIMATIC se poate face ceva? Sau pe RCD 300...

Inca o intrebare: Mie nu mi se afiseaza consumul pe bord. Pot face ceva sa il afisez? (pe radio sau pe bord)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de consum - ca sa iti afiseze consumul, pe bord - trebuie schimbate ceasurile si puse cu BC, schimbata maneneta de la stergatoare - pusa cu butoane de BC si calculatorul de coloana - daca nu ai tempomat.

Consumul - nu se poate afisa pe RCD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vara cand afara erau +33,+35 grade C la un moment dat vad ca arata -40 gradeC pe bord si pe climatronic...

In mare este corect ce spui, dar nu in totalitate. Masina ta are doi senzori de temeratura, unul dintre ei in bara (G17), altul in tubulatura de admisie (G89), unde l-ai dibuit tu. In functionarea climatronicului, temperatura aerului ambiental este considerata valoarea minima afisata de cei doi senzori. Daca unul dintre ei se defecteaza (dar alt defect decat afisarea unei temperaturi de -40), se ia in considerare doar valoarea celuilalt senzor. Daca ambii senzori se defecteaza, se considera ca aerul de afara are +10C.

Din acest motiv ti-a arat -40C, 10C, 15C etc...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am butonat si eu functiile climatronic (g4 1.6 16v) si am obs ceva aiurea, funtia nr 7 ar fi temp antigel din cate am retinut. Aceasta inregistreaza 420 grade celsius. pe bord acul sta la 90 grade. cine ma lamureste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, la un golf 3 cu climatronic este vreo combinatie de taste pentru a face o diagnosticare sau alte informati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme la clima,trebuie sa schimb mortorasul ce invarte paletele de la clima ....nu imi baga aer deloc pe parbriz si nu pot conduce,am fost la o constatare si mi-au zis ca asta e problema : "motorasul' care costa 600 lei + manopera...am gasit acelas motoras mult mai ieftin dar nu stiu codul de la el si nu sunt sigur daca este bun....va rog daca ma poate ajuta cineva !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii te rog mai explicit un pic ca nu inteleg aici: ( Daca ambii senzori se defecteaza, se considera ca aerul de afara are +10C.

Din acest motiv ti-a arat -40C, 10C, 15C etc... ) Am inteles ca atunci cand senzorul de pe canalul de aspiratie este defect arata +10C (asta am vazut in modul diagnoza pe canalul 6 ) asa miam si dat seama ca este defect (cand funtiona arata bine 12 - 13 - 20C incalzindul cu mana doar cand nu functiona arata 10C puteam sal tot incalzesc . Dar vreau sa spun ca pe canal 5 in modul diagnoza ( adica temp. exteriara momentana in bara fata ) arata bine temp exterioara , doar pe canalul 4 (temperatura exterioara de lunga durata in bara din fata) si pe bord arata -40C. Doar din pura intamplare in acelas timp cand miscam firele de la senzorul din masina se putea defecta si senzorul din bara fata (iar la modul diagnoza nu mia dat nici o eroare pentru senzorul din bara fata deoarece am incercat si asta + am schimbat si mufa la senzori din bara ca tiam zis ca am 2 pusi ) deci nu prea cred ca erau defecti amandoi in acelas timp, dar nici nu am o explicatie clara de ce ara -40C. Vreau sa mai spun ca de atunci nici nu mia mai facut figuri si pe langa toate imi baga si caldura mai bine in masina deoarece inainte mai pateam ca nu baga bine caldura mai ales cand era mai frig(vreau sa zic nu baga aer firbinte doar dezmorti nu ca nu ar fi putut face fata datorita frigului ). Dupa mine explicatia af fi ca senzorul defect aratand +10C pe canalul de aspiratie adica aerul care intra in masina (desi afara sunt -5C sa zicem) climatronuicul reglaaza o caldura ca pentru 10C afara , o temperatura nici sa nu ingheti da nici sa te topesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Am si eu o intrebare in legatura cu climatronicul. Astazi mergeam spre casa si clima era setata pe 22C AUTO. Dupa vreo 30minute de mers asa, dintr-o data au inceput geamurile sa se abureasca, pur si simplu, fara sa modific nimic in setari. Care ar putea fi problema?

Mai am o intrebare. Masina este combi, geamurile laterale din portbagaj nu se dezaburesc niciodata chiar daca au la baza lor o gura de aerisire(cred) pe toata lungimea geamului. Acea 'gura' baga aer sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Am si eu o intrebare in legatura cu climatronicul. Astazi mergeam spre casa si clima era setata pe 22C AUTO. Dupa vreo 30minute de mers asa, dintr-o data au inceput geamurile sa se abureasca, pur si simplu, fara sa modific nimic in setari. Care ar putea fi problema?...

S-a strans zapada la grila de la parbriz pe unde clima isi trage aerul, s-a blocat admisia pe acolo astfel ca a inceput sa traga aer prin scurgerile de apa de prin jgeabul de sub grila (daca nu sunt blocate) sau pe unde mai scapa.

Flux de aer redus/aproape lipsa la intrare rezulta aburire geamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca mi s-a mai intamplat asta si cand nu era zapada deloc, era doar putin frig.

Geamurile din spate din zona portbagajului cum se dezaburesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte posibil ca climatronicul sa treaca pe modul recirculare aer (dintr-un posibil defect). O intrebare foarte importanta ar fi daca iti baga caldura suficienta climatronicul adica aer firbinte (daca nu baga suficienta caldura atunci se cam aburesc geamurile , la fel cum se aburesc si daca merge pe recirculare aer). Daca fenomenul se intampla cand stai pe loc la semafor cu motorul la relanti este foarte posibil ca pompa de apa sa nu bage suficient prin radiatorul de incalzire (in cazul asta nici nu baga suficienta caldura, posibil radiator infundat ).Ar mai fi posibil sa fie fisurat radiatorul de incalzire in cazul asta ar trebuii sa simti un miros de antigel si sa dispara antigel din vasul de expansiune . Daca este suficient de cald in masina ar trebuii sa nu se abureasca geamurile din spate . Doar cu atat iti pot fi de folos ,imi pare rau ca nu iti pot da o rezolvare clara a situatiei.

Modificat de magat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!